Главная Упрощенный режим Видео-инструкция Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Высшее образование- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Книги (6)Периодические издания (43)Библиотечные издания (3)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>K=мотивація<.>)
Общее количество найденных документов : 34
Показаны документы с 1 по 10
 1-10    11-20   21-30   31-34 
1.


    Prokop, I. A.
    Method of specific situations analysis (case method) as a pedagogical technology [Текст] = Метод аналізу конкретних ситуацій (кейс-метод) як педагогічна технологія / I. A. Prokop, T. V. Savaryn // Медична освіта (Тернопіль). - 2021. - № 1. - С. 93-97. - Bibliogr. at the end of the art.

Рубрики: ІНТЕРАКТИВНІ МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- ИНТЕРАКТИВНЫЕ МЕТОДЫ ОБУЧЕНИ

Кл.слова (ненормированные):
команда -- інноваційні -- методи -- мотивація
Доп.точки доступа:
Savaryn, T. V.

Свободных экз. нет

Найти похожие

2.


   
    The role of higher education in the formation of students’ healthy lifestyle [Текст] = Роль вищої школи у формуванні здорового способу життя студентської молоді / N. М. Oliynyk [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль). - 2020. - № 2. - С. 96-102. - Bibliogr. at the end of the art.

Рубрики: Методи навчання -- Методы обучения

   СТУДЕНТИ -- СТУДЕНТЫ


Кл.слова (ненормированные):
аналіз -- мотивація -- здоровий -- спосіб -- життя -- технології
Доп.точки доступа:
Oliynyk, N. М.
Kravets, N. Ya.
Pokryshko, О. V.
Yelahina, N. I.

Свободных экз. нет

Найти похожие

3.


    Yelahina, N. І.
    Motivation as a key component of teaching english for medical students [Текст] = Мотивація як основний компонент у процесі викладання англійської мови для студентів-медиків / N. І. Yelahina, N. O. Fedchyshyn // Медична освіта (Тернопіль). - 2019. - № 4. - С. 107-112. - Bibliogr. at the end of the art.

Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

Кл.слова (ненормированные):
КОМПЕТЕНТНІСТЬ -- КОМУНІКАТИВНА -- робота парами
Доп.точки доступа:
Fedchyshyn, N. O.

Свободных экз. нет

Найти похожие

4.


    Іванченко, О. З.
    Оцінювання сучасних форм лекцій студентами першого курсу медичного університету [Текст] = Evaluation of modern forms of lectures by first year students of medical university / О. З. Іванченко, О. З. Міхіна І. І. Мельнікова, І. І. Міхіна // Медична освіта (Тернопіль). - 2022. - № 1. - С. 23-29. - Библиогр. в конце ст.

Рубрики: СТУДЕНТИ МЕДИЧНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ -- СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ

   ОСВІТА, СИСТЕМА ОЦІНОК -- ОБРАЗОВАНИЕ, СИСТЕМА ОЦЕНОК


   СТУДЕНТИ -- СТУДЕНТЫ


Кл.слова (ненормированные):
анкетування -- мотивація -- самонавчання
Аннотация: У статті розглянено питання доцільності лекцій як виду навчальних занять за результатами анкетування студентів, а також недоліки і переваги традиційного й інтерактивного форматів проведення лекцій. На основі опитування студентів з’ясовували їх потребу у лекціях та порівнювали традиційні й інтерактивні лекції за такими ознаками, як: корисність, подолання монотонності, утримання уваги та інтересу, позитивна роль у навчанні і мотивації до самонавчання. Дослідження проведено шляхом анкетування 75 студентів 1 курсу 3 медичного факультету ЗДМУ спеціальності «Фізична терапія, ерготерапія» віком від 17 до 20 років. Питання анкети сформульовані авторами статті за допомогою дослідженої науково-методичної літератури, в якій вивчаються проблеми організації лекцій у закладах вищої освіти. За результатами анкетування студентів, лекцій потребують 77,4 % опитаних, перш за все, для отримання професійних знань і підготовки до практичних занять. Сучасні форми лекції – традиційна та інтерактивна – викликають майже однаковий інтерес близько 50 % студентів-першокурсників. Інтерактивна лекція оцінена студентами суттєво вище традиційної за показниками утримання уваги (64,5 % і 33,9 % відповідно) та позбавлення монотонності (78,5 % проти 19,4 %). Меншою мірою обидва формати лекцій відрізнялися для студентів за критеріями покращення навчання і самонавчання. При проведенні інтерактивної лекції у студентів першого курсу існують певні проблеми взаємодії з лектором – тільки 40,3 % позитивно оцінили можливість звернення викладача до них під час заняття і лише 29 % вільно звертаються самі при виникненні питань, що ми пов’язуємо з незавершеністю адаптаційного процесу до навчан­ня в університеті і в новому колективі. Результати дослідження показали, що лекція залишається видом навчальних занять, якого потребують студенти, а ефективність її проведення може бути підвищена шляхом застосування інтерактивного формату
The article considers the expediency of lectures as a type of training based on the results of student surveys, as well as the disadvantages and advantages of traditional and interactive lectures formats. Based on a survey of students to determine their need for lectures and compare traditional and interactive lectures on the basis of: usefulness, overcoming monotony, maintaining attention and interest, a positive role in learning and motivation for self-study. The study was conducted by questioning 75 medical faculty first-year students majoring in “Physical Therapy, Occupational Therapy” aged 17 to 20 years. The questions of the questionnaire were formulated by the authors of the article with the help of the researched scientific and methodical literature, which studies the problems of organizing lectures in higher educational institutions. According to the results of student surveys, 77.4 % of respondents need lectures, primarily to gain professional knowledge and prepare for practical classes. Modern forms of lecture – traditional and interactive – are of almost equal interest to about 50 % of freshmen. The interactive lecture was rated by students significantly higher than the traditional one in terms of retention of attention (64.5 % and 33.9 %, respectively) and deprivation of monotony (78.5 % vs. 19.4 %). To a lesser extent, both lecture formats differed for students in terms of improved learning and self-study. When conducting an interactive lecture, first-year students have certain problems of interaction with the lecturer – only 40.3 % positively assessed the possibility of the teacher to address them during the lesson and only 29 % are free to contact themselves when questions arise, which we associate with incomplete adaptation process to study at the university and in the new team. The results of the study showed that the lecture remains a type of study that students need, and their effectiveness can be increased by using an interactive format
Доп.точки доступа:
Мельнікова, О. З. Міхіна І. І.
Міхіна, І. І.

Свободных экз. нет

Найти похожие

5.


    Бабінець, Л. С.
    Амбулаторна лікарська практика як ключова складова підготовки сімейного лікаря [Текст] / Л. С. Бабінець, Н. Є. Боцюк, І. О. Боровик // Медична освіта (Тернопіль). - 2019. - № 2. - С. 152-155. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: Система повышения квалификации

Кл.слова (ненормированные):
професійна -- мотивація
Доп.точки доступа:
Боцюк, Н. Є.
Боровик, І. О.

Свободных экз. нет

Найти похожие

6.


    Баранова, І. В.
    Мотивація до навчання – запорука ефективності сучасної медичної освіти [Текст] / І. В. Баранова, І. А. Ільюк, К. П. Постовітенко // Медична освіта (Тернопіль). - 2019. - № 2. - С. 55-60. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

   ПУБЛІКАЦІЇ ВИКЛАДАЧІВ ВНМУ ІМ. М. І. ПИРОГОВА – ПУБЛИКАЦИИ ПРЕПОДАВАТЕЛЕЙ ВНМУ ИМ. М. И. ПИРОГОВА


Кл.слова (ненормированные):
психодіагностика -- тести -- метод -- ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ -- компетентність -- СИМУЛЯЦІЯ
Доп.точки доступа:
Ільюк, І. А.
Постовітенко, К. П.

Свободных экз. нет

Найти похожие

7.
Шифр: 23823/2014/3
   Журнал

Вища освіта України . - Выходит ежеквартально
2014г. № 3
Содержание:
Андрущенко, В. Європейський педагогічний досвід та національні традиції: гармонізація пріоритеті / В. Андрущенко. - С.5-11
Калашнікова, С. Ідентифікація сучасних орієнтирів розвитку вищої освіти / С. Калашнікова. - С.12-23
Козьменко, С. Виклики на шляху інтеграції у міжнародний науковий простір / С. Козьменко. - С.24-29
Клепко, С. Основні поняття закону України «Про вищу освіту» / С. Клепко. - С.30-37
Крилова, С. Дійсне соціальне партнерство як передумова та різновид краси відносин в освітньому процесі / С. Крилова. - С.38-43
Курбатов, С. Корпоративний університет як продукт взаємодії бізнесового та освітнього середовища в сучасних умовах / С. Курбатов. - С.44-49
Бак, М. Неперервність інформаційного супроводу освіти / М. Бак. - С.50-57
Семеніхіна, О. Дослідження відкритих освітніх ресурсів з математики / О. Семеніхіна. - С.58-63
Шелюк, Л. Зміст і проблеми впровадження демократичної вищої освіти / Л. Шелюк. - С.64-68
Яременко, Л. Мотивація навчального процесу як педагогічна проблема / Л. Яременко. - С.69-74
Губенко, Г. Інтегративна педагогічна біоетика як новий напрям підготовки фахівців / Г. Губенко. - С.75-81
Орлова, О. Художнє сприйняття як основа медіакопметентності студентів-філологів / О. Орлова. - С.82-88
Щербакова, О. Риторикознавча компонента в новітніх дослідженнях вищої освіти / О. Щербакова. - С.89-96
Федоренко, С. Грамотність як комплексний педагогічний феномен у вищій освіті США / С. Федоренко. - С.97-102
Горун, Ю. Міжнародна співпраця у розвитку медіа- та інформаційної грамотності й інтеркультурного діалогу / Ю. Горун. - С.103-108
Воронкін, О. Періодизація розвитку інформаційно-комунікаційних технологій навчання / О. Воронкін. - С.109-116
Реферативный обзор статей номера. - С.117-121
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ІБО (1)
Свободны: ІБО (1)

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

8.
Шифр: 21876/2010/3/4
   Журнал

Вища школа [Текст]. - Выходит ежемесячно
2010г. № 3/4
Содержание:
Якубов, Ф. Кримський інженерно-педагогічний університет - інтелектуальна основа інтеграційних процесів у багатонаціональному Криму / Ф. Якубов. - С.5-10
Буряк, В. Викладач університету: вимоги до особистісних і професійних рис / В. Буряк. - С.11-35
Зіньковський, Ю. Імператив трансформації сучасної освітньої парадигми / Ю. Зіньковський, Г. Мірських. - С.36-43
Кропотова, Н. Чотири аспекти професії як соціокультурного феномену / Н. Кропотова. - С.44-50
Смолінська, О. Організаційна культура вишу і знання як результат його діяльності та вияв цілісності / О. Смолінська. - С.51-58
Дуганець, В. Програмування наскрізної практичної підготовки молодших спеціалістів зі спеціальності "Механізація сільського господарства" / В. Дуганець. - С.59-67
Сайдаметова, З. Викладання програмування майбутнім фахівцям галузі IT-технологій / З. Сайдаметова. - С.68-81
Тархан, Л. Компетентнісний підхід як інновація в навчанні майбутніх інженерів-педагогів / Л. Тархан. - С.82-88
Вієвська, М. Мотивація професійного саморозвитку у реалізації стратегії формування управлінських компетенцій / М. Вієвська, Л. Красовська. - С.89-104
Нечай, С. Культуровідповідність музики як засобу пізнавання людиною навколишнього світу / С. Нечай. - С.105-114
Про схвалення Концепцій Державної цільової національно-культурної програми створення єдиної інформаційної бібліотечної системи "Бібліотека - ХХІ". - С.115-120
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ІБО (1)
Свободны: ІБО (1)

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

9.
Шифр: 21876/2016/7/8
   Журнал

Вища школа [Текст]. - Выходит ежемесячно
2016г. № 7/8
Содержание:
Ткачук, П. Національна академія сухопутних військ імені гетьмана Петра Сагайдачного — провідний видовий вищий військовий навчальний заклад України / П. Ткачук. - С.7-13
Дяков, C. Підвищення ефективності спеціальної підготовки майбутніх офіцерів інженерних військ / C. Дяков. - С.14-26
Голова, М. Управлінська компетентність як складова професійної діяльності майбутнього офіцера / М. Голова, Д. Торопчин. - С.27-34
Семак, В. Фізична підготовка як елемент підвищення ефективності бойової діяльності військовослужбовців / В. Семак [и др.]. - С.35-42. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Романчук С., Федак С., Афоній В.
Окіпняк, Д. Етапи професійної готовності саперів до дій в екстремальних ситуаціях в умовах проведення АТО / Д. Окіпняк, А. Окіпняк. - С.43-51. - Бібліогр.: в кінці ст.
Шабатура, Ю. Сучасні завдання природничо-наукової підготовки майбутніх офіцерів / Ю. Шабатура. - С.52-65. - Бібліогр.: в кінці ст.
Капінус, О. Потенціал інтерактивних технологій у формуванні соціальної відповідальності майбутніх офіцерів Збройних сил України / О. Капінус. - С.66-74. - Бібліогр.: в кінці ст.
Івасюк, М. Мотивація як елемент формування науково-дослідницької компетентності курсантів / М. Івасюк [и др.]. - С.75-87. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Горчинський І., Мартинюк І., Стаднічук О.
Романишин, А. Педагогічні умови викладання навчальної дисципліни “Морально-психологічне забезпечення діяльності військовослужбовців” у ВВНЗ / А. Романишин. - С.88-95. - Бібліогр.: в кінці ст.
Польцев, І. Навчальна дисципліна “Бойова система виживання воїна” як складова професійної підготовки майбутніх офіцерів сухопутних військ / І. Польцев. - С.96-102. - Бібліогр.: в кінці ст.
Похнатюк, С. Набуття бойових тактичних навичок дрібними підрозділами з використанням лазерних систем імітації стрільби методом послідовних цільових сценаріїв / С. Похнатюк. - С.103-108. - Бібліогр.: в кінці ст.
Горман, О. Сучасні виміри професійної підготовки військових диригентів Збройних сил України / О. Горман, І. Чернова. - С.109-114. - Бібліогр.: в кінці ст.
Лаврут, О. Формування професійних компетентностей у майбутніх офіцерів під час вивчення дисципліни “Організація військового зв’язку” / О. Лаврут, С. Івко, С. Давіденко. - С.115-120
Коломієць, М. Психологічні аспекти формування початкових умінь і навичок курсантів при вивченні будови та експлуатації бронетанкового озброєння і техніки / М. Коломієць, І. Бондарев, В. Кохан. - С.121-126. - Бібліогр.: в кінці ст.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

10.
Шифр: 21876/2017/12
   Журнал

Вища школа [Текст]. - Выходит ежемесячно
2017г. № 12
Содержание:
Коваль, Л. Інтегральні засади Функціонування споживчої кооперації та кооперативної освіти: нідпопіді на виклики XXI ст. / Л. Коваль, В. Церклевич. - С.7-24
Зіньковський, Ю. Мотивація до навчання у професійній школі / Ю. Зіньковський, Ю. Адаменко. - С.25-37
Освітні стандарти для IT-галузі та їхній зв’язок із професійними стандартами. - С.38-50. - Бібліогр.: в кінці ст.
Хмельницький кооперативний торговельно-економічний інститут: від фундаментальних освітніх традицій до інновацій у фаховій підготовці. - С.51-55
Матвієнко, О. Гуманістична концепція IT-освіти як засіб формування соціального виміру діяльності майбутнього фахівця / О. Матвієнко, М. Цивін. - С.56-65
Дараган, Т. Використання інформаційно-комунікаційних технологій у викладацькій діяльності / Т. Дараган, Н. Тимошенко, О. Власюк. - С.65-69. - Бібліогр.: в кінці ст.
Крученко, С. Кібербулінг як одна із форм психологічного насилля / С. Крученко. - С.70-80. - Бібліогр.: в кінці ст.
Бермус, О. Онтологічні проблеми науково-педагогічного пізнання сучасному світі / О. Бермус. - С.81-92
Безручко, О. Початок кінопедагогічиої діяльності Олександра Довженка / О. Безручко. - С.93-102. - Бібліогр.: в кінці ст.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

 1-10    11-20   21-30   31-34 
 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)