Поисковый запрос: (<.>K=навчальна<.>) |
Общее количество найденных документов : 29
Показаны документы с 1 по 20 |
|
>1.
| Досвід використання лапароскопічного тренажера з метою покращення практичних навичок студентів-медиків/А. В. Клименко [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль), 2019,N № 3.-С.66-74
|
>2.
| Сусь Б. Самостійна навчальна діяльність студентів в умовах комп’ютеризації навчального процесу/Б. Сусь, Б. мол. Сусь // Вища школа, 2016,N № 9.-С.95-102
|
>3.
| Біоетика як навчальна дисципліна у вищій медичній школі України/М. В. Банчук [и др.] // Медична освіта (Тернопіль), 2007,N № 3.-С.8-10
|
>4.
| Навчальна демонстрація автопсії як метод проведення практичного заняття з патоморфології/О. А. Алєксєєнко [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль), 2018,N № 1.-С.5-7
|
>5.
| Перспективи запровадження лікарської резидентури у педіатрії/О. П. Волосовець [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль), 2018,N № 2.-С.105-107
|
>6.
| Сікорський П. Формування нових технологій навчання у закладах вищої освіти/П. Сікорський, І. Колодій // Вища освіта України, 2019,N № 2.-С.68-76
|
>7.
| Мотивація студентів як запорука успішного професійного розвитку/Η. П. Коваленко [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль), 2020,N № 3.-С.43-48
|
>8.
| Галиця О. Навчальна практика у ВНЗ (коледжах) та її різновиди/О. Галиця // Вища школа, 2015,N № 11/12.-С.119-122
|
>9.
| Бондар П. Навчальна програма з ендокринології як складова стандартів вищої освіти/П. Бондар, Г. Михальчишин // Медична освіта (Тернопіль), 2003,N №2.-С.68-69
|
>10.
| Губарець В. Навчальна література: принципи створення, відповідальність автора/В. Губарець // Вища школа, 2022,N № 3/4.-С.119-126
|
>11.
| Навчальна історія хвороби "реального" формату - елемент вдосконалення підготовки випусника до державного практично-орієнтованого іспиту/І. П. Вакалюк, Ю. В. Боцюрко, П. П. Звонар // Медична освіта (Тернопіль), 2006,N № 4.-С.50-53
|
>12.
| Pakholchuk О. P. Psychological impact of quarantine on the medical education and how to reduce IT/О. P. Pakholchuk, S. М. Nedelska, S. V. Pavlov // Медична освіта (Тернопіль), 2020,N № 3.-С.65-68
|
>13.
| Вітенко І. Навчальна книга -як важлива компонента впровадження Болонського процесу в медичну освіту України/І. Вітенко, І. Мельник, С. Штанько // Медична освіта (Тернопіль), 2005,N №2.-С.17-20
|
>14.
| Yelahina N. I. Games as a means of learning a foreign language by medical students/N. I. Yelahina, N. O. Fedchyshyn // Медична освіта, 2020,N № 1.-С.87-92
|
>15.
| Вища школа - 2016г.,N 9 (Введено оглавление)
|
>16.
| Вища школа - 2022г.,N 3/4 (Введено оглавление)
|
>17.
| Медична освіта (Тернопіль) - 2018г.,N 1 (Введено оглавление)
|
>18.
| Медична освіта (Тернопіль) - 2007г.,N 3 (Введено оглавление)
|
>19.
| Медична освіта (Тернопіль) - 2011г.,N 3 (Введено оглавление)
|
>20.
| Медична освіта (Тернопіль) - 2011г.,N 4 (Введено оглавление)
|
|
|