Поисковый запрос: (<.>K=модель<.>) |
Общее количество найденных документов : 57
Показаны документы с 1 по 10 |
|
>1.
| Дебич М. Підвищення якості вищої освіти через інтернаціоналізацію навчального процесу - світова тенденція/М. Дебич, О. Гуменна // Вища школа, 2019,N № 3.-С.54-61
|
>2.
| Патрикеева О. Концептуальні засади розвитку STEM-освіти в Україні/О. Патрикеева, О. Лозова, С. Горбенко // Вища школа, 2018,N № 9.-С.51-57
|
>3.
| Чирчик С. Оптимізаційна модель діагностики якості вищої освіти/С. Чирчик // Вища школа, 2019,N № 9.-С.71-77
|
>4.
| Якубовська М. Модель сучасної професійної освіти: зв’язок цілей та задач формування культурологічного світогляду студентів/М. Якубовська // Вища школа, 2019,N № 9.-С.63-70
|
>5.
| Метод сase-study як інтерактивна модель навчання на кафедрі акушерства /А. П. Петулько [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль), 2018,N № 3.-С.64-66
|
>6.
| Шатовська Т. Модель організації інноваційної та підприємницької діяльності студентів ІТ- спеціальностей "Науковий парк — інноваційна структура — університет"/Т. Шатовська, В. Каук, І. Каменева // Вища школа, 2015,N № 1.-С.19-27
|
>7.
| Якименко О. Універсальна модель інноваційної підприємницької діяльності ІТ-студентів України/О. Якименко, З. Дудар, І. Ревенчук // Вища школа, 2015,N № 1.-С.11-18
|
>8.
| Shvets V. The new model of feedbacks between students and e-learning platform MOODLE/V. Shvets // Вища освіта України, 2017,N № 2.-С.46-51
|
>9.
| Ткаченко Н. Концептуальна модель формування професійного іміджу майбутніх учителів іноземних мов: методологічні, теоретичні та практичні засади реалізації/Н. Ткаченко // Вища школа, 2017,N № 7.-С.86-98
|
>10.
| Вітченко А. Національна стратегія управління якістю вищої освіти в Україні: наслідування чи змагальність?/А. Вітченко, А. Вітченко // Вища школа, 2021,N № 3/4.-С.51-64
|
|
|