Главная Упрощенный режим Видео-инструкция Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Высшее образование- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Книги (807)Периодические издания (1138)Краеведение (42)Редкие издания (58)
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>K=анатомія<.>)
Общее количество найденных документов : 17
Показаны документы с 1 по 10
 1-10    11-17 
1.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Ulishchenko V. V., Cherkasov V. H., Ihnatishchev M. R.
Заглавие : Features of implementation of the competence approach to the study of clinical anatomy in medical school
Параллельн. заглавия :Особливості реалізації компетентнісного підходу до вивчення клінічної анатомії у вищому медичному навчальному закладі
Место публикации : Медична освіта (Тернопіль). - 2020. - № 2. - С. 142-147 (Шифр МУ7/2020/2)
Примечания : Bibliogr. at the end of the art.
Предметные рубрики: Методи навчання -- Методы обучения
Ключевые слова (''Своб.индексиров.''): анатомія--візуалізація--контент--скрайбінг--мнемосхеми--описова розповідь--аналіз
Найти похожие

2.

Заглавие журнала :Медична освіта (Тернопіль) -2020г.,N 4
Интересные статьи :
Височина І. Л. Дистанційне навчання на кафедрі сімейної медицини ДЗ "Дніпропетровська медична академія МОЗ України" очима студентів-медиків другого курсу (аналіз результатів анонімного анкетування)/ І. Л. Височина, І. В. Авраменко, Н. С. Башкірова (стр.5-9)
Вихрущ А. В. Діти з особливими потребами в умовах реформування системи місцевого самоврядування/ А. В. Вихрущ, Т. В. Яблонь, І. Д. Драч (стр.10-15)
Гетмaнюк І. Б. Перевaги і недoліки дистaнційнoгo нaвчaння в цілoму тa при вивченні дисципліни "Гістoлoгія, цитoлoгія тa ембріoлoгія"/ І. Б. Гетмaнюк [та ін.] (стр.16-19)
Іванченко О. З. Використання міждисциплінарних зв’язків як умова якісної підготовки студентів до ліцензійного іспиту "Крок 1. Загальна лікарська підготовка"/ О. З. Іванченко, О. З. Мельнікова, Л. Н. Сергєєва (стр.20-26)
Кавецька Н. А. Професійне вигорання серед медичних працівників: психологічні аспекти/ Н. А. Кавецька, С. М. Андрейчин, Н. З. Ярема (стр.27-31)
Корда М. М. Особливості функціонування системи внутрішнього забезпечення якості вищої освіти в Тернопільському національному медичному університеті імені І. Я. Горбачевського МОЗ України/ М. М. Корда [та ін.] (стр.32-37)
Лиха Л. М. Аналіз професійної етики та ролі роботи середнього медичного персоналу/ Л. М. Лиха, І. Я. Господарський (стр.38-42)
Мельничук І. М. Використання інтерактивних методів навчання у підготовці майбутніх педіатрів до роботи в команді/ І. М. Мельничук (стр.43-46)
Михалків М. М. Аналітична хімія у фармацевтичній освіті України та Польщі/ М. М. Михалків, І. Б. Івануса, Г. Я. Загричук (стр.47-51)
Платонова О. М. Дистанційне навчання при викладанні педіатричних дисциплін: виклики часу/ О. М. Платонова, Т. В. Стоєва, О. В. Тіткова (стр.52-56)
Теренда Н. О. Особливості дистанційного навчання студентів в умовах пандемії COVID-19 (за результатами анкетування)/ Н. О. Теренда [та ін.] (стр.57-60)
Baibakov V. M. Implementation of ecological education to the teaching process on discipline "Hygiene and Ecology” for english-speaking six year students/ V. M. Baibakov, L. V. Hryhorenko (стр.61-67)
Кирик Х. А. Практика викладання базової дисципліни "Анатомія людини" іноземним студентам/ Х. А. Кирик, Р. Я. Борис, М. М. Михалевич (стр.68-72)
Кононенко А. Г. Деякі аспекти формування предметної компетентності з анатомії людини у майбутнього провізора/ А. Г. Кононенко, О. М. Шаталова, О. А. Щербак (стр.73-75)
Мисула І. Р. Досвід проведення клінічної практики для фізичних терапевтів на базі геріатричного пансіонату/ І. Р. Мисула, Т. Г. Бакалюк, Г. О. Стельмах (стр.76-79)
Посоленик Л. Я. Використання інтерактивних методів викладання та розвиток дистанційної освіти лікарів у Тернопільському національному медичному університеті імені І. Я. Горбачевського МОЗ України в умовах карантину/ Л. Я. Посоленик, О. Я. Видойник (стр.80-84)
Kitura H. Ya. Communicative exercises as a component of foreign language professional competence of future doctors/ H. Ya. Kitura, I. I. Vorona (стр.85-90)
Марченкова Н. О. Актуальні проблеми підготовки лікаря-інтерна за спеціальністю "Ортопедія і травматологія"/ Н. О. Марченкова [та ін.] (стр.91-95)
Солодовникова Ю. О. Використання нейрокінематографа в післядипломній освіті в умовах дистанційного навчання/ Ю. О. Солодовникова, В. В. Добровольський, А. C. Сон (стр.96-99)
Танцюра Л. Д. Аудит оцінки лікарями дистанційної форми навчання на етапі післядипломної освіти/ Л. Д. Танцюра, І. В. Кисельова, А. В. Біляєв (стр.100-104)
Ястремська С. О. Досвід організації атестації випускників для студентів спеціальності 223 "Медсестринство" у Тернопільському національному медичному університеті під час пандемії COVID-19/ С. О. Ястремська, Н. І. Рега (стр.105-109)
Василюк В. М. Hауково-методичне забезпечення навчального процесу в Кременецькій гімназії (ліцеї) протягом 1805–1833 років в урочний та позаурочний час/ В. М. Василюк (стр.110-115)
Вергун А. Р. Академічна доброчесність та антиплагіатна експертиза у Львівському національному медичному університеті імені Данила Галицького: ключові засади і методологія/ А. Р. Вергун, С. П. Ягело, Г. М. Стечак (стр.116-122)
Руденко М. І. Вивчення урбаністичної лексики та поняття локусу на заняттях із дисципліни "Українська мова як іноземна" (на прикладі теми "У місті. Урок 1")/ М. І. Руденко (стр.123-128)
Интересные статьи :
Найти похожие


3.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Кирик Х. А., Борис Р. Я., Михалевич М. М.
Заглавие : Практика викладання базової дисципліни "Анатомія людини" іноземним студентам
Параллельн. заглавия :Practice of teaching the basic discipline “Human anatomy” to foreign students
Место публикации : Медична освіта (Тернопіль). - 2020. - № 4. - С. 68-72 (Шифр МУ7/2020/4)
Примечания : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметные рубрики: ВИКЛАДАННЯ -- ПРЕПОДАВАНИЕ
СТУДЕНТИ-ІНОЗЕМЦІ -- СТУДЕНТЫ-ИНОСТРАНЦЫ
Ключевые слова (''Своб.индексиров.''): навчальний--процес
Найти похожие

4.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Левченко Л. І., Деєва Т. В., Степаненко О. Ю., Гірка В. Д.
Заглавие : Міждисциплінарна інтеграція як складова методів викладання офтальмології у вищих медичних навчальних закладах
Место публикации : Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - 2019. - N 1. - С. 22-26 (Шифр ПУ56/2019/1)
Примечания : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметные рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ
Ключевые слова (''Своб.индексиров.''): міжпредметна--навчальний--процес--гістологія--анатомія
Найти похожие

5.

Заглавие журнала :Медична освіта (Тернопіль) -2019г.,N 4
Интересные статьи :
Гантімурова Н. І. Професійна підготовка студентів-іноземців у медичних університетах України/ Н. І. Гантімурова, Н. О. Федчишин, Ю. А. Рудяк (стр.5-9)
Глушко Н. Л. Можливості педагогічного використання дистанційної системи навчання у позааудиторній самостійній роботі/ Н. Л. Глушко [та ін.] (стр.10-13)
Івануса І. Б. Особливості викладання аналітичної хімії для студентів фармацевтичного факультету (заочної форми навчання)/ І. Б. Івануса, М. М. Михалків (стр.14-17)
Корильчук Н. І. Проведення об’єктивного структурованого клінічного іспиту/ Н. І. Корильчук, О. О. Воронцов, О. Р. Ясній (стр.18-23)
Мінченко О. Г. Обґрунтування необхідності вивчення молекулярної біології в медичних університетах/ О. Г. Мінченко, Д. О. Мінченко, М. М. Корда (стр.24-33)
Ніколішина Е. В. Моніторинг якості оцінювання знань студентів засобами тестового контролю/ Е. В. Ніколішина, І. Ю. Литовченко, Н. М. Іленко (стр.34-38)
Перепелиця О. О. Динаміка чинників професійного вибору фармацевтів у процесі багатоступеневого навчання/ О. О. Перепелиця [та ін.] (стр.39-45)
Сельський П. Р. Інформаційна система підсумкового оцінювання знань іноземних громадян на додипломному етапі підготовки лікарів/ П. Р. Сельський [та ін.] (стр.46-50)
Хасхачих Д. А. Використання методів горизонтальної комунікації та мотивації в процесі навчання студентів-медиків/ Д. А. Хасхачих (стр.51-55)
Чечотіна С. Ю. Актуальність організації ефективної самостійної роботи студентів при вивченні фармакології/ С. Ю. Чечотіна [та ін.] (стр.56-61)
Чорномидз А. В. Бар’єри педагогічного спілкування викладача і студента у медичному університеті/ А. В. Чорномидз (стр.62-66)
Burgess-Pinto E. Sustainable development principles in health promotion and nursing education/ E. Burgess-Pinto [та ін.] (стр.67-73)
Гутор Н. С. Підготовка майбутніх лікарів-стоматологів у контексті реформи вищої освіти/ Н. С. Гутор [та ін.] (стр.74-78)
Драч І. Д. Мовна картина світу у процесі вивчення іноземної мови в медичних університетах/ І. Д. Драч, А. З. Миколенко, М. П. Тишковець (стр.79-83)
Захарова В. О. Використання відеоматеріалів як засобу формування іншомовної компетентності майбутніх фахівців із стоматології/ В. О. Захарова (стр.84-88)
Клигуненко О. М. Досвід впровадження концепції безперервної медичної освіти в навчанні лікарів-анестезіологів Дніпропетровської області/ О. М. Клигуненко, Ю. О. Площенко, О. В. Кравець (стр.89-92)
Маланчин І. М. Імплементація симуляційного навчання в об’єктивний структурований клінічний іспит для студентів медичного факультету на кафедрі акушерства та гінекології/ І. М. Маланчин [та ін.] (стр.93-97)
Паласюк Б. М. Дидактичні аспекти викладання медичної фізики у вищому медичному навчальному закладі/ Б. М. Паласюк (стр.98-102)
Стечишин І. П. Роль інтерактивних методів в оптимізації процесу викладання дисципліни "Етика та деонтологія у фармації". / І. П. Стечишин, А. І. Денис (стр.103-106)
Yelahina N. І. Motivation as a key component of teaching english for medical students/ N. І. Yelahina, N. O. Fedchyshyn (стр.107-112)
Беденюк А. Д. Інноваційні методи навчання в медичних вузах Польщі/ А. Д. Беденюк, Т. В. Боднар, П. Я. Боднар (стр.113-118)
Білавич Г. В. Курортно-рекреаційний потенціал Карпат як чинник здоров’язбереження дітей та дорослих (початок ХХ сторіччя)/ Г. В. Білавич [та ін.] (стр.119-126)
Гаврищак І. І. Лінгвофілософська система Вільгельма фон Гумбольдта: історико-біографічний аспект/ І. І. Гаврищак, О. Я. Проців (стр.127-133)
Горпініч Т. І. Експертна оцінка американської системи вищої медичної освіти/ Т. І. Горпініч (стр.134-139)
Мукан Н. В. Історико-педагогічне підґрунтя професійної підготовки лікарів в університетах США/ Н. В. Мукан, О. З. Блавт (стр.140-143)
Перевізник Б. О. Європейська медична освіта: модель Польщі/ Б. О. Перевізник, Т. А. Ковальчук, Н. А. Джавадова (стр.144-148)
Ященко А. М. Рецензія на навчально-методичний посібник: Матешук-Вацеба Л. Р. Нормальна анатомія : навч.-метод. посіб. для студентів та викладачів вищих медичних навчальних закладів / Леся Матешук-Вацеба ; Львівський національний медичний університет ім. Данила Галицького. – 2-ге вид. – Львів: Наукове товариство ім. Т. Г. Шевченка; Вінниця: Нова Книга, 2019. – 432 с.: іл./ А. М. Ященко, О. Д. Луцик (стр.149)
Интересные статьи :
Найти похожие


6.

Заглавие журнала :Медична освіта (Тернопіль) -2018г.,N 2
Интересные статьи :
Матеріали XV Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю “Актуальні питання вищої медичної освіти в Україні”(з дистанційним під’еднанням ВМ(Ф)НЗ України за допомогою відеоконференц-зв’язку)17-18 травня 2018 року, м. Тернопіль (стр.5-130)
Булах І. Є. Аналіз результатів складання студентами громадянами України субтесту з іноземної мови професійного спрямування ліцензійного іспиту. “Крок 1. Стоматологія” 20.02.2018 року / І. Є. Булах, Л. П. Войтенко, М. Р. Мруга (стр.6-13)
Булах І. Є. Поспішаємо розумно/ І. Є. Булах (стр.14-17)
Мельник І. В. Навчально-методичне забезпечення навчального процесу - обов’язкова вимога провадження освітньої діяльності у закладах вищої освіти/ І. В. Мельник, М. О. Поліщук, Т. І. Фаріон (стр.18-35)
Олексіна Н. О. Медична освіта: відповіді на виклики сучасності/ Н. О. Олексіна, О. П. Волосовець, Ю. С. П’ятницький (стр.36-39)
Корда Μ. Μ. Філософія симуляційного навчання в медицині/ Μ. Μ. Корда [та ін.] (стр.41-46)
Вороненко Ю. В. Забезпечення якості у системі безперервного професійного розвитку фахівців у сфері охорони здоров’я/ Ю. В. Вороненко, О. К. Толстанов, В. В. Краснов (стр.47-49)
Бойчук Т. М. Ефективність симуляційних сценаріїв в оптимізації практичної підготовки студентів у закладі вищої медичної освіти України/ Т. М. Бойчук [та ін.] (стр.50-54)
Мороз В. М. Реалізація Європейських стандартів вищої освіти у Вінницькому національному медичному університеті ім. М. І. Пирогова/ В. М. Мороз [та ін.] (стр.55-60)
Зіменковський Б. С. Сучасні особливості парадигми медичної освіти в Україні/ Б. С. Зіменковський [та ін.] (стр.61-64)
Рожко М. М. Сучасні підходи до формування високопрофесійного викладача в Івано-Франківському національному медичному університеті/ М. М. Рожко [та ін.] (стр.65-68)
Колесник Ю. М. Досвід впровадження онлайн-технологій у систему підготовки фахівців галузі знань 22 “Охорона здоров’я”/ Ю. М. Колесник [та ін.] (стр.69-73)
Ждан В. М. Результати самоаналізу організаційно-правового, кадрового і навчально-методичного забезпечення процесу підготовки фахівців галузі знань 22 “Охорона здоров’я” у ВДНЗУ “Умса” за 2017 рік/ В. М. Ждан [та ін.] (стр.74-81)
Перцева Т. О. Досвід організації комплексного практично-орієнтованого іспиту зі спеціальності “Стоматологія” за принципами OSCE/ Т. О. Перцева [та ін.] (стр.82-85)
Іоффе І. В. Особливості процесу організації підготовки офіцерів медичної служби запасу у державному закладі “Луганський державний медичний університет”/ І. В. Іоффе [та ін.] (стр.86-88)
Запорожан В. М. Європейські стандарти освіти в симуляційній медицині. Досвід Одеського національного медичного університету/ В. М. Запорожан [та ін.] (стр.89-91)
Никоненко О. С. Сучасні форми організації післядипломного навчання та безперервного професійного розвитку медичних працівників/ О. С. Никоненко, С. Д. Шаповал, С. М. Дмитріева (стр.92-95)
Хвисюк О. М. Інноваційні освітні технології в післядипломному навчанні лікарів: психолого-педагогічні аспекти/ О. М. Хвисюк [та ін.] (стр.96-101)
Поканевич О. В. Особливості методики викладання дисципліни "Анатомія людини” студентам англомовної форми навчання/ О. В. Поканевич [та ін.] (стр.102-104)
Волосовець О. П. Перспективи запровадження лікарської резидентури у педіатрії/ О. П. Волосовець [та ін.] (стр.105-107)
Волосовець Т. М. Сучасні виклики та вимоги щодо неперервного професійного розвитку лікарів-стоматологів/ Т. М. Волосовець, О. М. Дорошенко, М. В. Дорошенко (стр.108-111)
Грузєва Т. С. Питання комунікативних компетенцій у підготовці фахівців громадського здоров’я/ Т. С. Грузєва [та ін.] (стр.112-117)
Зозуля І. С. Сучасні аспекти викладання курсу неврології лікарям-інтернам на кафедрі медицини невідкладних станів/ І. С. Зозуля [та ін.] (стр.118-120)
Кліщ І. М. Досвід підготовки докторів філософії за освітньо-науковими програмами у державному вищому навчальному закладі “Тернопільський державний медичний університет імені І. Я. Горбачевського Міністерства Охорони Здоров’я України”/ І. М. Кліщ, Н. Я. Потіха, О. С. Ковалик (стр.121-124)
Січкоріз О. Є. Інтеграція дистанційної форми в навчальний процес на післядипломному етапі підготовки лікарів-інтернів до складання ліцензійного іспиту “Крок-3. Стоматологія”: реалії та перспективи/ О. Є. Січкоріз [та ін.] (стр.125-130)
Интересные статьи :
Найти похожие


7.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Мясоєдова В. А.
Заглавие : Студентський науковий гурток на кафедрі клінічної анатомії та оперативної хірургії як шлях до вдосконалення професійних навиків майбутнього лікаря
Место публикации : Медична освіта (Тернопіль). - 2018. - № 1. - С. 91-94 (Шифр МУ7/2018/1)
Примечания : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметные рубрики: Освіта медична -- Образование медицинское
Отдельные направления воспитания студентов
Ключевые слова (''Своб.индексиров.''): оперативна хірургія--клінічна анатомія--наукова робота
Найти похожие

8.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Поканевич О. В., Івнєв Б. Б., Середа П. І., Талько В. І., Оверченко І. А., Керечанин І. В., Ковальчук Н. В.
Заглавие : Особливості методики викладання дисципліни "Анатомія людини” студентам англомовної форми навчання : матеріали XV Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю “Актуальні питання вищої медичної освіти в Україні”, 17-18 трав. 2018 р., Тернопіль
Место публикации : Медична освіта (Тернопіль). - 2018. - № 2. - С. 102-104 (Шифр МУ7/2018/2)
Примечания : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметные рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ
Освіта медична -- Образование медицинское
Ключевые слова (''Своб.индексиров.''): іноземні студенти--адаптація--студент
Найти похожие

9.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Герасимюк І. Є., Мізь А. В., Пришляк А. М., Ремінецький Б. Я., Криницька І. Я.
Заглавие : Новітні технології як прогресивний метод покращення компетентнісного навчання предмета "Анатомія людини" за умов інтернаціоналізації вищої освіти
Параллельн. заглавия :Newest technologies as advanced method to improve competence teaching of “human anatomy” discipline under the condition of internationalization of higher education
Место публикации : Медична освіта (Тернопіль). - 2017. - № 4. - С. 9-13 (Шифр МУ7/2017/4)
Примечания : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметные рубрики: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ
МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ
Географич. рубрики: Тернопіль
Ключевые слова (''Своб.индексиров.''): засоби
Аннотация: Мета роботи – запропонувати студентам та викладачам медичного факультету засоби та обґрунтувати методи для компетентнісного покращення навчання та засвоєння предмету «Анатомія людини», як фундаментальної дисципліни при здобуванні професії лікаря в умовах мультикультуральності та інтернаціоналізацїї вищої освіти в Україні.Основна частина. У статті окреслені виклики та проблеми з якими стикнулися вищі медичні навчальні заклади за умов інтернаціоналізації освіти в Україні в останні роки, як приклад наведена кафедра анатомії людини Тернопільського державного медичного університету ім. І. Я. Горбачевського. Описано як впровадження та застосування новітніх технологій та методів допомагають компетентнісно підвищити якість навчання анатомії людини та покращити засвоюваність матеріалу серед студентів.Висновок. Використання новітніх засобів та технологій в підготовці кваліфікованих спеціалістів у галузі медицини однозначно. Допомагає студентам краще засвоїти предмет «анатомія людини» та опанувати практичні навички, сприяє виробленню у студента творчого підходу до навчання, навчає його аналізу та синтезу при роботі з інформацією, сприяє професійному розвитку викладачів і студентів, робить студента само організованим, розвиває здібності мислити самостійно, робить процес навчання цікавим та динамічним, а також створює всім студентам, без виключення, рівні можливості.
Найти похожие

10.

Заглавие журнала :Медична освіта (Тернопіль) -2017г.,N 4
Интересные статьи :
Бабінець Л. С. Оптимізація практичної підготовки фахівців сімейної медицини на додипломному рівні навчання/ Л. С. Бабінець [та ін.] (стр.5-8)
Герасимюк І. Є. Новітні технології як прогресивний метод покращення компетентнісного навчання предмета "Анатомія людини" за умов інтернаціоналізації вищої освіти/ І. Є. Герасимюк [та ін.] (стр.9-13)
Грицан Л. Д. Багатоваріантні та комплексні задачі як засоби перевірки якості засвоєння програмного матеріалу з фізичної та колоїдної хімії у вищому фармацевтичному навчальному закладі/ Л. Д. Грицан (стр.14-17)
Дмитришин Т. М. На шляху професійного зростання лікарів-стоматологів-інтернів: тенденція, виклики та перспектива на майбутнє/ Т. М. Дмитришин (стр.18-25)
Заєць Т. А. Аспекти навчання студентів методів функціональної діагностики в гастроентерології/ Т. А. Заєць (стр.26-28)
Корда М. М. Досвід застосування телемедичних технологій на первинному рівні медичної допомоги/ М. М. Корда [та ін.] (стр.29-33)
Криницька І. Я. Інновації у медичній освіті: інтегративний підхід до діагностики, лікування та профілактики захворювань/ І. Я. Криницька [та ін.] (стр.34-37)
Марущак М. І. Викладання в медичному університеті на засадах лідерства/ М. І. Марущак [та ін.] (стр.38-41)
Олеськова Г. Г. Академічна освіта сестринського персоналу Німеччини: реалії сьогодення і перспективи/ Г. Г. Олеськова (стр.42-47)
Сабатовська І. С. Педагогічні умови використання активних методів навчання у процесі підготовки фахівців медичного профілю/ І. С. Сабатовська, М. А. Селезньов (стр.48-52)
Тозюк О. Ю. Компетентнісно-інтегративний підхід у професійній підготовці майбутніх провізорів/ О. Ю. Тозюк (стр.53-57)
Фіра Д. Б. Симуляційне навчання студентів як один із перспективних методів формування та вдосконалення професійних хірургічних навичок у майбутніх лікарів/ Д. Б. Фіра (стр.58-61)
Ястремська С. О. Концептуальні засади професійної підготовки майбутніх магістрів сестринської справи у вищих медичних навчальних закладах засобами дистанційного навчання/ С. О. Ястремська (стр.62-65)
Likhacheva N. V. Optimization of the educational process for advanced assistance of newborn with perinatal pathology of the nervous system/ N. V. Likhacheva [та ін.] (стр.66-69)
Бойко Т. В. Досвід освоєння практичних навичок та особливості індивідуальної роботи студентів 5 курсу медичного факультету на кафедрі внутрішньої медицини № 3/ Т. В. Бойко (стр.70-73)
Бондаренко О. О. Досвід впровадження методу навчання на кафедрі патологічної анатомії, основаного на принципі розбору клінічних випадків (case-based learning). Частина 2: аналіз результатів впровадження/ О. О. Бондаренко, Н. С. Петрук, І. С. Шпонька (стр.74-76)
Волошина О. Б. Опрацювання різних методик викладання диференційної діагностики есенціальної резистентної та псевдорезистентної артеріальної гіпертензії для лікарів-інтернів зі спеціальності "Загальна практика – сімейна медицина"/ О. Б. Волошина [та ін.] (стр.77-80)
Колісник Н. С. Організація навчального процесу на кафедрі фтизіатрії ДЗ "Дніпропетровська медична академія МОЗ України"/ Н. С. Колісник [та ін.] (стр.81-84)
Кущ О. Г. Дистанційне навчання в системі медичної освіти (перший досвід кафедри нормальної фізіології ЗДМУ)/ О. Г. Кущ [та ін.] (стр.85-89)
Паласюк Г. Б. Використання технологій кооперативного навчання у професійній підготовці медичних сестер Австрії/ Г. Б. Паласюк, Б. М. Паласюк, Н. М. Ярема (стр.90-94)
Радецька Л. В. Досвід організації самостійної роботи студентів IV курсу у процесі вивчення внутрішньої медицини/ Л. В. Радецька [та ін.] (стр.95-97)
Стойкевич Г. В. Особливості викладання розділу "Захворювання ендодонта" в курсі "Терапевтична стоматологія" для студентів ІІІ курсу стоматологічного факультету/ Г. В. Стойкевич [та ін.] (стр.98-100)
Prokop I. A. The use of English professional texts-related exercise set for developing communicative competence of medical students/ I. A. Prokop (стр.101-106)
Воробець З. Д. Окремі сторінки історії медичної біології у Львівському національному медичному університеті імені Данила Галицького/ З. Д. Воробець, М. Є. Кушинська, О. Я. Чупашко (стр.107-111)
Дідух В. Д. Історія становлення та розвитку медичної фізики (частина 1)/ В. Д. Дідух [та ін.] (стр.112-118)
Саварин Т. В. Організація медичної освіти на західноукраїнських землях у другій половині XVIII – XIX ст./ Т. В. Саварин (стр.119-126)
Интересные статьи :
Найти похожие


 1-10    11-17 
 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)