Главная Упрощенный режим Видео-инструкция Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Высшее образование- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Книги (12)Периодические издания (27)Библиотечные издания (6)Краеведение (8)
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>K=навчальна<.>)
Общее количество найденных документов : 29
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-29 
1.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Pakholchuk О. P., Nedelska S. М., Pavlov S. V.
Заглавие : Psychological impact of quarantine on the medical education and how to reduce IT
Параллельн. заглавия :Психологічний вплив карантину на медичну освіту та шляхи його подолання
Место публикации : Медична освіта (Тернопіль). - 2020. - № 3. - С. 65-68 (Шифр МУ7/2020/3)
Примечания : Bibliogr. at the end of the art.
Предметные рубрики: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ
СТУДЕНТИ -- СТУДЕНТЫ
Ключевые слова (''Своб.индексиров.''): студенти--стрес--поведінка--навчальна
Найти похожие

2.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Yelahina N. I., Fedchyshyn N. O.
Заглавие : Games as a means of learning a foreign language by medical students
Параллельн. заглавия :Ігрова модель як засіб вивчення іноземної мови студентами-медиками
Место публикации : Медична освіта. - 2020. - № 1. - С. 87-92 (Шифр МУ7/2020/1)
Примечания : Bibliogr. at the end of the art.
Предметные рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ
Ключевые слова (''Своб.индексиров.''): навчальна гра--студенти
Найти похожие

3.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Банчук М.В., Волосовець О.П., Вітенко І.С.
Заглавие : Біоетика як навчальна дисципліна у вищій медичній школі України
Место публикации : Медична освіта (Тернопіль). - 2007. - № 3. - С. 8-10 (Шифр МУ7/2007/3)
Предметные рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ
Найти похожие

4.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Бондар П., Михальчишин Г.
Заглавие : Навчальна програма з ендокринології як складова стандартів вищої освіти
Место публикации : Медична освіта (Тернопіль). - 2003. - №2. - С. 68-69 (Шифр МУ7/2003/2)
Предметные рубрики: Методи навчання -- Методы обучения
Найти похожие

5.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Вітенко І., Мельник І., Штанько С.
Заглавие : Навчальна книга -як важлива компонента впровадження Болонського процесу в медичну освіту України
Место публикации : Медична освіта (Тернопіль). - 2005. - №2. - С. 17-20 (Шифр МУ7/2005/2)
Предметные рубрики: Освіта реформа -- Образования реформа
Методи навчання -- Методы обучения
Найти похожие

6.

Заглавие журнала :Вища освіта України -2012г.,N 4
Интересные статьи :
Партнерство і співпраця - нагальне веління часу (Виступ Євгена Суліми, першого заступника міністра освіти і науки, молоді та спорту України під час відкриття Днів освіти і науки Російської Федерації в Україні) (стр.5-8)
Андрущенко В. Можливість і дійсність конституційного процесу в європейському освітньому просторі/ В. Андрущенко (стр.9-12)
Куляс П. Вся і давність, і обнова - українська мова/ П. Куляс (стр.13-24)
Косова Б. Криза освіти і завдання університетів та суспільних наук/ Б. Косова (стр.25-30)
Майборода В. Проблеми розвитку праксеологічних умінь майбутніх компетентних фахівців вищої школи України/ В. Майборода (стр.31-36)
Бутівщенко С. Моделювання як засіб підвищення ефективності програмно-цільового управління вищою освітою/ С. Бутівщенко (стр.37-43)
Гончаров В. Діалектика традиційного та інноваційного у підготовці сучасного вчителя/ В. Гончаров (стр.44-51)
Яременко Л. Позашкільна освіта як навчальна, виховна і дозвіллєва діяльність/ Л. Яременко (стр.52-58)
Блохін О. Спорт як засіб патріотичного виховання та формування здорового способужиття особистості/ О. Блохін (стр.59-71)
Шугай Н. Актуальність дослідження науково-педагогічної спадщини Ніколая Фредеріка Северина Грудтвіга - засновника сучасної освіти дорослих/ Н. Шугай (стр.72-78)
Чорнойван Г. Суспільні запити й можливості освітньо-наукового комплексу в сучасних Росії та Україні/ Г. Чорнойван (стр.79-85)
Дебич М. Європейські інновації у підготовці кадрів для ХХІ століття/ М. Дебич (стр.86-91)
Зварич І. Тестування педагогічної компетентності викладачів США/ І. Зварич (стр.92-99)
Семенюк Н. Безперервна освіта: світова практика й Україна/ Н. Семенюк (стр.100-106)
Стеценко К. Філософія емпіризму Ф. Бекона та її вплив на становлення сучасного освітнього процесу Великої Британії/ К. Стеценко (стр.107-111)
Конончук А. Всеукраїнська конференція до 10-річчя факультету психології та соціальної роботи Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя/ А. Конончук (стр.112-113)
Интересные статьи :
Найти похожие


7.

Заглавие журнала :Вища освіта України -2015г.,N 2
Интересные статьи :
Андрущенко В. Суперечності гуманітарної науки: до методології вирішення/ В. Андрущенко (стр.5-8)
Коваленко В. Денотативна дидактологістика у вищій школі: зміна філософських пріоритетів/ В. Коваленко (стр.9-11)
Нестерова М. Перспективи застосування когнітивних технологій у системі вищої освіти/ М. Нестерова (стр.16-20)
Береза В. Політична освіта як предмет сучасного політологічного дискурсу/ В. Береза (стр.21-29)
Кірик Т. Філософсько-освітній аналіз первинної еволюції концепту "неогуманізм"/ Т. Кірик (стр.30-36)
Швець В. Психолого-педагогічні аспекти управління навчальною діяльністю студентів з використанням дистанційних технологій навчання/ В. Швець (стр.37-43)
Опанасюк Ю. Формування інформаційної філософії освіти в умовах глобалізації/ Ю. Опанасюк (стр.44-48)
Бак М. Основні технології мультимедійної освіти/ М. Бак (стр.49-57)
Прибора Н. Формування готовності майбутніх учителів до використання хімічного експерименту в навчанні учнів/ Н. Прибора (стр.58-65)
Сирота Л. Навчальна дисципліна «Загальне книгознавство»: особливості викладання і засвоєння/ Л. Сирота (стр.66-73)
Кофанова О. Посилення мотивації і творчої складової навчання майбутніх екологів за допомогою інноваційних засобів/ О. Кофанова (стр.74-81)
Чуйкова О. Етика цінності життя в гуманітарній підготовці студента-медика (на прикладі діяльності св. Луки Войно-Ясенецького та А. Швейцера)/ О. Чуйкова (стр.82-88)
Попова І. Формування екологічної свідомості студентів вищих навчальних закладів/ І. Попова (стр.89-94)
Воронкін О. Класифікація інформаційно-комунікаційних технологій навчання/ О. Воронкін (стр.95-102)
Интересные статьи :
Найти похожие


8.

Заглавие журнала :Вища школа -2012г.,N 3
Интересные статьи :
Сулыма Є. Вища освіта в контексті національної стратегії розвитку освіти в Україні на 2012-2021 роки/ Є. Сулыма (стр.7-15)
Сухарніков Ю. Концептуальні підстави розробки і впровадження Національної рамки (академічних кваліфікацій України)/ Ю. Сухарніков (стр.16-38)
Зіньковський Ю. Новий етап взаємодії системи освіти та ринку праці/ Ю. Зіньковський (стр.39-50)
Добрянський І. Адаптація першокурсників у приватному ВНЗ: складові психолого-педагогічного супроводу/ І. Добрянський, І. Кузнєцова (стр.51-58)
Бородюк В. Науково-дослідний інститут економічного розвитку: вектор діяльності та розвитку/ В. Бородюк, Г. Фролова (стр.59-64)
Удод О. Завоювання чужої віри/ О. Удод, М. Юрій (стр.65-83)
Еш С. ВІдкриті заняття у вищих навчальних закладах як форма контролю процесу навчання/ С. Еш (стр.84-91)
Демидов С. Імуногенетика як наукова-практична і навчальна дисципліна/ С. Демидов, Ж. Мінченко, Т. Гавриленко (стр.92-102)
Про затвердження Національної рамки кваліфікацій (стр.103-111)
Словник для найвищого кола користувачів (стр.112-116)
Интересные статьи :
Найти похожие


9.

Заглавие журнала :Вища школа -2015г.,N 11/12
Интересные статьи :
Завалевський Ю. Формування конкурентоспроможного фахівця — одне з головних завдань сучасного вищого навчального закладу/ Ю. Завалевський (стр.7-18)
Ніколаєнко С. Аграрна освіта і наука в Україні в умовах євроінтеграції: проблеми та виклики/ С. Ніколаєнко (стр.19-28)
Вільський Г. Формування критеріїв оцінювання наукової значущості студентських конкурсних досліджень/ Г. Вільський, Б. Михалишин, Л. Івлева (стр.29-34)
Сухарніков Ю. Методологічні засади перебудови й осучаснення вищої освіти України/ Ю. Сухарніков (стр.35-61)
Панасевич Д. Про єдиний перелік галузей професійної діяльності та спеціальностей у сфері вищої освіти України/ Д. Панасевич (стр.62-74)
Єфремов В. Збереження кадрового потенціалу вищої школи в умовах системної кризи в Україні/ В. Єфремов (стр.75-84)
Потапчук Т. Експериментальна перевірка педагогічних умов формування у майбутніх учителів музичного мистецтва позитивного ставлення до занять у хоровому класі/ Т. Потапчук (стр.85-97)
Письменкова Т. Засоби діагностики рівня досягнень студентів як складова системи забезпечення якості вищої освіти/ Т. Письменкова (стр.98-107)
Антіпова Н. Пропозиції з розробки галузевої рамки кваліфікацій селекціонерів-генетиків / Н. Антіпова, Н. Рідей, І. Антіпов (стр.108-118)
Галиця О. Навчальна практика у ВНЗ (коледжах) та її різновиди/ О. Галиця (стр.119-122)
Интересные статьи :
Найти похожие


10.

Заглавие журнала :Вища школа -2016г.,N 7/8
Интересные статьи :
Ткачук П. Національна академія сухопутних військ імені гетьмана Петра Сагайдачного — провідний видовий вищий військовий навчальний заклад України/ П. Ткачук (стр.7-13)
Дяков C. Підвищення ефективності спеціальної підготовки майбутніх офіцерів інженерних військ/ C. Дяков (стр.14-26)
Голова М. Управлінська компетентність як складова професійної діяльності майбутнього офіцера/ М. Голова, Д. Торопчин (стр.27-34)
Семак В. Фізична підготовка як елемент підвищення ефективності бойової діяльності військовослужбовців/ В. Семак [и др.] (стр.35-42)
Окіпняк Д. Етапи професійної готовності саперів до дій в екстремальних ситуаціях в умовах проведення АТО/ Д. Окіпняк, А. Окіпняк (стр.43-51)
Шабатура Ю. Сучасні завдання природничо-наукової підготовки майбутніх офіцерів/ Ю. Шабатура (стр.52-65)
Капінус О. Потенціал інтерактивних технологій у формуванні соціальної відповідальності майбутніх офіцерів Збройних сил України/ О. Капінус (стр.66-74)
Івасюк М. Мотивація як елемент формування науково-дослідницької компетентності курсантів/ М. Івасюк [и др.] (стр.75-87)
Романишин А. Педагогічні умови викладання навчальної дисципліни “Морально-психологічне забезпечення діяльності військовослужбовців” у ВВНЗ/ А. Романишин (стр.88-95)
Польцев І. Навчальна дисципліна “Бойова система виживання воїна” як складова професійної підготовки майбутніх офіцерів сухопутних військ/ І. Польцев (стр.96-102)
Похнатюк С. Набуття бойових тактичних навичок дрібними підрозділами з використанням лазерних систем імітації стрільби методом послідовних цільових сценаріїв/ С. Похнатюк (стр.103-108)
Горман О. Сучасні виміри професійної підготовки військових диригентів Збройних сил України/ О. Горман, І. Чернова (стр.109-114)
Лаврут О. Формування професійних компетентностей у майбутніх офіцерів під час вивчення дисципліни “Організація військового зв’язку”/ О. Лаврут, С. Івко, С. Давіденко (стр.115-120)
Коломієць М. Психологічні аспекти формування початкових умінь і навичок курсантів при вивченні будови та експлуатації бронетанкового озброєння і техніки/ М. Коломієць, І. Бондарев, В. Кохан (стр.121-126)
Интересные статьи :
Найти похожие


11.

Заглавие журнала :Вища школа -2016г.,N 9
Интересные статьи :
Симонова М. Володимир Петренко — фундатор національної системи стандартів вищої освіти/ М. Симонова (стр.7-8)
Присенко М. Стандартизація вищої освіти: реформи та їх наслідки/ М. Присенко (стр.9-26)
Салов В. Особливості проектування вищої освіти згідно з чинною нормативною базою/ В. Салов (стр.27-35)
Вітченко А. Стандартизація вищої освіти в Україні: стан, проблеми, перспективи вдосконалення/ А. Вітченко (стр.36-56)
Артемов В. Деонтологічна педагогіка як новий науковий напрям в освітньому процесі/ В. Артемов (стр.57-66)
Красильникова Г. Стандартизація вищої освіти України як механізм забезпечення її якості/ Г. Красильникова (стр.67-76)
Ямковий В. Апробація моніторингу системи вищої освіти на прикладі Харківської області/ В. Ямковий (стр.77-98)
Сусь Б. Самостійна навчальна діяльність студентів в умовах комп’ютеризації навчального процесу/ Б. Сусь, Б. мол. Сусь (стр.95-102)
Камишин В. Системно-кібернетичні основи організації простору знань у дидактиці в умовах інформаційного буму/ В. Камишин, О. Рева, Н. Добровольська (стр.103-116)
Зварич І. Історичні періоди розвитку вищої освіти в Іспанії/ І. Зварич (стр.117-126)
Интересные статьи :
Найти похожие


12.

Заглавие журнала :Вища школа -2022г.,N 3/4
Интересные статьи :
Українські студенти здобули третє місце на Європейських університетських іграх (стр.3-4)
Підтримуючи Україну: глобальні принципи та цінності в науковій та інноваційній діяльності (стр.4-5)
Україна приєдналась до країн ЄС, що мають затверджений план реалізації принципів відкритої науки (стр.5-6)
Міщенко В. Наслідки пандемії COVID-19 та необхідність цифрової трансформації вищої освіти/ В. Міщенко, С. Науменкова, С. Міщенко (стр.7-34)
Юхименко П. Відродження на основі державно-підприємницького партнерства/ П. Юхименко (стр.35-53)
Івахненков С. Філософсько-світоглядні основи наукових досліджень в обліку та аудиті у контексті підготовки докторів філософії (PhD)/ С. Івахненков (стр.54-69)
Жадько В. Незалежна Україна — запорука миру і стабільності/ В. Жадько (стр.70-77)
Плескач В. Шляхи управління соціально-економічним розвитком країни через середньострокове бюджетне планування/ В. Плескач, Н. Прокопенко (стр.78-91)
Бідасюк Н. Конфлікт ідентичності в сучасній іммігрантській літературі США/ Н. Бідасюк (стр.92-105)
Сокіл А. Модель формування готовності майбутніх юристів до професійної діяльності під час змішаного навчання у фахових коледжах/ А. Сокіл [та ін.] (стр.106-118)
Губарець В. Навчальна література: принципи створення, відповідальність автора/ В. Губарець (стр.119-126)
Интересные статьи :
Найти похожие


13.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Галиця О.
Заглавие : Навчальна практика у ВНЗ (коледжах) та її різновиди
Параллельн. заглавия :Teaching Practice in Law Universities (Colleges), and Its Varieties
Место публикации : Вища школа. - 2015. - № 11/12. - С. 119-122 (Шифр 21876/2015/11/12)
Предметные рубрики: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ
Найти похожие

14.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Губарець В.
Заглавие : Навчальна література: принципи створення, відповідальність автора
Место публикации : Вища школа. - 2022. - № 3/4. - С. 119-126 (Шифр 21876/2022/3/4)
Примечания : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметные рубрики: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ
Ключевые слова (''Своб.индексиров.''): підручник--посібник--лекції--курс
Найти похожие

15.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Клименко А. В., Стешенко А. О., Захарчук О. В., Ткачов В. С.
Заглавие : Досвід використання лапароскопічного тренажера з метою покращення практичних навичок студентів-медиків
Параллельн. заглавия :Experience of using laparoscopic trainer box with the aim of improving medical students’ practical skills
Место публикации : Медична освіта (Тернопіль). - 2019. - № 3. - С. 66-74 (Шифр МУ7/2019/3)
Примечания : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметные рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ
Освіта медична -- Образование медицинское
Ключевые слова (''Своб.индексиров.''): інвазивна--хірургія--симуляція--навчальна модель--освіта
Найти похожие

16.

Заглавие журнала :Медична освіта (Тернопіль) -2003г.,N 2
Интересные статьи :
Мисула І. Особливості застосування мультимедійних презентацій на лекціях у вищому медичному навчальному закладі./ І. Мисула, А. Гудима, С. Шкробот, Коваль В. (стр.10-15)
Романишина Л. Тестовий контроль у підготовці майбутніх фармацевтів/ Л. Романишина, Г. Загричук, О. Криховець (стр.23-26)
Сміян І. Особливості викладання дитячих хвороб іноземним студентам/ І. Сміян, Л. Волянська, В. Стеценко, Левенець С. (стр.36-37)
Бабінець Л. Основні завдання роботи з первинною медичною документацією на циклі"Поліклінічна терапія" (Кафедра поліклінічної справи та сімейної медицини)/ Л. Бабінець, І. Корніцька-Боровик (стр.38-40)
Матеріали Всеукраїнської науково-медичної конференції "Форма і зміст навчального підручника та інших навчально-методичних матеріалів для медичних вищих навчальних закладів України" 16-17 квітня 2003року,м.Тернопіль. (стр.53-231)
Підаєв А. Основні підсумки діяльності та шляхи розвитку вищої медичної школи в Україні/ А. Підаєв, О. Волосовець (стр.53-58)
Вітенко І. Реалізація функцій ЦМК з ВМО МОЗ України та комісії з медицини НМР МОН україни- основа якісного управлуння методичним забезпеченням підготовки лікарів в Україні/ І. Вітенко (стр.59-62)
Ковальчук Л. Фаховий підручник з дисципліни - складова якісної підготовки спеціалістів/ Л. Ковальчук (стр.62-64)
Андреєва Л. Етапи інформатизації ВНЗ: розробка онлайн-інформаційного ресурсу й універсальних стандартизованих форм навчально-методичної документації/ Л. Андреєва, Л. Георгієвська (стр.65-67)
Бондар П. Навчальна програма з ендокринології як складова стандартів вищої освіти/ П. Бондар, Г. Михальчишин (стр.68-69)
Бойко В. Керівництво для сімейного лікаря з хірургічних хвороб./ В. Бойко, Ю. Козін, Л. Гончаренко, Макаров В. (стр.70-72)
Булах І. Методологія розробки навчальних програм нового покоління/ І. Булах (стр.72-77)
Василенко Г. Сучасний підручник іноземної мови: функції автора і умови їх реалізації / Г. Василенко, Г. Петрук, О. Рябоконь, Тищенко Л. (стр.78-80)
Волосовець О. Створення навчально-методичного посібника з дитячої ендокринології для студентів вищих медичних навчальних закладів ІІІ-ІV рівнів акредитації/ О. Волосовець (стр.85-88)
Григорчук Л. Структура та зміст навчального посібника з практичних навичок з загальної гігієни для студентів вищих медичних закладів/ Л. Григорчук, І. Сергета, Т. Постоловська, Яцина О. (стр.99-100)
Жученко С. Актуальність видання та вдосконалення якості навчальних посібників для медичних ВНЗ на сучасному етапі/ С. Жученко, О. Сербреннікова, О. Рубіна (стр.114-115)
Капітан Т. Видання україномовного підручника з пропедевтики дитячих хвороб для студентів вищих навчальних закладів/ Т. Капітан (стр.132)
Латанюк С. Сучасний навчальний підручник і проблеми професійної орієнтації дітей-інвалідів / С. Латанюк, І. Сергета, І Стемпен (стр.142-143)
Сергета І. Питання здорового способу життя та проблеми їх висвітлення у сучасній медичній навчально-методичній літературі/ І. Сергета, І Стемпен, Р. Теклюк (стр.172-175)
Хіміч С. Вимоги сьогодення до створення нових підручників та навчально-методичних матеріалів з хірургічних дисциплін/ С. Хіміч, М. Желіба, С. Жученко, Погорілий В. (стр.204-206)
Чернобровий В. Навчальний посібник як джерело інформації/ В. Чернобровий, Л. Черешнюк, Л. Мороз, Півторак Н. (стр.218)
Шатило В. Створення електронного підручника сімейного лікаря для теледистанційної форми навчання/ В. Шатило, Л. Бойченко, К. Васьків, Жовнерчук В. (стр.219-220)
Шевчук В. Проблема створення підручників для ВМНЗ в сучасних умовах/ В. Шевчук (стр.224-225)
Интересные статьи :
Найти похожие


17.

Заглавие журнала :Медична освіта (Тернопіль) -2005г.,N 2
Интересные статьи :
Матеріали науково-практичної конференції . Досвід впровадження основних засад Болонського процесу в систему вищої медичної (фармацевтичної) освіти ,14-15 квітня 2005р./ науково-практичної конференції Матеріали (стр.6-40)
Передрій В. Стратегія Євроінтеграційного реформування вищої медичної та фармацевтичної освіти України/ В. Передрій (стр.9-11)
Волосовець О. Питання якості освіти у контексті впровадження засад Болонської декларації у вищій медичній школі/ О. Волосовець (стр.12-16)
Вітенко І. Навчальна книга -як важлива компонента впровадження Болонського процесу в медичну освіту України/ І. Вітенко, І. Мельник, С. Штанько (стр.17-20)
Ковальчук Л. Медична освіта в Україні та Болонський процес: реальність і шляхи переходу до Європейського освітнього простору / Л. Ковальчук, І. Мисула, К. Пашко (стр.21-23)
Зіменковський Б. Актуальні проблеми розвитку інноваційних процесів у вищій медичній та фармацевтичній освіті України у контексті Європейського вибору/ Б. Зіменковський, М. Гжегоцький, І. Солонинко (стр.31-33)
Запорожан В. Модернізація навчання як чинник Євроінтеграції/ В. Запорожан, В. Кресюн, О. Чернецька (стр.36-37)
Колесник Ю. Болонський процес та якість освіти/ Ю. Колесник, Ю. Нерянов (стр.38-40)
Матеріали науково-практичної конференції-семінару. Доказова медицина у спектрі наукової медичної інформації та інноваційної політики,12-13 травня 2005р./ науково-практичної конференції-семінару Матеріали (стр.42-76)
Мінцер О. Методологія та методичні підходи до аналізу результатів клінічних досліджень та підготовки систематичних оглядів/ О. Мінцер (стр.47-49)
Вітенко І. Біоетика як моральна основа загальної підготовки лікаря/ І. Вітенко, А. Циганенко, О. Ковальова (стр.55-57)
Казаков В. Методологія та технологія оцінювання навчальної діяльності студентів медичних ВНЗ при кредитно-модульній організації навчального процесу/ В. Казаков, О. Талалаєнко, М. Первак, Котлубей О. (стр.58-63)
Яцина О. Проблеми удосконалення змісту, форм та методів організації самостійної роботи студентів ІІІ курсу з військової гігієни та гігієни надзвичайних ситуацій/ О. Яцина, І. Сергета, М. Редчіц (стр.74-76)
Интересные статьи :
Найти похожие


18.

Заглавие журнала :Медична освіта (Тернопіль) -2006г.,N 4
Интересные статьи :
Москаленко В. Ф. Перший досвід впровадження концепції реформування системи післядипломної освіти лікарів у Національному медичному університеті/ В. Ф. Москаленко, О. П. Яворовський, А. С. Свінціцький (стр.5-10)
Сергета І. В. Стратегічні напрямки діяльності вищих медичних навчальних закладів, що спрямована на покращання адаптації студентів до перебування у навчальному середовищі/ І. В. Сергета [та ін.] (стр.11-14)
Яковлева Л. В. Активізація творчої діяльності студентів у процесі вивчення нової професійно-орієнтованої дисципліни- фармакоекономіки/ Л. В. Яковлева, Н. В. Бездітко, О. Я. Міщенко (стр.15-18)
Селіхова Л. Г. Особливості дистанційного навчання/ Л. Г. Селіхова (стр.19-21)
Білай І. М. Удосконалення викладання фармакотерапії на фармацевтичному факультеті/ І. М. Білай, Б. А. Самура, Б. Б. Самура (стр.22-24)
Саварин Т. В. Новітні методи викладання іноземних мов у ВНЗ на сучасному етапі інтеграції вищої освіти України у європейський простір/ Т. В Саварин (стр.25-28)
Грищук Л. А. Принципи впровадження кредитно-модульної системи навчання у вищих медичних закладах Польщі/ Л. А. Грищук [та ін.] (стр.34-36)
Бухтіярова Н. В. Шляхи оптимізації самостійної роботи студентів на кафедрах медико-біологічного профілю/ Н. В. Бухтіярова [та ін.] (стр.36-38)
Гіленко І. О. Формування суспільної свідомості у студентів медичних вузів/ І. О. Гіленко [та ін.] (стр.39-42)
Пішак В. П. Впровадження принципів кредитно-модульної системи навчання в дисципліну "медична біологія" :перші результати та подальші кроки/ В. П. Пішак, Ю. І. Бажора, Р. Є. Булик (стр.43-47)
Вакалюк І. П. Навчальна історія хвороби "реального" формату - елемент вдосконалення підготовки випусника до державного практично-орієнтованого іспиту/ І. П. Вакалюк [та ін.] (стр.50-53)
Івченко Н. А. Шляхи удосконалення практичної підготовки студентів-стоматологов на заключному етапі навчання/ Н. А. Івченко, А. М. Пасечнік (стр.54-55)
Прохоров Є. В. До питання про самостійне навчання субординаторів/ Є. В. Прохоров [та ін.] (стр.56-57)
Шанайда М. І. Студентська наукова робота як засіб формування світогляду майбутніх спеціалістів фармації/ М. І. Шанайда (стр.58-60)
Кліщ І. М. Досвід організації самостійної аудиторної та позааудиторної роботи на курсі кліничної фармації і фармакотерапії/ І. М. Кліщ [та ін.] (стр.61-63)
Проблеми створення підручника нового покоління для вищих медичних (фармацевтичних) навчальних закладів : Матеріали наук.-практ. конф. 24-25 листопада 2006 р. (стр.64-84)
Интересные статьи :
Найти похожие


19.

Заглавие журнала :Медична освіта (Тернопіль) -2007г.,N 3
Интересные статьи :
Банчук М.В. Біоетика як навчальна дисципліна у вищій медичній школі України/ [та ін.] ; [та ін.] ; [та ін.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] (стр.8-10)
Вороненко Ю.В. Визначення критеріїв якості в системі безперервного професійного розвитку лікарів та провізорів на основі концепції кредитів/ Ю. В. Вороненко [и др.] (стр.11-15)
"Перспективи практично-орієнтованого викладання теоретичних дисциплін у вищих медичних (фармацевтичних) навчальних закладах" 15-16 листопада 2007 р.:Матеріали науково-практичної конференції (стр.23-140)
Яцина О.В. Методологічно та практично значущі особливості підготовки студентів-медиків до ліцензійного іспиту "Крок-2" на циклових заняттях з загальної гігієни та екології/ О. В. Яцина [и др.] (стр.139)
Интересные статьи :
Найти похожие


20.

Заглавие журнала :Медична освіта (Тернопіль) -2011г.,N 3
Интересные статьи :
Вороненко В.В. Аналіз міжнародних документів щодо забезпечення попередження та реагування на надзвичайні ситуації техногенного і природного характеру/ В. В. Вороненко, Ю. М. Скалецький, В. Ф. Торбін (стр.6-11)
Ковальчук Л.Я. Навчальна дисципліна "медичне право" як невід'ємна складова підготовки лікаря в сучасних умовах в Україні/ Л. Я. Ковальчук, А. Д. Беденюк, М. В. Чорнецький (стр.12-14)
Гребеник М.В. Дистанційна форма навчання в післядипломній освіті: реалії і перспективи/ М. В. Гребеник [и др.] (стр.15-19)
Унгурян Л.М. Застосування тестової системи оцінки знань у навчальному процесі/ Л. М. Унгурян, М. С. Образенко (стр.20-22)
Кліщ Г.І. Особливості організації практичної підготовки студентів у медичних університетах Австрії/ Г. І. Кліщ (стр.23-30)
Кушик М.Л. До питання обміну досвідом: культура і наука без кордонів/ М. Л. Кушик (стр.31-34)
Паласюк Г.Б. Впровадження магістратури з медсестринства - крок вперед на шляху реформування медичної освіти в Австрії/ Г. Б. Паласюк (стр.35-39)
Скрипко В.Д. Особливості використання імітаційних систем навчання у післядипломній підготовці спеціалістів хірургічного профілю/ В. Д. Скрипко [и др.] (стр.40-41)
Абдуллаєв Р.Я. Роль діагностичних алгоритмів у післядипломній підготовці лікарів-спеціалістів ультразвукової діагностики/ Р. Я. Абдуллаєв [и др.] (стр.42-43)
Акуліна О.О. Організаційно-методичні особливості викладання кольпоскопії на етапі післядипломної освіти/ О. О. Акуліна (стр.44-46)
Бабов Є.Д. Впровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу на кафедрі загальної стоматології ОНМедУ/ Є. Д. Бабов [и др.] (стр.47-48)
Бесполудіна Г.В. Концептуальні засади методики викладання права серед курсантів передатестаційних циклів з організації та управління охороною здоров'я/ Г. В. Бесполудіна [и др.] (стр.49-52)
Бородаєв І.Є. Викладання хірургії в умовах кредитно-модульної системи/ І. Є. Бородаєв, І. В. Шарапов (стр.53-54)
Воробйов Є.О. Шляхи оптимізації проведення лікарської виробничої практики з внутрішньої медицини у студентів 4 курсу медичних вузів в умовах болонського процесу/ Є. О. Воробйов, Т. І. Шевченко, С. І. Сорокіна (стр.55-58)
Григор'єва Т.Г. Сучасні аспекти післядипломної підготовки лікарів із комбустіології та пластичної хірургії/ Т. Г. Григор'єва [и др.] (стр.59-61)
Грищенко О.В. Особливості технології фахової підготовки слухачів системи післядипломної освіти/ О. В. Грищенко [и др.] (стр.63-64)
Громов О.В. Шляхи покращення практичної підготовки студентів-стоматологів після впровадження кредитно-модульної технології/ О. В. Громов [и др.] (стр.65-66)
Грона Н.В. Значення науково-дослідної роботи в болонській системі навчання студентів та її організація на кафедрі внутрішньої медицини/ Н. В. Грона [и др.] (стр.67-69)
Гудз І.М. Досвід навчання студентів факультету підготовки іноземних громадян на кафедрі загальної хірургії в умовах кредитно-модульної системи освіти/ І. М. Гудз [и др.] (стр.70-72)
Даценко І.Б. Особливості інтегративного підходу в удосконаленні післядипломної освіти лікарів за фахом "Неврологія"/ І. Б. Даценко, Т. А. Літовченко (стр.73-75)
Дубініна В.Г. Оцінка навчання іноземних студентів в умовах кредитно-модульної системи/ В. Г. Дубініна, А. І. Рибін, О. В. Кузнецова (стр.76-78)
Думанський Ю.В. Освоєння студентами практичних навичок при кредитно-модульній організації навчального процесу: проблеми та пошук шляхів їх вирішення/ Ю. В. Думанський, О. М. Талалаєнко, М. Б. Первак (стр.79-81)
Каськова Л.Ф. Підготовка висококваліфікованого спеціаліста - основа впровадження кредитно-модульної системи навчання/ Л. Ф. Каськова [и др.] (стр.82-84)
Клименко Т.М. Удосконалення післядипломної підготовки лікарів суміжних спеціальностей на циклі "Інноваційні технології виходжування, діагностики та лікування патології новонароджених"/ Т. М. Клименко [и др.] (стр.85-87)
Клименко Т.М. Впровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу при навчанні методики реанімації новонароджених у пологовій залі/ Т. М. Клименко, О. А. Сердцева, Т. В. Сандуляк (стр.88-91)
Климнюк С.І. Організація роботи мікробіологічного гуртка на кафедрі медичної біології, мікробіології, вірусології та імунології/ С. І. Климнюк [и др.] (стр.92-94)
Коломієць В.В. Деонтологічні аспекти навчання студентів внутрішньої медицини в умовах болонської системи/ В. В. Коломієць [и др.] (стр.95-98)
Лобас В.М. Підвищення професійного рівня керівників медичних закладів - підгрунтя реформування галузі/ В. М. Лобас [и др.] (стр.99-101)
Лосєв О.О. Викладання "Дитячої хірургії" в Одеському національному медичному університеті/ О. О. Лосєв, М. Г. Мельниченко (стр.102-104)
Машталір М.А. Особливості впровадження кредитно-модульної системи для студентів стоматологічного факультету/ М. А. Машталір [и др.] (стр.105-106)
Мітін Ю.В. Післядипломна підготовка лікаря оториноларинголога/ Ю. В. Мітін [и др.] (стр.107-109)
Мітін Ю.В. Фахова підготовка студентів на кафедрі оториноларингології/ Ю. В. Мітін [и др.] (стр.110-112)
Ніженковська І.В. Особливості тестового контролю знань при вивченні "летких" отрут в курсі "токсикологічна хімія" в умовах кредитно-модульної системи освіти/ І. В. Ніженковська (стр.113-116)
Нікітіна О.О. Вдосконалення ботанічної освіти фармацевтів-провізорів за вимогами кредитно-модульної системи навчання/ О. О. Нікітіна, О. Ю. Таллер, М. Г. Скворець (стр.117-119)
Перцева Т.О. Ноосферно-екологічний імператив як основа сучасного світогляду лікаря профілактичної медицини/ Т. О. Перцева [и др.] (стр.120-122)
Рибіцька Л.Н. Організація навчального процесу за кредитно-модульною системою при вивченні медичної біології/ Л. Н. Рибіцька [и др.] (стр.123-124)
Родинський О.Г. Досвід впровадження кредитно-модульної системи при викладанні фізіології/ О. Г. Родинський [и др.] (стр.125-128)
Хоменко Л.О. Створення типової навчальної програми з дисципліни "Пропедевтика дитячої терапевтичної стоматології" відповідно до вимог кредитно-модульної системи навчання/ Л. О. Хоменко, О. І. Остапко, І. М. Голубєва (стр.129-131)
Интересные статьи :
Найти похожие


 1-20    21-29 
 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)