Поисковый запрос: (<.>K=дистанційне<.>) |
Общее количество найденных документов : 102
Показаны документы с 1 по 20 |
|
>1.
| Ястремська С. О. Концептуальні засади професійної підготовки майбутніх магістрів сестринської справи у вищих медичних навчальних закладах засобами дистанційного навчання/С. О. Ястремська // Медична освіта (Тернопіль), 2017,N № 4.-С.62-65
|
>2.
| Ястремська С. О. Досвід організації атестації випускників для студентів спеціальності 223 "Медсестринство" у Тернопільському національному медичному університеті під час пандемії COVID-19/С. О. Ястремська, Н. І. Рега // Медична освіта (Тернопіль), 2020,N № 4.-С.105-109
|
>3.
| Швирка В. Потенціал дистанційного навчання у вищих навчальних закладах Сходу України (сучасні реалії)/В. Швирка // Вища школа, 2015,N № 7/8.-С.66-72
|
>4.
| Швець В. Психолого-педагогічні аспекти управління навчальною діяльністю студентів з використанням дистанційних технологій навчання/В. Швець // Вища освіта України, 2015,N № 2.-С.37-43
|
>5.
| Шапошнікова Н. В. Сучасні технології дистанційного навчання в післядипломній освіті лікарів/Н. В. Шапошнікова, Л. А. Ільницька, Л. М. Cтрільчук // Медична освіта (Тернопіль), 2016,N № 1.-С.53-56
|
>6.
| Шанайда М. І. Студентська науково-дослідна робота як компонент реалізації студентоцентрованого підходу в освітньому процесі/М. І. Шанайда // Медична освіта (Тернопіль), 2021,N № 3.-С.64-71
|
>7.
| Чорненький М. В. Організація дистанційного навчання студентів на кафедрі Медичного права/М. В. Чорненький, К. М. Махобей, М. О. Сопіга // Медична освіта (Тернопіль), 2015,N № 1.-С.129-131
|
>8.
| Черних В. Розвиток дистанційного навчання в НФАУ як перспективної форми освіти/В. Черних // Медична освіта (Тернопіль), 2002,N №1.-С.21-24
|
>9.
| Ціделко В. Моніторинг систем дистанційного навчання/В. Ціделко, Н. Яремчук, В. Шведова // Вища освіта України, 2006,N №2.-С.54-61
|
>10.
| Хвисюк О.М. Упровадження дистанційних форм навчання на етапі післядипломної освіти лікарів/О. М. Хвисюк, В. Г. Марченко, І. А. Жадан // Проблеми безперервної медичної освіти та науки, 2011,N № 3.-С.14-16
|
>11.
| Хасхачих Д. А. Використання інтернет-сервісу Socrative для дистанційного навчання студентів/Д. А. Хасхачих // Медична освіта (Тернопіль), 2019,N № 1.-С.135-139
|
>12.
| Унгурян Л. М. Дистанційне навчання студентів-заочників фармацевтичного факультету в медичному ВНЗ/Л. М. Унгурян, Г. В. Чернецька, І. А. Науменко // Медична освіта (Тернопіль), 2013,N № 3.-С.95-97
|
>13.
| Топол І. О. Впровадження онлайн-курсу як елементу дистанційної форми навчання у навчальний процес кафедри мікробіології, вірусології та імунології/І. О. Топол // Медична освіта (Тернопіль), 2018,N № 1.-С.58-61
|
>14.
| Танцюра Л. Д. Аудит оцінки лікарями дистанційної форми навчання на етапі післядипломної освіти/Л. Д. Танцюра, І. В. Кисельова, А. В. Біляєв // Медична освіта (Тернопіль), 2020,N № 4.-С.100-104
|
>15.
| Солодовникова Ю. О. Використання нейрокінематографа в післядипломній освіті в умовах дистанційного навчання/Ю. О. Солодовникова, В. В. Добровольський, А. C. Сон // Медична освіта (Тернопіль), 2020,N № 4.-С.96-99
|
>16.
| Семенець В. Впровадження технологій дистанційного навчання у навчальний процес./В. Семенець, В. Каук, О. Аврунін // Вища школа, 2009,N № 5.-С.40-57.
|
>17.
| Селіхова Л.Г. Особливості дистанційного навчання/Л. Г. Селіхова // Медична освіта (Тернопіль), 2006,N № 4.-С.19-21
|
>18.
| Сікорський П. Кібернетичні вимоги до освітнього процесу у вищих навчальних закладах/П. Сікорський, І. Колодій // Вища освіта України, 2022,N № 1/2.-С.29-37
|
>19.
| Романюк Л. Б. Деякі аспекти контролю якості освіти на кафедрі мікробіології, вірусології та імунології в умовах дистанційного навчання/Л. Б. Романюк, Н. І. Ткачук // Медична освіта (Тернопіль), 2021,N № 2.-С.54-58
|
>20.
| Романова Ю. Г. Дистанційне навчання у вищій медичній освіті/Ю. Г. Романова, В. В. Бабієнко // Медична освіта (Тернопіль), 2015,N № 1.-С.96-98
|
|
|