Главная Упрощенный режим Видео-инструкция Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Высшее образование- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Книги (57)Периодические издания (885)Библиотечные издания (80)Краеведение (5)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>K=модель<.>)
Общее количество найденных документов : 57
Показаны документы с 1 по 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-57 
1.


    Василенко, Г.
    Функціональна модель мовної підготовки іноземних аспірантів і ординаторів у медичному вищому навчальному закладі [Текст] / Г. Василенко // Медична освіта (Тернопіль). - 2002. - №3. - С. 315-317

Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

   ПУБЛІКАЦІЇ ВИКЛАДАЧІВ ВНМУ ІМ. М. І. ПИРОГОВА – ПУБЛИКАЦИИ ПРЕПОДАВАТЕЛЕЙ ВНМУ ИМ. М. И. ПИРОГОВА


Доп.точки доступа:
Коваль, І.
Рябоконь, О.
Тищенко, Л.

Свободных экз. нет

Найти похожие

2.


    Якименко, О.
    Універсальна модель інноваційної підприємницької діяльності ІТ-студентів України [Текст] / О. Якименко, З. Дудар, І. Ревенчук // Вища школа. - 2015. - № 1. - С. 11-18

Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

Доп.точки доступа:
Дудар, З.
Ревенчук, І.

Свободных экз. нет

Найти похожие

3.


    Маража, І. О.
    Роль педагогіки в клінічній практиці лікаря [Текст] = The role of pedagogy in the clinical practice of the doctor / І. О. Маража, І. В. Жулкевич // Медична освіта (Тернопіль). - 2021. - № 2. - С. 94-99. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: КЛІНІЧНА ПРАКТИКА СТУДЕНТІВ -- КЛИНИЧЕСКАЯ ПРАКТИКА СТУДЕНТОВ

Кл.слова (ненормированные):
КОМПЕТЕНТНІСТЬ -- педагогічна -- модель -- SPIKES
Доп.точки доступа:
Жулкевич, І. В.

Свободных экз. нет

Найти похожие

4.


    Дебич, М.
    Підвищення якості вищої освіти через інтернаціоналізацію навчального процесу - світова тенденція [Текст] = Improving the Quality of Higher Education via Internationalization of Studying is a Global Trends / М. Дебич, О. Гуменна // Вища школа. - 2019. - № 3. - С. 54-61

Рубрики: ОСВІТА В ЗАРУБІЖНИХ КРАЇНАХ -- ОБРАЗОВАНИЕ В ЗАРУБЕЖНЫХ СТРАНАХ

Кл.слова (ненормированные):
еволюція -- криза людства -- якість -- модель "трьох хвиль"
Доп.точки доступа:
Гуменна, О.

Свободных экз. нет

Найти похожие

5.


    Чирчик, С.
    Оптимізаційна модель діагностики якості вищої освіти [Текст] / С. Чирчик // Вища школа. - 2019. - № 9. - С. 71-77. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ

Кл.слова (ненормированные):
регресійна модель -- дисперсійний -- аналіз
Свободных экз. нет

Найти похожие

6.


    Вітченко, А.
    Національна стратегія управління якістю вищої освіти в Україні: наслідування чи змагальність? [Текст] = National Quality Management Strategy for Higher Education in Ukraine: Inheritance or Competitiveness? / А. Вітченко, А. Вітченко // Вища школа. - 2021. - № 3/4. - С. 51-64. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ

   Освіта реформа -- Образования реформа


Кл.слова (ненормированные):
модель
Свободных экз. нет

Найти похожие

7.


    Кульбашна, Я. А.
    Модель формування професійної компетентності майбутнього стоматолога [Текст] / Я. А. Кульбашна, Я. П. Нагірний // Медична освіта (Тернопіль). - 2014. - № 1. - С. 124-128

Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

   ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ


Доп.точки доступа:
Нагірний, Я. П.

Экземпляры всего: 1
ІБО (1)
Свободны: ІБО (1)

Найти похожие

8.


    Мосейчук, А. Р.
    Модель формування дослідницької компетентності майбутніх фельдшерів у процесі вивчення біологічних дисциплін [Текст] = Model of future feldsher’s research competency formation during academic biological subjects studying process / А. Р. Мосейчук // Медична освіта. - 2017. - № 1. - С. 96-102. - Бібліогр.: в кінці ст.

Аннотация: Мета дослідження. – науково обґрунтувати модель формування дослідницької компетентності майбутніх фельдшерів у процесі вивчення біологічних дисциплін. Матеріали та методи дослідження. Формування дослідницької компетентності майбутніх фельдшерів у процесі вивчення біологічних дисциплін не стихійний, а керований і регульований процес, результативність та успішність якого залежать від визначених педагогічних умов, які реалізовано через засоби, методи і форми навчального процесу. Групи методів склали: методи, що формують науковий світогляд майбутніх фельдшерів і здійснюють обмін інформацією (бесіда, диспут, есе); методи, що організують дослідницьку діяльність майбутніх фельдшерів і стимулюють її мотиви (дослід, інструктаж, дослідницькі завдання, ділова гра, проектний метод, кейс-метод); методи, що надають допомогу майбутнім фельдшерам здійснювати рефлексію їх дослідницької діяльності (індивідуальна бесіда, есе). Основними формами організації навчання виступили: лекції, семінари-дискусії, лабораторно-дослідні заняття, олімпіади, круглий стіл, конференція, майстер-клас, самостійна робота, практика, робота у науковому гуртку, індивідуальні консультації. Результати й обговорення. Дослідницька компетентність забезпечує безперервний саморозвиток особистості протягом всього життя у соціальній та професійній сферах завдяки системним трансдисциплінарним знанням методології та парадигматики наукового дослідження, вмінню всебічно, критично, економно опрацьовувати найновішу інформацію та мобільно використовувати її для розв’язання професійних задач Аналіз педагогічної літератури засвідчує, що процес моделювання широко застосовується в педагогіці і дидактиці. При цьому моделюванню підлягає як зміст освіти, так і навчальна діяльність. Для відображення цілісної картини досліджуваного процесу розроблено структурно-змістову модель формування дослідницької компетентності майбутніх фельдшерів у процесі вивчення біологічних дисциплін. Розробляючи педагогічну модель, дійшли висновку, що проблема формування дослідницької компетентності майбутніх фельдшерів у процесі вивчення біологічних дисциплін є складною і різнобічною, яку потрібно розглядати з позицій системного та компетентнісного наукових підходів. Висновки. Моделювання процесу формування дослідницької компетентності відповідно до концепцій системного та компетентнісного підходів забезпечить позитивну динаміку рівнів сформованості дослідницької компетентності майбутніх фельдшерів. Подальший науковий пошук спрямовано на визначення ефективності розробленої моделі та педагогічних умов формування дослідницької компетентності майбутніх фельдшерів у процесі вивчення біологічних дисциплін
Экземпляры всего: 1
БИНТ (1)
Свободны: БИНТ (1)

Найти похожие

9.


    Черкасов, В. Г.
    Модель формування і моніторингу професійно орієнтованих знань у процесі підготовки майбутніх лікарів на кафедрі анатомії людини національного медичного університету імені О.О. Богомольця [Текст] / В. Г. Черкасов, І. В. Дзевульська, О. І. Ковальчук // Медична освіта (Тернопіль). - 2010. - № 3. - С. 87-89

Рубрики: Методи навчання -- Методы обучения

Доп.точки доступа:
Дзевульська, І.В.
Ковальчук, О.І.

Экземпляры всего: 1
ІБО (1)
Свободны: ІБО (1)

Найти похожие

10.


    Якубовська, М.
    Модель сучасної професійної освіти: зв’язок цілей та задач формування культурологічного світогляду студентів [Текст] : (на прикладі наукового доробку академіка Василя Кременя) / М. Якубовська // Вища школа. - 2019. - № 9. - С. 63-70. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ

Кл.слова (ненормированные):
компетентність -- свідомість -- мистецтво спілкування -- середовище
Свободных экз. нет

Найти похожие

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-57 
 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)