Главная Упрощенный режим Видео-инструкция Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Высшее образование- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Книги (6)Периодические издания (43)Библиотечные издания (3)
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>K=мотивація<.>)
Общее количество найденных документов : 34
Показаны документы с 1 по 10
 1-10    11-20   21-30   31-34 
1.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Oliynyk N. М., Kravets N. Ya., Pokryshko О. V., Yelahina N. I.
Заглавие : The role of higher education in the formation of students’ healthy lifestyle
Параллельн. заглавия :Роль вищої школи у формуванні здорового способу життя студентської молоді
Место публикации : Медична освіта (Тернопіль). - 2020. - № 2. - С. 96-102 (Шифр МУ7/2020/2)
Примечания : Bibliogr. at the end of the art.
Предметные рубрики: Методи навчання -- Методы обучения
СТУДЕНТИ -- СТУДЕНТЫ
Ключевые слова (''Своб.индексиров.''): аналіз--мотивація--здоровий--спосіб--життя--технології
Найти похожие

2.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Yelahina N. І., Fedchyshyn N. O.
Заглавие : Motivation as a key component of teaching english for medical students
Параллельн. заглавия :Мотивація як основний компонент у процесі викладання англійської мови для студентів-медиків
Место публикации : Медична освіта (Тернопіль). - 2019. - № 4. - С. 107-112 (Шифр МУ7/2019/4)
Примечания : Bibliogr. at the end of the art.
Предметные рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ
Ключевые слова (''Своб.индексиров.''): компетентність--комунікативна--робота парами
Найти похожие

3.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Бабінець Л. С., Боцюк Н. Є., Боровик І. О.
Заглавие : Амбулаторна лікарська практика як ключова складова підготовки сімейного лікаря
Место публикации : Медична освіта (Тернопіль). - 2019. - № 2. - С. 152-155 (Шифр МУ7/2019/2)
Примечания : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметные рубрики: Система повышения квалификации
Ключевые слова (''Своб.индексиров.''): професійна--мотивація
Найти похожие

4.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Гевкалюк Н. О.
Заглавие : Мотивація студентів-стоматологів до вивчення професійно-орієнтованих дисциплін
Параллельн. заглавия :Ways of motivation of students-dentists to the studying of the professionally oriented disciplines
Место публикации : Медична освіта (Тернопіль). - 2016. - № 1. - С. 19-21 (Шифр МУ7/2016/1)
Примечания : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметные рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ
Найти похожие

5.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Захарова В. О.
Заглавие : Використання відеоматеріалів як засобу формування іншомовної компетентності майбутніх фахівців із стоматології
Параллельн. заглавия :Using video materials as a means of future dentists’ foreign language competence formation
Место публикации : Медична освіта (Тернопіль). - 2019. - № 4. - С. 84-88 (Шифр МУ7/2019/4)
Примечания : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметные рубрики: Методи навчання -- Методы обучения
Ключевые слова (''Своб.индексиров.''): мотивація
Найти похожие

6.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Баранова І. В., Ільюк І. А., Постовітенко К. П.
Заглавие : Мотивація до навчання – запорука ефективності сучасної медичної освіти
Место публикации : Медична освіта (Тернопіль). - 2019. - № 2. - С. 55-60 (Шифр МУ7/2019/2)
Примечания : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметные рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ
ПУБЛІКАЦІЇ ВИКЛАДАЧІВ ВНМУ ІМ. М. І. ПИРОГОВА – ПУБЛИКАЦИИ ПРЕПОДАВАТЕЛЕЙ ВНМУ ИМ. М. И. ПИРОГОВА
Ключевые слова (''Своб.индексиров.''): психодіагностика--тести--метод--інформаційні технології--компетентність--симуляція
Найти похожие

7.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Зіньковський Ю., Адаменко Ю.
Заглавие : Мотивація до навчання у професійній школі
Параллельн. заглавия :Motivation to Learn in Educational School
Место публикации : Вища школа. - 2017. - № 12. - С. 25-37 (Шифр 21876/2017/12)
Предметные рубрики: Отдельные направления воспитания студентов
МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ
Ключевые слова (''Своб.индексиров.''): вища освіта--студент--багатоступенева--система--кваліфікація
Найти похожие

8.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Федів В., Єгоренков А., Шинкура Л.
Заглавие : Соціальні мережі як засіб підвищення мотивації до вивчення природничих дисциплін у вищому медичному навчальному закладі
Параллельн. заглавия :Social networks as a means of growth of motivation to study of natural disciplines in the higher medical educational institution
Место публикации : Вища освіта України. - 2018. - № 1. - С. 72-76 (Шифр 23823/2018/1)
Примечания : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметные рубрики: Освіта медична -- Образование медицинское
Ключевые слова (''Своб.индексиров.''): фізика--медична фізика--біологічна фізика--біоетика--гібридна мотивація
Найти похожие

9.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Бойцанюк С. І., Залізняк М. С., Манащук Н. В., Чорній Н. В.
Заглавие : Організація самостійної роботи студентів-медиків
Место публикации : Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - 2019. - № 2. - С. 14-17 (Шифр ПУ56/2019/2)
Предметные рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ
Ключевые слова (''Своб.индексиров.''): студенти--мотивація--підготовка
Найти похожие

10.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Іванченко О. З., Мельнікова О. З. Міхіна І. І., Міхіна І. І.
Заглавие : Оцінювання сучасних форм лекцій студентами першого курсу медичного університету
Параллельн. заглавия :Evaluation of modern forms of lectures by first year students of medical university
Место публикации : Медична освіта (Тернопіль). - 2022. - № 1. - С. 23-29 (Шифр МУ7/2022/1)
Примечания : Библиогр. в конце ст.
Предметные рубрики: СТУДЕНТИ МЕДИЧНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ -- СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ
ОСВІТА, СИСТЕМА ОЦІНОК -- ОБРАЗОВАНИЕ, СИСТЕМА ОЦЕНОК
СТУДЕНТИ -- СТУДЕНТЫ
Ключевые слова (''Своб.индексиров.''): анкетування--мотивація--самонавчання
Аннотация: У статті розглянено питання доцільності лекцій як виду навчальних занять за результатами анкетування студентів, а також недоліки і переваги традиційного й інтерактивного форматів проведення лекцій. На основі опитування студентів з’ясовували їх потребу у лекціях та порівнювали традиційні й інтерактивні лекції за такими ознаками, як: корисність, подолання монотонності, утримання уваги та інтересу, позитивна роль у навчанні і мотивації до самонавчання. Дослідження проведено шляхом анкетування 75 студентів 1 курсу 3 медичного факультету ЗДМУ спеціальності «Фізична терапія, ерготерапія» віком від 17 до 20 років. Питання анкети сформульовані авторами статті за допомогою дослідженої науково-методичної літератури, в якій вивчаються проблеми організації лекцій у закладах вищої освіти. За результатами анкетування студентів, лекцій потребують 77,4 % опитаних, перш за все, для отримання професійних знань і підготовки до практичних занять. Сучасні форми лекції – традиційна та інтерактивна – викликають майже однаковий інтерес близько 50 % студентів-першокурсників. Інтерактивна лекція оцінена студентами суттєво вище традиційної за показниками утримання уваги (64,5 % і 33,9 % відповідно) та позбавлення монотонності (78,5 % проти 19,4 %). Меншою мірою обидва формати лекцій відрізнялися для студентів за критеріями покращення навчання і самонавчання. При проведенні інтерактивної лекції у студентів першого курсу існують певні проблеми взаємодії з лектором – тільки 40,3 % позитивно оцінили можливість звернення викладача до них під час заняття і лише 29 % вільно звертаються самі при виникненні питань, що ми пов’язуємо з незавершеністю адаптаційного процесу до навчан­ня в університеті і в новому колективі. Результати дослідження показали, що лекція залишається видом навчальних занять, якого потребують студенти, а ефективність її проведення може бути підвищена шляхом застосування інтерактивного форматуThe article considers the expediency of lectures as a type of training based on the results of student surveys, as well as the disadvantages and advantages of traditional and interactive lectures formats. Based on a survey of students to determine their need for lectures and compare traditional and interactive lectures on the basis of: usefulness, overcoming monotony, maintaining attention and interest, a positive role in learning and motivation for self-study. The study was conducted by questioning 75 medical faculty first-year students majoring in “Physical Therapy, Occupational Therapy” aged 17 to 20 years. The questions of the questionnaire were formulated by the authors of the article with the help of the researched scientific and methodical literature, which studies the problems of organizing lectures in higher educational institutions. According to the results of student surveys, 77.4 % of respondents need lectures, primarily to gain professional knowledge and prepare for practical classes. Modern forms of lecture – traditional and interactive – are of almost equal interest to about 50 % of freshmen. The interactive lecture was rated by students significantly higher than the traditional one in terms of retention of attention (64.5 % and 33.9 %, respectively) and deprivation of monotony (78.5 % vs. 19.4 %). To a lesser extent, both lecture formats differed for students in terms of improved learning and self-study. When conducting an interactive lecture, first-year students have certain problems of interaction with the lecturer – only 40.3 % positively assessed the possibility of the teacher to address them during the lesson and only 29 % are free to contact themselves when questions arise, which we associate with incomplete adaptation process to study at the university and in the new team. The results of the study showed that the lecture remains a type of study that students need, and their effectiveness can be increased by using an interactive format
Найти похожие

 1-10    11-20   21-30   31-34 
 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)