Главная Упрощенный режим Видео-инструкция Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Высшее образование- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Книги (2)Периодические издания (61)Библиотечные издания (8)Краеведение (3)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационный краткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>K=дистанційне<.>)
Общее количество найденных документов : 102
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-102 
1.

Бойчук А. В. Якісна підготовка лікарів-інтернів і курсантів на кафедрі акушерства та гінекології фпо – вимога сучасності/А. В. Бойчук, В. С. Шадріна, О. І. Хлібовська // Медична освіта (Тернопіль), 2022,N № 1.-С.68-73
2.

Хвисюк О.М. Упровадження дистанційних форм навчання на етапі післядипломної освіти лікарів/О. М. Хвисюк, В. Г. Марченко, І. А. Жадан // Проблеми безперервної медичної освіти та науки, 2011,N № 3.-С.14-16
3.

Шапошнікова Н. В. Сучасні технології дистанційного навчання в післядипломній освіті лікарів/Н. В. Шапошнікова, Л. А. Ільницька, Л. М. Cтрільчук // Медична освіта (Тернопіль), 2016,N № 1.-С.53-56
4.

Кваско О. Ю. Сучасні методики навчання під час дистанційного викладання фундаментальних дисциплін медичних спеціальностей/О. Ю. Кваско, А. Ю. Кондаурова // Медична освіта (Тернопіль), 2021,N № 4.-С.56-60
5.

Шанайда М. І. Студентська науково-дослідна робота як компонент реалізації студентоцентрованого підходу в освітньому процесі/М. І. Шанайда // Медична освіта (Тернопіль), 2021,N № 3.-С.64-71
6.

Рижов О. Структура автоматизованих навчальних, контролюючих систем для дистанційного навчання/О. Рижов, Л. Білоконь, В. Бетін // Медична освіта (Тернопіль), 2002,N №2.-С.82-84
7.

Кашина Г. Розширення цифрових навичок науково-педагогічних працівників медичних/Г. Кашина // Вища освіта України, 2022,N № 1/2.-С.44-50
8.

Черних В. Розвиток дистанційного навчання в НФАУ як перспективної форми освіти/В. Черних // Медична освіта (Тернопіль), 2002,N №1.-С.21-24
9.

Рекомендації щодо організації поточного, семестрового контролю та атестації здобувачів освіти із застосуванням дистанційних технологій // Вища школа, 2020,N № 5.-С.119-126
10.

Швець В. Психолого-педагогічні аспекти управління навчальною діяльністю студентів з використанням дистанційних технологій навчання/В. Швець // Вища освіта України, 2015,N № 2.-С.37-43
11.

Професійний портрет викладача дистанційного навчання в медичному і фармацевтичному ВНЗ/І. Ф. Бєленічев [та ін.] // Медична освіта, 2016,N № 3.-С.35-37
12.

Швирка В. Потенціал дистанційного навчання у вищих навчальних закладах Сходу України (сучасні реалії)/В. Швирка // Вища школа, 2015,N № 7/8.-С.66-72
13.

Мельничук І. М. Переваги самоосвітньої діяльності майбутніх магістрів медсестринства в умовах дистанційного навчання/І. М. Мельничук, С. О. Ястремська // Медична освіта (Тернопіль), 2019,N № 1.-С.96-101
14.

Перевaги і недoліки дистaнційнoгo нaвчaння в цілoму тa при вивченні дисципліни "Гістoлoгія, цитoлoгія тa ембріoлoгія"/І. Б. Гетмaнюк [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль), 2020,N № 4.-С.16-19
15.

Підвищення мотиваційного компонента навчального процесу шляхом використання сучасних технологій дистанційного навчання у викладанні кардіології/Ю. І. Карпенко [и др.] // Медична освіта, 2013,N № 1.-С.31-34
16.

Підвищення мотивації лікарів до інформатизації навчання – завдання сучасної безперервної медичної освіти/О. А. Цодікова [та ін.] // Проблеми безперервної медичної освіти та науки, 2018,N № 3.-С.26-30
17.

Боярчук О. Р. Особливості та перспективи дистанційного навчання при викладанні педіатричних дисциплін на етапі додипломної підготовки лікарів/О. Р. Боярчук, О. М. Мочульська // Медична освіта (Тернопіль), 2021,N № 2.-С.81-86
18.

Кліманський Р. П. Особливості проведення державної атестації випускників медичного університету в умовах карантинних обмежень/Р. П. Кліманський, О. В. Самойленко, В. В. Долинський // Медична освіта (Тернопіль), 2021,N № 2.-С.117-121
19.

Пудова С. С. Особливості повного дистанційного навчання іноземних студентів-медиків при вивченні медичної інформатики/С. С. Пудова // Медична освіта (Тернопіль), 2021,N № 1.-С.44-49
20.

Особливості організації навчального процесу в умовах пандемії COVID-19 на кафедрі фармакології з клінічною фармакологією Тернопільського національного медичного університету імені І. Я. Горбачевського МОЗ України/Г. Я. Лой [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль), 2021,N № 1.-С.35-38
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-102 
 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)