Главная Упрощенный режим Видео-инструкция Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Высшее образование- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Книги (111)Периодические издания (337)Библиотечные издания (100)Краеведение (12)Редкие издания (4)
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>K=США<.>)
Общее количество найденных документов : 67
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-40   41-60   61-67 
1.

Заглавие журнала :Вища школа -2022г.,N 3/4
Интересные статьи :
Українські студенти здобули третє місце на Європейських університетських іграх (стр.3-4)
Підтримуючи Україну: глобальні принципи та цінності в науковій та інноваційній діяльності (стр.4-5)
Україна приєдналась до країн ЄС, що мають затверджений план реалізації принципів відкритої науки (стр.5-6)
Міщенко В. Наслідки пандемії COVID-19 та необхідність цифрової трансформації вищої освіти/ В. Міщенко, С. Науменкова, С. Міщенко (стр.7-34)
Юхименко П. Відродження на основі державно-підприємницького партнерства/ П. Юхименко (стр.35-53)
Івахненков С. Філософсько-світоглядні основи наукових досліджень в обліку та аудиті у контексті підготовки докторів філософії (PhD)/ С. Івахненков (стр.54-69)
Жадько В. Незалежна Україна — запорука миру і стабільності/ В. Жадько (стр.70-77)
Плескач В. Шляхи управління соціально-економічним розвитком країни через середньострокове бюджетне планування/ В. Плескач, Н. Прокопенко (стр.78-91)
Бідасюк Н. Конфлікт ідентичності в сучасній іммігрантській літературі США/ Н. Бідасюк (стр.92-105)
Сокіл А. Модель формування готовності майбутніх юристів до професійної діяльності під час змішаного навчання у фахових коледжах/ А. Сокіл [та ін.] (стр.106-118)
Губарець В. Навчальна література: принципи створення, відповідальність автора/ В. Губарець (стр.119-126)
Интересные статьи :
Найти похожие


2.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Перевізник Б. О.
Заглавие : Становлення та організація діяльності центру симуляційного навчання Гарвардської медичної школи
Параллельн. заглавия :Formation and organization of center for medical simulation of Harvard medical school
Место публикации : Медична освіта (Тернопіль). - 2021. - № 1. - С. 39-43 (Шифр МУ7/2021/1)
Примечания : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметные рубрики: ОСВІТА В ЗАРУБІЖНИХ КРАЇНАХ -- ОБРАЗОВАНИЕ В ЗАРУБЕЖНЫХ СТРАНАХ
МЕДИЧНІ ІНСТИТУТИ -- МЕДИЦИНСКИЕ ИНСТИТУТЫ
Географич. рубрики: США
Ключевые слова (''Своб.индексиров.''): освіта--медична
Найти похожие

3.

Заглавие журнала :Медична освіта (Тернопіль) -2021г.,N 4
Интересные статьи :
Бакалюк Т. Г. Важливість викладання дисципліни "Медична документація в реабілітаційних закладах" при підготовці фахівців з фізичної терапії/ Т. Г. Бакалюк, Г. О. Стельмах, Н. Р. Макарчук (стр.5-9)
Вадзюк С. Н. Контроль вхідного рівня знань як передумова ефективної організації навчального процесу на кафедрі/ С. Н. Вадзюк, С. С. Наконечна, І. Я. Папінко (стр.10-15)
Гевкалюк Н. О. Інтенсифікація сучасного освітнього процесу як фактор інтелектуального, навчального та емоційного напруження студентів/ Н. О. Гевкалюк, В. Я. Крупей, О. В. Скочило (стр.16-24)
Іванченко О. З. Особливості адаптації студентів першого курсу в умовах змішаної форми навчання в період карантинних обмежень/ О. З. Іванченко, О. З. Мельнікова, Г. Р. Мікаєлян (стр.25-31)
Корильчук Н. І. Вибіркова дисципліна як запорука підвищення професійного рівня/ Н. І. Корильчук (стр.32-36)
Луценко О. А. Кореляційний аналіз результатів складання іспиту «Крок»/ О. А. Луценко, А. Г. Сидоренко, Р. В. Луценко (стр.37-41)
Паласюк Б. М. Міждисциплінарна інтеграція – основа професійної спрямованості навчання у медичному закладі вищої освіти/ Б. М. Паласюк, М. І. Шкільна (стр.42-46)
Процайло О. М. Деякі аспекти оптимізації вивчення хірургічних інструментів на кафедрі оперативної хірургії та клінічної анатомії/ О. М. Процайло [та ін.] (стр.47-50)
Zalipska I. Ya. The Google services using during the study of “Ukrainian language (for professional purposes)” for students of medical specialties/ I. Ya. Zalipska, A. S. Sverstiuk (стр.51-55)
Кваско О. Ю. Сучасні методики навчання під час дистанційного викладання фундаментальних дисциплін медичних спеціальностей/ О. Ю. Кваско, А. Ю. Кондаурова (стр.56-60)
Мазуренко Ю. С. Формування фахової компетенції майбутніх лікарів із використанням репродуктивного методу/ Ю. С. Мазуренко (стр.61-67)
Посоленик Л. Я. Самостійна робота студента як основа виховання майбутнього лікаря-стоматолога/ Л. Я. Посоленик (стр.68-73)
Bondarenko S. V. Methods and technologies of teaching medical students on the basis of interdisciplinary integration/ S. V. Bondarenko, O. I. Pylypyshyn, M. O. Sopiha (стр.74-79)
Nazaruk V. L. Priorities in the choice of physical and recreation activities of the 2nd year students of the specialty “Physical therapy, ergotherapy”/ V. L. Nazaruk, T. I. Khvalyboha (стр.80-84)
Prokop I. A. Foreign language authentic text as a basis for the formation of future doctors’ professional communication/ I. A. Prokop, H. Ya. Kitura (стр.85-89)
Лимар Л. В. Структура та зміст англомовної академічної комунікативної компетентності майбутніх докторів філософії галузі «Охорона здоров’я»/ Л. В. Лимар (стр.90-96)
Лиха Л. М. Аналіз проблеми дефіциту медичних сестер у світовому просторі/ Л. М. Лиха (стр.97-101)
Новіцька О. І. Вивчення теми «Люди і речі навколо нас» на заняттях з української мови як іноземної: методична розробка для викладача/ О. І. Новіцька, С. І. Гнатишин (стр.102-106)
Стефанишин К. Л. Професійна комунікація педіатра з дитиною та її батьками: методична розробка практичного заняття для викладача/ К. Л. Стефанишин (стр.107-116)
Khvalyboha T. I. System of advanced training for medical schools teachers’ in the USA/ T. I. Khvalyboha (стр.117-122)
Kosenko V. M. The importance of the interactive lecture in the study of “Methodology of research work” academic discipline in the process of bachelor nurses training/ V. M. Kosenko (стр.123-127)
Vorona I. I. Criteria and levels of formation of professional communicative culture/ I. I. Vorona, O. D. Kolodnytska (стр.128-135)
Интересные статьи :
Найти похожие


4.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Khvalyboha T. I.
Заглавие : System of advanced training for medical schools teachers’ in the USA
Параллельн. заглавия :Система підвищення кваліфікації викладачів медичних шкіл у США
Место публикации : Медична освіта (Тернопіль). - 2021. - № 4. - С. 117-122 (Шифр МУ7/2021/4)
Примечания : Bibliogr. at the end of the art.
Предметные рубрики: ПІСЛЯДИПЛОМНЕ СТАЖУВАННЯ ЗА КОРДОНОМ -- ПОСЛЕДИПЛОМНАЯ СТАЖИРОВКА ЗА РУБЕЖОМ
ОСВІТА В ЗАРУБІЖНИХ КРАЇНАХ -- ОБРАЗОВАНИЕ В ЗАРУБЕЖНЫХ СТРАНАХ
Найти похожие

5.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Горпініч Т. І.
Заглавие : Проблеми використання досвіду США з організації професійної підготовки майбутніх лікарів: український контекст
Место публикации : Медична освіта (Тернопіль). - 2019. - № 2. - С. 156-161 (Шифр МУ7/2019/2)
Примечания : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметные рубрики: ОСВІТА В ЗАРУБІЖНИХ КРАЇНАХ -- ОБРАЗОВАНИЕ В ЗАРУБЕЖНЫХ СТРАНАХ
ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ
Географич. рубрики: США
Ключевые слова (''Своб.индексиров.''): медична--освіта--стратегія--розвиток
Найти похожие

6.

Заглавие журнала :Медична освіта (Тернопіль) -2019г.,N 2
Интересные статьи :
Абрамов А. С. . Особливості підготовки англомовних студентів молодших і старших курсів на кафедрах гігієнічного профілю у вищих медичних навчальних закладах/ А. С. Абрамов, В. М. Байбаков, Л. В. Григоренко (стр.6-10)
Беденюк А. Д. Особливості підготовки та проведення студентської олімпіади з хірургії у тернопільському державному медичному університеті імені І. Я. Горбачевського/ А. Д. Беденюк, А. Є. Бурак, С. Й. Гриценко (стр.11-14)
Бурмас Н. І. Cистема дистанційної форми навчання на кафедрі загальної хімії/ Н. І. Бурмас, Л. А. Бойко (стр.15-18)
Крицький І. О. Шляхи підвищення якості навчання іноземних студентів вищого медичного навчального закладу/ І. О. Крицький (стр.19-23)
Лопіна Н. А. Структура інформаційно-освітнього веб-середовища та веб-сайту клінічної кафедри вищого медичного навчального закладу/ Н. А. Лопіна, Л. В. Журавльова (стр.24-30)
Мосула Л. М. Досвід впровадження нової навчальної дисципліни «Фізико-хімічний аналіз у створенні ліків» у процесі підготовки майбутніх провізорів/ Л. М. Мосула, Л. С. Криськів, Т. В. Кучер (стр.31-35)
Спіріна І. Д. Симуляційна освіта в психіатрії/ І. Д. Спіріна, А. В. Шорніков, Є. С. Фаузі (стр.36-41)
Шостак Л. Й. Принципи підготовки співробітників національної поліції з домедичної допомоги/ Л. Й. Шостак (стр.42-46)
Штрімайтіс О. В. Важливість використання електронного освітнього ресурсу для якісного освітнього процесу/ О. В. Штрімайтіс [та ін.] (стр.47-50)
Антоненко А. М. Досвід впровадження результатів науково-дослідної роботи інституту гігієни та екології в курс викладання дисципліни «Гігієна та екологія» / А. М. Антоненко [та ін.] (стр.51-54)
Баранова І. В. Мотивація до навчання – запорука ефективності сучасної медичної освіти/ І. В. Баранова, І. А. Ільюк, К. П. Постовітенко (стр.55-60)
Вихрущ А. В. Викладання дисциплін гуманітарного циклу в сучасному університеті/ А. В. Вихрущ (стр.61-66)
Галіяш Н. Б. Формування комунікативної компетентності як фундаментальної складової професії лікаря/ Н. Б. Галіяш, Н. А. Бількевич, Н. В. Петренко (стр.67-74)
Герелюк В. І. Застосування тренажера для відпрацювання практичних навичок роботи в дзеркалі студентами стоматологічного факультету/ В. І. Герелюк, Т. І. Матвійків, Н. В. Нейко (стр.75-78)
Єгудіна Є. Д. Імплементація кейс-методу у формуванні клінічного мислення студентів-медиків/ Є. Д. Єгудіна, Л. В. Сапожниченко, Ю. В. Козлова (стр.79-85)
Ждан В. М. Впровадження Європейських стратегій навчання сімейних лікарів на кафедрі сімейної медицини і терапії/ В. М. Ждан [та ін.] (стр.85-89)
Лимар Л. В. Основні компоненти соціальної компетентності сімейних лікарів в Україні/ Л. В. Лимар (стр.90-95)
Лопіна Н. А. Електронна база клінічних випадків як спосіб безперервного практично-орієнтованого фахового розвитку медичних спеціалістів / Н. А. Лопіна, Л. В. Журавльова (стр.96-102)
Льовкін О. А. Симуляційні тренінги як сучасний метод навчання в запорізькому державному медичному університеті/ О. А. Льовкін, В. С. Скоба, О. І. Потоцька (стр.103-106)
Савицька Н. І. Формування правової компетентності керівників медсестринства на етапі післядипломної освіти/ Н. І. Савицька, О. М. Мочульська (стр.107-113)
Федчишин Н. О. Іншомовна граматична компетентність як складова загальної підготовки майбутнього лікаря у контексті віртуально-навчального середовища/ Н. О. Федчишин [та ін.] (стр.114-121)
Яковцова І. І. Використання майстер-класів під час проведення циклів тематичного удосконалення на кафедрі патологічної анатомії/ І. І. Яковцова, А. Є. Олійник, О. В. Долгая (стр.122-125)
Колодницька О. Д. Використання проектного навчання при вивченні медичної термінології латинського і грецького походження/ О. Д. Колодницька, І. І. Ворона (стр.126-130)
Логойда Л. С. Методичні аспекти викладання фармацевтичного аналізу в контексті вивчення фармацевтичної хімії іноземним студентам/ Л. С. Логойда, Н. О. Зарівна (стр.131-136)
Данильчук Г. О. Оцінка ступеня емоційного вигорання у лікарів та лікарів-інтернів на етапі післядипломної освіти/ Г. О. Данильчук, Я. І. Венгер, Д. О. Лагода (стр.137-142)
Доля О. С. Сучасні технології для об’єктивізації та стандартизації оцінювання практичних навичок лікарів-інтернів хірургів/ О. С. Доля, Н. О. Ярешко (стр.143-147)
Лазарчук Т. Б. Роль післядипломного навчання в профілактиці синдрому емоційного вигорання у лікарів первинної ланки/ Т. Б. Лазарчук, О. Є. Самогальська, І. В. Мерецька (стр.148-151)
Бабінець Л. С. Амбулаторна лікарська практика як ключова складова підготовки сімейного лікаря/ Л. С. Бабінець, Н. Є. Боцюк, І. О. Боровик (стр.152-155)
Горпініч Т. І. Проблеми використання досвіду США з організації професійної підготовки майбутніх лікарів: український контекст/ Т. І. Горпініч (стр.156-161)
Дідух В. Д. Історія становлення та розвитку медичної фізики (оптика) (частина 4)/ В. Д. Дідух [та ін.] (стр.162-170)
Мінцер О. П. Онтолого-керовані інформаційні системи в забезпеченні безперервного професійного розвитку лікарів та провізорів/ О. П. Мінцер, М. А. Попова (стр.171-177)
Паласюк Г. Б. Медсестринські наукові дослідження в Австрії/ Г. Б. Паласюк, Б. М. Паласюк (стр.178-183)
Прокоп І. А. Становлення та розвиток медичної освіти і науки на теренах західної України (XVIII –XIX століття)/ І. А. Прокоп, Т. В. Саварин (стр.184-190)
Интересные статьи :
Найти похожие


7.

Заглавие журнала :Медична освіта (Тернопіль) -2019г.,N 1
Интересные статьи :
Боярчук О. Р. Питання медичної етики при вивченні пропедевтики педіатрії/ О. Р. Боярчук, О. М. Шульгай, М. І. Кінаш (стр.6-9)
Буряк О. Г. Формування клінічного мислення студентів за допомогою використання ситуаційних завдань/ О. Г. Буряк [та ін.] (стр.10-12)
Козлова Ю. В. Значення загальних та фахових компетентностей у навчанні магістрів у галузі "Стоматологія” на кафедрі патологічної фізіології ДЗ "Дніпропетровська медична академія”/ Ю. В. Козлова [та ін.] (стр.13-17)
Лабій Ю. А. Удосконалення методів представлення лекційного матеріалу для іноземних студентів/ Ю. А. Лабій (стр.18-21)
Муратова Т. М. Навчання в інтернатурі за фахом "Неврологія”: сучасні технології та перспективи їх застосування/ Т. М. Муратова [та ін.] (стр.22-26)
Посоленик Л. Я. Актуальні питання підготовки та оцінювання якості знань здобувачів вищої освіти в галузі знань "Охорона здоров’я” шляхом складання тестових іспитів. Напередодні запровадження ЄДКІ/ Л. Я. Посоленик, О. Я. Видойник, О. В. Авдєєв (стр.27-31)
Римарчук М. І. Формування професійної готовності майбутніх лікарів у контексті впровадження студентоцентрованого підходу/ М. І. Римарчук (стр.32-36)
Рудник В. Т. Самостійна лікарська діяльність при підготовці лікарів-інтернів/ В. Т. Рудник (стр.37-40)
Хламанова Л. І. Проблемно-орієнтоване навчання у вищій медичній освіті/ Л. І. Хламанова, Ю. Б. Чайковський (стр.41-47)
Yelahina N. I. Effective methods in foreign language teaching of medical students/ N. I. Yelahina [та ін.] (стр.48-54)
Sokol M. O. The dynamics and prospects of concepts construction in educational process/ M. O. Sokol, Y. Szempruch (стр.55-60)
Zayikina Т. S. Current challenges during the teaching of clinical disciplines to english-speaking foreign students and the ways to solve them/ Т. S. Zayikina, N. G. Ryndina, G. Yu. Тitova (стр.61-63)
Вацеба Т. С. Досвід проведення І туру олімпіади з ендокринології в Івано-Франківському національному медичному університеті/ Т. С. Вацеба (стр.64-67)
Дубина С. О. Фактори, що впливають на студентську успішність вивчення теоретичної дисципліни/ С. О. Дубина, Д. С. Хапченкова, С. В. Бондаренко (стр.68-70)
Зарівна Н. О. Методичні аспекти викладання фізичних методів аналізу вітчизняним студентам/ Н. О. Зарівна [та ін.] (стр.71-73)
Кліщ І. М. Компетентнісний підхід до підготовки докторів філософії у державному вищому навчальному закладі "Тернопільський державний медичний університет імені І. Я. Горбачевського Міністерства охорони здоров’я України”/ І. М. Кліщ [та ін.] (стр.74-78)
Кондратюк В. Є. Компетентнісний підхід до викладання пропедевтики внутрішньої медицини/ В. Є. Кондратюк [та ін.] (стр.79-81)
Кульбашна Я. А. Формування синдрому професійного вигорання у викладачів медичних закладів вищої освіти/ Я. А. Кульбашна [та ін.] (стр.82-87)
Мацькевич В. М. Навчання студентів медичного факультету конструктивного критичного аналізу тексту природничих наук із застосуванням педагогічних "боксів”-опитників та методичних вказівок для об’єктивної оцінки достовірності матеріалу/ В. М. Мацькевич, Д. Б. Соломчак (стр.88-91)
Мельник Н. О. Особливості контролю знань студентів-іноземців англомовної форми навчання за допомогою тестових завдань на кафедрі гістології та ембріології Національного медичного університету імені О. О. Богомольця/ Н. О. Мельник, Г. Ю. Кондаурова (стр.92-95)
Мельничук І. М. Переваги самоосвітньої діяльності майбутніх магістрів медсестринства в умовах дистанційного навчання/ І. М. Мельничук, С. О. Ястремська (стр.96-101)
Павляк А. Я. Досвід проведення практичного заняття з використанням інтерактивних методів формування професійних умінь у майбутніх медичних працівників/ А. Я. Павляк (стр.102-106)
Посохова К. А. Висвітлення проблем раціонального застосування антибіотиків при викладанні фармакології/ К. А. Посохова, О. М. Олещук, О. О. Шевчук (стр.107-110)
П’ятночка І. Т. Сутність лікарської діяльності/ І. Т. П’ятночка, С. І. Корнага (стр.111-115)
Радченко В. В. Менторство в системі післядипломної освіти лікаря/ В. В. Радченко (стр.116-120)
Спіріна І. Д. Викладання дисципліни "Основи психології”: сучасний стан та перспективи/ І. Д. Спіріна, А. В. Шорніков, Є. С. Фаузі (стр.121-123)
Ханюков О. О. Імплементація симуляційного тренінгу надання невідкладної допомоги для студентів 6 курсу при вивченні дисципліни "Внутрішня медицина” (огляд літератури та власний досвід)/ О. О. Ханюков [та ін.] (стр.124-130)
Ханюков О. О. Використання методу логічних ігор при викладанні невідкладних станів у структурі дисципліни "Сімейна медицина”/ О. О. Ханюков, О. В. Смольянова (стр.131-134)
Хасхачих Д. А. Використання інтернет-сервісу Socrative для дистанційного навчання студентів/ Д. А. Хасхачих (стр.135-139)
Lukash Y. M. Diagnostics of the level of formation of the professional and communicative competence of future doctors/ Y. M. Lukash (стр.140-147)
Sokol M. O. Basic writing strategies in foreign languages/ M. О. Sokol, O. M. Tsaryk, N. M. Rybina (стр.148-153)
Vykhrushch A. V. Occupational prestige among high school students/ A. V. Vykhrushch, T. I. Horpinich, J. Smyla (стр.154-160)
Дідух В. Д. Історія становлення та розвитку медичної фізики (теплота, електромагнетизм) (частина 3)/ В. Д. Дідух [та ін.] (стр.161-168)
Кушинська М. Є. Науково-педагогічна діяльність професора О. І. Журбіна – завідувача кафедри медичної біології (1949–1970)/ М. Є. Кушинська, О. Я. Чупашко, З. Д. Воробець (стр.169-171)
Урбанович А. М. Кафедра ендокринології Львівського національного медичного університету імені Данила Галицького: історія та сьогодення/ А. М. Урбанович, О. В. Сафонова, Р. Д. Макар (стр.172-175)
Федонюк Л. Я. Музеї Тернопільського державного медичного університету імені І. Я. Горбачевського – багатство історичної спадщини навчального закладу/ Л. Я. Федонюк [та ін.] (стр.176-180)
Федчишин Н. О. Роль родини й сімейного виховання в організації освітнього процесу Німеччини і Франції: історія та досвід/ Н. О. Федчишин, О. Г. Пермякова (стр.181-186)
Білавич Г. В. Рецензія на монографію: Горпініч Т. І. Теоретичні засади професійної підготовки майбутніх лікарів в університетах США / Т. І. Горпініч; наук. ред. А. В. Вихрущ. – Тернопіль: ТДМУ, 2018. – 408 с./ Г. В. Білавич (стр.187-188)
Матешук-Вацеба Л. Р. Рецензія на навчальне видання: Гістологія. Цитологія. Ембріологія: підручник / за ред. О. Д. Луцика, Ю. Б. Чайковського. – Вінниця: Нова Книга, 2018. – 592 с./ Л. Р. Матешук-Вацеба (стр.189-1902)
Интересные статьи :
Найти похожие


8.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Мукан Н. В., Блавт О. З.
Заглавие : Історико-педагогічне підґрунтя професійної підготовки лікарів в університетах США
Параллельн. заглавия :historical and pedagogical background of doctors’ professional training at the universities in the USA
Место публикации : Медична освіта (Тернопіль). - 2019. - № 4. - С. 140-143 (Шифр МУ7/2019/4)
Примечания : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметные рубрики: ОСВІТА В ЗАРУБІЖНИХ КРАЇНАХ -- ОБРАЗОВАНИЕ В ЗАРУБЕЖНЫХ СТРАНАХ
Географич. рубрики: США
Ключевые слова (''Своб.индексиров.''): медична--школа--освіта
Найти похожие

9.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Горпініч Т. І.
Заглавие : Експертна оцінка американської системи вищої медичної освіти
Параллельн. заглавия :Expert assessment of the american higher medical education system
Место публикации : Медична освіта (Тернопіль). - 2019. - № 4. - С. 134-139 (Шифр МУ7/2019/4)
Примечания : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметные рубрики: ОСВІТА В ЗАРУБІЖНИХ КРАЇНАХ -- ОБРАЗОВАНИЕ В ЗАРУБЕЖНЫХ СТРАНАХ
Географич. рубрики: США
Найти похожие

10.

Заглавие журнала :Медична освіта (Тернопіль) -2019г.,N 4
Интересные статьи :
Гантімурова Н. І. Професійна підготовка студентів-іноземців у медичних університетах України/ Н. І. Гантімурова, Н. О. Федчишин, Ю. А. Рудяк (стр.5-9)
Глушко Н. Л. Можливості педагогічного використання дистанційної системи навчання у позааудиторній самостійній роботі/ Н. Л. Глушко [та ін.] (стр.10-13)
Івануса І. Б. Особливості викладання аналітичної хімії для студентів фармацевтичного факультету (заочної форми навчання)/ І. Б. Івануса, М. М. Михалків (стр.14-17)
Корильчук Н. І. Проведення об’єктивного структурованого клінічного іспиту/ Н. І. Корильчук, О. О. Воронцов, О. Р. Ясній (стр.18-23)
Мінченко О. Г. Обґрунтування необхідності вивчення молекулярної біології в медичних університетах/ О. Г. Мінченко, Д. О. Мінченко, М. М. Корда (стр.24-33)
Ніколішина Е. В. Моніторинг якості оцінювання знань студентів засобами тестового контролю/ Е. В. Ніколішина, І. Ю. Литовченко, Н. М. Іленко (стр.34-38)
Перепелиця О. О. Динаміка чинників професійного вибору фармацевтів у процесі багатоступеневого навчання/ О. О. Перепелиця [та ін.] (стр.39-45)
Сельський П. Р. Інформаційна система підсумкового оцінювання знань іноземних громадян на додипломному етапі підготовки лікарів/ П. Р. Сельський [та ін.] (стр.46-50)
Хасхачих Д. А. Використання методів горизонтальної комунікації та мотивації в процесі навчання студентів-медиків/ Д. А. Хасхачих (стр.51-55)
Чечотіна С. Ю. Актуальність організації ефективної самостійної роботи студентів при вивченні фармакології/ С. Ю. Чечотіна [та ін.] (стр.56-61)
Чорномидз А. В. Бар’єри педагогічного спілкування викладача і студента у медичному університеті/ А. В. Чорномидз (стр.62-66)
Burgess-Pinto E. Sustainable development principles in health promotion and nursing education/ E. Burgess-Pinto [та ін.] (стр.67-73)
Гутор Н. С. Підготовка майбутніх лікарів-стоматологів у контексті реформи вищої освіти/ Н. С. Гутор [та ін.] (стр.74-78)
Драч І. Д. Мовна картина світу у процесі вивчення іноземної мови в медичних університетах/ І. Д. Драч, А. З. Миколенко, М. П. Тишковець (стр.79-83)
Захарова В. О. Використання відеоматеріалів як засобу формування іншомовної компетентності майбутніх фахівців із стоматології/ В. О. Захарова (стр.84-88)
Клигуненко О. М. Досвід впровадження концепції безперервної медичної освіти в навчанні лікарів-анестезіологів Дніпропетровської області/ О. М. Клигуненко, Ю. О. Площенко, О. В. Кравець (стр.89-92)
Маланчин І. М. Імплементація симуляційного навчання в об’єктивний структурований клінічний іспит для студентів медичного факультету на кафедрі акушерства та гінекології/ І. М. Маланчин [та ін.] (стр.93-97)
Паласюк Б. М. Дидактичні аспекти викладання медичної фізики у вищому медичному навчальному закладі/ Б. М. Паласюк (стр.98-102)
Стечишин І. П. Роль інтерактивних методів в оптимізації процесу викладання дисципліни "Етика та деонтологія у фармації". / І. П. Стечишин, А. І. Денис (стр.103-106)
Yelahina N. І. Motivation as a key component of teaching english for medical students/ N. І. Yelahina, N. O. Fedchyshyn (стр.107-112)
Беденюк А. Д. Інноваційні методи навчання в медичних вузах Польщі/ А. Д. Беденюк, Т. В. Боднар, П. Я. Боднар (стр.113-118)
Білавич Г. В. Курортно-рекреаційний потенціал Карпат як чинник здоров’язбереження дітей та дорослих (початок ХХ сторіччя)/ Г. В. Білавич [та ін.] (стр.119-126)
Гаврищак І. І. Лінгвофілософська система Вільгельма фон Гумбольдта: історико-біографічний аспект/ І. І. Гаврищак, О. Я. Проців (стр.127-133)
Горпініч Т. І. Експертна оцінка американської системи вищої медичної освіти/ Т. І. Горпініч (стр.134-139)
Мукан Н. В. Історико-педагогічне підґрунтя професійної підготовки лікарів в університетах США/ Н. В. Мукан, О. З. Блавт (стр.140-143)
Перевізник Б. О. Європейська медична освіта: модель Польщі/ Б. О. Перевізник, Т. А. Ковальчук, Н. А. Джавадова (стр.144-148)
Ященко А. М. Рецензія на навчально-методичний посібник: Матешук-Вацеба Л. Р. Нормальна анатомія : навч.-метод. посіб. для студентів та викладачів вищих медичних навчальних закладів / Леся Матешук-Вацеба ; Львівський національний медичний університет ім. Данила Галицького. – 2-ге вид. – Львів: Наукове товариство ім. Т. Г. Шевченка; Вінниця: Нова Книга, 2019. – 432 с.: іл./ А. М. Ященко, О. Д. Луцик (стр.149)
Интересные статьи :
Найти похожие


11.

Заглавие журнала :Вища освіта України -2018г.,N 3
Интересные статьи :
Андрущенко В. Освіта як чинник подолання духовної кризи сучасної цивілізації/ В. Андрущенко (стр.5-13)
Бобало Ю. Інформаційні параметри системи забезпечення якості в закладах вищої освіти/ Ю. Бобало (стр.14-28)
Воробієнко П. Удосконалення практичної підготовки студентів у закладах вищої освіти/ П. Воробієнко (стр.29-33)
Якимчук О. Роль освіти в становленні національної свідомості українського народу (на основі творчості М. Пирогова, М. Драгоманова, І. Франка)/ О. Якимчук (стр.34-38)
Корсак К. Вища освіта в умовах шкідливих інформаційних епідемій/ К. Корсак (стр.39-46)
Nesterova M. Implementation of the jean monnet module “Social cohesion in education and governance: european studies”/ M. Nesterova (стр.47-59)
Драч І. Управління дослідницькою діяльністю в системі університетського врядування: характеристика та закономірності/ І. Драч (стр.60-65)
Краснянський М. Вища освіта в США/ М. Краснянський (стр.66-70)
Захаренко К. Розвиток системи інформаційної безпеки: досвід зарубіжних країн/ К. Захаренко (стр.71-77)
Сергієнко Є. Смислові аспекти управління сучасним університетом/ Є. Сергієнко (стр.77-83)
Курбатов С. Курсом на європейські стандарти якості освітніх досліджень/ С. Курбатов (стр.84-85)
Интересные статьи :
Найти похожие


12.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Краснянський М.
Заглавие : Вища освіта в США
Место публикации : Вища освіта України. - 2018. - № 3. - С. 66-70 (Шифр 23823/2018/3)
Предметные рубрики: ОСВІТА В ЗАРУБІЖНИХ КРАЇНАХ -- ОБРАЗОВАНИЕ В ЗАРУБЕЖНЫХ СТРАНАХ
Географич. рубрики: США
Ключевые слова (''Своб.индексиров.''): індекс цитування--індекс хірша--гараж
Найти похожие

13.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Дараган Т., Тимошенко Н., Власюк О.
Заглавие : Інтернаціоналізація вищої освіти у XXI столітті: досвід університетів США і Європи
Параллельн. заглавия :Internationalization of Higher Education in XXI century: Experience of Universities of the USA and Europe
Место публикации : Вища школа. - 2017. - № 4. - С. 48-54 (Шифр 21876/2017/4)
Примечания : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметные рубрики: ОСВІТА В ЗАРУБІЖНИХ КРАЇНАХ -- ОБРАЗОВАНИЕ В ЗАРУБЕЖНЫХ СТРАНАХ
Найти похожие

14.

Заглавие журнала :Вища школа -2017г.,N 4
Интересные статьи :
Куцик П. Львівському торговельно-економічному університету — 200 років/ П. Куцик, С. Гелей (стр.7-23)
Барна М. Львівський торговельно-економічний університет — визнаний науковий центр з економіки та торгівлі/ М. Барна, Б. Семак (стр.24-33)
Яцунь О. Університетська освіта: шлях від ревізії до світоглядного переосмислення та визначення нових векторів розвитку/ О. Яцунь (стр.34-47)
Дараган Т. Інтернаціоналізація вищої освіти у XXI столітті: досвід університетів США і Європи/ Т. Дараган, Н. Тимошенко, О. Власюк (стр.48-54)
Качмар О. Освіта як дієвий механізм профілактики й подолання агресивної поведінки особистості/ О. Качмар (стр.55-64)
Головенкін В. Ще раз про систему оцінок у вищій школі/ В. Головенкін (стр.65-72)
Корсак О. Світовий тренд з вимірювання якості середньої і вищої освіти: зарубіжний і національний досвід/ О. Корсак (стр.73-82)
Бебко С. Система вищої освіти як об’єкт наукового дослідження/ С. Бебко (стр.83-89)
Возняк О. Переваги та недоліки застосування опорних схем у навчальному процесі / О. Возняк (стр.90-97)
Интересные статьи :
Найти похожие


15.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Курбатов С.
Заглавие : Американська система акредитації вищих навчальних закладів
Параллельн. заглавия :American system of accreditation of higher Lucational institutions
Место публикации : Вища освіта України. - 2016. - № 4. - С. 70-75 (Шифр 23823/2016/4)
Примечания : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметные рубрики: ОСВІТА В ЗАРУБІЖНИХ КРАЇНАХ -- ОБРАЗОВАНИЕ В ЗАРУБЕЖНЫХ СТРАНАХ
Географич. рубрики: США
Ключевые слова (''Своб.индексиров.''): стандарти
Найти похожие

16.

Заглавие журнала :Вища школа -2015г.,N 6
Интересные статьи :
Коргуник Ю. Освіта і сьогодення: виклики часу/ Ю. Коргуник (стр.7-8)
Хоружа Л. Морально-етичні принципи та норми наукової діяльності викладача вищої школи / Л. Хоружа (стр.9-19)
Панасевич Д. Новий закон України "про вищу освіту", або Навіщо п'яте колесо до воза?/ Д. Панасевич (стр.20-36)
Субіна О. Забезпечення якості освіти при підготовці викладачів гуманітарних спеціальностей/ О. Субіна (стр.37-48)
Дебич М. Різноманітність теорій інтернаціоналізації вищої освіти в розвинених державах світу/ М. Дебич (стр.49-58)
Зварич І. Історичний розвиток оцінювання професійної діяльності викладачів у вищих навчальних закладах США/ І. Зварич (стр.59-68)
Грищенко Т. Принципи інформаційно-бібліотечного обслуговування студентів ВНЗ: орієнтація на вимоги сучасності/ Т. Грищенко, Н. Етенко (стр.69-78)
Корсак Ю. Необхідність нових наук і термінів для забезпечення ноопрогресу людства у XXI столітті/ Ю. Корсак (стр.79-90)
Тарнавська С. Реорганізація системи вищої освіти в УСРР на початку 1920-х років/ С. Тарнавська (стр.91-102)
Гогунський В. Публікаційна активність авторів журналу "Управління розвитком складних систем"/ В. Гогунський, А. Білощицький, С. Бушуев (стр.103-105)
Проект постанови Про утворення Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти (стр.106-115)
Интересные статьи :
Найти похожие


17.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Федоренко С.
Заглавие : Грамотність як комплексний педагогічний феномен у вищій освіті США
Место публикации : Вища освіта України. - 2014. - № 3. - С. 97-102 (Шифр 23823/2014/3)
Предметные рубрики: ОСВІТА В ЗАРУБІЖНИХ КРАЇНАХ -- ОБРАЗОВАНИЕ В ЗАРУБЕЖНЫХ СТРАНАХ
Найти похожие

18.

Заглавие журнала :Вища освіта України -2014г.,N 3
Интересные статьи :
Андрущенко В. Європейський педагогічний досвід та національні традиції: гармонізація пріоритеті/ В. Андрущенко (стр.5-11)
Калашнікова С. Ідентифікація сучасних орієнтирів розвитку вищої освіти/ С. Калашнікова (стр.12-23)
Козьменко С. Виклики на шляху інтеграції у міжнародний науковий простір/ С. Козьменко (стр.24-29)
Клепко С. Основні поняття закону України «Про вищу освіту»/ С. Клепко (стр.30-37)
Крилова С. Дійсне соціальне партнерство як передумова та різновид краси відносин в освітньому процесі/ С. Крилова (стр.38-43)
Курбатов С. Корпоративний університет як продукт взаємодії бізнесового та освітнього середовища в сучасних умовах/ С. Курбатов (стр.44-49)
Бак М. Неперервність інформаційного супроводу освіти/ М. Бак (стр.50-57)
Семеніхіна О. Дослідження відкритих освітніх ресурсів з математики/ О. Семеніхіна (стр.58-63)
Шелюк Л. Зміст і проблеми впровадження демократичної вищої освіти/ Л. Шелюк (стр.64-68)
Яременко Л. Мотивація навчального процесу як педагогічна проблема/ Л. Яременко (стр.69-74)
Губенко Г. Інтегративна педагогічна біоетика як новий напрям підготовки фахівців/ Г. Губенко (стр.75-81)
Орлова О. Художнє сприйняття як основа медіакопметентності студентів-філологів/ О. Орлова (стр.82-88)
Щербакова О. Риторикознавча компонента в новітніх дослідженнях вищої освіти/ О. Щербакова (стр.89-96)
Федоренко С. Грамотність як комплексний педагогічний феномен у вищій освіті США/ С. Федоренко (стр.97-102)
Горун Ю. Міжнародна співпраця у розвитку медіа- та інформаційної грамотності й інтеркультурного діалогу/ Ю. Горун (стр.103-108)
Воронкін О. Періодизація розвитку інформаційно-комунікаційних технологій навчання/ О. Воронкін (стр.109-116)
Реферативный обзор статей номера (стр.117-121)
Интересные статьи :
Найти похожие


19.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Зварич І.
Заглавие : Застосування засобів паралінгвістики для оцінювання професійної діяльності викладачів у вищих навчальних закладах США
Место публикации : Вища школа. - 2014. - № 8. - С. 101-109 (Шифр 21876/2014/8)
Предметные рубрики: ОСВІТА В ЗАРУБІЖНИХ КРАЇНАХ -- ОБРАЗОВАНИЕ В ЗАРУБЕЖНЫХ СТРАНАХ
Найти похожие

20.

Заглавие журнала :Вища школа -2014г.,N 8
Интересные статьи :
Ніколаєнко С. Дослідницькі університети у системі освіти та науки України/ С. Ніколаєнко (стр.7-15)
Козирський В. Особливості підготовки фахівців у навчально-науковому інституті енергетики і автоматики НУБіП України/ В. Козирський, І. Радько (стр.16-26)
Кліх Л. Орієнтація підготовки магістрів на сферу працевлаштування/ Л. Кліх (стр.27-34)
Мельничук Т. Особливості культурно-просвітницької діяльності Національного університету біоресурсів та природокористування України/ Т. Мельничук, І. Майданюк (стр.35-41)
Півник Г. Міжнародна діяльність-один із пріоритетних напрямів розвитку гірничого університету/ Г. Півник (стр.42-46)
Пригодій М. Запровадження рефлексивно-контекстного навчання як способу вдосконалення професійної підготовки майбутніх фахівців у НУБіП України/ М. Пригодій (стр.47-53)
Войналович О. Працеохоронні засади в навчально-виховному процесі НУБіП України/ О. Войналович (стр.54-61)
Мисник О. Науково-методичні основи викладання біохімії амінокислот/ О. Мисник (стр.62-69)
Коробенко О. Пруссько-радянський спадок у сучасній українській економічній освіті / О. Коробенко, К. Степанкевич (стр.70-85)
Глазунова О. Стан і перспективи підготовки ІТ-фахівців для аграрної та природоохоронної галузей економіки/ О. Глазунова (стр.86-93)
Амеліна С. Особливості інформаційно-технологічної підготовки майбутніх перекладачів у вищих навчальних закладах Німеччини/ С. Амеліна, Р. Тарасенко (стр.94-100)
Зварич І. Застосування засобів паралінгвістики для оцінювання професійної діяльності викладачів у вищих навчальних закладах США/ І. Зварич (стр.101-109)
Виткалов С. Дитячий фестиваль як феномен культури/ С. Виткалов (стр.110-112)
Гогунський В. Scopus: знайдемо свої публікації/ В. Гогунський, Д. Буй (стр.113-115)
Интересные статьи :
Найти похожие


 1-20    21-40   41-60   61-67 
 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)