Главная Упрощенный режим Видео-инструкция Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Высшее образование- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Книги (2)Периодические издания (61)Библиотечные издания (8)Краеведение (3)
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>K=дистанційне<.>)
Общее количество найденных документов : 102
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-102 
1.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Маврутенков В. В., Литвин К. Ю., Ревенко Г. О.
Заглавие : Онлайн-консультація пацієнтів як інструмент відпрацювання практичних навичок зі студентами на кафедрі інфекційних хвороб під час дистанційного навчання
Параллельн. заглавия :On-line consultation of patients as a tool for managing practical skills with students at the department of infectious diseases during distance learning
Место публикации : Медична освіта (Тернопіль). - 2022. - № 1. - С. 38-42 (Шифр МУ7/2022/1)
Примечания : Библиогр. в конце ст.
Предметные рубрики: ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ -- ДИСТАНЦИОННОЕ ОБУЧЕНИЕ
СТУДЕНТИ -- СТУДЕНТЫ
Ключевые слова (''Своб.индексиров.''): інновації--педагогічні--технології--якість--навчання--мотивація
Аннотация: Пандемія коронавірусної хвороби (COVID-19) прискорила рух до телемедицини і надала можливості медичним школам підготувати студентів для участі в онлайн-освіті та сформувати компетенції для цього переходуЗ огляду на наш досвід та отримані результати проведеного дослідження, вважаємо перспективним в умовах дистанційного навчання використання інтерактивних онлайн-консультацій хворих, оскільки це суттєво підвищує рівень засвоєння матеріалу та мотивацію студентів, а також є ефективним засобом відпрацювання практичних навичок з діагностики й терапії інфекційних хвороб у дітей і дорослихThe current pandemic has rapidly accelerated the movement towards telemedicine and enabled medical schools to prepare students for participation and development of competencies for this transitionGiven our experience and the results of the analysis of the conducted study, we consider promising the use of online patient counseling in distance learning, as it significantly improves the quality of learning and motivation of students, and is an effective means of developing practical skills in diagnosis and treatment of infectious diseases in children and adults
Найти похожие

2.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Бойчук А. В., Шадріна В. С., Хлібовська О. І.
Заглавие : Якісна підготовка лікарів-інтернів і курсантів на кафедрі акушерства та гінекології фпо – вимога сучасності
Параллельн. заглавия :Quality training of interns and cadets at the department of obstetrics and gynecology of faculty of postgraduate ducation – a modern requirement
Место публикации : Медична освіта (Тернопіль). - 2022. - № 1. - С. 68-73 (Шифр МУ7/2022/1)
Примечания : Библиогр. в конце ст.
Предметные рубрики: ІНТЕРНАТУРА І РЕЗИДЕНТУРА -- ИНТЕРНАТУРА И РЕЗИДЕНТУРА
ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ -- ДИСТАНЦИОННОЕ ОБУЧЕНИЕ
Ключевые слова (''Своб.индексиров.''): симуляційне--навчання
Аннотация: Впровадження сучасних технологій викладання спрямоване на кінцеву мету – підготувати висококваліфікованих, конкурентоспроможних спеціалістів. Завдяки використанню ІТ-технологій для дистанційного (у тому числі в режимі on-line) навчання є можливість для лікарів акушерів-гінекологів бути ознайомленими з не тільки відпрацьованими методиками, схемами, підходами в лікувальному процесі, а й з новинками в цій сфері, підвищувати професійну кваліфікацію без припинення робочого процесу. Для формування системи професійних теоретичних та практичних знань у лікарів-інтернів і лікарів-курсантів у світі широко застосовують ситуаційне моделювання. Використання у навчальному процесі ситуаційних задач сприяє активності лікарів-інтернів та курсантів у практичній роботі, їх професійному розвитку й дисциплінації мисленняDue to the use of IT technologies for distance learning (including on-line training), it is possible for doctors obstetrician and gynecologists to be acquainted with not only worked out techniques, schemes, approaches in the medical process, but also with novelties in this area, to increase professional qualifications without termination of the work process. For the formation of a system of professional theoretical and practical knowledge among interns and doctors-cadets in the world, situational modeling is widely used. The use of situational tasks in the educational process promotes the activity of interns and students in practical work, their professional development and discipline of thinking
Найти похожие

3.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Дубина С. О., Хапченкова Д. С., Бондаренко С. В., Федорова І. О
Заглавие : Використання робочих зошитів як засіб оптимізації освітнього процесу на кафедрі анатомії людини за умов дистанційного навчання
Параллельн. заглавия :Use of workbooks as a means of optimization of the educational process at the department of human anatomy in distance learning
Место публикации : Медична освіта (Тернопіль). - 2022. - № 1. - С. 18-22 (Шифр МУ7/2022/1)
Примечания : Библиогр. в конце ст.
Предметные рубрики: ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ -- ДИСТАНЦИОННОЕ ОБУЧЕНИЕ
Ключевые слова (''Своб.индексиров.''): пандемія--covid
Аннотация: Здійснення освітнього процесу за умов реалізації карантинних заходів під час глобальної епідемії коронавірусу, що почалася у 2020 р., актуалізувало необхідність винайдення і впровадження нових засобів та методик організації і здійснення освітнього процесу. Передусім, це стосується викладання теоретичних дисциплін, де за умов дистанційного навчання значно звужується поле можливостей для формування практичних навичок, оскільки доступ до біологічного матеріалу, муляжів, інструментарію зазвичай не є можливим або малоефективним навіть за сучасного рівня інформаційно-комунікаційних технологій. Не применшуючи значення зусиль у вирішенні завдання діджиталізації навчального матеріалу і способу його подачі та засвоєння, не слід забувати й більш традиційний інструментарій, який може за певних умов оптимізувати результати освітнього процесу. Тому метою даної роботи було окреслення переваг розробки та впровадження в навчальний процес робочих зошитів із предмета «Анатомія людини» як засобу оптимізації результатів освітнього процесу. Співробітники кафедри розробили робочі зошити з кожного розділу предмета. Структура робочого зошита надала можливість студентам чітко та лаконічно висловлювати свої думки, закріплювати отримані теоретичні знання під час розвʼязування ситуаційних задач, виконувати подані завдання з мінімальним витрачанням часу для навчання. Використання робочих зошитів як інструменту методичного забезпечення самостійної роботи здобувачів освіти за умов дистанційного навчання дозволило оптимізувати результати навчання (посилення спрямованості та структурованості самостійної роботи, додаткову візуалізацію, покращення інструментарію контролю сформованості основних практичних навичок) з урахуванням обмежень віддаленості доступу й особливих рис, яких набуває самостійна робота при дистанційному режиміThe implementation of the educational process under the conditions of quarantine measures during the global coronavirus epidemic, which began in 2020, highlighted the need to invent and implement new tools and methods of organizing and implementing the educational process. First of all, this applies to the teaching of theoretical disciplines, where distance learning significantly narrows the field of opportunities for practical skills, as access to biological material, models, tools is usually not possible or ineffective even at the current level of information and communication technologies. Without diminishing the importance of efforts in solving the problem of digitalization of educational material and the way it is presented and mastered, we should not forget the more traditional tools that can under certain conditions optimize the results of the educational process. Therefore, the aim of this work was to outline the benefits of developing and implementing workbooks on the subject of “Human Anatomyˮ as a means of optimizing the results of educational processes. Employees of the department developed workbooks for each section of the subject. The structure of the workbook gave students the opportunity to clearly and concisely express their views, to consolidate the theoretical knowledge on situational cases, to perform the submitted tasks with minimal time spent learning. The use of workbooks as a tool for methodological support of independent work of students in distance learning allowed to optimize learning outcomes (strengthening the direction and structure of independent work, additional visualization, improving tools to control the formation of basic practical skills), taking into account work at the remote mode
Найти похожие

4.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Кучин Ю. Л., Лимар Л. В.
Заглавие : Основні принципи організації дистанційного навчання медиків
Параллельн. заглавия :Basic principles of organization of distance learning for medical students
Место публикации : Медична освіта (Тернопіль). - 2022. - № 1. - С. 30-37 (Шифр МУ7/2022/1)
Примечания : Библиогр. в конце ст.
Предметные рубрики: ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ -- ДИСТАНЦИОННОЕ ОБУЧЕНИЕ
Ключевые слова (''Своб.индексиров.''): освітня--платформа--принципи
Аннотация: У статті описано основні принципи організації дистанційного навчання студентів-медиків, зокрема необхідні для формування практичних умінь та навичок майбутніх лікарів. Висвітлено особливості запровадження дистанційного навчання в систему медичної освіти, а також проведено аналіз літературних джерел та показано зростання інтересу до дистанційного навчання, зокрема з 2020 р. Проаналізовано досвід організації заочного навчання студентів-фармацевтів та провізорів, яке можливо зіставити з дистанційним навчанням. Визначено основні принципи організації дистанційного навчання медиків, а саме: принципи структурованості, цілеспрямованості, системності та систематичності, справедливості оцінювання та індивідуального підходу, а також принцип контролю. Показано, що окремою проблемою дистанційного навчання є формування практичних вмінь та навичок обстеження і проведення процедур та маніпуляцій студентами, а також проведення контролю дистанційними засобами. З метою удосконалення навчання студентів-медиків рекомендується проводити навчання практичних вмінь та навичок, а також їх контроль за змішаною системою, в аудиторії. Описано структуру організації дистанційного навчання студентів-медиків гуманітарних та клінічних дисциплін, визначено основні структурні елементи освітнього дистанційного середовища, зокрема на прикладі досвіду НМУ імені О. О. Богомольця. Визначено основні методи дистанційного навчання студентів-медиків, показано необхідність застосування інтерактивних методів навчання. Окремо визначено особливості проведення контролю знань, умінь та навичок студентів-медиків за дистанційною та змішаною системами навчання, з метою уникнення академічної недоброчесності. Проблема дистанційного навчання студентів-медиків потребує подальшого дослідження, зокрема використання програмного віртуального забезпечення для навчання виконання процедур та маніпуляційThe article deals with the basic principles of organization of the medical students distance training, particularly those necessary for shaping the practical skills of future physicians. The authors describe peculiarities of introduction of the distance training in medical education, reviewing the literature data, thus showing increased interest to the distance training since 2020. The article provides analysis of the extramural training of the pharmaceutical students, which is comparable with the distance training. The authors define basic principles of the medical students distance training organization: principle of structure, principles of purposefulness, principle of systemic approach and system education, principles of fair grading and individual approach as well as the principle of control. The authors show that a separate challenge of the distance training is shaping practical skills of examination and procedure performing by the students as well as the distance methods of knowledge control. In order to improve the medical students training the authors recommend to hold practical training and control of the skills by mixed system, in the classroom. The article describes the structure of the medical students distance training, regarding the humanities and clinical courses, defining basic structure elements of the educational distance environments, particularly in the O.Bogomolets NMU. The authors define basic methods of the medical students distance studies, the necessity of interactive methods emphasized. The authors also define peculiarities of the control of knowledge, and skills of the medical students using mixed system, in order to prevent academic misconduct. The issue of the medical students distance training needs further studied, particularly the medical virtual software use, in order to teach the medical students procedures and manipulations
Найти похожие

5.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Сікорський П., Колодій І.
Заглавие : Кібернетичні вимоги до освітнього процесу у вищих навчальних закладах
Параллельн. заглавия :Cybernetic requirements for the educational process in higher educational establishments
Место публикации : Вища освіта України. - 2022. - № 1/2. - С. 29-37 (Шифр 23823/2022/1/2)
Примечания : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметные рубрики: ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ -- ДИСТАНЦИОННОЕ ОБУЧЕНИЕ
ОСВІТИ РІВЕНЬ -- ОБРАЗОВАНИЯ УРОВЕНЬ
Ключевые слова (''Своб.индексиров.''): освіта--управління--планування--мотивація--контроль--оцінювання--якість
Найти похожие

6.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Димань Т.
Заглавие : Актуальні проблеми змішаного навчання у системі вищої освіти
Место публикации : Вища школа. - 2022. - № 1/2. - С. 7-18 (Шифр 21876/2022/1/2)
Примечания : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметные рубрики: ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ -- ИНФОРМАЦИОННЫЕ ТЕХНОЛОГИИ
ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ -- ДИСТАНЦИОННОЕ ОБУЧЕНИЕ
Ключевые слова (''Своб.индексиров.''): традиційні--форми--інформаційні--технології--гібридне--навчання
Найти похожие

7.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Медвідь Л.
Заглавие : Інноваційна діяльність викладача у вищому навчальному закладі
Место публикации : Вища школа. - 2022. - № 1/2. - С. 26-46 (Шифр 21876/2022/1/2)
Примечания : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметные рубрики: СТУДЕНТИ -- СТУДЕНТЫ
ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ -- ДИСТАНЦИОННОЕ ОБУЧЕНИЕ
Ключевые слова (''Своб.индексиров.''): індиго--кристали--студенти-кристали--покоління--альфа
Найти похожие

8.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Кашина Г.
Заглавие : Розширення цифрових навичок науково-педагогічних працівників медичних
Параллельн. заглавия :Expansion of digital skills of scientific and pedagogical employees of medical high schools in the post-graduate education system
Место публикации : Вища освіта України. - 2022. - № 1/2. - С. 44-50 (Шифр 23823/2022/1/2)
Примечания : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметные рубрики: ПІСЛЯДИПЛОМНЕ СТАЖУВАННЯ -- ПОСЛЕДИПЛОМНАЯ СТАЖИРОВКА
ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ -- ДИСТАНЦИОННОЕ ОБУЧЕНИЕ
Ключевые слова (''Своб.индексиров.''): професійний--розвиток--компетентність
Найти похожие

9.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Козлакова Г.
Заглавие : Організація науково-освітніх заходів в умовах дистанційних комунікацій
Параллельн. заглавия :The organization of science and educational events in the conditions of distant communications
Место публикации : Вища освіта України. - 2022. - № 1/2. - С. 57-62 (Шифр 23823/2022/1/2)
Примечания : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметные рубрики: СТУДЕНТИ -- СТУДЕНТЫ
ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ -- ДИСТАНЦИОННОЕ ОБУЧЕНИЕ
НАВЧАННЯ ЗА ДОПОМОГОЮ КОМП'ЮТЕРА -- ОБУЧЕНИЕ С ПОМОЩЬЮ КОМПЬЮТЕРА
Ключевые слова (''Своб.индексиров.''): навчальні--процес--лекція--дистанційна--матеріали--викладач--студент--університет--засідання--кафедра
Найти похожие

10.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Кожем’яка М. О., Головаха М. Л., Лісунов М. С.
Заглавие : Організація роботи студентського наукового товариства в умовах дистанційного формату забезпечення освітнього процесу
Параллельн. заглавия :Organization of the student scientific society’s work in the conditions of remote format of the educational process
Место публикации : Медична освіта (Тернопіль). - 2021. - № 2. - С. 28-34 (Шифр МУ7/2021/2)
Примечания : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметные рубрики: ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ -- ДИСТАНЦИОННОЕ ОБУЧЕНИЕ
КЛІНІЧНА ПРАКТИКА СТУДЕНТІВ -- КЛИНИЧЕСКАЯ ПРАКТИКА СТУДЕНТОВ
Ключевые слова (''Своб.индексиров.''): науковий--гурток--програмна--платформа--карантин--ковід--короновірус
Найти похожие

11.

Заглавие журнала :Медична освіта (Тернопіль) -2021г.,N 2
Интересные статьи :
Бурак О. Л. Вплив пандемії COVID-19 на соціальні аспекти життя студентів-іноземців/ О. Л. Бурак, І. В. Стовбан, Н. В. Стицюк (стр.5-10)
Величко В. І. Впровадження доказової медицини у навчання студентів-медиків/ В. І. Величко, Д. О. Лагода, Я. І. Венгер (стр.11-16)
Дралова О. А. Сучасні технології у викладанні дисципліни «Дитячі інфекційні хвороби» у закладах вищої освіти/ О. А. Дралова, О. В. Усачова, О. В. Конакова (стр.17-22)
Зарівна Н. О. Академічна доброчесність – основа для забезпечення якісної освіти/ Н. О. Зарівна, О. Б. Поляк, Н. В. Горлачук (стр.23-27)
Кожем’яка М. О. Організація роботи студентського наукового товариства в умовах дистанційного формату забезпечення освітнього процесу/ М. О. Кожем’яка, М. Л. Головаха, М. С. Лісунов (стр.28-34)
Корда Μ. Μ. Дистанційне навчання – вимушений захід чи вимога часу (на прикладі Тернопільського національного медичного університету імені І. Я. Горбачевського МОЗ України)?/ Μ. Μ. Корда [та ін.] (стр.35-40)
Мосула Л. М. Досвід викладання вибіркової дисципліни «Основи хімічної метрології» при підготовці майбутніх провізорів в умовах дистанційного навчання/ Л. М. Мосула, Т. В. Кучер, Н. В. Горлачук (стр.41-46)
Мочульська О. М. Особливості дистанційного навчання на кафедрі дитячих хвороб з дитячою хірургією Тернопільського національного медичного університету імені І. Я. Горбачевського МОЗ України (аналіз результатів анкетування студентів)/ О. М. Мочульська (стр.47-53)
Романюк Л. Б. Деякі аспекти контролю якості освіти на кафедрі мікробіології, вірусології та імунології в умовах дистанційного навчання/ Л. Б. Романюк, Н. І. Ткачук (стр.54-58)
Савич А. О. Методичні аспекти викладання вибіркової дисципліни «Нутриціологія» для студентів фармацевтичного факультету денної форми навчання/ А. О. Савич, Л. В. Слободянюк, С. М. Марчишин (стр.59-63)
Gashynova E. Yu. The role of video matherials in studying the immunopathogenesis of bronchial asthma/ E. Yu. Gashynova, V. V. Rodionova, O. S. Khmel (стр.64-68)
Vorona I. I. History of tutoring as effective methods of educational process/ I. I. Vorona, H. Ya. Kitura (стр.69-74)
Zhyznomirska O. Ya. Formation of emotional intelligence of personality: medical and psychological aspects/ O. Ya. Zhyznomirska, M. O. Levkiv (стр.75-80)
Боярчук О. Р. Особливості та перспективи дистанційного навчання при викладанні педіатричних дисциплін на етапі додипломної підготовки лікарів/ О. Р. Боярчук, О. М. Мочульська (стр.81-86)
Козлова Ю. В. Значення компетентностей студента медичного вищого закладу освіти у науково-освітньому процесі з дисципліни «Патофізіологія»/ Ю. В. Козлова, Н. С. Трясак, А. Ю. Ляліна (стр.87-93)
Маража І. О. Роль педагогіки в клінічній практиці лікаря/ І. О. Маража, І. В. Жулкевич (стр.94-99)
Yelahina N. I. Innovative methods of teaching professional english to medical students/ N. I. Yelahina, N. O. Fedchyshyn (стр.100-106)
Бакалець О. В. Ретроспективний аналіз методології планування вибіркових дисциплін із функціональної діагностики на кафедрі функціональної і лабораторної діагностики Тернопільського національного медичного університету імені І. Я. Горбачевського МОЗ України/ О. В. Бакалець, Н. Б. Бегош, С. В. Дзига (стр.107-111)
Дігтяр В. А. Формування практичних навичок студентів-педіатрів у медичних закладах вищої освіти/ В. А. Дігтяр, О. Г. Садовенко, М. О. Камінська (стр.112-116)
Кліманський Р. П. Особливості проведення державної атестації випускників медичного університету в умовах карантинних обмежень/ Р. П. Кліманський, О. В. Самойленко, В. В. Долинський (стр.117-121)
Нецюк О. Г. Здобуття практичних навиків і теоретичних знань з “Ендоскопії” в умовах пандемії COVID-19. Світовий досвід / О. Г. Нецюк, А. Д. Беденюк, В. Б. Доброродній (стр.122-127)
Потапова Т. М. Досвід підготовки та складання студентами-провізорами єдиного державного кваліфікаційного іспиту в умовах карантину та дистанційного навчання у Дніпровському державному медичному університеті/ Т. М. Потапова, Н. В. Логвиненко (стр.128-132)
Шкробот С. І. Курс за вибором «Актуальні проблеми цереброваскулярної патології» – особливості впровадження в умовах дистанційного навчання/ С. І. Шкробот [та ін.] (стр.133-137)
Kosenko V. M. The potential capacity of the “Infection control” discipline in the formation of responsible attitude to the patient safety among master nurses in the process of providing medical and preventive care/ V. M. Kosenko (стр.138-142)
Интересные статьи :
Найти похожие


12.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Корда Μ. Μ., Шульгай А.Г., Машталір А. І., Чорномидз А. В.
Заглавие : Дистанційне навчання – вимушений захід чи вимога часу (на прикладі Тернопільського національного медичного університету імені І. Я. Горбачевського МОЗ України)?
Параллельн. заглавия :Is distance learning a compulsory measure or a demand of our time (the case of I. Horbachevsky Ternopil national medical university)?
Место публикации : Медична освіта (Тернопіль). - 2021. - № 2. - С. 35-40 (Шифр МУ7/2021/2)
Примечания : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметные рубрики: ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ -- ДИСТАНЦИОННОЕ ОБУЧЕНИЕ
Географич. рубрики: Тернопіль
Ключевые слова (''Своб.индексиров.''): освітній--процес--ковід--короновірус--covid--пандемія
Найти похожие

13.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Мочульська О. М.
Заглавие : Особливості дистанційного навчання на кафедрі дитячих хвороб з дитячою хірургією Тернопільського національного медичного університету імені І. Я. Горбачевського МОЗ України (аналіз результатів анкетування студентів)
Параллельн. заглавия :Peculiarities of distance learning at the department of the children’s diseases with pediatric surgery of I. Horbachevsky Ternopil national medical university (analysis of the results of the students survey)
Место публикации : Медична освіта (Тернопіль). - 2021. - № 2. - С. 47-53 (Шифр МУ7/2021/2)
Примечания : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметные рубрики: ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ -- ДИСТАНЦИОННОЕ ОБУЧЕНИЕ
СТУДЕНТИ -- СТУДЕНТЫ
Ключевые слова (''Своб.индексиров.''): аналіз--оцінка--анкетування
Найти похожие

14.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Мосула Л. М., Кучер Т. В., Горлачук Н. В.
Заглавие : Досвід викладання вибіркової дисципліни «Основи хімічної метрології» при підготовці майбутніх провізорів в умовах дистанційного навчання
Параллельн. заглавия :Experience of teaching the elective course “Bases of chemical metrology” in distance learning at training of future pharmacists
Место публикации : Медична освіта (Тернопіль). - 2021. - № 2. - С. 41-46 (Шифр МУ7/2021/2)
Примечания : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметные рубрики: ОСВІТА ФАРМАЦЕВТИЧНА -- ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ
ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ -- ДИСТАНЦИОННОЕ ОБУЧЕНИЕ
Ключевые слова (''Своб.индексиров.''): хімічна--метрологія
Найти похожие

15.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Лой Г. Я., Іванків Я. І., Лойко І. І., Олещук О. М.
Заглавие : Особливості організації навчального процесу в умовах пандемії COVID-19 на кафедрі фармакології з клінічною фармакологією Тернопільського національного медичного університету імені І. Я. Горбачевського МОЗ України
Параллельн. заглавия :Peculiarities of the educational process organization in the conditions of the COVID-19 pandemic at the pharmacology and clinical pharmacology department of I. Horbachevsky Ternopil national medical university
Место публикации : Медична освіта (Тернопіль). - 2021. - № 1. - С. 35-38 (Шифр МУ7/2021/1)
Примечания : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметные рубрики: ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ -- ДИСТАНЦИОННОЕ ОБУЧЕНИЕ
ОСВІТА ФАРМАЦЕВТИЧНА -- ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ
МЕДИЧНІ ІНСТИТУТИ -- МЕДИЦИНСКИЕ ИНСТИТУТЫ
Ключевые слова (''Своб.индексиров.''): пандемія--короновірус--карантин
Найти похожие

16.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Летняк Н. Я., Кузьмак І. П.
Заглавие : Особливості дистанційного нaвчaння студентів спеціальності «Медсестринство» при вивченні дисципліни «Біологічна хімія»
Параллельн. заглавия :Peculiarities of distance learning of students of the specialty “Nursing” in the study of the discipline “Biological chemistry”
Место публикации : Медична освіта (Тернопіль). - 2021. - № 1. - С. 29-34 (Шифр МУ7/2021/1)
Примечания : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметные рубрики: ОСВІТА МЕДСЕСТРИНСЬКА -- ОБРАЗОВАНИЕ МЕДСЕСТРИНСКОЕ
ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ -- ДИСТАНЦИОННОЕ ОБУЧЕНИЕ
ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ -- ИНФОРМАЦИОННЫЕ ТЕХНОЛОГИИ
Ключевые слова (''Своб.индексиров.''): пандемія--короновірус
Найти похожие

17.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Пудова С. С.
Заглавие : Особливості повного дистанційного навчання іноземних студентів-медиків при вивченні медичної інформатики
Параллельн. заглавия :Features of total distance learning for foreign medical students during a study of medical informatics
Место публикации : Медична освіта (Тернопіль). - 2021. - № 1. - С. 44-49 (Шифр МУ7/2021/1)
Примечания : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметные рубрики: ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ -- ИНФОРМАЦИОННЫЕ ТЕХНОЛОГИИ
ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ -- ДИСТАНЦИОННОЕ ОБУЧЕНИЕ
СТУДЕНТИ-ІНОЗЕМЦІ -- СТУДЕНТЫ-ИНОСТРАНЦЫ
ПУБЛІКАЦІЇ ВИКЛАДАЧІВ ВНМУ ІМ. М. І. ПИРОГОВА – ПУБЛИКАЦИИ ПРЕПОДАВАТЕЛЕЙ ВНМУ ИМ. М. И. ПИРОГОВА
Ключевые слова (''Своб.индексиров.''): освіта--онлайн--навчання--іноземні--студенти
Найти похожие

18.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Yushchenko L. O., Tykholaz O. V., Oliinyk V. S.
Заглавие : Particularities of distance learning of foreign students in a pandemic COVID-19
Параллельн. заглавия :Особливості дистанційного навчання іноземних студентів під час пандемії COVID-19
Место публикации : Медична освіта (Тернопіль). - 2021. - № 1. - С. 69-74 (Шифр МУ7/2021/1)
Примечания : Bibliogr. at the end of the art.
Предметные рубрики: ПУБЛІКАЦІЇ ВИКЛАДАЧІВ ВНМУ ІМ. М. І. ПИРОГОВА – ПУБЛИКАЦИИ ПРЕПОДАВАТЕЛЕЙ ВНМУ ИМ. М. И. ПИРОГОВА
ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ -- ДИСТАНЦИОННОЕ ОБУЧЕНИЕ
СТУДЕНТИ-ІНОЗЕМЦІ -- СТУДЕНТЫ-ИНОСТРАНЦЫ
ВНМУ ім. М. І. ПИРОГОВА -- ВНМУ им. Н. И. ПИРОГОВА
Ключевые слова (''Своб.индексиров.''): пандемія--короновірус--опитування
Найти похожие

19.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Budniak L. I., Pokotylo O. O.
Заглавие : Perspectives and issues of teaching “Occupational health and safety” for pharma-ceutical department graduates
Параллельн. заглавия :Перспективи та проблеми викладання дисципліни «Охорона праці в галузі» студентам фармацевтичного факультету
Место публикации : Медична освіта (Тернопіль). - 2021. - № 1. - С. 50-54 (Шифр МУ7/2021/1)
Примечания : Bibliogr. at the end of the art.
Предметные рубрики: ОСВІТА ФАРМАЦЕВТИЧНА -- ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ
ВИКЛАДАННЯ -- ПРЕПОДАВАНИЕ
ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ -- ДИСТАНЦИОННОЕ ОБУЧЕНИЕ
Ключевые слова (''Своб.индексиров.''): освіта
Найти похожие

20.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Журавльова Л. В., Олійник М. О., Сікало Ю. К., Летік І. В.
Заглавие : Досвід дистанційного навчання студентів-іноземців на клінічній кафедрі медичного закладу вищої освіти в умовах пандемії COVID-19
Параллельн. заглавия :Experience of distance learning for foreign students at the clinical department of the medical institution of higher education in the condition of the COVID-19 pandemic
Место публикации : Медична освіта (Тернопіль). - 2021. - № 3. - С. 40-48 (Шифр МУ7/2021/3)
Примечания : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметные рубрики: ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ -- ДИСТАНЦИОННОЕ ОБУЧЕНИЕ
СТУДЕНТИ-ІНОЗЕМЦІ -- СТУДЕНТЫ-ИНОСТРАНЦЫ
Найти похожие

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-102 
 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)