Главная Упрощенный режим Видео-инструкция Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Высшее образование- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Книги (2)Периодические издания (61)Библиотечные издания (8)Краеведение (3)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационный краткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>K=дистанційне<.>)
Общее количество найденных документов : 102
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-102 
1.

Медична освіта (Тернопіль) - 2012г.,N 4 (Введено оглавление)
2.

Медична освіта (Тернопіль) - 2014г.,N 3 (дод.) (Введено оглавление)
3.

Медична освіта (Тернопіль) - 2010г.,N 4 (Введено оглавление)
4.

Медична освіта (Тернопіль) - 2013г.,N 3 (Введено оглавление)
5.

Медична освіта (Тернопіль) - 2021г.,N 2 (Введено оглавление)
6.

Вища освіта України - 2016г.,N 1 (Введено оглавление)
7.

Медична освіта (Тернопіль) - 2020г.,N 2 (Введено оглавление)
8.

Медична освіта (Тернопіль) - 2015г.,N 1 (Введено оглавление)
9.

Медична освіта (Тернопіль) - 2020г.,N 3 (Введено оглавление)
10.

Медична освіта (Тернопіль) - 2017г.,N 4 (Введено оглавление)
11.

Вища школа - 2020г.,N 11/12 (Введено оглавление)
12.

Медична освіта (Тернопіль) - 2020г.,N 4 (Введено оглавление)
13.

Лядова Т. И. Дистанційна форма навчання у вищій школі, теоретичне обґрунтування і практичні аспекти використання/Т. И. Лядова, О. В. Волобуева, Р. А. Маланчук // Проблеми безперервної медичної освіти та науки, 2015,N № 1.-С.13-15
14.

Підвищення мотивації лікарів до інформатизації навчання – завдання сучасної безперервної медичної освіти/О. А. Цодікова [та ін.] // Проблеми безперервної медичної освіти та науки, 2018,N № 3.-С.26-30
15.

Хвисюк О.М. Упровадження дистанційних форм навчання на етапі післядипломної освіти лікарів/О. М. Хвисюк, В. Г. Марченко, І. А. Жадан // Проблеми безперервної медичної освіти та науки, 2011,N № 3.-С.14-16
16.

Кратенко І.С. Досвід упровадження дистанційної форми навчання в умовах переходу до болонської системи підготовки лікарів-епідеміологів/І. С. Кратенко, А. П. Подаваленко, Т. О. Чумаченко // Проблеми безперервної медичної освіти та науки, 2011,N № 3.-С.17-19
17.

Професійний портрет викладача дистанційного навчання в медичному і фармацевтичному ВНЗ/І. Ф. Бєленічев [та ін.] // Медична освіта, 2016,N № 3.-С.35-37
18.

Єщенко А. В. Використання дистанційного навчання в системі післядипломної освіти: сучасне і майбутнє/Α. В. Єщенко // Проблеми безперервної медичної освіти та науки, 2013,N № 2.-С.5-9
19.

Матеріали XIV Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю, присвяченої 60-річчю ТДМУ, “СУЧАСНІ ПІДХОДИ ДО ВИЩОЇ МЕДИЧНОЇ ОСВІТИ В УКРАЇНІ”(з дистанційним під’еднанням ВМ(Ф)НЗ України за допомогою відеоконференц-зв’язку)18-19 травня 2017 року, м. Тернопіль // Медична освіта, 2017,N № 3.-С.5-113
20.

Підвищення мотиваційного компонента навчального процесу шляхом використання сучасних технологій дистанційного навчання у викладанні кардіології/Ю. І. Карпенко [и др.] // Медична освіта, 2013,N № 1.-С.31-34
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-102 
 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)