Главная Упрощенный режим Видео-инструкция Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Высшее образование- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Книги (11)Периодические издания (135)Библиотечные издания (14)Краеведение (2)
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>K=новітні<.>)
Общее количество найденных документов : 32
Показаны документы с 1 по 10
 1-10    11-20   21-30   31-32 
1.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Герасимчук П. O., Павлишин А. В., Фіра Д. Б.
Заглавие : Впровадження інноваційних технологій у викладання навчальної дисципліни на кафедрі загальної хірургії
Параллельн. заглавия :Implementation of innovative technologies of teaching at the department of general surgery
Место публикации : Медична освіта (Тернопіль). - 2021. - № 1. - С. 17-22 (Шифр МУ7/2021/1)
Примечания : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметные рубрики: ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ -- ИНФОРМАЦИОННЫЕ ТЕХНОЛОГИИ
ВИКЛАДАННЯ -- ПРЕПОДАВАНИЕ
ІНТЕРАКТИВНІ МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- ИНТЕРАКТИВНЫЕ МЕТОДЫ ОБУЧЕНИ
Ключевые слова (''Своб.индексиров.''): новітні
Найти похожие

2.

Заглавие журнала :Вища школа -2019г.,N 7
Интересные статьи :
Ігнатюк А. Київському національному університету імені Тараса Шевченка — 185, економічному факультету — 75: історія і сучасність/ А. Ігнатюк [та ін.] (стр.7-17)
Власюк О. Проблеми євроінтеграційного поступу системи вищої освіти України/ О. Власюк, Т. Дараган, Н. Тимошенко (стр.18-31)
Корсак К. Ноомислення як засіб ліквідації частини загроз духовно-інтелектуального колапсу/ К. Корсак [та ін.] (стр.32-45)
Чирчик С. Професійна підготовка майбутніх дизайнерів як загально-педагогічний феномен/ С. Чирчик (стр.46-51)
Бровченко А. Розгортання просторового мислення у майбутніх педагогів-дизайнерів у процесі проектно-художньої діяльності/ А. Бровченко (стр.52-58)
Майданець-Баргилевич О. Новітні пошуки у художньому малярстві на тканині в Україні XX — початку XXI ст/ О. Майданець-Баргилевич (стр.59-66)
Роїк Ю. Форми та методи професійного навчання з етнодизайну кераміки художників декоративно-прикладного мистецтва/ Ю. Роїк, А. Руденченко (стр.67-78)
Дюкова Е. Організація вивчення української літератури в сучасній Білорусі/ Е. Дюкова (стр.79-89)
Гуйтур М. Про приналежність майнових прав на службові винаходи (корисні моделі), створені науковими (науково-педагогічними) працівниками/ М. Гуйтур [та ін.] (стр.90-95)
Интересные статьи :
Найти похожие


3.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Герасимюк І. Є., Мізь А. В., Пришляк А. М., Ремінецький Б. Я., Криницька І. Я.
Заглавие : Новітні технології як прогресивний метод покращення компетентнісного навчання предмета "Анатомія людини" за умов інтернаціоналізації вищої освіти
Параллельн. заглавия :Newest technologies as advanced method to improve competence teaching of “human anatomy” discipline under the condition of internationalization of higher education
Место публикации : Медична освіта (Тернопіль). - 2017. - № 4. - С. 9-13 (Шифр МУ7/2017/4)
Примечания : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметные рубрики: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ
МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ
Географич. рубрики: Тернопіль
Ключевые слова (''Своб.индексиров.''): засоби
Аннотация: Мета роботи – запропонувати студентам та викладачам медичного факультету засоби та обґрунтувати методи для компетентнісного покращення навчання та засвоєння предмету «Анатомія людини», як фундаментальної дисципліни при здобуванні професії лікаря в умовах мультикультуральності та інтернаціоналізацїї вищої освіти в Україні.Основна частина. У статті окреслені виклики та проблеми з якими стикнулися вищі медичні навчальні заклади за умов інтернаціоналізації освіти в Україні в останні роки, як приклад наведена кафедра анатомії людини Тернопільського державного медичного університету ім. І. Я. Горбачевського. Описано як впровадження та застосування новітніх технологій та методів допомагають компетентнісно підвищити якість навчання анатомії людини та покращити засвоюваність матеріалу серед студентів.Висновок. Використання новітніх засобів та технологій в підготовці кваліфікованих спеціалістів у галузі медицини однозначно. Допомагає студентам краще засвоїти предмет «анатомія людини» та опанувати практичні навички, сприяє виробленню у студента творчого підходу до навчання, навчає його аналізу та синтезу при роботі з інформацією, сприяє професійному розвитку викладачів і студентів, робить студента само організованим, розвиває здібності мислити самостійно, робить процес навчання цікавим та динамічним, а також створює всім студентам, без виключення, рівні можливості.
Найти похожие

4.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Бойцанюк С. І., Чорній Н. В., Залізняк М. С.
Заглавие : Симуляційне навчання як спосіб формування практичних навичок під час підготовки лікаря-стоматолога
Параллельн. заглавия :Simulation training as a method of forming the preparation practical skills of a dentist
Место публикации : Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - 2017. - N 4. - С. 11-14 (Шифр ПУ56/2017/4)
Примечания : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметные рубрики: Освіта медична -- Образование медицинское
Ключевые слова (''Своб.индексиров.''): новітні--технології--студент
Аннотация: Застосування симуляційних методів в умовах, максимально наближених до реальних, для навчання майбутніх стоматологів - невід’ємна частина навчального процесу. Студент усвідомлено виконує дії в обстановці, що моделює реальну, з використанням спеціальних засобів - фантомів, що дають змогу відпрацьовувати мануальні навички, необхідні для професійної досконалості. Студенти, котрі засвоїли практичні навички за допомогою симуляторів, значно швидше й упевненіше переходять до втручань у пацієнтів. Симуляційне навчання - найефективніший спосіб формування практичного досвіду в майбутніх лікарів. Навчання на фантомах створює можливість підвищити рівень практичних навичок студентів-стоматологів на навчальному етапі, забезпечуючи більш плавний і безпечний перехід до медичної діяльності
Найти похожие

5.

Заглавие журнала :Медична освіта (Тернопіль) -2017г.,N 4
Интересные статьи :
Бабінець Л. С. Оптимізація практичної підготовки фахівців сімейної медицини на додипломному рівні навчання/ Л. С. Бабінець [та ін.] (стр.5-8)
Герасимюк І. Є. Новітні технології як прогресивний метод покращення компетентнісного навчання предмета "Анатомія людини" за умов інтернаціоналізації вищої освіти/ І. Є. Герасимюк [та ін.] (стр.9-13)
Грицан Л. Д. Багатоваріантні та комплексні задачі як засоби перевірки якості засвоєння програмного матеріалу з фізичної та колоїдної хімії у вищому фармацевтичному навчальному закладі/ Л. Д. Грицан (стр.14-17)
Дмитришин Т. М. На шляху професійного зростання лікарів-стоматологів-інтернів: тенденція, виклики та перспектива на майбутнє/ Т. М. Дмитришин (стр.18-25)
Заєць Т. А. Аспекти навчання студентів методів функціональної діагностики в гастроентерології/ Т. А. Заєць (стр.26-28)
Корда М. М. Досвід застосування телемедичних технологій на первинному рівні медичної допомоги/ М. М. Корда [та ін.] (стр.29-33)
Криницька І. Я. Інновації у медичній освіті: інтегративний підхід до діагностики, лікування та профілактики захворювань/ І. Я. Криницька [та ін.] (стр.34-37)
Марущак М. І. Викладання в медичному університеті на засадах лідерства/ М. І. Марущак [та ін.] (стр.38-41)
Олеськова Г. Г. Академічна освіта сестринського персоналу Німеччини: реалії сьогодення і перспективи/ Г. Г. Олеськова (стр.42-47)
Сабатовська І. С. Педагогічні умови використання активних методів навчання у процесі підготовки фахівців медичного профілю/ І. С. Сабатовська, М. А. Селезньов (стр.48-52)
Тозюк О. Ю. Компетентнісно-інтегративний підхід у професійній підготовці майбутніх провізорів/ О. Ю. Тозюк (стр.53-57)
Фіра Д. Б. Симуляційне навчання студентів як один із перспективних методів формування та вдосконалення професійних хірургічних навичок у майбутніх лікарів/ Д. Б. Фіра (стр.58-61)
Ястремська С. О. Концептуальні засади професійної підготовки майбутніх магістрів сестринської справи у вищих медичних навчальних закладах засобами дистанційного навчання/ С. О. Ястремська (стр.62-65)
Likhacheva N. V. Optimization of the educational process for advanced assistance of newborn with perinatal pathology of the nervous system/ N. V. Likhacheva [та ін.] (стр.66-69)
Бойко Т. В. Досвід освоєння практичних навичок та особливості індивідуальної роботи студентів 5 курсу медичного факультету на кафедрі внутрішньої медицини № 3/ Т. В. Бойко (стр.70-73)
Бондаренко О. О. Досвід впровадження методу навчання на кафедрі патологічної анатомії, основаного на принципі розбору клінічних випадків (case-based learning). Частина 2: аналіз результатів впровадження/ О. О. Бондаренко, Н. С. Петрук, І. С. Шпонька (стр.74-76)
Волошина О. Б. Опрацювання різних методик викладання диференційної діагностики есенціальної резистентної та псевдорезистентної артеріальної гіпертензії для лікарів-інтернів зі спеціальності "Загальна практика – сімейна медицина"/ О. Б. Волошина [та ін.] (стр.77-80)
Колісник Н. С. Організація навчального процесу на кафедрі фтизіатрії ДЗ "Дніпропетровська медична академія МОЗ України"/ Н. С. Колісник [та ін.] (стр.81-84)
Кущ О. Г. Дистанційне навчання в системі медичної освіти (перший досвід кафедри нормальної фізіології ЗДМУ)/ О. Г. Кущ [та ін.] (стр.85-89)
Паласюк Г. Б. Використання технологій кооперативного навчання у професійній підготовці медичних сестер Австрії/ Г. Б. Паласюк, Б. М. Паласюк, Н. М. Ярема (стр.90-94)
Радецька Л. В. Досвід організації самостійної роботи студентів IV курсу у процесі вивчення внутрішньої медицини/ Л. В. Радецька [та ін.] (стр.95-97)
Стойкевич Г. В. Особливості викладання розділу "Захворювання ендодонта" в курсі "Терапевтична стоматологія" для студентів ІІІ курсу стоматологічного факультету/ Г. В. Стойкевич [та ін.] (стр.98-100)
Prokop I. A. The use of English professional texts-related exercise set for developing communicative competence of medical students/ I. A. Prokop (стр.101-106)
Воробець З. Д. Окремі сторінки історії медичної біології у Львівському національному медичному університеті імені Данила Галицького/ З. Д. Воробець, М. Є. Кушинська, О. Я. Чупашко (стр.107-111)
Дідух В. Д. Історія становлення та розвитку медичної фізики (частина 1)/ В. Д. Дідух [та ін.] (стр.112-118)
Саварин Т. В. Організація медичної освіти на західноукраїнських землях у другій половині XVIII – XIX ст./ Т. В. Саварин (стр.119-126)
Интересные статьи :
Найти похожие


6.

Заглавие журнала :Проблеми безперервної медичної освіти та науки -2016г.,N 3
Интересные статьи :
Хвисюк О. М. Роль бінарної лекції в розвитку професійної компетенції лікарів первинного контакту/ О. М. Хвисюк [и др.] (стр.6-10)
Козідубова В. М. Новітні аспекти післядипломної підготовки психіатрів у діяльності опорної кафедри/ В. М. Козідубова [и др.] (стр.11-15)
Карабан О. М. Актуальні питання епідеміології на сучасному етапі/ О. М. Карабан [и др.] (стр.16-21)
Муратов Г. Р. Нозологическая структура патологии органов мочевой системы у детского населения Харьковской области/ Г. Р. Муратов [и др.] (стр.22-28)
Дериенко Т. А. Стадии артериальной гипертензии и изменения гемодинамических показателей в течение года после имплантации кардиостимулятора/ Т. А. Дериенко [и др.] (стр.29-33)
Чернуский В. Г. Иммунологический контроль провоспалительных цитокинов при бронхиальной астме у детей/ В. Г. Чернуский [и др.] (стр.34-38)
Цодікова О. А. Особливості фізичного розвитку та психоемоційного стану у дівчаток-підлітків залежно від маси тіла/ О. А. Цодікова, О. Б. Крилова (стр.39-44)
Хоменко Л. А. Роль и место гастрина в регуляции моторно-секреторных нарушений при дуоденальной язве/ Л. А. Хоменко (стр.45-48)
Винник Ю. А. Влияние адъювантной химиотерапии на динамику гормонального статуса больных раком яичников/ Ю. А. Винник, В. В. Пряников, М. Ю. Неффа (стр.49-54)
Хвисюк О. Н. До питання про роль функціонального стану сполучної тканини в реалізації системної відповіді на пошкодження/ О. Н. Хвисюк, С. Б. Павлов, Г. Б. Павлова (стр.55-61)
Куцевляк В. Ф. Морфологические изменения в цементе зубов крыс в условиях негативного влияния ацетата свинца/ В. Ф. Куцевляк, Н. П. Бобровская, Н. И. Горголь (стр.62-65)
Любченко А. В. Изучение репаративных процессов костной ткани крыс с использованием остеотропного материала Easy-graft и мембраны Hyprosorb/ А. В. Любченко, Н. С. Кравцов (стр.66-70)
Садчикова М. В. Лимфома Ходжкина, происхождение опухолевых клеток/ М. В. Садчикова (стр.71-75)
Савенков В. І. Порівняльна оцінка ендовідеоскопічних операцій із використанням стандартного лапароскопічного, мінілапароскопічного інструментарію та відкритих втручань у хворих на гідронефроз/ В. І. Савенков [и др.] (стр.76-82)
Степанченко К. А. Возможности прогнозирования формирования хронической головной боли напряжения у подростков/ К. А. Степанченко (стр.83-87)
Загута Ю. Б. Зміни функціонального стану симпатико-адреналової системи при застосуванні інсуліну і ретаболілу в комплексному лікуванні у хворих на ко-інфекцію туберкульоз/ВІЛ/ Ю. Б. Загута (стр.88-92)
Валерий Исаевич Куцевляк (к 75-летию со дня рождения) (стр.93-94)
Интересные статьи :
Найти похожие


7.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Козідубова В. М., Долуда С. М., Гончаров В. Є., Баричева Е. М., Брагін Р. Б., Гурницький О. В., Світлична О. В., Шейніна Т. Л., Щербань В. О.
Заглавие : Новітні аспекти післядипломної підготовки психіатрів у діяльності опорної кафедри
Параллельн. заглавия :Latest issues of postgraduate training of psychiatrists in supporting chair performance
Место публикации : Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - 2016. - № 3. - С. 11-15 (Шифр ПУ56/2016/3)
Примечания : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметные рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ
Аннотация: Наведено дані про освітні й інформаційні технології викладання психіатрії в умовах опорної та одно- профільних кафедр. Підкреслюється значення комп’ютерних технологій, навчальних фільмів для оптимізації формування знань під час післядипломної підготовки спеціалістів і в разі надання медичної допомоги пацієнтам. Подано інформацію про можливості заохочення слухачів до самостійної підготовки; наводяться дані про технології контролю знань для об’єктивізації кінцевих результатів. Розглядаються питання впровадження нових знань у практику охорони здоров’я на основі адаптованої клінічної настанови спектра аутизму в дорослих, зважаючи на показники діагностичної оцінки на моделі мультидисциплінарної роботи під час виявлення патології та надання комплексної допомоги пацієнтам. Надання викладачам профільних кафедр і слухачам на різних циклах підготовки інформації з актуальних питань діагностики та лікування маловивчених форм психічної патології допомагає в професійній підготовці спеціалістів-психіатрів
Найти похожие

8.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Силадій І.
Заглавие : Розвиток освіти в контексті основних викликів глобалізації
Параллельн. заглавия :The development of education in the context of the major challenges of globalization
Место публикации : Вища освіта України. - 2016. - № 4. - С. 34-38 (Шифр 23823/2016/4)
Примечания : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметные рубрики: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ
Ключевые слова (''Своб.индексиров.''): новітні--електронні--технології--вища
Найти похожие

9.

Заглавие журнала :Медична освіта (Тернопіль) -2014г.,N 1
Интересные статьи :
Бойцанюк С. І. Організація лекційного процесу для студентів стоматологічного факультету в умовах навчання за кредитно-модульною системою/ С. І. Бойцанюк (стр.10-12)
Бурлака Б. С. Застосування комунікаційно-когнитивного підходу "Промислова технологія парфумерно-косметичних засобів" у студентів провізорів-косметологів/ Б. С. Бурлака (стр.13-14)
Вовченко М. Б. Вплив різноманітних методів навчання на успішність студентів 1 та 2 курсів при вивченні анатомії людини в ЗДМУ/ М. Б. Вовченко (стр.15-17)
Гарасимів І. М. Особливості викладання медицини катастроф в умовах реформування галузі охорони здоров'я України/ І. М. Гарасимів (стр.18-19)
Горчакова Н. О. Науково-методичні основи викладання фармакології антиангінальних лікарських засобів/ Н. О. Горчакова (стр.20-23)
Данилевич Ю. О. Застосування принципів ейдетики при викладанні дисципліни "Оперативна хірургія та топографічна анатомія"/ Ю. О. Данилевич, М. Ф. Коврига (стр.24-25)
Дейкало І. М. Напрямки організації самостійної роботи студентів медичного ВУЗу в умовах кредитно-модульної системи/ І. М. Дейкало [и др.] (стр.26-28)
Демчук М. Б. Особливості викладання менеджменту та маркетингу у фармації в умовах кредитно-модульної системи навчання/ М. Б. Демчук (стр.29-32)
Дорошенко О. М. Системна оцінка рівня знань курсантів, що навчаються на кафедрах інституту стоматології нмапо імені П.Л. Шулика/ О. М. Дорошенко, Т. М. Волосовець, М. В. Дорошенко (стр.33-34)
Кліщ Г. І. Самостійна робота студента-медика як засіб формування іншомовних вмінь і навичок/ Г. І. Кліщ, Н. О. Федчишин, Н. І. Єлагіна (стр.35-40)
Кормило О. М. Психологічна профілактика синдрому емоційного вигорання у медичних працівників станції швидкої допомоги/ О. М. Кормило [и др.] (стр.41-43)
Кравець Н. Я. Застосування методу моделювання в процесі навчання мікробіологи/ Н. Я. Кравець, І. М. Грод, Л. О. Шевчик (стр.44-47)
Кривенький Т. П. Особливості інтеграції навчального процесу, які спрямовані на підвищення фахової підготовки студентів-стоматологів у ДВНЗ "Івано-Франківський національний медичний університет/ Т. П. Кривенький [и др.] (стр.48-50)
Кульчицький В. Й. Історико-педагоічні проблеми розвитку патріотичного виховання в Україні ІІ половини XX століття/ В. Й. Кульчицький (стр.51-55)
Куровська В. О. Проблема культури та виховання особистості під час викладання фізіології/ В. О. Куровська (стр.56-59)
Кущ О. Г. Кредитноо-модульна система організації навчального процесу на кафедрі мікробіології, вірусологи, імунології Запорізького державного медичного університету для студентів зі спеціальності "Лабораторна діагностика''/ О. Г. Кущ (стр.60-63)
Леськів І. М. Новітні впровадження в педагогічний процес викладання радіології на третьому курсі медичного факультету/ І. М. Леськів [и др.] (стр.64-66)
Манащук Н. В. Организаація навчального процесу за кредитно-модульною системою для студентів стоматологічного факультету на курсі пародонтології/ Н. В. Манащук, Н. В. Чорній (стр.67-68)
Мізюк В. М. . Використання тестового контролю знань студентів при вивченні дисципліни "Внутрішня медицина''/ В. М. Мізюк (стр.69-70)
Місяченко М. М. Актуальні питання методологічного покращення якості викладання предмета "Внутрішня медицина'' для студентів стоматологічного факультету/ М. М. Місяченко (стр.71-72)
Нікіфоров О. А. Особливості навчання та рейтингового оцінювання знань студентів-іноземців у вивченні основ клінічної генетики на медичному факультеті за умов кредитно-модульної системи освіти/ О. А. Нікіфоров (стр.73-76)
Омельчук С. Т. Актуальні питання нейропсихонутриціології у професійній підготовці студентів медико-психологічного фаху (частина 1)/ С. Т. Омельчук, Н. В. Велика, Т. І. Аністратенко (стр.77-82)
Перепелиця О. О. Особистісно-Орієнтований підхід в організації позааудиторної роботи учнів на підготовчому відділенні для громадян України Буковинського державного медичного університету/ О. О. Перепелиця (стр.83-85)
Пида В. П. Використання віртуальних програм для викладання фармакології у студентів фармацевтичного факультету/ В. П. Пида (стр.88-88)
Пішак В. П. Студентське наукове товариство як перша сходинка до формування творчого потенціалу науковця/ В. П. Пішак, М. І. Кривчанська, М. О. Ризничук (стр.89-91)
П'ятночка І. Т. Роль сімейного лікаря в боротьбі з туберкульозом/ І. Т. П'ятночка, С. І. Корнага, В. І. П'ятночка (стр.92-94)
Рогальський І. О. . Особливості викладання медико-правових дисциплін на іноземному факультеті/ І. О. Рогальський [и др.] (стр.95-97)
Семенець А. В. Застосування хмарних технологій при побудові інформаційної інфраструктури медичного ВНЗ/ А. В. Семенець (стр.98-103)
Сон А. С. Педагогічний такт викладача вищого навчального закладу, напрямки рішення/ А. С. Сон, В. В. Добровольський, Ю. І. Горанський (стр.104-106)
Сорокман Т. В. Наукові дослідження як рушійна сила вищої медичної освіти/ Т. В. Сорокман [и др.] (стр.107-109)
Сорокман Т. В. Шляхи удосконалення якості освіти у вищому медичному навчальному закладі/ Т. В. Сорокман [и др.] (стр.110-112)
Федчишин Н. О. Тестування як метод навчання і контролю знань студентів при вивченні німецької мови/ Н. О. Федчишин (стр.113-118)
Шовкова Н. І. Шляхи адаптації проведення виробничої лікарської практики з профілактики стоматологічних захворювань згідно з кредитно-модульною системою навчання на кафедрі дитячої стоматології ІФНМУ/ Н. І. Шовкова (стр.119-120)
Зятковська О. Я. Особливості кредитно-модульної системи навчання студентів фармацевтичного факультету з дисципліни "Лабораторна діагностика''/ О. Я. Зятковська (стр.121-123)
Кульбашна Я. А. Модель формування професійної компетентності майбутнього стоматолога/ Я. А. Кульбашна, Я. П. Нагірний (стр.124-128)
Тишковець М. П. Багатий доробок науковця/ М. П. Тишковець (стр.129-131)
Завальнюк А. Х. Деякі зауваження до змісту навчального посібника В. Т. Бачинського із співавторами "Первинний огляд трупа на місці виявлення" (Чернівці, 2010)/ А. Х. Завальнюк, І. О. Юхимець, О. Ф. Кравець (стр.132-134)
Интересные статьи :
Найти похожие


10.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Леськів І. М., Жулкевич І. В., Галайчук І. Й., Загурська Н. О.
Заглавие : Новітні впровадження в педагогічний процес викладання радіології на третьому курсі медичного факультету
Место публикации : Медична освіта (Тернопіль). - 2014. - № 1. - С. 64-66 (Шифр МУ7/2014/1)
Предметные рубрики: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ
Найти похожие

 1-10    11-20   21-30   31-32 
 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)