Главная Упрощенный режим Видео-инструкция Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Высшее образование- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Книги (2)Периодические издания (61)Библиотечные издания (8)Краеведение (3)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>K=дистанційне<.>)
Общее количество найденных документов : 102
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-102 
1.


    Bandas, І. А.
    Pros and cons of distance learning for medical students under quarantine conditions [Текст] = Плюси і мінуси дистанційного навчання для студентів-медиків за карантинних умов / І. А. Bandas, L. M. Palytsia, O. A. Skobeieva // Медична освіта (Тернопіль). - 2021. - № 3. - С. 72-76. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ -- ИНФОРМАЦИОННЫЕ ТЕХНОЛОГИИ

   ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ -- ДИСТАНЦИОННОЕ ОБУЧЕНИЕ


Кл.слова (ненормированные):
ковід -- пандемія -- короновірус
Доп.точки доступа:
Palytsia, L. M.
Skobeieva, O. A.

Свободных экз. нет

Найти похожие

2.


    Beck, G.
    Teaching and assessment strategies in online foreign languages distance learning [Текст] = Стратегії навчання та оцінювання в умовах дистанційного викладання іноземних мов / G. Beck, О. М. Tsaryk, N. V. Rybina // Медична освіта (Тернопіль). - 2020. - № 2. - С. 6-12. - Bibliogr. at the end of the art.

Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

   ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ -- ДИСТАНЦИОННОЕ ОБУЧЕНИЕ


   ВИКЛАДАННЯ -- ПРЕПОДАВАНИЕ


Кл.слова (ненормированные):
змішане -- навчання -- обернене -- контроль -- тестування
Доп.точки доступа:
Tsaryk, О. М.
Rybina, N. V.

Свободных экз. нет

Найти похожие

3.


    Budniak, L. I.
    Perspectives and issues of teaching “Occupational health and safety” for pharma-ceutical department graduates [Текст] = Перспективи та проблеми викладання дисципліни «Охорона праці в галузі» студентам фармацевтичного факультету / L. I. Budniak, O. O. Pokotylo // Медична освіта (Тернопіль). - 2021. - № 1. - С. 50-54. - Bibliogr. at the end of the art.

Рубрики: ОСВІТА ФАРМАЦЕВТИЧНА -- ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ

   ВИКЛАДАННЯ -- ПРЕПОДАВАНИЕ


   ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ -- ДИСТАНЦИОННОЕ ОБУЧЕНИЕ


Кл.слова (ненормированные):
освіта
Доп.точки доступа:
Pokotylo, O. O.

Свободных экз. нет

Найти похожие

4.


    Fedchyshyn, N. O.
    Distance learning of future doctors in foreign language: challenges of time [Текст] = Дистанційне навчання іноземної мови майбутніх лікарів: виклики часу / N. O. Fedchyshyn, N. I. Yelahina, О. H. Permyakova // Медична освіта (Тернопіль). - 2020. - № 2. - С. 32-39. - Bibliogr. at the end of the art.

Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

   ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ -- ДИСТАНЦИОННОЕ ОБУЧЕНИЕ


Кл.слова (ненормированные):
англійська -- німецька -- студенти -- платформа -- Moodle
Доп.точки доступа:
Yelahina, N. I.
Permyakova, О. H.

Свободных экз. нет

Найти похожие

5.


    Shvets, V.
    The new model of feedbacks between students and e-learning platform MOODLE [Text] = Нова модель зворотних зв’язків між студентом і платформою дистанційного навчання MOODLE / V. Shvets // Вища освіта України. - 2017. - № 2. - P46-51. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

   ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ -- ДИСТАНЦИОННОЕ ОБУЧЕНИЕ


Кл.слова (ненормированные):
електронне навчання
Аннотация: Поява нових методик навчання в сучасному інформаційному суспільстві пов’язана з розвитком електронних навчальних систем, що вимагають постійного пошуку нових шляхів спілкування між студентом і викладачем. Головна проблема дистанційного навчання, заснованого на зворотному зв’язку, полягає в тому, що автоматизована система повинна забезпечити студенту можливість досягнення більш високого рівня ефективності навчального процесу. В даній статті запропоновано розв’язок цієї проблеми, який полягає у розробці нового типу зворотного зв’язку між студентом і платформою електронного навчанння MOODLE. У статті описана технологія створення додаткових модулів до платформи MOODLE для досягнення цього нового типу зворотного зв’язку, написаних мовою програмування Javascript
Свободных экз. нет

Найти похожие

6.


    Yushchenko, L. O.
    Particularities of distance learning of foreign students in a pandemic COVID-19 [Текст] = Особливості дистанційного навчання іноземних студентів під час пандемії COVID-19 / L. O. Yushchenko, O. V. Tykholaz, V. S. Oliinyk // Медична освіта (Тернопіль). - 2021. - № 1. - С. 69-74. - Bibliogr. at the end of the art.

Рубрики: ПУБЛІКАЦІЇ ВИКЛАДАЧІВ ВНМУ ІМ. М. І. ПИРОГОВА – ПУБЛИКАЦИИ ПРЕПОДАВАТЕЛЕЙ ВНМУ ИМ. М. И. ПИРОГОВА

   ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ -- ДИСТАНЦИОННОЕ ОБУЧЕНИЕ


   СТУДЕНТИ-ІНОЗЕМЦІ -- СТУДЕНТЫ-ИНОСТРАНЦЫ


   ВНМУ ім. М. І. ПИРОГОВА -- ВНМУ им. Н. И. ПИРОГОВА


Кл.слова (ненормированные):
пандемія -- короновірус -- опитування
Доп.точки доступа:
Tykholaz, O. V.
Oliinyk, V. S.

Свободных экз. нет

Найти похожие

7.


    Zalipska, I. Ya.
    Distance learning of “Ukrainian language (by professional direction)” of students of medical spec ialtees [Текст] = Дистанційне навчання дисципліни «Українська мова (за професійним спрямуванням)» студентів медичних спеціальностей / I. Ya. Zalipska // Медична освіта (Тернопіль). - 2020. - № 2. - С. 161-166. - Bibliogr. at the end of the art.

Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

   ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ -- ДИСТАНЦИОННОЕ ОБУЧЕНИЕ


Кл.слова (ненормированные):
фахова -- мова
Свободных экз. нет

Найти похожие

8.


    Zayikina, Т. S.
    Current challenges during the teaching of clinical disciplines to english-speaking foreign students and the ways to solve them [Text] = Сучасні виклики при викладанні клінічних дисциплін англомовним іноземним студентам та шляхи їх подолання / Т. S. Zayikina, N. G. Ryndina, G. Yu. Тitova // Медична освіта (Тернопіль). - 2019. - № 1. - P61-63. - Bibliogr. at the end of the art.

Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

   ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ -- ДИСТАНЦИОННОЕ ОБУЧЕНИЕ


   СТУДЕНТИ-ІНОЗЕМЦІ -- СТУДЕНТЫ-ИНОСТРАНЦЫ


Кл.слова (ненормированные):
дистанційне -- навчання -- онлайн-платформа
Доп.точки доступа:
Ryndina, N. G.
Тitova, G. Yu.

Свободных экз. нет

Найти похожие

9.


    Єщенко, А. В.
    Використання дистанційного навчання в системі післядипломної освіти: сучасне і майбутнє [Текст] / Α. В. Єщенко // Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - 2013. - № 2. - С. 5-9

Рубрики: ІНТЕРНАТУРА І РЕЗИДЕНТУРА -- ИНТЕРНАТУРА И РЕЗИДЕНТУРА

   ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ -- ДИСТАНЦИОННОЕ ОБУЧЕНИЕ


Экземпляры всего: 1
ІБО (1)
Свободны: ІБО (1)

Найти похожие

10.


    Іванькова, Н. А.
    Модель педагогічної системи електронного дистанційного навчання на базі хмарних сервісів [Текст] = Model of pedagogical system of electronic distance learning based on cloud services / Н. А. Іванькова, О. А. Рижов // Медична освіта (Тернопіль). - 2020. - № 3. - С. 34-42. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

   ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ -- ДИСТАНЦИОННОЕ ОБУЧЕНИЕ


   ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ -- ИНФОРМАЦИОННЫЕ ТЕХНОЛОГИИ


Кл.слова (ненормированные):
онлайн-курси
Доп.точки доступа:
Рижов, О. А.

Свободных экз. нет

Найти похожие

11.


   
    Інтеграція дистанційної форми в навчальний процес на післядипломному етапі підготовки лікарів-інтернів до складання ліцензійного іспиту “Крок-3. Стоматологія”: реалії та перспективи [Текст] : матеріали XV Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю “Актуальні питання вищої медичної освіти в Україні”, 17-18 трав. 2018 р., Тернопіль / О. Є. Січкоріз [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль). - 2018. - № 2. - С. 125-130. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

   Освіта медична -- Образование медицинское


   ОСВІТА ДИСТАНЦІЙНА -- ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ


Кл.слова (ненормированные):
дистанційне навчання -- внтернатура
Доп.точки доступа:
Січкоріз, О. Є.
Пупін, Т. І.
Мінько, Л. Ю.
Колач, Т. С.

Свободных экз. нет

Найти похожие

12.


    Авдеев, О. В.
    Використання дистанщйної сисгеми MOODLE для оптимізації навчального процесу у вищій школі [Текст] / О. В. Авдеев // Медична освіта (Тернопіль). - 2015. - № 1. - С. 6-8

Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

   ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ -- ДИСТАНЦИОННОЕ ОБУЧЕНИЕ


Свободных экз. нет

Найти похожие

13.


    Бойчук, А. В.
    Якісна підготовка лікарів-інтернів і курсантів на кафедрі акушерства та гінекології фпо – вимога сучасності [Текст] = Quality training of interns and cadets at the department of obstetrics and gynecology of faculty of postgraduate ducation – a modern requirement / А. В. Бойчук, В. С. Шадріна, О. І. Хлібовська // Медична освіта (Тернопіль). - 2022. - № 1. - С. 68-73. - Библиогр. в конце ст.

Рубрики: ІНТЕРНАТУРА І РЕЗИДЕНТУРА -- ИНТЕРНАТУРА И РЕЗИДЕНТУРА

   ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ -- ДИСТАНЦИОННОЕ ОБУЧЕНИЕ


Кл.слова (ненормированные):
симуляційне -- навчання
Аннотация: Впровадження сучасних технологій викладання спрямоване на кінцеву мету – підготувати висококваліфікованих, конкурентоспроможних спеціалістів. Завдяки використанню ІТ-технологій для дистанційного (у тому числі в режимі on-line) навчання є можливість для лікарів акушерів-гінекологів бути ознайомленими з не тільки відпрацьованими методиками, схемами, підходами в лікувальному процесі, а й з новинками в цій сфері, підвищувати професійну кваліфікацію без припинення робочого процесу. Для формування системи професійних теоретичних та практичних знань у лікарів-інтернів і лікарів-курсантів у світі широко застосовують ситуаційне моделювання. Використання у навчальному процесі ситуаційних задач сприяє активності лікарів-інтернів та курсантів у практичній роботі, їх професійному розвитку й дисциплінації мислення
Due to the use of IT technologies for distance learning (including on-line training), it is possible for doctors obstetrician and gynecologists to be acquainted with not only worked out techniques, schemes, approaches in the medical process, but also with novelties in this area, to increase professional qualifications without termination of the work process. For the formation of a system of professional theoretical and practical knowledge among interns and doctors-cadets in the world, situational modeling is widely used. The use of situational tasks in the educational process promotes the activity of interns and students in practical work, their professional development and discipline of thinking
Доп.точки доступа:
Шадріна, В. С.
Хлібовська, О. І.

Свободных экз. нет

Найти похожие

14.


    Боярчук, О. Р.
    Особливості та перспективи дистанційного навчання при викладанні педіатричних дисциплін на етапі додипломної підготовки лікарів [Текст] = Peculiarities and prospects of distance learning in the teaching of pediatric subjects at the stage of undergraduate training of doctors / О. Р. Боярчук, О. М. Мочульська // Медична освіта (Тернопіль). - 2021. - № 2. - С. 81-86. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ -- ДИСТАНЦИОННОЕ ОБУЧЕНИЕ

   НАВЧАННЯ ЗА ДОПОМОГОЮ КОМП'ЮТЕРА -- ОБУЧЕНИЕ С ПОМОЩЬЮ КОМПЬЮТЕРА


Доп.точки доступа:
Мочульська, О. М.

Свободных экз. нет

Найти похожие

15.


    Бурак, О. Л.
    Вплив пандемії COVID-19 на якість навчання: результати опитування студентів-іноземців [Текст] = The impact of the COVID-19 pandemic on the education quality: results of foreign students survey / О. Л. Бурак, Ж. М. Золотарьова, Н. Б. Федорків // Медична освіта (Тернопіль). - 2021. - № 3. - С. 31-39. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: СТУДЕНТИ-ІНОЗЕМЦІ -- СТУДЕНТЫ-ИНОСТРАНЦЫ

   ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ -- ДИСТАНЦИОННОЕ ОБУЧЕНИЕ


Кл.слова (ненормированные):
студенти
Доп.точки доступа:
Золотарьова, Ж. М.
Федорків, Н. Б.

Свободных экз. нет

Найти похожие

16.


    Бурмас, Н. І.
    Cистема дистанційної форми навчання на кафедрі загальної хімії [Текст] / Н. І. Бурмас, Л. А. Бойко // Медична освіта (Тернопіль). - 2019. - № 2. - С. 15-18. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: Методи навчання -- Методы обучения

   ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ -- ДИСТАНЦИОННОЕ ОБУЧЕНИЕ


Кл.слова (ненормированные):
освіта -- ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ
Доп.точки доступа:
Бойко, Л. А.

Свободных экз. нет

Найти похожие

17.


   
    Використання робочих зошитів як засіб оптимізації освітнього процесу на кафедрі анатомії людини за умов дистанційного навчання [Текст] = Use of workbooks as a means of optimization of the educational process at the department of human anatomy in distance learning / С. О. Дубина [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль). - 2022. - № 1. - С. 18-22. - Библиогр. в конце ст.

Рубрики: ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ -- ДИСТАНЦИОННОЕ ОБУЧЕНИЕ

Кл.слова (ненормированные):
ПАНДЕМІЯ -- COVID
Аннотация: Здійснення освітнього процесу за умов реалізації карантинних заходів під час глобальної епідемії коронавірусу, що почалася у 2020 р., актуалізувало необхідність винайдення і впровадження нових засобів та методик організації і здійснення освітнього процесу. Передусім, це стосується викладання теоретичних дисциплін, де за умов дистанційного навчання значно звужується поле можливостей для формування практичних навичок, оскільки доступ до біологічного матеріалу, муляжів, інструментарію зазвичай не є можливим або малоефективним навіть за сучасного рівня інформаційно-комунікаційних технологій. Не применшуючи значення зусиль у вирішенні завдання діджиталізації навчального матеріалу і способу його подачі та засвоєння, не слід забувати й більш традиційний інструментарій, який може за певних умов оптимізувати результати освітнього процесу. Тому метою даної роботи було окреслення переваг розробки та впровадження в навчальний процес робочих зошитів із предмета «Анатомія людини» як засобу оптимізації результатів освітнього процесу. Співробітники кафедри розробили робочі зошити з кожного розділу предмета. Структура робочого зошита надала можливість студентам чітко та лаконічно висловлювати свої думки, закріплювати отримані теоретичні знання під час розвʼязування ситуаційних задач, виконувати подані завдання з мінімальним витрачанням часу для навчання. Використання робочих зошитів як інструменту методичного забезпечення самостійної роботи здобувачів освіти за умов дистанційного навчання дозволило оптимізувати результати навчання (посилення спрямованості та структурованості самостійної роботи, додаткову візуалізацію, покращення інструментарію контролю сформованості основних практичних навичок) з урахуванням обмежень віддаленості доступу й особливих рис, яких набуває самостійна робота при дистанційному режимі
The implementation of the educational process under the conditions of quarantine measures during the global coronavirus epidemic, which began in 2020, highlighted the need to invent and implement new tools and methods of organizing and implementing the educational process. First of all, this applies to the teaching of theoretical disciplines, where distance learning significantly narrows the field of opportunities for practical skills, as access to biological material, models, tools is usually not possible or ineffective even at the current level of information and communication technologies. Without diminishing the importance of efforts in solving the problem of digitalization of educational material and the way it is presented and mastered, we should not forget the more traditional tools that can under certain conditions optimize the results of the educational process. Therefore, the aim of this work was to outline the benefits of developing and implementing workbooks on the subject of “Human Anatomyˮ as a means of optimizing the results of educational processes. Employees of the department developed workbooks for each section of the subject. The structure of the workbook gave students the opportunity to clearly and concisely express their views, to consolidate the theoretical knowledge on situational cases, to perform the submitted tasks with minimal time spent learning. The use of workbooks as a tool for methodological support of independent work of students in distance learning allowed to optimize learning outcomes (strengthening the direction and structure of independent work, additional visualization, improving tools to control the formation of basic practical skills), taking into account work at the remote mode
Доп.точки доступа:
Дубина, С. О.
Хапченкова, Д. С.
Бондаренко, С. В.
Федорова, І. О

Свободных экз. нет

Найти похожие

18.


    Височина, І. Л.
    Дистанційне навчання на кафедрі сімейної медицини ДЗ "Дніпропетровська медична академія МОЗ України" очима студентів-медиків другого курсу (аналіз результатів анонімного анкетування) [Текст] = Distance learning at the department of family medicine, Dnipropetrovsk medical academy, Ministry of Health of Ukraine, through the eyes of second-year medical students (analysis of the results of the anonymous survey) / І. Л. Височина, І. В. Авраменко, Н. С. Башкірова // Медична освіта (Тернопіль). - 2020. - № 4. - С. 5-9. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ -- ДИСТАНЦИОННОЕ ОБУЧЕНИЕ

   СТУДЕНТИ -- СТУДЕНТЫ


Кл.слова (ненормированные):
оцінка -- анонімне -- анкетування -- аналіз -- пандемія -- ковід
Доп.точки доступа:
Авраменко, І. В.
Башкірова, Н. С.

Свободных экз. нет

Найти похожие

19.
Шифр: 23823/2016/1
   Журнал

Вища освіта України . - Выходит ежеквартально
2016г. № 1
Содержание:
Андрущенко, В. Ідеологічні засади сучасного законотворення в галузі освіти / В. Андрущенко. - С.5-9. - Бібліогр.: в кінці ст.
Бакіров, В. Харківський університетський консорціум: новий рівень інкорпорації університетських ресурсів / В. Бакіров, Л. Бєлова. - С.10-16. - Бібліогр.: в кінці ст.
Рубанець, О. Когнітивні засади формування інноваційної культури у вищій школі / О. Рубанець. - С.17-21. - Бібліогр.: в кінці ст.
Терепищий, С. Причини та витоки глобалізації освітнього ландшафту / С. Терепищий. - С.22-29. - Бібліогр.: в кінці ст.
Коваленко, В. Розумові технології у вирішенні глобальних і фахових проблем вищої освіти / В. Коваленко. - С.30-36. - Бібліогр.: в кінці ст.
Нестерова, М. Імплементація когнітивних технологій соціальної згуртованості в систему вищої освіти: Європейський досвід / М. Нестерова. - С.37-41. - Бібліогр.: в кінці ст.
Цвєткова, Г. Інноваційність як принцип нового педагогічного мислення та шлях професійної самореалізації викладачів гуманітарних дисциплін / Г. Цвєткова. - С.42-48. - Бібліогр.: в кінці ст.
Опанасюк, Ю. Дистанційне навчання як наслідок еволюції традиційної системи освіти / Ю. Опанасюк. - С.49-53. - Бібліогр.: в кінці ст.
Силадій, І. Демократизація як відповідь освіти на виклики глобалізованого світу / І. Силадій. - С.54-58. - Бібліогр.: в кінці ст.
Яременко, Л. Необхідність удосконалення навчальної практики майбутніх педагогів на базі позашкільних закладів освіти / Л. Яременко. - С.59-64. - Бібліогр.: в кінці ст.
Курбатов, С. Сучасні британські інновації в розробці міжнародних університетських рейтингів / С. Курбатов. - С.65-73. - Бібліогр.: в кінці ст.
Щербакова, О. Аналітичний огляд новітніх франкомовних видань із риторики, ораторського мистецтва і культури мовленнєвої комунікації представників університетської й академічної еліти Франції, Бельгії та Південної Африки / О. Щербакова. - С.74-82. - Бібліогр.: в кінці ст.
Курбатов, С. «ПОБАЧИТИ СЛОНА...» Рецензія на книгу: «Моніторинг інтеграції української системи вищої освіти в Європейський простір вищої освіти та наукового дослідження: моніторингове дослідження: аналітичний звіт / Міжнародний благодійний фонд “Міжнародний фонд досліджень освітньої політики”» ; за заг. ред. Т. В. Фінікова, О. І. Шарова - К.: Таксон, 2014. - 144 с / С. Курбатов. - С.83-84. - Бібліогр.: в кінці ст.
Астахова, В. Кадровий потенціал сучасних освітніх систем: стан і перспективи / В. Астахова. - С.85-86. - Бібліогр.: в кінці ст.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

20.
Шифр: 21876/2020/11/12
   Журнал

Вища школа [Текст]. - Выходит ежемесячно
2020г. № 11/12
Содержание:
Програма спільної діяльності МОН та НАПН на 2021-2023 роки. - С.3
Рекомендації для розвитку інноваційної діяльності країни результат дослідження Innovation Policy Outlook 2020. - С.4-5
Лабораторія робототехніки та мікроелектроніки “Smart REX” у КНУ імені Тараса Шевченка. - С.5-6
Коломієць, Л. Дистанційне навчання та якість освіти: парадигмальна криза людиноцентризму освітньої політики, або Про роль особистості педагога / Л. Коломієць, А. Семенова. - С.7-29
Захарчин, Г. Трансформація індивідуальних ознак конкурентоспроможності особистості у колективні на основі знань / Г. Захарчин. - С.30-39. - Бібліогр.: в кінці ст.
Загородній, А. Особливості реалізації дуальної освіти у рамках підготовки фахівців з обліку та оподаткування / А. Загородній, Л. Пилипенко. - С.40-50. - Бібліогр.: в кінці ст.
Чирчик, С. Теоретичні засади професійної підготовки майбутніх дизайнерів (огляд) / С. Чирчик. - С.51-62
Руденченко, А. Синтез мистецтв як одна з методологічних засад наукового обґрунтування навчання етнодизайну у мистецьких закладах вищої освіти / А. Руденченко. - С.63-71. - Бібліогр.: в кінці ст.
Медвідь, Л. Українська родина: витоки та сьогодення / Л. Медвідь. - С.72-83
Шморгун, Є. Трава незабуття / Є. Шморгун. - С.84-90
Виткалов, С. Україна першого 20-ліття XXI століття: культурно-мистецький вимір: XVI міжнародна науково-практична конференція у м. Рівне (роздуми напередодні) / С. Виткалов, В. Виткалов. - С.91-95
Омельяненко, С. Навчально-методичний комплекс з педагогіки / С. Омельяненко. - С.96-102
Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-102 
 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)