Главная Упрощенный режим Видео-инструкция Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Высшее образование- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Книги (57)Периодические издания (885)Библиотечные издания (80)Краеведение (5)
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>K=модель<.>)
Общее количество найденных документов : 57
Показаны документы с 1 по 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-57 
1.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Василенко Г., Коваль І., Рябоконь О., Тищенко Л.
Заглавие : Функціональна модель мовної підготовки іноземних аспірантів і ординаторів у медичному вищому навчальному закладі
Место публикации : Медична освіта (Тернопіль). - 2002. - №3. - С. 315-317 (Шифр МУ7/2002/3)
Предметные рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ
ПУБЛІКАЦІЇ ВИКЛАДАЧІВ ВНМУ ІМ. М. І. ПИРОГОВА – ПУБЛИКАЦИИ ПРЕПОДАВАТЕЛЕЙ ВНМУ ИМ. М. И. ПИРОГОВА
Найти похожие

2.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Якименко О., Дудар З., Ревенчук І.
Заглавие : Універсальна модель інноваційної підприємницької діяльності ІТ-студентів України
Место публикации : Вища школа. - 2015. - № 1. - С. 11-18 (Шифр 21876/2015/1)
Предметные рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ
Найти похожие

3.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Маража І. О., Жулкевич І. В.
Заглавие : Роль педагогіки в клінічній практиці лікаря
Параллельн. заглавия :The role of pedagogy in the clinical practice of the doctor
Место публикации : Медична освіта (Тернопіль). - 2021. - № 2. - С. 94-99 (Шифр МУ7/2021/2)
Примечания : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметные рубрики: КЛІНІЧНА ПРАКТИКА СТУДЕНТІВ -- КЛИНИЧЕСКАЯ ПРАКТИКА СТУДЕНТОВ
Ключевые слова (''Своб.индексиров.''): компетентність--педагогічна--модель--spikes
Найти похожие

4.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Дебич М., Гуменна О.
Заглавие : Підвищення якості вищої освіти через інтернаціоналізацію навчального процесу - світова тенденція
Параллельн. заглавия :Improving the Quality of Higher Education via Internationalization of Studying is a Global Trends
Место публикации : Вища школа. - 2019. - № 3. - С. 54-61 (Шифр 21876/2019/3)
Предметные рубрики: ОСВІТА В ЗАРУБІЖНИХ КРАЇНАХ -- ОБРАЗОВАНИЕ В ЗАРУБЕЖНЫХ СТРАНАХ
Ключевые слова (''Своб.индексиров.''): еволюція--криза людства--якість--модель "трьох хвиль"
Найти похожие

5.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Чирчик С.
Заглавие : Оптимізаційна модель діагностики якості вищої освіти
Место публикации : Вища школа. - 2019. - № 9. - С. 71-77 (Шифр 21876/2019/9)
Примечания : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметные рубрики: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ
Ключевые слова (''Своб.индексиров.''): регресійна модель--дисперсійний--аналіз
Найти похожие

6.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Вітченко А., Вітченко А.
Заглавие : Національна стратегія управління якістю вищої освіти в Україні: наслідування чи змагальність?
Параллельн. заглавия :National Quality Management Strategy for Higher Education in Ukraine: Inheritance or Competitiveness?
Место публикации : Вища школа. - 2021. - № 3/4. - С. 51-64 (Шифр 21876/2021/3/4)
Примечания : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметные рубрики: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ
Освіта реформа -- Образования реформа
Ключевые слова (''Своб.индексиров.''): модель
Найти похожие

7.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Кульбашна Я. А., Нагірний Я. П.
Заглавие : Модель формування професійної компетентності майбутнього стоматолога
Место публикации : Медична освіта (Тернопіль). - 2014. - № 1. - С. 124-128 (Шифр МУ7/2014/1)
Предметные рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ
ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ
Найти похожие

8.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Мосейчук А. Р.
Заглавие : Модель формування дослідницької компетентності майбутніх фельдшерів у процесі вивчення біологічних дисциплін
Параллельн. заглавия :Model of future feldsher’s research competency formation during academic biological subjects studying process
Место публикации : Медична освіта. - 2017. - № 1. - С. 96-102 (Шифр МУ7/2017/1)
Примечания : Бібліогр.: в кінці ст.
Аннотация: Мета дослідження. – науково обґрунтувати модель формування дослідницької компетентності майбутніх фельдшерів у процесі вивчення біологічних дисциплін. Матеріали та методи дослідження. Формування дослідницької компетентності майбутніх фельдшерів у процесі вивчення біологічних дисциплін не стихійний, а керований і регульований процес, результативність та успішність якого залежать від визначених педагогічних умов, які реалізовано через засоби, методи і форми навчального процесу. Групи методів склали: методи, що формують науковий світогляд майбутніх фельдшерів і здійснюють обмін інформацією (бесіда, диспут, есе); методи, що організують дослідницьку діяльність майбутніх фельдшерів і стимулюють її мотиви (дослід, інструктаж, дослідницькі завдання, ділова гра, проектний метод, кейс-метод); методи, що надають допомогу майбутнім фельдшерам здійснювати рефлексію їх дослідницької діяльності (індивідуальна бесіда, есе). Основними формами організації навчання виступили: лекції, семінари-дискусії, лабораторно-дослідні заняття, олімпіади, круглий стіл, конференція, майстер-клас, самостійна робота, практика, робота у науковому гуртку, індивідуальні консультації. Результати й обговорення. Дослідницька компетентність забезпечує безперервний саморозвиток особистості протягом всього життя у соціальній та професійній сферах завдяки системним трансдисциплінарним знанням методології та парадигматики наукового дослідження, вмінню всебічно, критично, економно опрацьовувати найновішу інформацію та мобільно використовувати її для розв’язання професійних задач Аналіз педагогічної літератури засвідчує, що процес моделювання широко застосовується в педагогіці і дидактиці. При цьому моделюванню підлягає як зміст освіти, так і навчальна діяльність. Для відображення цілісної картини досліджуваного процесу розроблено структурно-змістову модель формування дослідницької компетентності майбутніх фельдшерів у процесі вивчення біологічних дисциплін. Розробляючи педагогічну модель, дійшли висновку, що проблема формування дослідницької компетентності майбутніх фельдшерів у процесі вивчення біологічних дисциплін є складною і різнобічною, яку потрібно розглядати з позицій системного та компетентнісного наукових підходів. Висновки. Моделювання процесу формування дослідницької компетентності відповідно до концепцій системного та компетентнісного підходів забезпечить позитивну динаміку рівнів сформованості дослідницької компетентності майбутніх фельдшерів. Подальший науковий пошук спрямовано на визначення ефективності розробленої моделі та педагогічних умов формування дослідницької компетентності майбутніх фельдшерів у процесі вивчення біологічних дисциплін
Найти похожие

9.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Черкасов В.Г., Дзевульська І.В., Ковальчук О.І.
Заглавие : Модель формування і моніторингу професійно орієнтованих знань у процесі підготовки майбутніх лікарів на кафедрі анатомії людини національного медичного університету імені О.О. Богомольця
Место публикации : Медична освіта (Тернопіль). - 2010. - № 3. - С. 87-89 (Шифр МУ7/2010/3)
Предметные рубрики: Методи навчання -- Методы обучения
Найти похожие

10.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Якубовська М.
Заглавие : Модель сучасної професійної освіти: зв’язок цілей та задач формування культурологічного світогляду студентів : (на прикладі наукового доробку академіка Василя Кременя)
Место публикации : Вища школа. - 2019. - № 9. - С. 63-70 (Шифр 21876/2019/9)
Примечания : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметные рубрики: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ
Ключевые слова (''Своб.индексиров.''): компетентність--свідомість--мистецтво спілкування--середовище
Найти похожие

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-57 
 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)