Главная Упрощенный режим Видео-инструкция Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Высшее образование- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Книги (15)Периодические издания (1177)Библиотечные издания (16)Краеведение (44)
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>K=науковий<.>)
Общее количество найденных документов : 23
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-23 
1.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Артемов В.
Заглавие : Деонтологічна педагогіка як новий науковий напрям в освітньому процесі
Параллельн. заглавия :Deontology Pedagogy as a New Scientific Direction in the Educational Process
Место публикации : Вища школа. - 2016. - № 9. - С. 57-66 (Шифр 21876/2016/9)
Предметные рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ
Найти похожие

2.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Бітенський В.
Заглавие : Студентський науковий гурток і викладання психіатрії
Место публикации : Медична освіта (Тернопіль). - 2002. - №1. - С. 46-48 (Шифр МУ7/2002/1)
Предметные рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ
СТУДЕНТИ -- СТУДЕНТЫ
Найти похожие

3.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Барна М., Семак Б.
Заглавие : Львівський торговельно-економічний університет — визнаний науковий центр з економіки та торгівлі
Параллельн. заглавия :Lviv University of Trade and Economics — Recognized Scientific Center of Economics and Trade
Место публикации : Вища школа. - 2017. - № 4. - С. 24-33 (Шифр 21876/2017/4)
Найти похожие

4.

Заглавие журнала :Вища освіта України -2014г.,N 3
Интересные статьи :
Андрущенко В. Європейський педагогічний досвід та національні традиції: гармонізація пріоритеті/ В. Андрущенко (стр.5-11)
Калашнікова С. Ідентифікація сучасних орієнтирів розвитку вищої освіти/ С. Калашнікова (стр.12-23)
Козьменко С. Виклики на шляху інтеграції у міжнародний науковий простір/ С. Козьменко (стр.24-29)
Клепко С. Основні поняття закону України «Про вищу освіту»/ С. Клепко (стр.30-37)
Крилова С. Дійсне соціальне партнерство як передумова та різновид краси відносин в освітньому процесі/ С. Крилова (стр.38-43)
Курбатов С. Корпоративний університет як продукт взаємодії бізнесового та освітнього середовища в сучасних умовах/ С. Курбатов (стр.44-49)
Бак М. Неперервність інформаційного супроводу освіти/ М. Бак (стр.50-57)
Семеніхіна О. Дослідження відкритих освітніх ресурсів з математики/ О. Семеніхіна (стр.58-63)
Шелюк Л. Зміст і проблеми впровадження демократичної вищої освіти/ Л. Шелюк (стр.64-68)
Яременко Л. Мотивація навчального процесу як педагогічна проблема/ Л. Яременко (стр.69-74)
Губенко Г. Інтегративна педагогічна біоетика як новий напрям підготовки фахівців/ Г. Губенко (стр.75-81)
Орлова О. Художнє сприйняття як основа медіакопметентності студентів-філологів/ О. Орлова (стр.82-88)
Щербакова О. Риторикознавча компонента в новітніх дослідженнях вищої освіти/ О. Щербакова (стр.89-96)
Федоренко С. Грамотність як комплексний педагогічний феномен у вищій освіті США/ С. Федоренко (стр.97-102)
Горун Ю. Міжнародна співпраця у розвитку медіа- та інформаційної грамотності й інтеркультурного діалогу/ Ю. Горун (стр.103-108)
Воронкін О. Періодизація розвитку інформаційно-комунікаційних технологій навчання/ О. Воронкін (стр.109-116)
Реферативный обзор статей номера (стр.117-121)
Интересные статьи :
Найти похожие


5.

Заглавие журнала :Вища освіта України -2021г.,N 4
Интересные статьи :
Андрущенко В. Соціально-просвітницька злиденність марксистського матеріалізму/ В. Андрущенко (стр.5-12)
Євтух В. Мультикультурна/міжкультурна освіта: зарубіжний досвід та перспективи для України/ В. Євтух (стр.13-33)
Курбатов С. У пошуках сови Мінерви: оцінка освітніх програм із філософії у провідних міжнародних університетських рейтингах/ С. Курбатов (стр.34-38)
Рубанець О. Мережевий освітній простір/ О. Рубанець (стр.39-46)
Корсак К. Ноостратегія планування розвитку вищої освіти та економіки України у XXI столітті/ К. Корсак, А. Похресник (стр.47-56)
Козобродова Д. Творчість крізь призму концепту «brain-psyche-(mind/consiousness)»/ Д. Козобродова (стр.57-63)
Свириденко Д. Відповідальне громадянство через наукову освіту: соціокультурні механізми реалізації в Україні/ Д. Свириденко (стр.64-70)
Тріпак М. Соціально-економічні механізми соціалізації інклюзивного коледжу в умовах євроіитеграційних тенденцій та цінностей/ М. Тріпак, Н. Жиляк (стр.71-76)
Любарець В. Мовленнєва адаптація іноземних здобувачів освіти через онлайн підготовчі факультети та онлайн краєзнавчі студії/ В. Любарець, Н. Скибун (стр.77-84)
Тріпак М. III Міжнародна наукова студентська конференція «Молодь і науковий прогрес у соціально-економічному та освітньому просторі суспільства»/ М. Тріпак, І. Гуменюк (стр.85-86)
Интересные статьи :
Найти похожие


6.

Заглавие журнала :Вища школа -2004г.,N 1
Интересные статьи :
Добрянський І. Сучасні тенденції розвитку вищої школи: соціокультурний, регіональний та особистісний аспекти/ І. Добрянський (стр.22-28)
Дарійчук Л. Система освіти в Україні: реформування чи оновлення?/ Л. Дарійчук (стр.29-40)
Журавський В. Основні завдання вищої школи щодо реалізації в Україні принципів і завдань Болонського процесу/ В. Журавський (стр.42-44)
Рудавський Ю. Реалії та проблеми інтеграції вищої школи України в європейський освітній та науковий простір (на прикладі "Львівської політехніки")/ Ю. Рудавський (стр.45-49)
Якименко Ю. Кредитно-модульна система як важлива складова інтеграції вищої освіти України до загальноєвропейського освітнього простору/ Ю. Якименко (стр.50-62)
Лозинський О. Концептуальні засади кредитно-модульної системи організації навчального процесу та особливості формування навчальної програми підготовки фахівця/ О. Лозинський (стр.66-68)
Підвищення ефективності вищої освіти і науки як дієвого чинника розвитку та інтеграції в європейське співтовариство (стр.100-110)
Интересные статьи :
Найти похожие


7.

Заглавие журнала :Вища школа -2015г.,N 1
Интересные статьи :
Прес-служба МОН України інформує (стр.3-6)
Васильєв А. Сумський державний університет запроваджує концепцію відкритих освітніх ресурсів/ А. Васильєв, Ю. Зубань, В. Любчак (стр.7-10)
Якименко О. Універсальна модель інноваційної підприємницької діяльності ІТ-студентів України/ О. Якименко, З. Дудар, І. Ревенчук (стр.11-18)
Шатовська Т. Модель організації інноваційної та підприємницької діяльності студентів ІТ- спеціальностей "Науковий парк — інноваційна структура — університет"/ Т. Шатовська, В. Каук, І. Каменева (стр.19-27)
Топилко П. Модернізація навчальних програм ІТ-спеціальностей в університетах Львова. Проект "ІТ-експерт"/ П. Топилко (стр.28-37)
Подлєсний С. Удосконалення викладання загальноінженерних дисциплін на прикладі теоретичної механіки з використанням міжнародних стандартів якості/ С. Подлєсний, О. Періг, О. Стадник (стр.38-53)
Кліменко В. Структура навчального плану і фаховий рівень випускника технічного університету/ В. Кліменко (стр.54-65)
Бачинський О. Шляхи удосконалення практичної підготовки студентів агрономічних спеціальностей відповідно до вимог Болонського процесу/ О. Бачинський (стр.66-75)
Колеснікова К. Моніторинг публікацій кафедр університету/ К. Колеснікова, А. Негрі (стр.76-77)
Наказ Про затвердження Умов прийому на навчання до вищих навчальних закладів України в 2015 році (стр.78)
Умови прийому на навчання до вищих навчальних закладів України в 2015 році (стр.79-102)
Вища освіта і наука: огляд періодичних видань (стр.103)
Интересные статьи :
Найти похожие


8.

Заглавие журнала :Вища школа -2016г.,N 4
Интересные статьи :
Черевко О. Університет, спрямований у майбутнє/ О. Черевко (стр.7-16)
Корновенко С. Становлення та розвиток черкаської школи істориків-аграрників професора Анатолія Морозова/ С. Корновенко (стр.17-21)
Лизогуб В. Розвиток наукової фізіологічної школи імені Михайла Босого: проблеми та перспективи/ В. Лизогуб (стр.22-25)
Салапатов В. Перспективи розвитку наукових досліджень ФОТІУС/ В. Салапатов, Б. Онищенко, І. Осауленко (стр.26-30)
Шпак В. Інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва: історія і сьогодення/ В. Шпак, Г. Майборода (стр.31-38)
Нінова Т. Історичний шлях: від природничого відділення до навчально-наукового інституту природничих наук / Т. Нінова (стр.39-45)
Земзюліна Н. Навчально-науковий інститут історії і філософії/ Н. Земзюліна (стр.46-52)
Швидка Л. Восьмирічний інститут із майже столітньою історією/ Л. Швидка (стр.53-58)
Яценко Т. Психологічний факультет: традиції і сьогодення/ Т. Яценко, Л. Туз, І. Дударенко (стр.59-64)
Богатирьов О. Фізмат ЧНУ: віхи становлення/ О. Богатирьов, Л. Кляцька, Ю. Ляшенко (стр.65-69)
Нечипоренко Л. Історія становлення навчально-наукового інституту фізичної культури, спорту і здоров’я/ Л. Нечипоренко, І. Хоменко (стр.70-75)
Погрібний І. Слово — наша зброя/ І. Погрібний (стр.76-83)
Бондаренко Т. Функціонування та перспективи розвитку студентського телебачення в контексті задоволення інформаційних потреб медійної аудиторії/ Т. Бондаренко (стр.84-92)
Кононенко Ю. З думкою про майбутнє вищої освіти в Україні/ Ю. Кононенко, Г. Данильчук (стр.93-100)
Архипова С. Професійна підготовка майбутніх соціальних педагогів і соціальних працівників у рамках програми подвійних дипломів/ С. Архипова (стр.101-106)
Десятов Т. Концепції впровадження сучасних стандартів професійної освіти у навчальний процес вищої школи: зарубіжний досвід/ Т. Десятов (стр.107-114)
Голиш Г. Інформаційно-просвітницьке осердя університету/ Г. Голиш (стр.115-120)
Кірєєва В. Бібліотека Черкаського педагогічного інституту в повоєнні роки (1946-1955)/ В. Кірєєва, О. Силка (стр.121-126)
Интересные статьи :
Найти похожие


9.

Заглавие журнала :Вища школа -2016г.,N 9
Интересные статьи :
Симонова М. Володимир Петренко — фундатор національної системи стандартів вищої освіти/ М. Симонова (стр.7-8)
Присенко М. Стандартизація вищої освіти: реформи та їх наслідки/ М. Присенко (стр.9-26)
Салов В. Особливості проектування вищої освіти згідно з чинною нормативною базою/ В. Салов (стр.27-35)
Вітченко А. Стандартизація вищої освіти в Україні: стан, проблеми, перспективи вдосконалення/ А. Вітченко (стр.36-56)
Артемов В. Деонтологічна педагогіка як новий науковий напрям в освітньому процесі/ В. Артемов (стр.57-66)
Красильникова Г. Стандартизація вищої освіти України як механізм забезпечення її якості/ Г. Красильникова (стр.67-76)
Ямковий В. Апробація моніторингу системи вищої освіти на прикладі Харківської області/ В. Ямковий (стр.77-98)
Сусь Б. Самостійна навчальна діяльність студентів в умовах комп’ютеризації навчального процесу/ Б. Сусь, Б. мол. Сусь (стр.95-102)
Камишин В. Системно-кібернетичні основи організації простору знань у дидактиці в умовах інформаційного буму/ В. Камишин, О. Рева, Н. Добровольська (стр.103-116)
Зварич І. Історичні періоди розвитку вищої освіти в Іспанії/ І. Зварич (стр.117-126)
Интересные статьи :
Найти похожие


10.

Заглавие журнала :Вища школа -2017г.,N 4
Интересные статьи :
Куцик П. Львівському торговельно-економічному університету — 200 років/ П. Куцик, С. Гелей (стр.7-23)
Барна М. Львівський торговельно-економічний університет — визнаний науковий центр з економіки та торгівлі/ М. Барна, Б. Семак (стр.24-33)
Яцунь О. Університетська освіта: шлях від ревізії до світоглядного переосмислення та визначення нових векторів розвитку/ О. Яцунь (стр.34-47)
Дараган Т. Інтернаціоналізація вищої освіти у XXI столітті: досвід університетів США і Європи/ Т. Дараган, Н. Тимошенко, О. Власюк (стр.48-54)
Качмар О. Освіта як дієвий механізм профілактики й подолання агресивної поведінки особистості/ О. Качмар (стр.55-64)
Головенкін В. Ще раз про систему оцінок у вищій школі/ В. Головенкін (стр.65-72)
Корсак О. Світовий тренд з вимірювання якості середньої і вищої освіти: зарубіжний і національний досвід/ О. Корсак (стр.73-82)
Бебко С. Система вищої освіти як об’єкт наукового дослідження/ С. Бебко (стр.83-89)
Возняк О. Переваги та недоліки застосування опорних схем у навчальному процесі / О. Возняк (стр.90-97)
Интересные статьи :
Найти похожие


11.

Заглавие журнала :Вища школа -2018г.,N 1
Интересные статьи :
Загірняк М. Уніфікація та детермінація вимог до підготовки PhD-дисертацій: недоцільне ускладнення чи необхідна умова?/ М. Загірняк [та ін.] (стр.7-19)
Ткаленко К. Проблемні питання колективного управління майновими правами суб’єктів ринку образотворчого мистецтва в Україні/ К. Ткаленко (стр.19-27)
Кращенко Ю. Конкурс наукових проектів молодих учених Міністерства освіти і науки України: генеза та підсумки/ Ю. Кращенко, Р. Жебчук, І. Дегтярьова (стр.28-43)
Дєордіца Таяна-Лідія. До проблеми оцінювання результатів учіння/ Таяна-Лідія Дєордіца (стр.44-54)
Кугай Н. Формування методологічних знань і вмінь майбутніх учителів математики у процесі навчання дисципліни “Методи оптимізації”/ Н. Кугай, М. Калініченко (стр.55-71)
Корсак К. Про засади правильного мислення у темі глобального потепління/ К. Корсак (стр.72-81)
Прадій Т. Методичні засади викладання історії біохімії як фундаментальної основи медико-біологічної науки/ Т. Прадій, І. Крамаренко (стр.82-88)
Гавриленко В. Роль ХДУ в об’єднанні зусиль і впровадженні європейських природоохоронних директив та ініціатив на Херсонщині (погляд зі сторони)/ В. Гавриленко (стр.89-92)
Возняк О. Про доцільність впровадження дисципліни “Криміналістична хімія” для вишів системи МВС України/ О. Возняк (стр.93-105)
Кириленко В. Серія навчальних видань “Цінні папери. Фондовий ринок”/ В. Кириленко (стр.106-110)
Соколова І. Освітологія — науковий напрям інтегрованого дослідження сфери освіти/ І. Соколова (стр.111-113)
Интересные статьи :
Найти похожие


12.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Загірняк М., Некрасов А., Бахарєв В.
Заглавие : Уніфікація та детермінація вимог до підготовки PhD-дисертацій: недоцільне ускладнення чи необхідна умова?
Параллельн. заглавия :The Unification and Determination of the Requirements to PhD Theses Preparation: an Unreasonable Complication or a Necessary Condition?
Место публикации : Вища школа. - 2018. - № 1. - С. 7-19 (Шифр 21876/2018/1)
Примечания : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметные рубрики: Методи навчання -- Методы обучения
Ключевые слова (''Своб.индексиров.''): вимоги--оформлення--дисертації--науковий ступінь--доктор філософії
Найти похожие

13.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Кожем’яка М. О., Головаха М. Л., Лісунов М. С.
Заглавие : Організація роботи студентського наукового товариства в умовах дистанційного формату забезпечення освітнього процесу
Параллельн. заглавия :Organization of the student scientific society’s work in the conditions of remote format of the educational process
Место публикации : Медична освіта (Тернопіль). - 2021. - № 2. - С. 28-34 (Шифр МУ7/2021/2)
Примечания : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметные рубрики: ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ -- ДИСТАНЦИОННОЕ ОБУЧЕНИЕ
КЛІНІЧНА ПРАКТИКА СТУДЕНТІВ -- КЛИНИЧЕСКАЯ ПРАКТИКА СТУДЕНТОВ
Ключевые слова (''Своб.индексиров.''): науковий--гурток--програмна--платформа--карантин--ковід--короновірус
Найти похожие

14.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Козьменко С.
Заглавие : Виклики на шляху інтеграції у міжнародний науковий простір
Место публикации : Вища освіта України. - 2014. - № 3. - С. 24-29 (Шифр 23823/2014/3)
Предметные рубрики: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ
Найти похожие

15.

Заглавие журнала :Медична освіта (Тернопіль) -2002г.,N 1
Интересные статьи :
Вороненко Ю. Про необхідність створення інформаційної системи "Інтермедвуз"/ Ю. Вороненко, В. Гирін, О. Мінцер (стр.3-9)
Кобзар О. Дидактична роль проблемного навчання в підготовці лікарів/ О. Кобзар (стр.10-13)
Мисула І. Самостійна робота студентів та її вдосконалення/ І. Мисула, В. Файфура (стр.14-16)
Павленко О. . Сучасні підходи до покращення післядипломної освіти лікарів-стоматологів/ О. Павленко, Т. Волосовець (стр.17-20)
Черних В. Розвиток дистанційного навчання в НФАУ як перспективної форми освіти/ В. Черних (стр.21-24)
Лезвинський Я. Шляхи підвищення якості викладання травматології і ортопедії/ Я. Лезвинський (стр.25-26)
Гоженко А. Біоетика та методологія викладання патологічної фізіології/ А. Гоженко (стр.27-29)
Нейко Є. Технології мультимедіа: новий підхід до лекційних курсів/ Є. Нейко, І. Головач (стр.30-32)
Бакалюк О. Питання первинної профілактики неінфекційних захворювань внутрішніх органів і пропаганди здорового способу життя в програмі підготовки сімейного лікаря/ О. Бакалюк, (стр.33-38)
Матейко Г. Шляхи покращення підготовки субординаторів на кафедрі інфекційних хвороб/ Г. Матейко (стр.39-41)
Чигур Р. Вплив навколишнього природнього середовища на стан здоров"я населення західного регіону України у 1970-1990-х роках/ Р. Чигур (стр.42-45)
Бітенський В. Студентський науковий гурток і викладання психіатрії/ В. Бітенський (стр.46-48)
Бобак М. Формування особистості медика третього тисячоліття/ М. Бобак (стр.49-50)
Півторак В. Формування особистості лікаря і проблема гуманізму біологічних та медичних експериментів/ В. Півторак (стр.51-54)
Ухач В. Українські лікарі в національно-визвольних змаганнях 40-50 рр. (до питання діяльності організаторів мережі вишколів підпільного Українського Червоного хреста (УЧХ) в УПА)/ В. Ухач (стр.55-57)
Стефанюк В. Лікування хворих на виразкову хворобу, які контактують із сполуками хрому/ В. Стефанюк, Ю. Поспішіль, І. Тихоненко (стр.58-61)
Білоус С. Особливості ранньої діагностики алкогольної залежності/ С. Білоус (стр.62-63)
Интересные статьи :
Найти похожие


16.

Заглавие журнала :Медична освіта (Тернопіль) -2009г.,N 3
Интересные статьи :
Барінов Е.Ф. Сучасні підходи до створення мультимедійних програм та фільмів для реалізації проблемного навчання в медичних вузах/ Е. Ф. Барінов [и др.] (стр.5-8.)
Лісовий В.М. Базова практично орієнтована підготовка лікаря загальної практики в галузі медицини праці в аспекті болонської системи/ В. М. Лісовий [и др.] (стр.8-12.)
Марценюк В.П. Визначення пріоритетних інноваційних методик підготовки лікарів-стоматологів на основі методу аналізу ієрархій/ В. П. Марценюк, О. О. Стаханська (стр.13-18.)
Кадочников В.С. Оптимізація викладання на кафедрі загальної хірургії в умовах кредитно-модульної системи/ В. С. Кадочников, Д. М. Давидов, Н. Д. Волошенкова (стр.19-20.)
Кирюшенко Т.І. Використання графів логічних структур при викладанні дисципліни "Інфекційні хвороби"/ Т. І. Кирюшенко (стр.21-23.)
Корнієнко О.М. Мотивація професійної діяльності провізорів і чинники, що зумовлюють престиж вищих навчальних закладів/ О. М. Корнієнко [и др.] (стр.23-26.)
Гонський Я.І. Доказова медицина як науковий напрямок/ Я. І. Гонський [и др.] (стр.27-28.)
Кабачний В.І. Особливості викладання деяких питань розділу "Електрохімія" в курсі фізичної та колоїдної хімії у вищому фармацевтичному навчальному закладі/ В. І. Кабачний [и др.] (стр.29-33.)
Кліщ Г.І. Спільні та відмінні риси впровадження болонського процесу в Австрії та Україні/ Г. І. Кліщ, А. М. Пришляк (стр.33-36.)
Кулянда І.С. Умови інтеграції післядипломної освіти ортопедів-травматологів у європейський освітній простір/ І. С. Кулянда [и др.] (стр.37-38.)
Ткаченко О.В. Аспекти післядипломної освіти з неврології в Україні/ О. В. Ткаченко, О. В. Новікова, В. В. Оржешковський (стр.39-40.)
Кольцова Н.І. Мотивації та мішені впливу при промоції здорового способу життя (ЗСЖ) в дитячій стоматології/ Н. І. Кольцова [и др.] (стр.41-43.)
Галайчук І.Й. Інформаційна онкологічна служба: досвід національного інститут раку США (огляд)/ І. Й. Галайчук [и др.] (стр.44-48.)
Ващенко Н.М. Сучасна вища освіта в Україні (проблеми реалізації болонського процесу в українській вищій освіті)/ Н. М. Ващенко (стр.48-52.)
Маланчук Л.М. Досвід організації навчального процесу на кафедрі акушерства і гінекології в процесі впровадження кредитно-модульної системи освіти/ Л. М. Маланчук [и др.] (стр.53-55.)
Цяпа Ю.М. Наш досвід викладання клінічної фармації іноземним студентам/ Ю. М. Цяпа [и др.] (стр.55-56.)
Середа О.М. Кафедра медичної біології львівського національного медичного університету імені Данила Галицького: історичні та наукові аспекти розвитку/ О. М. Середа, О. Я. Чупашко, О. Д. Луцик (стр.57-61.)
Пришляк А.М. Історико-педагогічні аспекти доказової медицини/ А. М. Пришляк [и др.] (стр.62-63.)
Интересные статьи :
Найти похожие


17.

Заглавие журнала :Медична освіта (Тернопіль) -2013г.,N 1
Интересные статьи :
Мисуля І. Р. Досвід викладання медичної реабілітації студентам медичного факультету/ І. Р. Мисуля, Т. Г. Бакалюк, І. М. Салайда (стр.5-7)
Загричук Г. Я. Підготовка фахівців у вищих навчальних закладах України в сучасних умовах на основі компетентнісного підходу/ Г. Я. Загричук, В. П. Марценюк, І. Р. Мисула (стр.8-11)
Думанський Ю. В. Реорганізація системи підготовки наукових кадрів у Донецькому національному медичному університеті ім. М. Горького/ Ю. В. Думанський, О. М. Сулаєва, І. І. Зінкович (стр.12-15)
Пішак В. П. З досвіду застосування кейс-методу та проактивної презентації при читанні лекційного матеріалу/ В. П. Пішак, О. І. Захарчук, М. І. Кривчанська (стр.16-20)
Василик В. С. Інтерактивні тренінги навчання життєвих навичок у попередженні ВІЛ/СНІДу серед школярів міста/ В. С. Василик, О. М. Крекотень (стр.21-23)
Гриб В. А. Нові інноваційні технології та шляхи поліпшення навчального процесу зі спеціальності "Неврологія"/ В. А. Гриб (стр.24-27)
Марущак М. І. Особливості навчального процесу при викладанні дисциплши "Клінічна патофізіологія" в університетах Сполучених Штатів Америки/ М. І. Марущак, О. В. Денефіль, І. Я. Криницька (стр.28-30)
Карпенко Ю. І. Підвищення мотиваційного компонента навчального процесу шляхом використання сучасних технологій дистанційного навчання у викладанні кардіології/ Ю. І. Карпенко [и др.] (стр.31-34)
Кузняк Н. Б. Методика підготовки і читання лекцій з хіургічної стоматології/ Н. Б. Кузняк, С. В. Ткачик, Я. В. Горицький (стр.35-36)
Марков А. В. Методи індивідуального засвоєння знань лікарями-інтернами під час навчального процесу на кафедрі терапевтичної стоматології ФПДО/ А. В. Марков, Ж. М. Шевченко, О. І. Мрочко (стр.37-39)
Муц Л. Б. Застосування педагогічних програмних засобів освіти в навчальному процесі вищої школи/ Л. Б. Муц (стр.40-42)
Стефанко С. Л. Сучасні підходи до типології і структури заняття при вивченні клінічних дисциплін у медичних ВНЗ/ С. Л. Стефанко (стр.43-44)
Куровська В. О. Напрямки удосконалення викладання фізіології/ В. О. Куровська (стр.45-47)
Кравчук Л. В. . Урахування фізіологічних та психологічних особливостей людини у процесі професійної підготовки майбутніх фахівців-медиків/ Л. В. Кравчук, С. В. Бондаренко, Н. В. Довбенко (стр.48-50)
Гусакова І. В. Емпатія у сфері медичної освіти-діагностичні інструменти/ І. В. Гусакова (стр.51-54)
Нікіфорова Т. О. Методична розробка міждисциплінарного практичного заняття на тему "Грип у вагітних в умовах пандемії" із застосуванням інтерактивного методу аналізу конкретних проблемних ситуацій/ Т. О. Нікіфорова, Т. П. Яремчук, М. М. Чуйко (стр.55-58)
Кузняк Н. Б. Методи і форми контролю успішності студентів на практичних заняттях з дисципліни "Хірургічна стоматологія"/ Н. Б. Кузняк, Р. Р. Дмитренко, О. О. Галагдин (стр.59-60)
Кривецький В. В. Інформаційні технології в навчанні студентів на кафедрі анатомії людини ім. М.Г. Туркевича/ В. В. Кривецький, Б. Г. Макар, Ф. Д. Марчук (стр.61-63)
Личковський Е. І. Сучасні підходи до викладання біофізики для студентів-фармацевтів вищих медичних навчальних закладів ІІІ-IV рівнів акредитації за умов кредитно-модульної системи навчання/ Е. І. Личковський [и др.] (стр.64-66)
Гаїна Н. І. Організація навчального процесу за кредитно-модульною системою з анатомії людини/ Н. І. Гаїна, Т. В. Процак (стр.67-68)
Бурова Л. М. Інтерактивні технологи заочного навчання студентів-фармацевтів/ Л. М. Бурова (стр.69-71)
Зайцева К. А. Проблеми формування світогляду лікарів та нові напрямки післядипломної медичної освіти в Україні/ К. А. Зайцева, В. С. Василик, П. С. Жученко (стр.72-74)
Городецький В. Є. Особливості викладання клінічної імунології та алергології для студентів стоматологічного факультету зі спеціальності "Стоматологія"/ В. Є. Городецький (стр.75-76)
Кравчук Л. В. Ідеї Сковороди у здоров'язберігаючій філософії сучасного суспільства/ Л. В. Кравчук, С. В. Бондаренко, Т. Б. Кадобний (стр.77-80)
Шумко Б. І. Студентський науковий гурток як шлях підвищення рівня знань за кредитно-модульною системою/ Б. І. Шумко, В. В. Шульгіна, Л. Я. Федонюк (стр.81-82)
Аймедов К. В. Перспектива застосування у закладах вищої медичної освіти методів випереджуючого навчання/ К. В. Аймедов (стр.83-84)
Тригубчак О. В. Досвід викладання дисципліни "Фармакоекономіка" для студентів спеціальності "Клінічна фармація"/ О. В. Тригубчак (стр.85-87)
Байдалка І. Д. Методологічні засади викладання епідеміяології студентам стоматологічного факультету у світлі вимог Болонського процесу/ І. Д. Байдалка (стр.88-90)
Сидоренко О. Л. Особливості проведення практичних занять з кардіології для студентів 6 курсу медичного факультету на кафедрі невідкладної та екстреної медичної допомоги в умовах кредитно-модульної системи навчання/ О. Л. Сидоренко (стр.91-94)
Ярема Н. І. Роль навчально-практичних центрів первинної медико-санітарної допомоги в підготовці студентів та інтернів до роботи в первинній ланці охорони здоров'я/ Н. І. Ярема (стр.95-97)
Чурпій К. Л. Місце духовності у підготовці фахівця-реабілітолога/ К. Л. Чурпій (стр.98-99)
Іоффе О. Ю. Методологічні особливості викладання теми "Сепсис" відповідно до вимог Болонської декларації/ О. Ю. Іоффе [и др.] (стр.100-102)
Чурпій К. Л. Роль викладача-куратора у виховній роботі зі студентами/ К. Л. Чурпій (стр.103-104)
Федонюк Л. Я. Педагог і дослідник біологічного циклу/ Л. Я. Федонюк [и др.] (стр.105-110)
Интересные статьи :
Найти похожие


18.

Заглавие журнала :Медична освіта (Тернопіль) -2018г.,N 1
Интересные статьи :
Алєксєєнко О. А. Навчальна демонстрація автопсії як метод проведення практичного заняття з патоморфології/ О. А. Алєксєєнко [та ін.] (стр.5-7)
Бобрук С. В. Шляхи покращення навчання з метою попередження психоемоційних порушень у студентів-медиків вищих медичних закладів/ С. В. Бобрук (стр.8-10)
Боярчук О. Р. Особливості викладання предмета “Основи раціонального харчування” на кафедрі дитячих хвороб з дитячою хірургією/ О. Р. Боярчук [та ін.] (стр.11-15)
Гевкалюк Н. О. Компетентнісний підхід у професійній підготовці лікарів-стоматологів дитячих/ Н. О. Гевкалюк (стр.16-18)
Гусєв В. М. Шляхи оптимізації додипломного навчання на кафедрі акушерства та гінекології/ В. М. Гусєв, В. М. Астахов, Є. О. Шевченко (стр.19-21)
Зеленюк В. Г. Ефективність методу “Ділова гра” на заняттях з аптечної технології лікарських засобів/ В. Г. Зеленюк, О. М. Горошко, О. Ю. Ткачук (стр.22-25)
Ільницька О. М. Актуальність післядипломної освіти медичних працівників у державних закладах охорони здоров’я України (1 повідомлення)/ О. М. Ільницька [та ін.] (стр.26-29)
Корольова Т. В. Стан сформованості професійно-етичної культури майбутнього лікаря/ Т. В. Корольова (стр.30-34)
Машейко І. В. Методичні аспекти покращення підготовки студентів-випускників з ортопедичної стоматології до практично-орієнтованого та тестового ліцензійного іспитів/ І. В. Машейко [та ін.] (стр.35-38)
Мисула І. Р. Шляхи вдосконалення викладання медичної реабілітації в сучасних умовах/ І. Р. Мисула [та ін.] (стр.39-42)
Пилипчук В. І. Роль інноваційних технологій у навчанні з циклу “Хірургія” студентів 6-го курсу медичного факультету/ В. І. Пилипчук (стр.43-45)
Рогальський І. О. Особливості викладання медичного права для студентів-медиків/ І. О. Рогальський, Н. М. Калинюк (стр.46-49)
Скробач Н. В. Шляхи підвищення якісного рівня вищої освіти/ Н. В. Скробач [та ін.] (стр.50-54)
Ткаченко А. С. Чи варто використовувати наукометричний M-коефіцієнт на додаток до індексу Гірша при оцінці наукового вкладу викладачів медичних університетів?/ А. С. Ткаченко [та ін.] (стр.55-57)
Топол І. О. Впровадження онлайн-курсу як елементу дистанційної форми навчання у навчальний процес кафедри мікробіології, вірусології та імунології/ І. О. Топол (стр.58-61)
Kulbashna Ya. A. The role of game technology in advancing of future dentists’ professional vocabulary competence formation process/ Ya. A. Kulbashna, V. О. Zakharova (стр.62-67)
Zhdan V. M. Implementation of main interactive teaching methods in training of medical specialist/ V. M. Zhdan [та ін.] (стр.68-71)
Гнатюк М. С. Особливості засвоєння практичних навичок лікарями хірургічних спеціальностей при вивченні ендоскопічної хірургії/ М. С. Гнатюк [та ін.] (стр.72-74)
Кастнерова М. Синдром вигорання - важлива проблема підготовки медичних сестер (досвід Південної Чехії)/ М. Кастнерова [та ін.] (стр.75-78)
Колесник Т. В. Використання майстер-класів для формування навичок виконання медичних маніпуляцій на кафедрі пропедевтики внутрішньої медицини/ Т. В. Колесник, О. В. Смольянова (стр.79-81)
Ленчук Т. Л. Реалізація дидактичних принципів у практиці наукової підготовки іноземних студентів до навчання в медичному університеті/ Т. Л. Ленчук (стр.82-86)
Лихацька Г. В. Методологія викладання гастроентерології студентам з англомовною формою навчання на кафедрі внутрішньої медицини № 2/ Г. В. Лихацька (стр.87-90)
Мясоєдова В. А. Студентський науковий гурток на кафедрі клінічної анатомії та оперативної хірургії як шлях до вдосконалення професійних навиків майбутнього лікаря/ В. А. Мясоєдова (стр.91-94)
Мисула І. Р. Досвід викладання англомовним студентам на кафедрі медичної реабілітації за кредитно-модульною системою/ І. Р. Мисула, О. Я. Зятковська, Т. Г. Бакалюк (стр.95-97)
Муратова Т. М. Індивідуальна бесіда як інструмент покращення опанування навчального матеріалу/ Т. М. Муратова, В. В. Добровольський (стр.98-102)
Павлюк Т. В. Особливості емоційної сфери медичних працівників/ Т. В. Павлюк, Т. І. Толокова (стр.103-107)
Петрушанко Т. О. Досвід позааудиторної роботи зі студентами на кафедрі терапевтичної/ Т. О. Петрушанко [та ін.] (стр.108-111)
Посохова К. А. Подання інформації про побічну дію лікарських засобів при викладанні фармакології/ К. А. Посохова [та ін.] (стр.112-114)
Спіріна І. Д. Досвід використання кросвордів при викладанні дисципліни “Психіатрія. Наркологія”/ І. Д. Спіріна [та ін.] (стр.115-117)
Швед М. І. Досвід використання віртуальних навчально-самоконтролюючих програм у симуляційно-тренінговій підготовці студентів на кафедрі невідкладної та екстреної медичної допомоги/ М. І. Швед [та ін.] (стр.119-124)
Dudko О. G. Managing “Traumatology and orthopedics” educational course for foreign students in bukovynian state medical university/ О. G. Dudko (стр.125-128)
Logoyda L. S. Methodological aspects of teaching of standardization of medicines for foreign students/ L. S. Logoyda, N. O. Zarivna, D. B. Korobko (стр.129-133)
Дідух В. Д. До 100-річчя від дня смерті Івана Пулюя/ В. Д. Дідух [та ін.] (стр.136-140)
Fedonyuk L. Ya. Educational biological museum of medical biology department - valuable treasure and pride of the university/ L. Ya. Fedonyuk, S. S. Podobivsky, О. M. Yarema (стр.141-145)
Интересные статьи :
Найти похожие


19.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Мясоєдова В. А.
Заглавие : Студентський науковий гурток на кафедрі клінічної анатомії та оперативної хірургії як шлях до вдосконалення професійних навиків майбутнього лікаря
Место публикации : Медична освіта (Тернопіль). - 2018. - № 1. - С. 91-94 (Шифр МУ7/2018/1)
Примечания : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметные рубрики: Освіта медична -- Образование медицинское
Отдельные направления воспитания студентов
Ключевые слова (''Своб.индексиров.''): оперативна хірургія--клінічна анатомія--наукова робота
Найти похожие

20.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Рудавський Ю.
Заглавие : Реалії та проблеми інтеграції вищої школи України в європейський освітній та науковий простір (на прикладі "Львівської політехніки")
Место публикации : Вища школа. - 2004. - №1. - С. 45-49 (Шифр 21876/2004/1)
Предметные рубрики: Освіта реформа -- Образования реформа
Найти похожие

 1-20    21-23 
 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)