Главная Упрощенный режим Видео-инструкция Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Высшее образование- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Книги (32)Периодические издания (197)Библиотечные издания (16)Краеведение (2)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационный краткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>K=концепції<.>)
Общее количество найденных документов : 41
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-41   41-41 
1.

Яблонь О. С. Прикладні концепції Закону України «Про вищу освіту» щодо міжнародного співробітництва в галузі педіатрії/О. С. Яблонь, Н. М. Пахнюща, Я. М. Кулик // Імплементація Закону України "Про вищу освіту", як складова академічної автономії ВНМУ ім. М. І. Пирогова : тези доп. навч.-метод. конф., 17 лют. 2016 р.. -Вінниця, 2016.-С.170
2.

Щедрін А. Концепції позаземного розуму в культурному універсумі сьогодення: філософсько-освітні виміри/А. Щедрін // Вища освіта України, 2017,N № 1.-С.51-58
3.

Шляхи вдосконалення викладання медичної реабілітації в сучасних умовах/І. Р. Мисула [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль), 2018,N № 1.-С.39-42
4.

Цюра С.Б. Формування професійної концепції студента: два підходи до управління самоорганізовуваними системами/С. Б. Цюра // Вісник Вищої медичної освіти, 2007,N № 1.-С.28-34
5.

Солодовник О. В. Основні аспекти концепції фахової підготовки молодшого медичного спеціаліста, здатного до безперервного професійного самовдосконалення/О. В. Солодовник // Медична освіта, 2016,N № 3.-С.21-25
6.

Смолінська О. Становлення концепції українського університету/О. Смолінська // Вища школа, 2014,N № 9.-С.22-31
7.

Слободянюк Л. В. Формування сучасної концепції викладання вибіркової дисципліни «Фітотерапія» при підготовці студентів фармацевтичного факультету/Л. В. Слободянюк, С. М. Марчишин, А. О. Савич // Медична освіта (Тернопіль), 2021,N № 3.-С.58-63
8.

Середенко Н. П. Впровадження сучасної концепції fast-track surgery в пацієнток, розроджених шляхом операції кесарів розтин/Н. П. Середенко // Проблеми безперервної медичної освіти та науки, 2019,N N 1.-С.89-93
9.

Свінціцький А.С. Впровадження концепції компонентно-орієнтованого підходу до навчання в післядипломну підготовку лікарів і провізорів в інтернатурі/А. С. Свінціцький, В. О. Дорошенко, Я. Ю. Гомза // Медична освіта (Тернопіль), 2010,N № 3.-С.57-61
10.

Проблеми безперервної медичної освіти та науки - 2019г.,N 3 (Введено оглавление)
11.

Проблеми безперервної медичної освіти та науки - 2019г.,N 1 (Введено оглавление)
12.

Москаленко В.Ф. Перший досвід впровадження концепції реформування системи післядипломної освіти лікарів у Національному медичному університеті/В. Ф. Москаленко, О. П. Яворовський, А. С. Свінціцький // Медична освіта (Тернопіль), 2006,N № 4.-С.5-10
13.

Медична освіта (Тернопіль) - 2021г.,N 3 (Введено оглавление)
14.

Медична освіта (Тернопіль) - 2019г.,N 4 (Введено оглавление)
15.

Медична освіта (Тернопіль) - 2016г.,N 3 (Введено оглавление)
16.

Медична освіта (Тернопіль) - 2014г.,N 4 (Введено оглавление)
17.

Медична освіта (Тернопіль) - 2013г.,N 2 (Введено оглавление)
18.

Медична освіта (Тернопіль) - 2011г.,N 2 (Введено оглавление)
19.

Медична освіта (Тернопіль) - 2010г.,N 3 (Введено оглавление)
20.

Медична освіта (Тернопіль) - 2009г.,N 4 (Введено оглавление)
 1-20    21-41   41-41 
 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)