Главная Упрощенный режим Видео-инструкция Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Высшее образование- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Книги (44)Периодические издания (427)Библиотечные издания (18)Краеведение (2)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>K=моніторинг<.>)
Общее количество найденных документов : 23
Показаны документы с 1 по 10
 1-10    11-20   21-23 
1.


    Дмитришин, Т. М.
    На шляху професійного зростання лікарів-стоматологів-інтернів: тенденція, виклики та перспектива на майбутнє [Текст] = On the way of dentists-interns professional development: trends, challenges and perspectives for the future / Т. М. Дмитришин // Медична освіта (Тернопіль). - 2017. - № 4. - С. 18-25. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: Система повышения квалификации

Кл.слова (ненормированные):
анкетування -- дослідження -- моніторинг
Аннотация: Мета роботи – встановити у лікарів-стоматологів, які щойно стали спеціалістами, рівень працевлаштованості, сформованості знань про майбутні місце та режим роботи, рівень практичної підготовки на кафедрі стоматології післядипломної освіти та види безперервної стоматологічної освіти
Основна частина. За результатами педагогічного моніторингу (анонімне анкетування) 141 лікаря-інтерна, який у 2017 р. закінчив навчання в інтернатурі на базі ННІПО ІФНМУ, встановлено, що переважна більшість має бажання працювати за своєю професією – 88,65 % осіб. Від 90,07 до 93,62 % лікарів володіють знаннями щодо облаштування робочого місця, обов’язків та організації робочого дня лікаря-стоматолога. Відмітили низький рівень працевлаштування лікарів-інтернів на момент закінчення навчання в інтернатурі – 59,57 % не мали місця роботи та продовжували шукати. Навчаючись на очному циклі інтернатури, 87,94 % осіб самостійно та з допомогою викладача здійснювали клінічний прийом пацієнтів. Лікарі-стоматологи-інтерни усвідомлюють, що навчання для професіоналів у галузі стоматології не може зупинитися після закінчення програми інтернатури
Висновок. Проведене нами анкетування лікарів-стоматологів, які щойно закінчили навчання в інтернатурі, дозволяє сформувати уявлення про деякі аспекти функціонування стоматологічної післядипломної освіти на сьогоднішньому етапі та допоможе виділити ті ланки, які необхідно реформувати: працевлаштування, ефективні доступні форми післядипломного безперервного навчання
Свободных экз. нет

Найти похожие

2.


    Ніколішина, Е. В.
    Моніторинг якості оцінювання знань студентів засобами тестового контролю [Текст] = Monitoring the quality of students' knowledge assessment by means of test control / Е. В. Ніколішина, І. Ю. Литовченко, Н. М. Іленко // Медична освіта (Тернопіль). - 2019. - № 4. - С. 34-38. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: Методи навчання -- Методы обучения

Кл.слова (ненормированные):
стоматологія -- рівень знань
Доп.точки доступа:
Литовченко, І. Ю.
Іленко, Н. М.

Свободных экз. нет

Найти похожие

3.


    Гриценко, Л.
    Моніторинг якості освіти: компетентнісно-діагностична наукова позиція [Текст] = Education Quality Monitoring: a Competence-Diagnostic Scientific Position / Л. Гриценко, Л. Лисенко // Вища школа. - 2019. - № 12. - С. 26-36. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ

Кл.слова (ненормированные):
КОМПЕТЕНТНІСТЬ -- діагностичний підхід -- педагогічний -- діагностика -- контроль
Доп.точки доступа:
Лисенко, Л.

Свободных экз. нет

Найти похожие

4.


    Андрюшина, О.
    Моніторинг якості освіти у США в контексті міжнародних досліджень [Текст] / О. Андрюшина // Вища школа. - 2010. - № 9. - С. 70-80

Рубрики: ОСВІТА В ЗАРУБІЖНИХ КРАЇНАХ -- ОБРАЗОВАНИЕ В ЗАРУБЕЖНЫХ СТРАНАХ

Экземпляры всего: 1
ІБО (1)
Свободны: ІБО (1)

Найти похожие

5.


   
    Моніторинг якості медичної освіти: результати тестових державних ліцензійних іспитів [Текст] / М. В. Банчук [и др.] // Медична освіта (Тернопіль). - 2009. - № 2. - С. 14-22.

Рубрики: Освіта реформа -- Образования реформа

Доп.точки доступа:
Банчук, М.В.
Булах, І.Є.
Волосовець, О.П.
Мруга, М. Р.

Экземпляры всего: 1
ІБО (1)
Свободны: ІБО (1)

Найти похожие

6.


    Булах, І. Є.
    Моніторинг якості медичної освіти. Міжнародний досвід [Текст] / І. Є. Булах, Л. П. Войтенко, Ю. П. Антоненко // Медична освіта (Тернопіль). - 2018. - № 3. - С. 5-12

Рубрики: ОСВІТА В ЗАРУБІЖНИХ КРАЇНАХ -- ОБРАЗОВАНИЕ В ЗАРУБЕЖНЫХ СТРАНАХ

   Велика Британія
Кл.слова (ненормированные):
дослідження -- опитування -- медична освіта -- акредитація
Доп.точки доступа:
Войтенко, Л. П.
Антоненко, Ю. П.

Свободных экз. нет

Найти похожие

7.


   
    Моніторинг як важлива складова покращення якості освіти [Текст] / М. С. Осійчук [и др.] // Медична освіта (Тернопіль). - 2014. - № 2. - С. 19-24

Рубрики: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ

   МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ


Доп.точки доступа:
Осійчук, М. С.
Волосовець, О. П.
П'ятницький, Ю. С.
Баранніков, К. В.
Соколова, Л. В.
Мельник, І. В.
Фаріон, Т. І.
Поліщук, М. О.

Экземпляры всего: 1
ІБО (1)
Свободны: ІБО (1)

Найти похожие

8.
61:378
І-54


. "Імплементація Закону України "Про вищу освіту", як складова академічної автономії ВНМУ ім. М. І. Пирогова", навч.-метод. конф. (2016 ; Вінниця)

    Ігнащук, О. В.
    Моніторинг та оцінювання в системі охорони здоров'я: новий запит до системи вищої освіти в Україні, перспективи впровадження в навчальний процес ВНМУ ім. М.І.Пирогова [Текст] / О. В. Ігнащук, B. C. Бахнівський // Імплементація Закону України "Про вищу освіту", як складова академічної автономії ВНМУ ім. М. І. Пирогова : тези доп. навч.-метод. конф., 17 лют. 2016 р. / ред.: В. М. Мороз, Ю. Й. Гумінській, Л. В. Фоміна. - Вінниця, 2016. - С. 59
ББК 61:378 + 74.58

Рубрики: ВНМУ ім. М. І. ПИРОГОВА -- ВНМУ им. Н. И. ПИРОГОВА

   ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ


Доп.точки доступа:
Мороз, В. М. \ред.\
Гумінській, Ю. Й. \ред.\
Фоміна, Л. В. \ред.\
Бахнівський, В. С.
Вінниц. НМУ ім. М. І. Пирогова
"Імплементація Закону України "Про вищу освіту", як складова академічної автономії ВНМУ ім. М. І. Пирогова", навч.-метод. конф.(2016 ; Вінниця)

Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободных экз. нет

Найти похожие

9.


    Ціделко, В.
    Моніторинг систем дистанційного навчання [Текст] / В. Ціделко, Н. Яремчук, В. Шведова // Вища освіта України. - 2006. - №2. - С. 54-61

Рубрики: Методи навчання -- Методы обучения

   ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ -- ДИСТАНЦИОННОЕ ОБУЧЕНИЕ


Доп.точки доступа:
Яремчук, Н.
Шведова, В.

Свободных экз. нет

Найти похожие

10.
Шифр: МУ7/2014/3 (дод.)
   Журнал

Медична освіта (Тернопіль) . - Выходит ежеквартально
2014г. № 3 (дод.) . - 57.50, р.
Содержание:
Абатуров, О. Є. Формування світогляду майбутніх лікарів у контексті біоетики при викладанні медичної генетики / О. Є. Абатуров [и др.]. - С.9-12
Другие авторы: Височина І. Л., Петренко Л. Л., Герасименко О. М.
Авраменко, Н. В. Проблеми викладання аспектів репродуктивної медицини на медичному факультеті медичного університету / Н. В. Авраменко [и др.]. - С.13-15
Другие авторы: Барковський Д. Є., Кабаченко О. В., Нікіфоров О. А., Грідіна І. Б., Ломейко О. О.
Бачук-Понич, Н. В. Інтерактивні методи навчання в практиці студентського наукового гуртка / Н. В. Бачук-Понич, Т. О. Ілащук. - С.16-17
Безрук, Т. О. Міждисциплінарна інтеграція в процесі вивчення клінічних дисциплін / Т. О. Безрук, В. В. Безрук. - С.18-19
Бербець, А. М. Використання інтерактивних методик при проведенні практичних занять з акушерства та гінекології / А. М. Бербець. - С.20-22
Бідзіля, П. О. Світоглядна мотивація пізнавальної діяльності / П. О. Бідзіля, В. А. Жадько. - С.23-26
Бойчук, Т. М. Новітні технології при викладанні дисципліни "Гістологія, цитологія та ембріологія” в Буковинському державному медичному університеті / Т. М. Бойчук [и др.]
Другие авторы: Малик Ю. Ю., Семенюк Т. О., Пентелейчук Н. П.
Бойчук, Т. М. Актуальні питання підготовки іноземних студентів до складання іспитів для підтвердження дипломів на батьківщині випускників / Т. М. Бойчук [и др.]. - С.30-32
Другие авторы: Савка І. Г., Грицюк М. І., Навчук І. В.
Борейко, Л. Д. Компетентнісний підхід в організації навчального процессу / Л. Д. Борейко, Ю. С. Букатару, А. І. Перижняк. - С.33-35
Булик, Р. Є. Роль і місце самостійної роботи в навчальній діяльності студента / Р. Є. Булик, Н. В. Черновська. - С.36-37
Буряк, О. Г. Досвід викладання педіатрії в контексті підготовки спеціалістів первинної медичної допомоги / О. Г. Буряк, Ю. М. Нечитайло. - С.38-40
Височанська, Т. П. Науково-дослідна робота студентів – важливий елемент підготовки медичних фахівців із дисциплін дерматовенерологічного профілю / Т. П. Височанська. - С.41-42
Вовченко, М. Б. Адаптація іноземних студентів 1–2 курсів у Запорізькому державному медичному університеті / М. Б. Вовченко. - С.43-44
Волосовець, О. П. Інноваційні підходи до підготовки лікарів зі спеціальності "Педіатрія” в інтернатурі / О. П. Волосовець [и др.]. - С.45-46
Другие авторы: Кривопустов С. П., Кузьменко А. Я., Логінова І. О.
Волосовець, А. О. Використання сучасних інтернет-технологій у практиці викладання на кафедрі неврології / А. О. Волосовець, Н. С. Турчина. - С.47
Вороненко, Ю. В. Моніторинг знань як основа системи контролю якості навчання інтернів / Ю. В. Вороненко [и др.]. - С.48
Другие авторы: Вдовиченко Ю. П., Мінцер О. П., Вернер О. М.
Гиря, О. М. Основні аспекти формування світогляду майбутніх лікарів / О. М. Гиря. - С.49-52
Годлевський, Л. С. Комп’ютерна iнженерія в дистанційному кредитно-модульному навчанні медичних працівників / Л. С. Годлевський [и др.]. - С.53-54
Другие авторы: Кресюн Н. В., Біднюк К. А., Баязітов М. Р.
Гончарова, Н. Г. Новітні форми самостійної роботи студентів при підготовці майбутніх лікарів на кафедрі нормальної фізіології / Н. Г. Гончарова [и др.]. - С.55-58
Другие авторы: Бессараб Г. І., Омельянчик В. М., Єрьоміна А. К., Самура І. Б.
Грищенко, О. В. Особливості навчання "дорослої” аудиторії в системі післядипломної освіти / О. В. Грищенко, В. В. Бобрицька, С. В. Коровай. - С.59-61
Громовик, Б. П. До 50-річчя кафедри організації та економіки фармації Львівського національного медичного університету імені Данила Галицького / Б. П. Громовик [и др.]. - С.62-65
Другие авторы: Терещук С. І., Гасюк Г. Д., Дацко А. Й., Левицька О. Р., Ярко Н. Б., Горілик А. В.
Губка, В. О. Організація навчального процесу для студентів та лікарів-інтернів на кафедрі госпітальної хірургії / В. О. Губка. - С.66-67
Гулей, Л. О. Особливості викладання дисципліни "Дерматологія. Венерологія” студентам спеціальності "Педіатрія” / Л. О. Гулей, О. І. Денисенко. - С.68-70
Доля, В. С. Формування світогляду майбутніх провізорів / В. С. Доля, В. І. Мозуль, О. В. Мазулін. - С.71-73
Ждан, В. М. Теоретичні й методологічні аспекти безперервної післядипломної медичної освіти / В. М. Ждан [и др.]. - С.74-78
Другие авторы: Скрипник І. М., Давиденко Г. М., Марченко А. В.
Івченко, В. К. Формування особистісно-професійної компетентності майбутніх лікарів / В. К. Івченко, В. В. Сімрок, Р. В. Разумний. - С.79-82
Івченко, В. К. Використання інноваційних навчальних технологій у процесі викладання основних медичних клінічних дисциплін / В. К. Івченко, В. В. Сімрок, Т. А. Сіротченко. - С.83-86
Ілащук, Т. О. Методологічні аспекти організації самостійної роботи студента при вивченні пропедевтики внутрішніх хвороб у Буковинському державному медичному університеті в сучасних умовах / Т. О. Ілащук, О. П. Микитюк. - С.87-90
Камишний, О. М. Особливості організації самостійної роботи студентів за кредитно-модульною системою на кафедрі мікробіології, вірусології та імунології / О. М. Камишний [и др.]. - С.91-92
Другие авторы: Топол І. О., Деген А. С., Поліщук Н. М.
Кірсанова, О. В. Особливості навчального процесу для освітньо-кваліфікаційного рівня "магістр” зі спеціальності "Лабораторна діагностика” / О. В. Кірсанова [и др.]. - С.93-97
Другие авторы: Соколовська І. А., Гончарова Н. Г., Єрьоміна А. К.
Ковальчук, Л. Я. Досвід викладання дисципліни "Хірургія” за кредитно-модульною системою / Л. Я. Ковальчук [и др.]. - С.98-100
Другие авторы: Дзюбановський І. Я., Беденюк А. Д., Доброродній В. Б., Смачило І. І., Шандрук Т. В.
Колесник, Ю. М. Професійно-етична складова та "етичний кодекс лікаря України” у формуванні світогляду майбутнього медичного спеціаліста / Ю. М. Колесник [и др.]. - С.101-103
Другие авторы: Нерянов Ю. М., Візір В. А., Деміденко О. В.
Колесник, Ю. М. Роль рейтингового оцінювання діяльності викладача в умовах кредитно-модульної системи організації навчального процессу / Ю. М. Колесник [и др.]. - С.104-105
Другие авторы: Нерянов Ю. М., Лур’є І. К., Топол І. О.
Колесник, Ю. М. Шляхи формування мотиваційно-світоглядної сфери студентів медичних вищих навчальних закладів / Ю. М. Колесник, В. В. Чугунов, Ю. М. Нерянов. - С.106-108
Корнієнко, Г. В. Деякі проблеми базового циклу інтернатури з дитячої хірургії / Г. В. Корнієнко, В. О. Дмитряков, М. О. Скалозубов. - С.109-111
Кравченко, В. І. Аналіз захворюваності працівників охорони здоров’я за звертальністю у медустанови м. Запоріжжя / В. І. Кравченко [и др.]. - С.112-113
Другие авторы: Городкова Ю. В., Доценко С. Я., Рекалов Д. Г., Самура Б. Б., Кравченко Т. В., Русакова Л. В., Кравченко С. В.
Кравченко, В. І. Проведення виробничої практики в ЗДМУ за вимогами кредитно-модульної системи / В. І. Кравченко [и др.]. - С.114-115
Другие авторы: Доценко С. Я., Кравченко Т. В., Афанасьєв А. В., Русакова Л. В., Кравченко С. В.
Крушинська, Т. Ю. Ділові ігри змагання на заняттях з медичної мікробіології / Т. Ю. Крушинська, Г. М. Кременчуцький, Д. О. Степанський. - С.116-118
Кудієвський, А. В. Психологічні та філософські погляди на сімейну медицину випускників медичного вузу / А. В. Кудієвський [и др.]. - С.119-121
Другие авторы: Нерянов Ю. М., Головаха М. Л., Баніт О. В.
Кущ, О. Г. Аналіз результатів впровадження кредитно-модульної системи навчання фахівців зі спеціальності "Лабораторна діагностика” (бакалавр) при вивченні мікробіології, вірусології, імунології в Запорізькому державному медичному університеті / О. Г. Кущ, О. В. Морозова. - С.122-134
Лашкул, Д. А. Використання інтерактивних технологій при вивченні внутрішніх хвороб як умова інтенсифікації освітнього процессу / Д. А. Лашкул. - С.125-127
Леженко, Г. О. Інноваційні процеси у навчанні студентів за спеціальністю "Стоматологія” / Г. О. Леженко, Ю. Г. Резніченко, С. В. Врублевська. - С.128-130
Леженко, Г. О. Впровадження стратегії інтегрованого ведення хвороб дитячого віку в навчальний процес на кафедрі госпітальної педіатрії і дитячих інфекційних хвороб / Г. О. Леженко [и др.]. - С.131-133
Другие авторы: Резніченко Ю. Г., Пашкова О. Є., Гиря О. М., Лебединець М. Г., Лебединець О. М., Врублевська С. В., Каменщик А. В., Гладун К. В., Ярцева М. О.
Мисула, І. Р. Актуальність впровадження елективного курсу "Основи натуропатії” у навчальний процес для студентів медичного факультету на кафедрі медичної реабілітації / І. Р. Мисула [и др.]. - С.134-138
Другие авторы: Бакалюк Т. Г., Голяченко А. О., Левицька Л. В., Лавріненко О. М.
Мороз, В. М. Моніторинг якості освіти при впровадженні кредитно-модульної системи у ВНМУ імені М. І. Пирогова / В. М. Мороз [и др.]. - С.138-139
Другие авторы: Гумінський Ю. Й., Фоміна Л. В., Полеся Т. Л., Тихолаз В. О.
Наварчук, Н. М. Дуалізм і біхевіоризм кредитно-модульної системи / Н. М. Наварчук. - С.140-143
Нагорна, Н. В. Досвід використання методів інтерактивного навчання у післядипломній медичній освіті / Н. В. Нагорна [и др.]. - С.144-146
Другие авторы: Бордюгова О. В., Дубова Г. В., Лимаренко М. П.
Нагорна, Н. В. Особливості роботи кафедри педіатрії науково-навчального інституту післядипломної освіти Донецького національного медичного університету – опорної за спеціальністю "Дитяча гематологія” / Н. В. Нагорна [и др.]. - С.147-149
Другие авторы: Дудчак О. П., Дубова Г. В., Бордюгова О. В., Вільчевська К. В., Марченко К. М.
Нерянов, Ю. М. Актуальні питання формування світогляду майбутніх фахівців – стоматологів / Ю. М. Нерянов [и др.]. - С.150-151
Другие авторы: Компанієць В. М., Возна І. В., Кокарь О. О., Возний О. В.
Никоненко, О. С. Удосконалення практичних навичок у студентів VI курсу в контексті кредитно-модульної системи на кафедрі госпітальної хірургії / О. С. Никоненко [и др.]. - С.152-154
Другие авторы: Губка О. В., Децик Д. А., Головко М. Г., Грушка В. А., Губка В. О., Клименко А. В., Никоненко А. О., Гайдаржі Е. І., Охріменко Г. І.
Ніцович, І. Р. Особливості організації самостійної роботи студентів / І. Р. Ніцович, О. А. Андрієць. - С.155-156
Павленко, О. В. Сучасні підходи до оцінки рівня знань слухачів за спеціальністю "Стоматологія” / О. В. Павленко, Т. М. Волосовець, І. П. Мазур. - С.157-159
Павлюченко, М. І. Кредитно-модульна система і клінічне мислення / М. І. Павлюченко. - С.160-161
Пюрик, В. П. Виробнича практика з хірургічної стоматології в умовах кредитно-модульної системи навчання / В. П. Пюрик [и др.]. - С.162-165
Другие авторы: Деркач Л. З., Пермінов О. Б., Ярмошук І. Р.
Резніченко, Н. Ю. Курс косметології та естетичної медицини в післядипломній освіті дерматовенерологів / Н. Ю. Резніченко. - С.166-168
Сажин, С. І. Дистанційне навчання як елемент самопідготовки студентів до занять з педіатричних дисциплін / С. І. Сажин. - С.169-171
Семеняк, А. В. Викладання дисципліни "Акушерство та гінекологія” для студентів за спеціальністю "Медична психологія” / А. В. Семеняк, О. А. Андрієць. - С.172-174
Сидорчук, А. С. Активізація самонавчання студентів медичного профілю в межах компетентнісного підходу у викладанні теоретичних та клінічних дисциплін / А. С. Сидорчук [и др.]. - С.175-177
Другие авторы: Сидорчук Л. І., Москалюк В. Д., Сидорчук І. Й.
Сирцов, В. К. Кореляційний аналіз показників успішності із показниками професійної мотивації студентів Запорізького державного медичного університету при вивченні курсу гістології, цитології та ембріології / В. К. Сирцов, Л. В. Макєєва, О. І. Потоцька. - С.178-180
Сирцов, В. К. Аналіз викладання медико-біологічних дисциплін за спеціальностями "Лікувальна справа” і "Педіатрія” в Запорізькому державному медичному університеті в умовах кредитно-модульної системи організації навчального процессу / В. К. Сирцов [и др.]. - С.181-184
Другие авторы: Нерянов Ю. М., Алієва О. Г., Сидорова І. В., Зідрашко Г. А.
Сорокман, Т. В. Hаукові дослідження як рушійна сила вищої медичної освіти / Т. В. Сорокман [и др.]. - С.185-187
Другие авторы: Сокольник С. В., Гінгуляк М. Г., Попелюк Н. О.
Тихоновський, О. В. Міжкультурне спілкування як частина педагогічного спілкування з урахуванням національно-психологічних особливостей іноземних студентів / О. В. Тихоновський. - С.188-190
Фастовець, О. О. Система рейтингової оцінки студентів-стоматологів за умов кредитно-модульної системи навчання / О. О. Фастовець, Р. А. Котелевський. - С.191-193
Чебан, В. І. Особливості способу життя, соціальної адаптації студентів-медиків та технології їх оздоровлення / В. І. Чебан, О. А. Оленович, С. П. Соболь. - С.194-197
Шостакович-Корецька, Л. Р. Використання методу міждисциплінарного проекту в конкурентних групах при вивченні теми "ВІЛ-інфекція” для студентів VI курсу медичного факультету / Л. Р. Шостакович-Корецька [и др.]. - С.198-200
Другие авторы: Литвин К. Ю., Шевченко О. П., Шевченко О. П., Волікова О. А., Кушнєрова О. А.
Шпонька, І. С. Реальність, проблеми, шляхи вдосконалення навчального процесу в умовах кредитно-модульної системи / І. С. Шпонька [и др.]. - С.201-203
Другие авторы: Короленко Г. С., Бондарєва В. О., Гриценко П. О., Алєксєєнко О. О., Мальцев І. О., Чекан С. М.
Шумна, Т. Є. Досвід підвищення мотивації до навчання у студентів IV та VI курсів медичного факультету на кафедрі факультетської педіатрії / Т. Є. Шумна. - С.204-207
Бабієнко, В. В. Використання соціальних мереж при викладанні освітніх дисциплін / В. В. Бабієнко, Ю. Г. Романова. - С.208-210
Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1

Найти похожие

 1-10    11-20   21-23 
 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)