Главная Упрощенный режим Видео-инструкция Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Высшее образование- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Книги (111)Периодические издания (337)Библиотечные издания (100)Краеведение (11)Редкие издания (3)
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>K=США<.>)
Общее количество найденных документов : 67
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-40   41-60   61-67 
1.

Заглавие журнала :Вища школа -2014г.,N 8
Интересные статьи :
Ніколаєнко С. Дослідницькі університети у системі освіти та науки України/ С. Ніколаєнко (стр.7-15)
Козирський В. Особливості підготовки фахівців у навчально-науковому інституті енергетики і автоматики НУБіП України/ В. Козирський, І. Радько (стр.16-26)
Кліх Л. Орієнтація підготовки магістрів на сферу працевлаштування/ Л. Кліх (стр.27-34)
Мельничук Т. Особливості культурно-просвітницької діяльності Національного університету біоресурсів та природокористування України/ Т. Мельничук, І. Майданюк (стр.35-41)
Півник Г. Міжнародна діяльність-один із пріоритетних напрямів розвитку гірничого університету/ Г. Півник (стр.42-46)
Пригодій М. Запровадження рефлексивно-контекстного навчання як способу вдосконалення професійної підготовки майбутніх фахівців у НУБіП України/ М. Пригодій (стр.47-53)
Войналович О. Працеохоронні засади в навчально-виховному процесі НУБіП України/ О. Войналович (стр.54-61)
Мисник О. Науково-методичні основи викладання біохімії амінокислот/ О. Мисник (стр.62-69)
Коробенко О. Пруссько-радянський спадок у сучасній українській економічній освіті / О. Коробенко, К. Степанкевич (стр.70-85)
Глазунова О. Стан і перспективи підготовки ІТ-фахівців для аграрної та природоохоронної галузей економіки/ О. Глазунова (стр.86-93)
Амеліна С. Особливості інформаційно-технологічної підготовки майбутніх перекладачів у вищих навчальних закладах Німеччини/ С. Амеліна, Р. Тарасенко (стр.94-100)
Зварич І. Застосування засобів паралінгвістики для оцінювання професійної діяльності викладачів у вищих навчальних закладах США/ І. Зварич (стр.101-109)
Виткалов С. Дитячий фестиваль як феномен культури/ С. Виткалов (стр.110-112)
Гогунський В. Scopus: знайдемо свої публікації/ В. Гогунський, Д. Буй (стр.113-115)
Интересные статьи :
Найти похожие


2.

Заглавие журнала :Медична освіта (Тернопіль) -2010г.,N 1
Интересные статьи :
Ковальчук Л.Я. Перспективи співпраці між Тернопільським державним медичним університетом імені І.Я. Горбачевського і університетом Клемсона (США) в галузі онкології/ Л. Я. Ковальчук, М. М. Корда, І. Й. Галайчук (стр.5-16.)
Мисула І.Р. Семестрові комплексні тестові іспити - надійний критерій оцінки знань студентів/ І. Р. Мисула [и др.] (стр.16-37.)
Вітенко І.С. Структура дезадаптивних реакцій у лікарів загальної практики/ І. С. Вітенко (стр.38-40.)
Вітенко І.С. Організація навчального процесу та контролю його якості в умовах застосування кредитно-модульної системи навчання на клінічних кафедрах вищих медичних навчальних закладів україни/ І. С. Вітенко [и др.] (стр.41-44.)
Громовик Б.П. Перспективи викладання медичного і фармацевтичного товарознавства/ Б. П. Громовик (стр.45-48.)
Барінов Е.Ф. Психолого-педагогічні аспекти підвищення ефективності навчання студентів на практичних заняттях з гістології в медичному вузі/ Е. Ф. Барінов [и др.] (стр.48-51.)
Крижановський Я.Й. Актуальні аспекти викладання загальної хірургії відповідно до вимог європейського освітнього простору/ Я. Й. Крижановський [и др.] (стр.52-55.)
Кліщ І.М. Клінічна лабораторна діагностика в системі сучасної підготовки лікаря/ І. М. Кліщ, М. І. Марущак, І. Я. Криницька (стр.56-57.)
Костіцька І.О. досвід використання мультимедійних технологій у навчальному процесі на клінічних кафедрах Івано-Франківського національного медичного університету/ І. О. Костіцька [и др.] (стр.58-60.)
Бойчук А.В. Шляхи оптимізації навчального процесу на кафедрі акушерства та гінекології факультету післядипломної освіти/ А. В. Бойчук [и др.] (стр.60-65.)
Господарський А.Я. Досвід викладання хірургічних дисциплін в іноземних студентів на кафедрі хірургії з анестезіологією №2 Тернопільського державного медичного університету імені І.Я. Горбачевського/ А. Я. Господарський [и др.] (стр.66-68.)
Гребеник М.В. Сучасні підходи до організації навчального процесу на кафедрі терапії і сімейної медицини факультету післядипломної освіти (ФПО)/ М. В. Гребеник [и др.] (стр.68-71.)
Геряк С.М. Формування в іноземних студентів професійно спрямованої компетенції у комунікації/ С. М. Геряк [и др.] (стр.71-73.)
Мандзій З.П. Модульний підхід до викладання клінічної фармації в умовах кредитно-модульної технології навчання/ З. П. Мандзій [и др.] (стр.74-76.)
Геряк С.М. Тестування як основа кредитно-модульного контролю/ С. М. Геряк [и др.] (стр.77-79.)
Притуло О.О. побудова самостійної роботи студентів відповідно до європейських стандартів/ О. О. Притуло [и др.] (стр.79-81.)
Банадига Н.В. Значення семінарних занять у підготовці лікарів інтернів з фаху "Педіатрія"/ Н. В. Банадига, І. О. Рогальський (стр.81-83.)
Педанов Ю.Ф. Особливості формування програм викладання морфофункціональних дисциплін для навчання медичної сестри як можливий етап підготовки лікаря у вищих навчальних закладах ІІІ-ІV рівнів акредитації в Україні й Болгарії/ Ю. Ф. Педанов, А. І. Гоженко, Р. Ф. Макулькін (стр.84-86.)
Соловйова Н.М. Державний іспит з "Української мови за професійним спрямуванням": перший досвід роботи/ Н. М. Соловйова [и др.] (стр.86-88.)
Дроненко В.Г. Вплив виховної діяльності на формування особистості в умовах вищого навчального закладу/ В. Г. Дроненко (стр.89-92.)
Чулак Л.Д. Стендові лекції як засіб активізації самостійної роботи студентів/ Л. Д. Чулак, А. О. Бас, В. Г. Штурмінський (стр.93-96.)
Интересные статьи :
Найти похожие


3.

Заглавие журнала :Вища освіта України -2014г.,N 3
Интересные статьи :
Андрущенко В. Європейський педагогічний досвід та національні традиції: гармонізація пріоритеті/ В. Андрущенко (стр.5-11)
Калашнікова С. Ідентифікація сучасних орієнтирів розвитку вищої освіти/ С. Калашнікова (стр.12-23)
Козьменко С. Виклики на шляху інтеграції у міжнародний науковий простір/ С. Козьменко (стр.24-29)
Клепко С. Основні поняття закону України «Про вищу освіту»/ С. Клепко (стр.30-37)
Крилова С. Дійсне соціальне партнерство як передумова та різновид краси відносин в освітньому процесі/ С. Крилова (стр.38-43)
Курбатов С. Корпоративний університет як продукт взаємодії бізнесового та освітнього середовища в сучасних умовах/ С. Курбатов (стр.44-49)
Бак М. Неперервність інформаційного супроводу освіти/ М. Бак (стр.50-57)
Семеніхіна О. Дослідження відкритих освітніх ресурсів з математики/ О. Семеніхіна (стр.58-63)
Шелюк Л. Зміст і проблеми впровадження демократичної вищої освіти/ Л. Шелюк (стр.64-68)
Яременко Л. Мотивація навчального процесу як педагогічна проблема/ Л. Яременко (стр.69-74)
Губенко Г. Інтегративна педагогічна біоетика як новий напрям підготовки фахівців/ Г. Губенко (стр.75-81)
Орлова О. Художнє сприйняття як основа медіакопметентності студентів-філологів/ О. Орлова (стр.82-88)
Щербакова О. Риторикознавча компонента в новітніх дослідженнях вищої освіти/ О. Щербакова (стр.89-96)
Федоренко С. Грамотність як комплексний педагогічний феномен у вищій освіті США/ С. Федоренко (стр.97-102)
Горун Ю. Міжнародна співпраця у розвитку медіа- та інформаційної грамотності й інтеркультурного діалогу/ Ю. Горун (стр.103-108)
Воронкін О. Періодизація розвитку інформаційно-комунікаційних технологій навчання/ О. Воронкін (стр.109-116)
Реферативный обзор статей номера (стр.117-121)
Интересные статьи :
Найти похожие


4.

Заглавие журнала :Вища школа -2010г.,N 9
Интересные статьи :
Півняк Г. Особливості національної гірничої освіти/ Г. Півняк (стр.5-14)
Луговий В. Концептуальні засади розроблення національної рамки кваліфікацій/ В. Луговий (стр.15-24)
Калашнікова С. Принципи професійної підготовки керівників навчальних закладів (досвід Київського університету імені Бориса Грінченка)/ С. Калашнікова (стр.25-33)
Жорнова О. Тестування у контексті моніторингу якості знань студентів: загальнотеоретичні та загальнометодичні розвідки/ О. Жорнова (стр.34-47)
Євтух О. Новітні технології інтерактивного навчання при підготовці фахівців з економіки/ О. Євтух, О. Євтух, А. Фастовець (стр.48-56)
Сафонова І. Підготовка майбутнього вчителя до виховання превентивної діяльності - важлива складова професійного зростання/ І. Сафонова (стр.57-62)
Примаченко Н. Формування маркетингової культури у майбутніх фахівців підприємницької діяльності/ Н. Примаченко (стр.63-69)
Андрюшина О. Моніторинг якості освіти у США в контексті міжнародних досліджень/ О. Андрюшина (стр.70-80)
Верхогляд О. Особливості застосування законодавства США у сфері вищої освіти до державних і приватних ВНЗ/ О. Верхогляд, Ю. Романовська, О. Романовський (стр.81-91)
Ритікова Л. Організація вищої сільськогосподарської освіти у США та шляхи її вдосконалення/ Л. Ритікова (стр.92-99)
Біліченко А. Київське меценатство ХІХ століття: факти, події, персоналії/ А. Біліченко (стр.100-105)
Про затвердження Порядку замовлення, видачі та обліку Додатка до диплома про вищу освіту європейського зразка (DIPLOMA SUPPLEMENT) та його опису (стр.106-116)
Интересные статьи :
Найти похожие


5.

Заглавие журнала :Вища школа -2006г.,N 3
Интересные статьи :
Скнарь О. Модернізація форм і методів навчання студентів у контексті кредитно-модульної системи/ О. Скнарь (стр.33-45)
Хриков Є. Порівняльний аналіз підготовки магістрів з управління освітніми установами в Україні та США/ Є. Хриков, С. Бурдіна (стр.46-56)
Интересные статьи :
Найти похожие


6.

Заглавие журнала :Вища школа -2017г.,N 4
Интересные статьи :
Куцик П. Львівському торговельно-економічному університету — 200 років/ П. Куцик, С. Гелей (стр.7-23)
Барна М. Львівський торговельно-економічний університет — визнаний науковий центр з економіки та торгівлі/ М. Барна, Б. Семак (стр.24-33)
Яцунь О. Університетська освіта: шлях від ревізії до світоглядного переосмислення та визначення нових векторів розвитку/ О. Яцунь (стр.34-47)
Дараган Т. Інтернаціоналізація вищої освіти у XXI столітті: досвід університетів США і Європи/ Т. Дараган, Н. Тимошенко, О. Власюк (стр.48-54)
Качмар О. Освіта як дієвий механізм профілактики й подолання агресивної поведінки особистості/ О. Качмар (стр.55-64)
Головенкін В. Ще раз про систему оцінок у вищій школі/ В. Головенкін (стр.65-72)
Корсак О. Світовий тренд з вимірювання якості середньої і вищої освіти: зарубіжний і національний досвід/ О. Корсак (стр.73-82)
Бебко С. Система вищої освіти як об’єкт наукового дослідження/ С. Бебко (стр.83-89)
Возняк О. Переваги та недоліки застосування опорних схем у навчальному процесі / О. Возняк (стр.90-97)
Интересные статьи :
Найти похожие


7.

Заглавие журнала :Медична освіта (Тернопіль) -2009г.,N 3
Интересные статьи :
Барінов Е.Ф. Сучасні підходи до створення мультимедійних програм та фільмів для реалізації проблемного навчання в медичних вузах/ Е. Ф. Барінов [и др.] (стр.5-8.)
Лісовий В.М. Базова практично орієнтована підготовка лікаря загальної практики в галузі медицини праці в аспекті болонської системи/ В. М. Лісовий [и др.] (стр.8-12.)
Марценюк В.П. Визначення пріоритетних інноваційних методик підготовки лікарів-стоматологів на основі методу аналізу ієрархій/ В. П. Марценюк, О. О. Стаханська (стр.13-18.)
Кадочников В.С. Оптимізація викладання на кафедрі загальної хірургії в умовах кредитно-модульної системи/ В. С. Кадочников, Д. М. Давидов, Н. Д. Волошенкова (стр.19-20.)
Кирюшенко Т.І. Використання графів логічних структур при викладанні дисципліни "Інфекційні хвороби"/ Т. І. Кирюшенко (стр.21-23.)
Корнієнко О.М. Мотивація професійної діяльності провізорів і чинники, що зумовлюють престиж вищих навчальних закладів/ О. М. Корнієнко [и др.] (стр.23-26.)
Гонський Я.І. Доказова медицина як науковий напрямок/ Я. І. Гонський [и др.] (стр.27-28.)
Кабачний В.І. Особливості викладання деяких питань розділу "Електрохімія" в курсі фізичної та колоїдної хімії у вищому фармацевтичному навчальному закладі/ В. І. Кабачний [и др.] (стр.29-33.)
Кліщ Г.І. Спільні та відмінні риси впровадження болонського процесу в Австрії та Україні/ Г. І. Кліщ, А. М. Пришляк (стр.33-36.)
Кулянда І.С. Умови інтеграції післядипломної освіти ортопедів-травматологів у європейський освітній простір/ І. С. Кулянда [и др.] (стр.37-38.)
Ткаченко О.В. Аспекти післядипломної освіти з неврології в Україні/ О. В. Ткаченко, О. В. Новікова, В. В. Оржешковський (стр.39-40.)
Кольцова Н.І. Мотивації та мішені впливу при промоції здорового способу життя (ЗСЖ) в дитячій стоматології/ Н. І. Кольцова [и др.] (стр.41-43.)
Галайчук І.Й. Інформаційна онкологічна служба: досвід національного інститут раку США (огляд)/ І. Й. Галайчук [и др.] (стр.44-48.)
Ващенко Н.М. Сучасна вища освіта в Україні (проблеми реалізації болонського процесу в українській вищій освіті)/ Н. М. Ващенко (стр.48-52.)
Маланчук Л.М. Досвід організації навчального процесу на кафедрі акушерства і гінекології в процесі впровадження кредитно-модульної системи освіти/ Л. М. Маланчук [и др.] (стр.53-55.)
Цяпа Ю.М. Наш досвід викладання клінічної фармації іноземним студентам/ Ю. М. Цяпа [и др.] (стр.55-56.)
Середа О.М. Кафедра медичної біології львівського національного медичного університету імені Данила Галицького: історичні та наукові аспекти розвитку/ О. М. Середа, О. Я. Чупашко, О. Д. Луцик (стр.57-61.)
Пришляк А.М. Історико-педагогічні аспекти доказової медицини/ А. М. Пришляк [и др.] (стр.62-63.)
Интересные статьи :
Найти похожие


8.

Заглавие журнала :Вища школа -2015г.,N 6
Интересные статьи :
Коргуник Ю. Освіта і сьогодення: виклики часу/ Ю. Коргуник (стр.7-8)
Хоружа Л. Морально-етичні принципи та норми наукової діяльності викладача вищої школи / Л. Хоружа (стр.9-19)
Панасевич Д. Новий закон України "про вищу освіту", або Навіщо п'яте колесо до воза?/ Д. Панасевич (стр.20-36)
Субіна О. Забезпечення якості освіти при підготовці викладачів гуманітарних спеціальностей/ О. Субіна (стр.37-48)
Дебич М. Різноманітність теорій інтернаціоналізації вищої освіти в розвинених державах світу/ М. Дебич (стр.49-58)
Зварич І. Історичний розвиток оцінювання професійної діяльності викладачів у вищих навчальних закладах США/ І. Зварич (стр.59-68)
Грищенко Т. Принципи інформаційно-бібліотечного обслуговування студентів ВНЗ: орієнтація на вимоги сучасності/ Т. Грищенко, Н. Етенко (стр.69-78)
Корсак Ю. Необхідність нових наук і термінів для забезпечення ноопрогресу людства у XXI столітті/ Ю. Корсак (стр.79-90)
Тарнавська С. Реорганізація системи вищої освіти в УСРР на початку 1920-х років/ С. Тарнавська (стр.91-102)
Гогунський В. Публікаційна активність авторів журналу "Управління розвитком складних систем"/ В. Гогунський, А. Білощицький, С. Бушуев (стр.103-105)
Проект постанови Про утворення Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти (стр.106-115)
Интересные статьи :
Найти похожие


9.

Заглавие журнала :Вища школа -2012г.,N 2
Интересные статьи :
Пономаренко В. Проблеми підготовки наукових кадрів/ В. Пономаренко (стр.7-19)
Зіньковський Ю. Виховання і навчання. Протиріччя в єдності/ Ю. Зіньковський (стр.20-29)
Кофанова О. Якісні та кількісні аспекти хімічної підготовки студентів-екологів у ВНЗ Канади та США/ О. Кофанова (стр.30-41)
Зварич І. Впровадження стандартів оцінювання педагогічної компетентності викладачів у вищих навчальних закладах США/ І. Зварич (стр.42-51)
Величко О. Оцінка студентами застосування "лідер-груп" у вищій школі/ О. Величко [и др.] (стр.52-61)
Галиця І. Інноваційні технології активізації творчості/ І. Галиця, О. Розметова (стр.62-73)
Стецюк К. Поетапне формування екологічної культури майбутніх фахівців вищої аграрної школи/ К. Стецюк (стр.74-79)
Модестова Т. Самостійна робота як складова педагогічної підготовки студентів магістратури/ Т. Модестова (стр.80-86)
Родіонова Л. Концептуальні засади вивчення історії економіки та економічної думки/ Л. Родіонова (стр.87-93)
Мірошниченко Г. Вплив видатних педагогічних персоналій на розвиток університетської освіти у другій половині ХІХ ст./ Г. Мірошниченко (стр.94-101)
Павко А. Право як соціокультурний феномен/ А. Павко (стр.102-108)
Пилип'юк Л. Законодавство про ліквідацію наслідків катастрофи на ЧАЕС: проблеми та тенденції розвитку/ Л. Пилип'юк (стр.109-115)
Интересные статьи :
Найти похожие


10.

Заглавие журнала :Вища освіта України -2011г.,N 3
Интересные статьи :
Андрущенко В. Державно-громадський характер управління освітою/ В. Андрущенко (стр.5-8)
Зубов В. Глобалізована соціальність/ В. Зубов (стр.9-13)
Бойчук М. Основні форми демократії: український контекст/ М. Бойчук (стр.14-20)
Шандор Ф. Національна ідея як осердя національної свідомості/ Ф. Шандор (стр.21-26)
Линовицька О. Академічні свободи та університетська автономія/ О. Линовицька (стр.27-31)
Рябченко В. Традиційна педагогічна парадигма як "прокрустове ложе" вітчизняної вищої школи в розвитку особистості студента/ В. Рябченко (стр.32-38)
Іваній О. Організаційні засади формування правової компетентності майбутнього вчителя/ О. Іваній (стр.39-44)
Бикова К. Методичні рекомендації до вивчення курсу "Основи психології та педагогіки" в економічному ВНЗ (заочне відділення)/ К. Бикова (стр.45-52)
Тарасенкова Н. Методичні компетентності у системі фахової підготовки майбутнього вчителя математики/ Н. Тарасенкова, І. Акуленко (стр.53-66)
Акопян В. Екологічне самовиховання особистості/ В. Акопян (стр.67-73)
Білогур В. Структура світоглядних орієнтацій сучасної студентської молоді/ В. Білогур (стр.74-81)
Грабар Г. Технологія дослідження гостинності як соціального явища/ Г. Грабар (стр.82-89)
Богданова Н. Формування культури життєтворчості особистості у вищому навчальному закладі/ Н. Богданова (стр.90-93)
Сахневич І. Культура використання медіазасобів - неодмінна умова запобігання негативному впливу медіаінформації/ І. Сахневич (стр.94-98)
Костирєв А. Формування критичного мислення у студентів за допомогою застосування методів медіаосвіти в курсах суспільно-політичних дисциплін/ А. Костирєв (стр.99-105)
Боркач Є. Проблеми підготовки вчителів в Угорщині/ Є. Боркач (стр.106-111)
Зварич І. Сутність проблеми педагогічної компетентності викладачів у вищих навчальних закладах США/ І. Зварич (стр.112-118)
Шубін О. Реалізація компетентнісного підходу у формуванні майбутніх фахівців як основа конкурентоспроможності сучасного ВНЗ/ О. Шубін, І. Сіменко, І. Пальцун (стр.119-125)
Интересные статьи :
Найти похожие


11.

Заглавие журнала :Вища школа -2012г.,N 7
Интересные статьи :
Добрянський І. Іноземні студенти у вищій освіті України та Росії: стан, тенденції, перспективи (порівняльний аналіз)/ І. Добрянський, О. Наумець (стр.7-18)
Лисенко В. Порівняльний аналіз програм підготовки бакалаврів і магістрів Вегенінгенського університету (Нідерланди) та НУБіП України/ В. Лисенко, Л. Кліх, Н. Демешкант (стр.19-29)
Козієвська О. Стратегії інтернаціоналізації вищої освіти: міжнародний досвід та українські перспективи/ О. Козієвська (стр.30-39)
Потапчук Т. Становлення ідентичності студентів вищих педагогічних навчальних закладів/ Т. Потапчук (стр.40-46)
Чикун Н. Психолого-педагогічні аспекти активізації навчально-пізнавальної діяльності студентів/ Н. Чикун (стр.47-56)
Зварич І. Критерії оцінювання педагогічної компетентності викладачів у США та застосування методу відеозапису/ І. Зварич (стр.56-64)
Кікіна Н. Навчання професійному іншомовному спілкуванню студентів у технічних університетах в США за кредитно-модульною системою/ Н. Кікіна (стр.65-71)
Жорнова О. Становлення середнього класу як громадянський вчинок вищої школи/ О. Жорнова, О. Жорнова (стр.72-82)
Чирчик С. Структурні складові професійної компетентності дизайнера інтерє'ру/ С. Чирчик (стр.83-104)
Передерій О. Розвиток професійної компетентності вчителя вальдорфської школи/ О. Передерій (стр.105-110)
Интересные статьи :
Найти похожие


12.

Заглавие журнала :Вища школа -2012г.,N 8
Интересные статьи :
Суханцева В. Прогрес філософії чи філософія прогресу/ В. Суханцева, О. Яценко (стр.7-13)
Вижва С. Підготовка наукової еліти України/ С. Вижва (стр.14-27)
Куклін О. Стратегічні пріоритети розвитку вищої освіти України/ О. Куклін (стр.28-36)
Горбань А. Сучасний стан кримінології як науки/ А. Горбань, В. Міщук (стр.37-41)
Русинка І. Роль курсу "Психології" у підготовці студентів до успішної професійної діяльності/ І. Русинка (стр.42-51)
Стецюк К. Екологічна компетентність як складова професіоналізму агронома/ К. Стецюк (стр.52-59)
Сейдаметова З. Інфраструктура підтримки освітнього процесу на базі інтегрованих веб-сервісів/ З. Сейдаметова, Л. Меджитова, С. Сейтвелієва (стр.60-71)
Кофанова О. Активізація навчально-пізнавальної діяльності студентів-екологів засобами інформаційно-комунікаційних технологій/ О. Кофанова (стр.72-87)
Кравченко В. Розробка системи підтримки прийняття рішень при визначенні здобувачем наукового керівника через мережу Інтернет/ В. Кравченко, В. Кравченко (стр.88-95)
Передерій О. Методологічні засади вальдорфської педагогіки/ О. Передерій (стр.96-103)
Андрюшина О. Теоретико-методологічні засади використання індикаторів моніторингу якості освіти в США/ О. Андрюшина (стр.104-113)
Яковенко М. Всеукраїнська студентська олімпіада з філософії та релігієзнавства/ М. Яковенко (стр.114-117)
Интересные статьи :
Найти похожие


13.

Заглавие журнала :Вища школа -2013г.,N 6
Интересные статьи :
Воробієнко П. Досвід розробки та впровадження системи управління якістю підготовки фахівців з вищою освітою в Одеській національній академії зв'язку імені О.С. Попова/ П. Воробієнко [и др.] (стр.7-20)
Свіжевська С. Формування сучасних підходів до акредитації у вищих навчальних закладах України/ С. Свіжевська (стр.21-35)
Орлова Т. Політичні процеси у посткомуністичних країнах Європи/ Т. Орлова (стр.36-48)
Козієвська О. Вища освіта в Україні: уроки реформування/ О. Козієвська (стр.49-63)
Мір-Багірзаде Алтай-кизи Саміра. Особливості ісламської культури і цивілізації/ Алтай-кизи Саміра Мір-Багірзаде (стр.63-68)
Удод Л. Моральна політика як нова цінність української демократії/ Л. Удод (стр.69-82)
Зварич І. Оцінювання педагогічної компетентності викладачів США: досвід для вищих навчальних закладів України/ І. Зварич (стр.83-91)
Сафонова І. Концептуальна парадигма сформованості готовності студентів педагогічного університету до виховної превентивної діяльності/ І. Сафонова (стр.92-102)
Мишак О. Обґрунтування потреби у формуванні гуманістичної спрямованості майбутніх біотехнологів аграрної галузі/ О. Мишак (стр.103-108)
Каптур В. Одеська національна академія зв'язку імені О.С. Попова - єдиний ВНЗ в Україні, що є членом сектору розвитку Міжнародного союзу електрозв'язку/ В. Каптур, І. Політова (стр.109-112)
Перелік книг, яким надано гриф МОН України у квітні 2013 року (стр.113-125)
Интересные статьи :
Найти похожие


14.

Заглавие журнала :Вища школа -2011г.,N 2
Интересные статьи :
Бондаренко М. Інтеграція в європейську систему вищої освіти в ІТ-галузі шляхом участі в міжнародних освітніх програмах, проектах та конкурсах/ М. Бондаренко (стр.7-15.)
Євтух О. Наука й освіта за крок до майбутнього/ О. Євтух (стр.16-28.)
Гуйтур М. Алгоритм виявлення відкриттів у результатах наукових досліджень/ М. Гуйтур, В. Коноваленко (стр.29-39.)
Бобух Л. Інформаційний проект "Навчання"/ Л. Бобух, Т. Сивопал, М. Моргун (стр.40-47.)
Лиходій В. Поліпшення технології підготовки економістів/ В. Лиходій (стр.48-55.)
Сафонова І. Корекція особистості як мета і результат виховної превентивної діяльності вчителя/ І. Сафонова (стр.56-62.)
Чикун Н. Новий підхід до створення інтегрованих програм та викладання хімічних дисциплін/ Н. Чикун (стр.63-71.)
Верхогляд О. Аналіз діяльності акредитаційних агенцій США/ О. Верхогляд, Ю. Романовська, О. Романовський (стр.72-84.)
Пальчук М. Еволюційний розвиток професійної підготовки виробничого персоналу в країнах ЄС: досвід Великої Британії/ М. Пальчук (стр.85-98.)
Сиротіна О. Дослідження змін у парадигмі підготовки викладачів вищої школи у США/ О. Сиротіна (стр.99-106.)
Интересные статьи :
Найти похожие


15.

Заглавие журнала :Вища освіта України -2012г.,N 4
Интересные статьи :
Партнерство і співпраця - нагальне веління часу (Виступ Євгена Суліми, першого заступника міністра освіти і науки, молоді та спорту України під час відкриття Днів освіти і науки Російської Федерації в Україні) (стр.5-8)
Андрущенко В. Можливість і дійсність конституційного процесу в європейському освітньому просторі/ В. Андрущенко (стр.9-12)
Куляс П. Вся і давність, і обнова - українська мова/ П. Куляс (стр.13-24)
Косова Б. Криза освіти і завдання університетів та суспільних наук/ Б. Косова (стр.25-30)
Майборода В. Проблеми розвитку праксеологічних умінь майбутніх компетентних фахівців вищої школи України/ В. Майборода (стр.31-36)
Бутівщенко С. Моделювання як засіб підвищення ефективності програмно-цільового управління вищою освітою/ С. Бутівщенко (стр.37-43)
Гончаров В. Діалектика традиційного та інноваційного у підготовці сучасного вчителя/ В. Гончаров (стр.44-51)
Яременко Л. Позашкільна освіта як навчальна, виховна і дозвіллєва діяльність/ Л. Яременко (стр.52-58)
Блохін О. Спорт як засіб патріотичного виховання та формування здорового способужиття особистості/ О. Блохін (стр.59-71)
Шугай Н. Актуальність дослідження науково-педагогічної спадщини Ніколая Фредеріка Северина Грудтвіга - засновника сучасної освіти дорослих/ Н. Шугай (стр.72-78)
Чорнойван Г. Суспільні запити й можливості освітньо-наукового комплексу в сучасних Росії та Україні/ Г. Чорнойван (стр.79-85)
Дебич М. Європейські інновації у підготовці кадрів для ХХІ століття/ М. Дебич (стр.86-91)
Зварич І. Тестування педагогічної компетентності викладачів США/ І. Зварич (стр.92-99)
Семенюк Н. Безперервна освіта: світова практика й Україна/ Н. Семенюк (стр.100-106)
Стеценко К. Філософія емпіризму Ф. Бекона та її вплив на становлення сучасного освітнього процесу Великої Британії/ К. Стеценко (стр.107-111)
Конончук А. Всеукраїнська конференція до 10-річчя факультету психології та соціальної роботи Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя/ А. Конончук (стр.112-113)
Интересные статьи :
Найти похожие


16.

Заглавие журнала :Вища школа -2011г.,N 3
Интересные статьи :
Зіньковський Ю. Камені спотикання вітчизняної вищої освіти/ Ю. Зіньковський (стр.7-18.)
Мадзігон В. Реформа освіти у руслі Болонського процесу та управління якістю безперервної освіти/ В. Мадзігон, М. Вачевський (стр.19-26.)
Корсак К. Ноотехнології як засіб побудови ноосфери В. Вернадського/ К. Корсак (стр.27-35.)
Кириченко О. Перспективи інноваційно-інтелектуального розвитку України/ О. Кириченко, Ю. Неговська (стр.36-46.)
Ярошенко Т. Відкритий доступ - шлях до присутності України у світовій науковій спільноті/ Т. Ярошенко (стр.47-51.)
Жуков І. Концепція інтернет-порталу інформаційних ресурсів освіти і науки МОНМС УКраїни/ І. Жуков, О. Іванкевич, Г. Кременецький (стр.52-61.)
Андрюшина О. Освітні інвестиції в контексті національного моніторингу якості загальної освіти (досвід США)/ О. Андрюшина (стр.62-68.)
Пономаренко О. Особливості профорієнтаційної роботи у навчальних закладах Великої Британії/ О. Пономаренко (стр.69-77.)
Величко О. Розвиток рейтингового оцінювання діяльності науково-педагогічних працівників/ О. Величко [и др.] (стр.78-84.)
Артюх С. Виховання професійних і спеціальних психофізіологічних якостей у майбутніх інженерів - запорука зниження ризику техногенних катастроф/ С. Артюх, О. Лазуренко (стр.85-90.)
Стецюк К. Художньо-естетична орієнтація студентів технічного ВНЗ як чинник підвищення їхньої професійної компетентності/ К. Стецюк (стр.91-97.)
Бочкарьова Н. Дослідження сутності поняття "педагогічна фасилітація"/ Н. Бочкарьова (стр.98-104)
Кожедуб Л. Навчання читанню художніх творів у мовних ВНЗ в умовах зниження рівня читацької активності в суспільстві/ Л. Кожедуб (стр.105-113.)
Жорнова О. Модернізація освіти як mainstream у вітчизняній педагогіці/ О. Жорнова, О. Жорнова (стр.114-123.)
Интересные статьи :
Найти похожие


17.

Заглавие журнала :Медична освіта (Тернопіль) -2006г.,N 2
Интересные статьи :
Банчук М. Кадрова політика у галузі охорони здоров’я та рух вищої медичної освіти України до Європейського освітнього простору/ М. Банчук [та ін.] (стр.6-14)
Вітенко І. Якісна підготовка навчальної літератури для студентів медичних та фармацевтичних навчальних закладів- одна із найважливіших складових реалізації вимог Болонського процесу/ І. Вітенко, І. Мельник, С. Штанько (стр.15-17)
Ковальчук Л. Шляхи підвищення ефективності навчання в університеті/ Л. Ковальчук, І. Р. Мисула, К. Пашко (стр.18-28)
Москаленко В. Забезпечення якості навчання як основа введення кредитно-модульної системи організації навчального процесу в Національному медичному університеті ім. Богомольця/ В. Москаленко, О. Яворовський, Л. Остапюк (стр.29-31)
Вороненко Ю. Болонський процес і проблеми когнітивізму в медичній освіті/ Ю. Вороненко, О. Мінцер, В. М"ясніков (стр.32-35)
Ждан В. Ддосвід впровадження нових форм організації навчального процесу в умовах кредитно-модульної системи/ В. Ждан, В. Бобирьов, О. Шешукова (стр.36-38)
Запорожан В. Перший ддосвід запровадження КМСОНП в Одеському Державному медичному університеті/ В. Запорожан, Ю. Бажора, В. Кресюн (стр.39-41)
Пашко К. Організаційна структура Віденського медичного університету/ К. Пашко, О. Олійник, О. Яшан, Шкробот С. (стр.42-46)
Казаков В. Методичне забезпечення навчання як один із засобів управління якістю підготовки лікарів при кредитно-модульній організації навчального процесу/ В. Казаков, О. Талалаєнко, М. Первак, Котлубей О. (стр.48-51)
Ліщенко Н. Кредит-година в американській системі вищої освіти/ Н. Ліщенко (стр.52-54)
Ковальчук Л. Про удосконалення штатно-організаційної структури та зміни в організації навчального процесу в Тернопільському Державному медичному університеті ім. І. Я. Горбачевського при запровадженні КМСОНП/ Л. Ковальчук, І. Р. Мисула, К. Пашко (стр.54-57)
Господарський І. Університетська клініка Віденського медичного університету. Можливості запровадження ддосвіду в Україні/ І. Господарський, О. Яшан (стр.57-60)
Чайковський Ю. Методичне забезпечення викладання гістології, цитології та ембріології в умовах кредитно-модульної системи/ Ю. Чайковський, Л. Стеченко, В. Раскалей, Козак Г. (стр.60-63)
Никоненко О. Створення та функціонування системи самонавчання викладачів у вищому навчальному закладі/ О. Никоненко [та ін.] (стр.64-65)
Усинська О. NCLEX - ліцензійний іспит для медичних сестер у США/ О. Усинська (стр.66-67)
Федорців О. Порівняльний аналіз викладання педіатрії у ТДМУ ім.Горбачевського та Віденському медичному університеті/ О. Федорців, В. Лобода, К. Пашко, Балацька Н. (стр.70-72)
Колесник Ю. Модернізація вищої медичної освіти в контексті впровадження засад Болонського процесу/ Ю. Колесник, В. Кривенко, Ю. Нерянов (стр.72-74)
Ковальчук Л. Вищій медичній школі України - сучасний підручник/ Л. Ковальчук [та ін.] (стр.75-77)
Лісовий В. Реалізація КМСОНП в Харківському Державному медичному університеті/ В. Лісовий, В. Капустник, М. Міхалін (стр.78-79)
Пішак В. Запровадження КМСОНП у Буковинському Державному медичному університеті: перший ддосвід,проблеми і перспективи/ В. Пішак, М. Коломоєць, І. Геруш (стр.80-82)
Сахарова І. Дискусійні лекції як найновіший спосіб викладання у Віденському медичному університеті/ І. Сахарова (стр.82-84)
Івченко В. Ддосвід організаційного та методичного забезпечення навчального процесу в умовах запровадження кредитно-модульної системи в Луганському Державному медичному університеті / В. Івченко, П. Лещинський, С. Смирнов (стр.85-87)
Мінцер О. Інтерпретація медичної інформації та перспективи впровадження Болонського процесу/ О. Мінцер (стр.89-92)
Лоскутов О. Наш досвід розвитку післядипломної освітньої програми українсько-німецької асоціації ортопедів-травматологів/ О. Лоскутов, М. Головаха (стр.93-94)
Крекотень О. Нові підходи до викладання історії медицини англомовним студентам згідно з Європейськими стандартами/ О. Крекотень, І. Олійник (стр.94)
Нерянов Ю. Ддосвід роботи Запорізького Державного медичного університету із розширення взаємовідносин із закордонними вищими навчальними закладами/ Ю. Нерянов, М. Авраменко, В. Туманський (стр.95-96)
Яшан О. Особливості викладання оториноларингології у Віденському медичному університеті/ О. Яшан [та ін.] (стр.97-102)
Качор В. Про кредитну систему медичної освіти у Словаччині/ В. Качор, С.М. Андрейчин (стр.103-104)
Лепявко А. До питання проведення орієнтації студентів при вивченні клінічних дисциплін з медсестринства в університетських шпиталях штату південна Кароліна, США/ А. Лепявко, Н. Ліщенко, А. Прокопчук, Марценюк В. (стр.105-107)
Олійник О. Викладання анестезіології та інтенсивної медицини у Віденському медичному університеті/ О. Олійник [та ін.] (стр.108-110)
Шкробот С. Про деякі особливості викладання неврології у Віденському медичному університеті/ С. Шкробот [та ін.] (стр.111-115)
Гнатюк Р. Особливості викладання психології,психотерапії та психіатрії/ Р. Гнатюк [та ін.] (стр.116-118)
Хміль С. Організація навчального процесу студентів на І курсі медичного факультету в університетах Бельгії/ С. Хміль [та ін.] (стр.118-121)
Интересные статьи :
Найти похожие


18.

Заглавие журнала :Медична освіта (Тернопіль) -2006г.,N 1
Интересные статьи :
Ковальчук Л. Викладання хірургії у Віденському медичному університеті/ Л. Ковальчук, А. Вайда, І. Венгер, Беденюк А. (стр.5-7)
Марценюк В. Електронні інформаційні ресурси в медичній освіті університету Південної Кароліни (США)/ В. Марценюк (стр.8-10)
Господарський І. Досягнення і проблеми у процесах реформування вищої медичної освіти в Австрії/ І. Господарський (стр.11-14)
Паласюк Г. Медсестринська освіта в Австрії : з досвіду міжнародних стажувань/ Г. Паласюк (стр.15-18)
Авдєєв О. Основні напрямки стоматологічної освіти в Австрії/ О. Авдєєв (стр.18-21)
Денефіль О. Досвід ведення занять на теоретичній і клінічній кафедрах Віденського медичного університету/ О. Денефіль (стр.22-24)
Олещук О. . Особливості нового навчального плану й викладання фармакології та клінічної фармакології у Віденському медичному університеті/ О. Олещук (стр.25-28)
Ремінецький Б. Особливості організації викладання анатомії людини у медичному університеті Відня/ Б. Ремінецький (стр.29-31)
Ястремська С. Організація викладання біологічної хімії у Віденському медичному університеті/ С. Ястремська (стр.32-33)
Багній Н. Організація проблемно-орієнтованого навчання у Віденському медичному університеті/ Н. Багній (стр.34-36)
Сахарова І. Особливості викладання педіатрії у Віденському медичному університеті/ І. Сахарова (стр.37-39)
Ліщенко Н. Особливості системи вищої освіти у США/ Н. Ліщенко, А. Прокопчук, В. Марценюк, Усинська О. (стр.40-43)
Прокопчук А. Особливості медсестринської освіти у США/ А. Прокопчук, Н. Ліщенко, В. Марценюк, Усинська О. (стр.44-47)
Усинська О. Особливості робочих програм та вимог до студентів у системі медсестринської освіти США/ О. Усинська, Н. Ліщенко, А. Прокопчук, Марценюк В. (стр.47-49)
Мілевська Л. Фактор викладача в системі американської медичної освіти/ Л. Мілевська, Н. Ліщенко, А. Прокопчук, Марценюк В. (стр.50-51)
Андрейчин С.М. Медсестринська освіта в Словацькій республіці/ С.М. Андрейчин, В. Качор (стр.52-55)
Фіра Л. Організація навчання у Карловому університеті/ Л. Фіра, О. Острівка, О. Сидоренко, Лихацький П. (стр.55-57)
Бухтіярова Н. Перспективи застосування телекомунікаційних технологій у викладанні медико-біологічних дисциплін на фармацевтичному факультеті/ Н. Бухтіярова, І. Бєленічев, Д. Коробко, Сидорова І. (стр.57-59)
Гощинський В. До питання підготовки лікарів загальної практики - сімейної медицини / В. Гощинський, Н. Боцюк, о. Ясній, Бабінець Л.С. (стр.60-61)
Бойчук А. Організація навчального процесу на кафедрі акушерства та гінекології ФПО на засадах доказової медицини- нагальна потреба часу/ А. Бойчук, В. Шадріна, В. Коптюх, Хлібовська О. (стр.62-66)
Білай І. Методологічні і практичні особливості викладання фармакотерапії студентам фармацевтичного факультету/ І. Білай, Б.А. Самура, Б.Б. Самура (стр.67-70)
Цимбалюк В.І. Методика викладання нейрохірургії у вищій школі/ В.І. Цимбалюк, М. Квасніцький (стр.84-87)
Интересные статьи :
Найти похожие


19.

Заглавие журнала :Медична освіта (Тернопіль) -2006г.,N 3
Интересные статьи :
Ковальчук Л. До питання співпраці Тернопільського Державного медичного університету ім.І.Я.Горбачевського та штату Південна Кароліна,США в галузі медсестринської освіти/ Л. Ковальчук (стр.5-7)
Ковальчук Л. Сучасна концепція підручника для медсестер/ Л. Ковальчук, Н. Ліщенко, О. Усинська (стр.11-13)
Марценюк В. Електронні інформаційні ресурси при підготовці медсестер в університеті Південної Кароліни (США)/ В. Марценюк (стр.14-15)
Шкробот С. . Актуальні питання при вивченні предмета "Медсестринство в неврології" в світлі реформування медсестринської освіти в Україні./ С. Шкробот, О. Бударна, З. Салій (стр.18-19)
Хабарова Н.А. Сучасні погляди на медсестринську освіту/ Н.А. Хабарова, С.М. Андрейчин, Н.А. Бількевич (стр.20-22)
Шевчук О. Госпітальне медсестринство в США очима українського випускника/ О. Шевчук (стр.22-24)
Діана С.Кулл. До питання нестачі медичних сестер/ С.Кулл. Діана (стр.24-28)
Ревчук Н. Система освіти медичних сестер у США/ Н. Ревчук (стр.28-29)
Усинська О. Професійна класифікація медсестер у США: особливості освіти та роботи/ О. Усинська (стр.30-31)
Лепявко А. Альтернативні шляхи професійного спрямування випускників медсестринських шкіл США/ А. Лепявко (стр.32-34)
Шманько О. Проблема нестачі медичних сестер у США/ О. Шманько (стр.35-36)
Прокопчук А. До питання реформування медсестринської освіти в Україні/ А. Прокопчук (стр.39-40)
Тарчинець М. Стандартизований іспит NCLEX-RN та досвід його складання медсестрами,що одержали спеціальну освіту в Україні та країнах СНД./ М. Тарчинець, М. Воронцов, Д. Ставничий, Висоцька Т. (стр.41-42)
Мілевська Л. Особливості методики викладання курсу психіатрії в медсестринській школі університету Південної Кароліни (США)/ Л. Мілевська (стр.42-44)
Прокопчук А. До питання використання манекенів у медсестринському навчальному процесі/ А. Прокопчук (стр.44-45)
Олещук О. . Особливості медсестринської освіти в Австрії/ О. Олещук, Г. Паласюк (стр.46-47)
Олійник О.В. Особливості роботи медичних сестер-анестезисток в клініці Віденського медичного університету/ О.В. Олійник (стр.48-49)
Сахарова І. За підсумками 10-ї Грацької конференції з реформування медичної освіти/ І. Сахарова, Н. Лісничук, О. Олещук (стр.49-52)
Качор В. Про перспективу співпраці у системі сестринського навчання зі Словацькою республікою/ В. Качор, С.М. Андрейчин, Н. Васильєва, Луцук О. (стр.53-54)
Арвідас Сескевічус. Розвиток медсестринства в Литві/ Сескевічус Арвідас (стр.57)
Банадига Н. Сестринський процес в умовах реформування медичної освіти/ Н. Банадига, Н. Ходорчук, І. Рогальський (стр.58-60)
Костенко І. Шляхи удосконалення медсестринської освіти в україні/ І. Костенко (стр.64-65)
Кривенко В. організація навчального процесу медичних сестер з вищою освітою/ В. Кривенко, О. Федорова, С. Пахомова, Єремеєв В. (стр.66-67)
Локай Б. Освітньо-кваліфікаційний рівень "Магістр медсестринства" - крок вперед в реформування медсестринської освіти в Україні/ Б. Локай, Д. Козак (стр.72-73)
Сук Т. Шляхи оптимізації підготовки медичних лаборантів у Вищих навчальних закладах України/ Т. Сук, О. Хомко, І. Пержул, Молдован П. (стр.82-83)
Шкільна І. Роль медсестри в профілактиці найважливіших хвороб, в тому числі інфекційних, і підтримання здорового способу життя/ І. Шкільна (стр.88-89)
Кайдашев І. Методичне забезпечення навчального процесу в умовах впровадження кредитно-модульної системи/ І. Кайдашев, М. Расін, В. Васильєв, Дігтяр Н. (стр.90-92)
Деміховська О. Особливості викладання гігієни у Німеччині/ О. Деміховська (стр.96-98)
Чулак Л. Досвід освоєння алгоритмів при підготовці студентів до практично-орієнтованого іспиту з ортопедичної стоматології/ Л. Чулак, М. Кушнір, В. Шутурмінський (стр.99-100)
Саварин Т. Використання елементів гри при вивченні медичної термінології на заняттях з латинської мови/ Т. Саварин, В. Рахлецька (стр.103-106)
Роговий Ю. Роль нового методу електроакупунктурної діагностики і контролю за лікуванням "Имедис-тест+" у поліпшенні викладання патологічної фізіології/ Ю. Роговий, Л. Архіпова (стр.107-109)
Корильчук Н. Інтенсифікація навчального процесу студента за допомогою активізації самостійної роботи/ Н. Корильчук, Т. Корильчук (стр.109-111)
Интересные статьи :
Найти похожие


20.

Заглавие журнала :Медична освіта (Тернопіль) -2021г.,N 4
Интересные статьи :
Бакалюк Т. Г. Важливість викладання дисципліни "Медична документація в реабілітаційних закладах" при підготовці фахівців з фізичної терапії/ Т. Г. Бакалюк, Г. О. Стельмах, Н. Р. Макарчук (стр.5-9)
Вадзюк С. Н. Контроль вхідного рівня знань як передумова ефективної організації навчального процесу на кафедрі/ С. Н. Вадзюк, С. С. Наконечна, І. Я. Папінко (стр.10-15)
Гевкалюк Н. О. Інтенсифікація сучасного освітнього процесу як фактор інтелектуального, навчального та емоційного напруження студентів/ Н. О. Гевкалюк, В. Я. Крупей, О. В. Скочило (стр.16-24)
Іванченко О. З. Особливості адаптації студентів першого курсу в умовах змішаної форми навчання в період карантинних обмежень/ О. З. Іванченко, О. З. Мельнікова, Г. Р. Мікаєлян (стр.25-31)
Корильчук Н. І. Вибіркова дисципліна як запорука підвищення професійного рівня/ Н. І. Корильчук (стр.32-36)
Луценко О. А. Кореляційний аналіз результатів складання іспиту «Крок»/ О. А. Луценко, А. Г. Сидоренко, Р. В. Луценко (стр.37-41)
Паласюк Б. М. Міждисциплінарна інтеграція – основа професійної спрямованості навчання у медичному закладі вищої освіти/ Б. М. Паласюк, М. І. Шкільна (стр.42-46)
Процайло О. М. Деякі аспекти оптимізації вивчення хірургічних інструментів на кафедрі оперативної хірургії та клінічної анатомії/ О. М. Процайло [та ін.] (стр.47-50)
Zalipska I. Ya. The Google services using during the study of “Ukrainian language (for professional purposes)” for students of medical specialties/ I. Ya. Zalipska, A. S. Sverstiuk (стр.51-55)
Кваско О. Ю. Сучасні методики навчання під час дистанційного викладання фундаментальних дисциплін медичних спеціальностей/ О. Ю. Кваско, А. Ю. Кондаурова (стр.56-60)
Мазуренко Ю. С. Формування фахової компетенції майбутніх лікарів із використанням репродуктивного методу/ Ю. С. Мазуренко (стр.61-67)
Посоленик Л. Я. Самостійна робота студента як основа виховання майбутнього лікаря-стоматолога/ Л. Я. Посоленик (стр.68-73)
Bondarenko S. V. Methods and technologies of teaching medical students on the basis of interdisciplinary integration/ S. V. Bondarenko, O. I. Pylypyshyn, M. O. Sopiha (стр.74-79)
Nazaruk V. L. Priorities in the choice of physical and recreation activities of the 2nd year students of the specialty “Physical therapy, ergotherapy”/ V. L. Nazaruk, T. I. Khvalyboha (стр.80-84)
Prokop I. A. Foreign language authentic text as a basis for the formation of future doctors’ professional communication/ I. A. Prokop, H. Ya. Kitura (стр.85-89)
Лимар Л. В. Структура та зміст англомовної академічної комунікативної компетентності майбутніх докторів філософії галузі «Охорона здоров’я»/ Л. В. Лимар (стр.90-96)
Лиха Л. М. Аналіз проблеми дефіциту медичних сестер у світовому просторі/ Л. М. Лиха (стр.97-101)
Новіцька О. І. Вивчення теми «Люди і речі навколо нас» на заняттях з української мови як іноземної: методична розробка для викладача/ О. І. Новіцька, С. І. Гнатишин (стр.102-106)
Стефанишин К. Л. Професійна комунікація педіатра з дитиною та її батьками: методична розробка практичного заняття для викладача/ К. Л. Стефанишин (стр.107-116)
Khvalyboha T. I. System of advanced training for medical schools teachers’ in the USA/ T. I. Khvalyboha (стр.117-122)
Kosenko V. M. The importance of the interactive lecture in the study of “Methodology of research work” academic discipline in the process of bachelor nurses training/ V. M. Kosenko (стр.123-127)
Vorona I. I. Criteria and levels of formation of professional communicative culture/ I. I. Vorona, O. D. Kolodnytska (стр.128-135)
Интересные статьи :
Найти похожие


 1-20    21-40   41-60   61-67 
 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)