Главная Упрощенный режим Видео-инструкция Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Высшее образование- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
 Найдено в других БД:Книги (6)Периодические издания (4)Краеведение (8)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>K=біофізики<.>)
Общее количество найденных документов : 6
Показаны документы с 1 по 6
1.


    Ушаков, В.
    Проблеми навчання іноземних студентів на першому курсі вищого медичного навчального закладу при вивченні біофізики та інформатики [Текст] / В. Ушаков // Медична освіта (Тернопіль). - 2002. - №3. - С. 205-206

Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

Свободных экз. нет

Найти похожие

2.


    Боєчко, В.
    Досвід викладання біофізики іноземним студентам в Буковинській державній медичній академії [Текст] / В. Боєчко, А. Огороднік, О. Микитюк // Медична освіта (Тернопіль). - 2002. - №3. - С. 224-225

Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

Доп.точки доступа:
Огороднік, А.
Микитюк, О.

Свободных экз. нет

Найти похожие

3.
Шифр: МУ7/2005/4
   Журнал

Медична освіта (Тернопіль) . - Выходит ежеквартально
2005г. № 4 . - 16.91, р.
Содержание:
Яковлева, Л. Роль фармакоекономіки в підготовці сучасних фахівців фармації / Л. Яковлева, Н. Бездітко. - С.4-7
Скакун, М. Клінічна епідеміологія як важливий фактор реформування вищої медичної освіти в Україні / М. Скакун. - С.8-11
Швед, М. Медична освіта на шляху до доказової медицини: постановка проблеми та шляхи її вирішення / М. Швед, М. Гребеник, Н. Пасєчко, Мартинюк Л. - С.12-14
Другие авторы: Гребеник М., Пасєчко Н., Мартинюк Л.
Фіра, Л. Створення навчально-наукових інститутів у вищих навчальних закладах освіти - вимога часу / Л. Фіра, С. Вадзюк, Н. Ткачук. - С.15-16
Банадига, Н. Впровадження принципів доказової медицини у навчальний процес на кафедрі педіатрії ФПО / Н. Банадига, Л. Слободян, Н. Ходорчук, Боярчук О. - С.19-22
Другие авторы: Слободян Л., Ходорчук Н., Боярчук О.
Гощинський, В. Впровадження елементів доказовості у викладання основ сімейної медицини на додипломному рівні - вимога часу / В. Гощинський, Л.С. Бабінець, Н.Є. Боцюк, Бутвин С. - С.23-26
Другие авторы: Бабінець Л.С., Боцюк Н.Є., Бутвин С.
Галникіна, С. Методи впровадження основ доказової медицини у навчальний процес курсу дерматології / С. Галникіна, О. Хара. - С.29-30
Федорців, О. Застосування основ доказової медицини в навчальному процесі на кафедрі педіатрії / О. Федорців, Т. Воронцова, Л. Волянська, Цідилко У. - С.31-33
Другие авторы: Воронцова Т., Волянська Л., Цідилко У.
Жмурський, С. Математичне моделювання дидактичних модулів з курсу медичної біофізики згідно з вимогами Болонського процесу / С. Жмурський, Н. Біляк, Й. Крижанівський. - С.37-44
Турчин, М. Студентська "Історія хвороби" з офтальмології / М. Турчин, Т. Табалюк, К. Гнатко. - С.46-48
Квасніцький, М. Історія викладання нейрохірургії в Тернопільському державному медичному університеті / М. Квасніцький, А. Скляр. - С.49-51
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ІБО (1)
Свободны: ІБО (1)

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

4.


    Жмурський, С.
    Математичне моделювання дидактичних модулів з курсу медичної біофізики згідно з вимогами Болонського процесу [Текст] / С. Жмурський, Н. Біляк, Й. Крижанівський // Медична освіта (Тернопіль). - 2005. - №4. - С. 37-44

Рубрики: Освіта реформа -- Образования реформа

Доп.точки доступа:
Біляк, Н.
Крижанівський, Й.

Экземпляры всего: 1
ІБО (1)
Свободны: ІБО (1)

Найти похожие

5.
Шифр: МУ7/2013/1
   Журнал

Медична освіта (Тернопіль) . - Выходит ежеквартально
2013г. № 1 . - 57.50, р.
Содержание:
Мисуля, І. Р. Досвід викладання медичної реабілітації студентам медичного факультету / І. Р. Мисуля, Т. Г. Бакалюк, І. М. Салайда. - С.5-7
Загричук, Г. Я. Підготовка фахівців у вищих навчальних закладах України в сучасних умовах на основі компетентнісного підходу / Г. Я. Загричук, В. П. Марценюк, І. Р. Мисула. - С.8-11
Думанський, Ю. В. Реорганізація системи підготовки наукових кадрів у Донецькому національному медичному університеті ім. М. Горького / Ю. В. Думанський, О. М. Сулаєва, І. І. Зінкович. - С.12-15
Пішак, В. П. З досвіду застосування кейс-методу та проактивної презентації при читанні лекційного матеріалу / В. П. Пішак, О. І. Захарчук, М. І. Кривчанська. - С.16-20
Василик, В. С. Інтерактивні тренінги навчання життєвих навичок у попередженні ВІЛ/СНІДу серед школярів міста / В. С. Василик, О. М. Крекотень. - С.21-23
Гриб, В. А. Нові інноваційні технології та шляхи поліпшення навчального процесу зі спеціальності "Неврологія" / В. А. Гриб. - С.24-27
Марущак, М. І. Особливості навчального процесу при викладанні дисциплши "Клінічна патофізіологія" в університетах Сполучених Штатів Америки / М. І. Марущак, О. В. Денефіль, І. Я. Криницька. - С.28-30
Карпенко, Ю. І. Підвищення мотиваційного компонента навчального процесу шляхом використання сучасних технологій дистанційного навчання у викладанні кардіології / Ю. І. Карпенко [и др.]. - С.31-34
Другие авторы: Крижановський Ю. М., Павловська К. М., Перстньов О. І., Потапчук О. В., Савельева О. В., Чернявський В. Г., Бліхар О. В.
Кузняк, Н. Б. Методика підготовки і читання лекцій з хіургічної стоматології / Н. Б. Кузняк, С. В. Ткачик, Я. В. Горицький. - С.35-36
Марков, А. В. Методи індивідуального засвоєння знань лікарями-інтернами під час навчального процесу на кафедрі терапевтичної стоматології ФПДО / А. В. Марков, Ж. М. Шевченко, О. І. Мрочко. - С.37-39
Муц, Л. Б. Застосування педагогічних програмних засобів освіти в навчальному процесі вищої школи / Л. Б. Муц. - С.40-42
Стефанко, С. Л. Сучасні підходи до типології і структури заняття при вивченні клінічних дисциплін у медичних ВНЗ / С. Л. Стефанко. - С.43-44
Куровська, В. О. Напрямки удосконалення викладання фізіології / В. О. Куровська. - С.45-47
Кравчук, Л. В. Урахування фізіологічних та психологічних особливостей людини у процесі професійної підготовки майбутніх фахівців-медиків / Л. В. Кравчук, С. В. Бондаренко, Н. В. Довбенко. - С.48-50
Гусакова, І. В. Емпатія у сфері медичної освіти-діагностичні інструменти / І. В. Гусакова. - С.51-54
Нікіфорова, Т. О. Методична розробка міждисциплінарного практичного заняття на тему "Грип у вагітних в умовах пандемії" із застосуванням інтерактивного методу аналізу конкретних проблемних ситуацій / Т. О. Нікіфорова, Т. П. Яремчук, М. М. Чуйко. - С.55-58
Кузняк, Н. Б. Методи і форми контролю успішності студентів на практичних заняттях з дисципліни "Хірургічна стоматологія" / Н. Б. Кузняк, Р. Р. Дмитренко, О. О. Галагдин. - С.59-60
Кривецький, В. В. Інформаційні технології в навчанні студентів на кафедрі анатомії людини ім. М.Г. Туркевича / В. В. Кривецький, Б. Г. Макар, Ф. Д. Марчук. - С.61-63
Личковський, Е. І. Сучасні підходи до викладання біофізики для студентів-фармацевтів вищих медичних навчальних закладів ІІІ-IV рівнів акредитації за умов кредитно-модульної системи навчання / Е. І. Личковський [и др.]. - С.64-66
Другие авторы: Вісьтак М. В., Маланчук О. М., Фафула Р. В.
Гаїна, Н. І. Організація навчального процесу за кредитно-модульною системою з анатомії людини / Н. І. Гаїна, Т. В. Процак. - С.67-68
Бурова, Л. М. Інтерактивні технологи заочного навчання студентів-фармацевтів / Л. М. Бурова. - С.69-71
Зайцева, К. А. Проблеми формування світогляду лікарів та нові напрямки післядипломної медичної освіти в Україні / К. А. Зайцева, В. С. Василик, П. С. Жученко. - С.72-74
Городецький, В. Є. Особливості викладання клінічної імунології та алергології для студентів стоматологічного факультету зі спеціальності "Стоматологія" / В. Є. Городецький. - С.75-76
Кравчук, Л. В. Ідеї Сковороди у здоров'язберігаючій філософії сучасного суспільства / Л. В. Кравчук, С. В. Бондаренко, Т. Б. Кадобний. - С.77-80
Шумко, Б. І. Студентський науковий гурток як шлях підвищення рівня знань за кредитно-модульною системою / Б. І. Шумко, В. В. Шульгіна, Л. Я. Федонюк. - С.81-82
Аймедов, К. В. Перспектива застосування у закладах вищої медичної освіти методів випереджуючого навчання / К. В. Аймедов. - С.83-84
Тригубчак, О. В. Досвід викладання дисципліни "Фармакоекономіка" для студентів спеціальності "Клінічна фармація" / О. В. Тригубчак. - С.85-87
Байдалка, І. Д. Методологічні засади викладання епідеміяології студентам стоматологічного факультету у світлі вимог Болонського процесу / І. Д. Байдалка. - С.88-90
Сидоренко, О. Л. Особливості проведення практичних занять з кардіології для студентів 6 курсу медичного факультету на кафедрі невідкладної та екстреної медичної допомоги в умовах кредитно-модульної системи навчання / О. Л. Сидоренко. - С.91-94
Ярема, Н. І. Роль навчально-практичних центрів первинної медико-санітарної допомоги в підготовці студентів та інтернів до роботи в первинній ланці охорони здоров'я / Н. І. Ярема. - С.95-97
Чурпій, К. Л. Місце духовності у підготовці фахівця-реабілітолога / К. Л. Чурпій. - С.98-99
Іоффе, О. Ю. Методологічні особливості викладання теми "Сепсис" відповідно до вимог Болонської декларації / О. Ю. Іоффе [и др.]. - С.100-102
Другие авторы: Кульбака В. С., Коваленко О. М., Супрун Ю. О., Стець М. М., Цюра Ю. Л.
Чурпій, К. Л. Роль викладача-куратора у виховній роботі зі студентами / К. Л. Чурпій. - С.103-104
Федонюк, Л. Я. Педагог і дослідник біологічного циклу / Л. Я. Федонюк [и др.]. - С.105-110
Другие авторы: Рибіцька Л. Н., Гоч І. В., Тусик О. Т., Ковальова Л. Б., Муц Л. Б., Кланца М. М.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ІБО (1)
Свободны: ІБО (1)

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

6.


   
    Сучасні підходи до викладання біофізики для студентів-фармацевтів вищих медичних навчальних закладів ІІІ-IV рівнів акредитації за умов кредитно-модульної системи навчання [Текст] / Е. І. Личковський [и др.] // Медична освіта. - 2013. - № 1. - С. 64-66

Доп.точки доступа:
Личковський, Е. І.
Вісьтак, М. В.
Маланчук, О. М.
Фафула, Р. В.

Экземпляры всего: 1
ІБО (1)
Свободны: ІБО (1)

Найти похожие

 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)