Поисковый запрос: (<.>K=США<.>) |
Общее количество найденных документов : 67
Показаны документы с 1 по 20 |
|
>1.
| Зварич І. Впровадження стандартів оцінювання педагогічної компетентності викладачів у вищих навчальних закладах США/І. Зварич // Вища школа, 2012,N № 2.-С.42-51
|
>2.
| Зварич І. Сутність проблеми педагогічної компетентності викладачів у вищих навчальних закладах США/І. Зварич // Вища освіта України, 2011,N № 3.-С.112-118
|
>3.
| Андрюшина О. Освітні інвестиції в контексті національного моніторингу якості загальної освіти (досвід США)/О. Андрюшина // Вища школа, 2011,N № 3.-С.62-68.
|
>4.
| Андрюшина О. Теоретико-методологічні засади використання індикаторів моніторингу якості освіти в США/О. Андрюшина // Вища школа, 2012,N № 8.-С.104-113
|
>5.
| Кікіна Н. Навчання професійному іншомовному спілкуванню студентів у технічних університетах в США за кредитно-модульною системою/Н. Кікіна // Вища школа, 2012,N № 7.-С.65-71
|
>6.
| Зварич І. Критерії оцінювання педагогічної компетентності викладачів у США та застосування методу відеозапису/І. Зварич // Вища школа, 2012,N № 7.-С.56-64
|
>7.
| Верхогляд О. Особливості застосування законодавства США у сфері вищої освіти до державних і приватних ВНЗ/О. Верхогляд, Ю. Романовська, О. Романовський // Вища школа, 2010,N № 9.-С.81-91
|
>8.
| Андрюшина О. Моніторинг якості освіти у США в контексті міжнародних досліджень/О. Андрюшина // Вища школа, 2010,N № 9.-С.70-80
|
>9.
| Ковальчук Л. Я. Перспективи співпраці між Тернопільським державним медичним університетом імені І.Я. Горбачевського і університетом Клемсона (США) в галузі онкології/Л. Я. Ковальчук, М. М. Корда, І. Й. Галайчук // Медична освіта (Тернопіль), 2010,N № 1.-С.5-16.
|
>10.
| Сиротіна О. Дослідження змін у парадигмі підготовки викладачів вищої школи у США/О. Сиротіна // Вища школа, 2011,N № 2.-С.99-106.
|
>11.
| Верхогляд О. Аналіз діяльності акредитаційних агенцій США/О. Верхогляд, Ю. Романовська, О. Романовський // Вища школа, 2011,N № 2.-С.72-84.
|
>12.
| Ритікова Л. Організація вищої сільськогосподарської освіти у США та шляхи її вдосконалення/Л. Ритікова // Вища школа, 2010,N № 9.-С.92-99
|
>13.
| Горпініч Т. І. Експертна оцінка американської системи вищої медичної освіти/Т. І. Горпініч // Медична освіта (Тернопіль), 2019,N № 4.-С.134-139
|
>14.
| Горпініч Т. І. Проблеми використання досвіду США з організації професійної підготовки майбутніх лікарів: український контекст/Т. І. Горпініч // Медична освіта (Тернопіль), 2019,N № 2.-С.156-161
|
>15.
| Краснянський М. Вища освіта в США/М. Краснянський // Вища освіта України, 2018. т.№ 3.-С.66-70
|
>16.
| Khvalyboha T. I. System of advanced training for medical schools teachers’ in the USA/T. I. Khvalyboha // Медична освіта (Тернопіль), 2021,N № 4.-С.117-122
|
>17.
| Перевізник Б. О. Становлення та організація діяльності центру симуляційного навчання Гарвардської медичної школи/Б. О. Перевізник // Медична освіта (Тернопіль), 2021,N № 1.-С.39-43
|
>18.
| Мукан Н. В. Історико-педагогічне підґрунтя професійної підготовки лікарів в університетах США/Н. В. Мукан, О. З. Блавт // Медична освіта (Тернопіль), 2019,N № 4.-С.140-143
|
>19.
| Федоренко С. Грамотність як комплексний педагогічний феномен у вищій освіті США/С. Федоренко // Вища освіта України, 2014,N № 3.-С.97-102
|
>20.
| Зварич І. Оцінювання педагогічної компетентності викладачів США: досвід для вищих навчальних закладів України/І. Зварич // Вища школа, 2013,N № 6.-С.83-91
|
|
|