Главная Упрощенный режим Видео-инструкция Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Высшее образование- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Книги (4)Периодические издания (17)Краеведение (477)
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>K=СТУДЕНТИ<.>)
Общее количество найденных документов : 150
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Bilovus L. I., Homotiyk O. Ye., Fedchyshyn N. O.
Заглавие : Cognitive features of pedagogical communication
Параллельн. заглавия :Пізнавальні властивості педагогічної комунікації
Место публикации : Медична освіта (Тернопіль). - 2020. - № 3. - С. 126-130 (Шифр МУ7/2020/3)
Примечания : Bibliogr. at the end of the art.
Предметные рубрики: СТУДЕНТИ -- СТУДЕНТЫ
Отдельные направления воспитания студентов
Ключевые слова (''Своб.индексиров.''): викладач--студент
Найти похожие

2.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Кондратюк В. Є., Шевчук С. Г., Бичков О. А., Палієнко І. А.
Заглавие : Використовування об’єктивних підходів оцінювання практичних вмінь на молодших курсах
Параллельн. заглавия :The using of new objective assessment approaches of junior courses practical skills
Место публикации : Медична освіта (Тернопіль). - 2020. - № 3. - С. 89-93 (Шифр МУ7/2020/3)
Примечания : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметные рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ
СТУДЕНТИ -- СТУДЕНТЫ
Ключевые слова (''Своб.индексиров.''): компетентність--оцінка
Найти похожие

3.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Нестерова М., Яценко О., Дєліні М., Валєнса Г.
Заглавие : Європейські цінності міжкультурної комунікації в університетській спільноті
Параллельн. заглавия :Eu values of intercultural communication in the university community
Место публикации : Вища освіта України. - 2020. - № 4. - С. 47-52 (Шифр 23823/2020/4)
Примечания : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметные рубрики: СТУДЕНТИ -- СТУДЕНТЫ
Ключевые слова (''Своб.индексиров.''): соціальна--згуртованість
Найти похожие

4.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Біденко Є.
Заглавие : Освіта як механізм формування ціннісної палітри особистості
Параллельн. заглавия :Education as a mechanism of formation of the value palette of personality
Место публикации : Вища освіта України. - 2020. - № 4. - С. 30-38 (Шифр 23823/2020/4)
Примечания : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметные рубрики: СТУДЕНТИ -- СТУДЕНТЫ
Ключевые слова (''Своб.индексиров.''): людина--виховання--культура
Найти похожие

5.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Заглавие : Концепція Державної програми відновлення та розбудови мережі гуртожитків для проживання студентів закладів вищої освіти на 2021-2025 роки
Параллельн. заглавия :Dialectics of formation of the axiological platform personalities in the pedagogical process
Место публикации : Вища освіта України. - 2020. - № 6. - С. 99-104 (Шифр 21876/2020/6)
Примечания : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметные рубрики: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ
СТУДЕНТИ -- СТУДЕНТЫ
Ключевые слова (''Своб.индексиров.''): програма
Найти похожие

6.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Synyshyna V. M.
Заглавие : Conceptual foundations of professional training of future practical psychologists
Параллельн. заглавия :Концептуальні засади професійної підготовки майбутніх практичних психологів
Место публикации : Медична освіта (Тернопіль). - 2020. - № 2. - С. 137-141 (Шифр МУ7/2020/2)
Примечания : Bibliogr. at the end of the art.
Предметные рубрики: СТУДЕНТИ -- СТУДЕНТЫ
Методи навчання -- Методы обучения
Ключевые слова (''Своб.индексиров.''): студенти--аналіз--дослідження
Найти похожие

7.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Pakholchuk О. P., Nedelska S. М., Pavlov S. V.
Заглавие : Psychological impact of quarantine on the medical education and how to reduce IT
Параллельн. заглавия :Психологічний вплив карантину на медичну освіту та шляхи його подолання
Место публикации : Медична освіта (Тернопіль). - 2020. - № 3. - С. 65-68 (Шифр МУ7/2020/3)
Примечания : Bibliogr. at the end of the art.
Предметные рубрики: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ
СТУДЕНТИ -- СТУДЕНТЫ
Ключевые слова (''Своб.индексиров.''): студенти--стрес--поведінка--навчальна
Найти похожие

8.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Коваленко Η. П., Боброва Н. О., Ганчо О. В., Зачепило С. В.
Заглавие : Мотивація студентів як запорука успішного професійного розвитку
Параллельн. заглавия :Students’ motivation as a promise of successful professional development
Место публикации : Медична освіта (Тернопіль). - 2020. - № 3. - С. 43-48 (Шифр МУ7/2020/3)
Примечания : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметные рубрики: СТУДЕНТИ -- СТУДЕНТЫ
МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ
Отдельные направления воспитания студентов
Ключевые слова (''Своб.индексиров.''): навчальна--діяльність--зацікавленість
Найти похожие

9.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Дєордіца Т., Білевич С., Вороніна М., Гладушина Р.
Заглавие : Вади й недоліки у мультимедійних презентаціях: досвід побудови класифікації
Параллельн. заглавия :Multimedia Presentations Flaws and Oversights: Experience of Developing Classification
Место публикации : Вища школа. - 2020. - № 10. - С. 23-39 (Шифр 21876/2020/10)
Примечания : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметные рубрики: СТУДЕНТИ -- СТУДЕНТЫ
ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ -- ИНФОРМАЦИОННЫЕ ТЕХНОЛОГИИ
Ключевые слова (''Своб.индексиров.''): ергономічне проєктування--класифікація
Найти похожие

10.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Пудова С. С.
Заглавие : Особливості повного дистанційного навчання іноземних студентів-медиків при вивченні медичної інформатики
Параллельн. заглавия :Features of total distance learning for foreign medical students during a study of medical informatics
Место публикации : Медична освіта (Тернопіль). - 2021. - № 1. - С. 44-49 (Шифр МУ7/2021/1)
Примечания : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметные рубрики: ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ -- ИНФОРМАЦИОННЫЕ ТЕХНОЛОГИИ
ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ -- ДИСТАНЦИОННОЕ ОБУЧЕНИЕ
СТУДЕНТИ-ІНОЗЕМЦІ -- СТУДЕНТЫ-ИНОСТРАНЦЫ
ПУБЛІКАЦІЇ ВИКЛАДАЧІВ ВНМУ ІМ. М. І. ПИРОГОВА – ПУБЛИКАЦИИ ПРЕПОДАВАТЕЛЕЙ ВНМУ ИМ. М. И. ПИРОГОВА
Ключевые слова (''Своб.индексиров.''): освіта--онлайн--навчання--іноземні--студенти
Найти похожие

11.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Kitura H. Ya., Vorona I. I.
Заглавие : Communicative exercises as a component of foreign language professional competence of future doctors
Параллельн. заглавия :Комунікативні вправи як складова іншомовної фахової компетентності майбутніх лікарів
Место публикации : Медична освіта (Тернопіль). - 2020. - № 4. - С. 85-90 (Шифр МУ7/2020/4)
Примечания : Bibliogr. at the end of the art.
Предметные рубрики: ВИКЛАДАННЯ -- ПРЕПОДАВАНИЕ
СТУДЕНТИ -- СТУДЕНТЫ
Ключевые слова (''Своб.индексиров.''): англійська--мова--система--вправи
Найти похожие

12.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Yushchenko L. O., Tykholaz O. V., Oliinyk V. S.
Заглавие : Particularities of distance learning of foreign students in a pandemic COVID-19
Параллельн. заглавия :Особливості дистанційного навчання іноземних студентів під час пандемії COVID-19
Место публикации : Медична освіта (Тернопіль). - 2021. - № 1. - С. 69-74 (Шифр МУ7/2021/1)
Примечания : Bibliogr. at the end of the art.
Предметные рубрики: ПУБЛІКАЦІЇ ВИКЛАДАЧІВ ВНМУ ІМ. М. І. ПИРОГОВА – ПУБЛИКАЦИИ ПРЕПОДАВАТЕЛЕЙ ВНМУ ИМ. М. И. ПИРОГОВА
ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ -- ДИСТАНЦИОННОЕ ОБУЧЕНИЕ
СТУДЕНТИ-ІНОЗЕМЦІ -- СТУДЕНТЫ-ИНОСТРАНЦЫ
ВНМУ ім. М. І. ПИРОГОВА -- ВНМУ им. Н. И. ПИРОГОВА
Ключевые слова (''Своб.индексиров.''): пандемія--короновірус--опитування
Найти похожие

13.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Yelahina N. I., Fedchyshyn N. O.
Заглавие : Influence of the professional english lan-guage teaching quality on the achievements of a subject study by medical students
Параллельн. заглавия :Вплив якості викладання англійської мови за професійним спрямуванням на результати вивчення предмета студентами-медиками
Место публикации : Медична освіта (Тернопіль). - 2021. - № 1. - С. 62-68 (Шифр МУ7/2021/1)
Примечания : Bibliogr. at the end of the art.
Предметные рубрики: СТУДЕНТИ -- СТУДЕНТЫ
ВИКЛАДАННЯ -- ПРЕПОДАВАНИЕ
Найти похожие

14.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Височина І. Л., Авраменко І. В., Башкірова Н. С.
Заглавие : Дистанційне навчання на кафедрі сімейної медицини ДЗ "Дніпропетровська медична академія МОЗ України" очима студентів-медиків другого курсу (аналіз результатів анонімного анкетування)
Параллельн. заглавия :Distance learning at the department of family medicine, Dnipropetrovsk medical academy, Ministry of Health of Ukraine, through the eyes of second-year medical students (analysis of the results of the anonymous survey)
Место публикации : Медична освіта (Тернопіль). - 2020. - № 4. - С. 5-9 (Шифр МУ7/2020/4)
Примечания : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметные рубрики: ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ -- ДИСТАНЦИОННОЕ ОБУЧЕНИЕ
СТУДЕНТИ -- СТУДЕНТЫ
Ключевые слова (''Своб.индексиров.''): оцінка--анонімне--анкетування--аналіз--пандемія--ковід
Найти похожие

15.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Винничук Р.
Заглавие : Природа креативності та її роль в освітньому процесі
Параллельн. заглавия :The Nature of Creativity and Its Role in the Educational Process
Место публикации : Вища школа. - 2020. - № 10. - С. 47-58 (Шифр 21876/2020/10)
Примечания : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметные рубрики: ОСОБИСТІСТЬ -- ЛИЧНОСТЬ
ВИКЛАДАННЯ -- ПРЕПОДАВАНИЕ
СТУДЕНТИ -- СТУДЕНТЫ
Ключевые слова (''Своб.индексиров.''): мислення--процес--активність--лідер
Найти похожие

16.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Кирик Х. А., Борис Р. Я., Михалевич М. М.
Заглавие : Практика викладання базової дисципліни "Анатомія людини" іноземним студентам
Параллельн. заглавия :Practice of teaching the basic discipline “Human anatomy” to foreign students
Место публикации : Медична освіта (Тернопіль). - 2020. - № 4. - С. 68-72 (Шифр МУ7/2020/4)
Примечания : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметные рубрики: ВИКЛАДАННЯ -- ПРЕПОДАВАНИЕ
СТУДЕНТИ-ІНОЗЕМЦІ -- СТУДЕНТЫ-ИНОСТРАНЦЫ
Ключевые слова (''Своб.индексиров.''): навчальний--процес
Найти похожие

17.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Baibakov V. M., Hryhorenko L. V.
Заглавие : Implementation of ecological education to the teaching process on discipline "Hygiene and Ecology” for english-speaking six year students
Параллельн. заглавия :Впровадження екологічної освіти при викладанні дисципліни «Гігієна та екологія» англомовним студентам VI курсів
Место публикации : Медична освіта (Тернопіль). - 2020. - № 4. - С. 61-67 (Шифр МУ7/2020/4)
Примечания : Bibliogr. at the end of the art.
Предметные рубрики: ВИКЛАДАННЯ -- ПРЕПОДАВАНИЕ
СТУДЕНТИ-ІНОЗЕМЦІ -- СТУДЕНТЫ-ИНОСТРАНЦЫ
Ключевые слова (''Своб.индексиров.''): самостійна--робота
Найти похожие

18.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Іванченко О. З., Мельнікова О. З. Міхіна І. І., Міхіна І. І.
Заглавие : Оцінювання сучасних форм лекцій студентами першого курсу медичного університету
Параллельн. заглавия :Evaluation of modern forms of lectures by first year students of medical university
Место публикации : Медична освіта (Тернопіль). - 2022. - № 1. - С. 23-29 (Шифр МУ7/2022/1)
Примечания : Библиогр. в конце ст.
Предметные рубрики: СТУДЕНТИ МЕДИЧНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ -- СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ
ОСВІТА, СИСТЕМА ОЦІНОК -- ОБРАЗОВАНИЕ, СИСТЕМА ОЦЕНОК
СТУДЕНТИ -- СТУДЕНТЫ
Ключевые слова (''Своб.индексиров.''): анкетування--мотивація--самонавчання
Аннотация: У статті розглянено питання доцільності лекцій як виду навчальних занять за результатами анкетування студентів, а також недоліки і переваги традиційного й інтерактивного форматів проведення лекцій. На основі опитування студентів з’ясовували їх потребу у лекціях та порівнювали традиційні й інтерактивні лекції за такими ознаками, як: корисність, подолання монотонності, утримання уваги та інтересу, позитивна роль у навчанні і мотивації до самонавчання. Дослідження проведено шляхом анкетування 75 студентів 1 курсу 3 медичного факультету ЗДМУ спеціальності «Фізична терапія, ерготерапія» віком від 17 до 20 років. Питання анкети сформульовані авторами статті за допомогою дослідженої науково-методичної літератури, в якій вивчаються проблеми організації лекцій у закладах вищої освіти. За результатами анкетування студентів, лекцій потребують 77,4 % опитаних, перш за все, для отримання професійних знань і підготовки до практичних занять. Сучасні форми лекції – традиційна та інтерактивна – викликають майже однаковий інтерес близько 50 % студентів-першокурсників. Інтерактивна лекція оцінена студентами суттєво вище традиційної за показниками утримання уваги (64,5 % і 33,9 % відповідно) та позбавлення монотонності (78,5 % проти 19,4 %). Меншою мірою обидва формати лекцій відрізнялися для студентів за критеріями покращення навчання і самонавчання. При проведенні інтерактивної лекції у студентів першого курсу існують певні проблеми взаємодії з лектором – тільки 40,3 % позитивно оцінили можливість звернення викладача до них під час заняття і лише 29 % вільно звертаються самі при виникненні питань, що ми пов’язуємо з незавершеністю адаптаційного процесу до навчан­ня в університеті і в новому колективі. Результати дослідження показали, що лекція залишається видом навчальних занять, якого потребують студенти, а ефективність її проведення може бути підвищена шляхом застосування інтерактивного форматуThe article considers the expediency of lectures as a type of training based on the results of student surveys, as well as the disadvantages and advantages of traditional and interactive lectures formats. Based on a survey of students to determine their need for lectures and compare traditional and interactive lectures on the basis of: usefulness, overcoming monotony, maintaining attention and interest, a positive role in learning and motivation for self-study. The study was conducted by questioning 75 medical faculty first-year students majoring in “Physical Therapy, Occupational Therapy” aged 17 to 20 years. The questions of the questionnaire were formulated by the authors of the article with the help of the researched scientific and methodical literature, which studies the problems of organizing lectures in higher educational institutions. According to the results of student surveys, 77.4 % of respondents need lectures, primarily to gain professional knowledge and prepare for practical classes. Modern forms of lecture – traditional and interactive – are of almost equal interest to about 50 % of freshmen. The interactive lecture was rated by students significantly higher than the traditional one in terms of retention of attention (64.5 % and 33.9 %, respectively) and deprivation of monotony (78.5 % vs. 19.4 %). To a lesser extent, both lecture formats differed for students in terms of improved learning and self-study. When conducting an interactive lecture, first-year students have certain problems of interaction with the lecturer – only 40.3 % positively assessed the possibility of the teacher to address them during the lesson and only 29 % are free to contact themselves when questions arise, which we associate with incomplete adaptation process to study at the university and in the new team. The results of the study showed that the lecture remains a type of study that students need, and their effectiveness can be increased by using an interactive format
Найти похожие

19.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Маврутенков В. В., Литвин К. Ю., Ревенко Г. О.
Заглавие : Онлайн-консультація пацієнтів як інструмент відпрацювання практичних навичок зі студентами на кафедрі інфекційних хвороб під час дистанційного навчання
Параллельн. заглавия :On-line consultation of patients as a tool for managing practical skills with students at the department of infectious diseases during distance learning
Место публикации : Медична освіта (Тернопіль). - 2022. - № 1. - С. 38-42 (Шифр МУ7/2022/1)
Примечания : Библиогр. в конце ст.
Предметные рубрики: ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ -- ДИСТАНЦИОННОЕ ОБУЧЕНИЕ
СТУДЕНТИ -- СТУДЕНТЫ
Ключевые слова (''Своб.индексиров.''): інновації--педагогічні--технології--якість--навчання--мотивація
Аннотация: Пандемія коронавірусної хвороби (COVID-19) прискорила рух до телемедицини і надала можливості медичним школам підготувати студентів для участі в онлайн-освіті та сформувати компетенції для цього переходуЗ огляду на наш досвід та отримані результати проведеного дослідження, вважаємо перспективним в умовах дистанційного навчання використання інтерактивних онлайн-консультацій хворих, оскільки це суттєво підвищує рівень засвоєння матеріалу та мотивацію студентів, а також є ефективним засобом відпрацювання практичних навичок з діагностики й терапії інфекційних хвороб у дітей і дорослихThe current pandemic has rapidly accelerated the movement towards telemedicine and enabled medical schools to prepare students for participation and development of competencies for this transitionGiven our experience and the results of the analysis of the conducted study, we consider promising the use of online patient counseling in distance learning, as it significantly improves the quality of learning and motivation of students, and is an effective means of developing practical skills in diagnosis and treatment of infectious diseases in children and adults
Найти похожие

20.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Лимар Л. В.
Заглавие : Структура та зміст англомовної академічної комунікативної компетентності майбутніх докторів філософії галузі «Охорона здоров’я»
Параллельн. заглавия :Structure of english academic communicative competence of future medical doctors of philosophy
Место публикации : Медична освіта (Тернопіль). - 2021. - № 4. - С. 90-96 (Шифр МУ7/2021/4)
Примечания : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметные рубрики: СТУДЕНТИ МЕДИЧНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ -- СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ
ВИКЛАДАННЯ -- ПРЕПОДАВАНИЕ
Ключевые слова (''Своб.индексиров.''): підготовка
Найти похожие

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)