Главная Упрощенный режим Видео-инструкция Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Высшее образование- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Книги (655)Периодические издания (1164)Библиотечные издания (9)Краеведение (1)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>K=оптимізація<.>)
Общее количество найденных документов : 36
Показаны документы с 1 по 10
 1-10    11-20   21-30   31-36 
1.


    Запорожан, В. М.
    Оптимізація освітньої діяльності університету відповідно до законуУкраїни "Про вищу освіту" [Текст] / В. М. Запорожан, В. Й. Кресюн, О. В. Чернецька // Медична освіта (Тернопіль). - 2015. - № 2. - С. 53-54

Рубрики: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ

Доп.точки доступа:
Кресюн, В. Й.
Чернецька, О. В.

Свободных экз. нет

Найти похожие

2.


    Мєдвєдкова, С. О.
    Оптимізація навчального процесу викладання неврології студентам педіатричного факультету [Текст] = Optimization of educational process of teaching neurology to the students of pediatric faculty / С. О. Мєдвєдкова // Медична освіта (Тернопіль). - 2016. - № 1. - С. 35-38. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

   Освіта медична -- Образование медицинское


Свободных экз. нет

Найти похожие

3.


    Дебич, М.
    Оптимізація суспільно-гуманітарної складової у підготовці студентів: міжнародний досвід [Текст] / М. Дебич // Вища школа. - 2014. - № 10. - С. 53-62

Рубрики: ОСВІТА В ЗАРУБІЖНИХ КРАЇНАХ -- ОБРАЗОВАНИЕ В ЗАРУБЕЖНЫХ СТРАНАХ

Свободных экз. нет

Найти похожие

4.


    Головчак, І. С.
    Оптимізація навчального процесу на заочному циклі інтернатури [Текст] / І. С. Головчак // Медична освіта (Тернопіль). - 2015. - № 1. - С. 31-32

Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

Свободных экз. нет

Найти похожие

5.


    Ніколаєва, О. В.
    Оптимізація оцінювання знань студентів з теоретичної медицини на фундаментальних кафедрах в умовах кредитно-трансферної системи [Текст] = Assessment optimization of students’ knowledge of the theoretical medicine on fundamental departments in a credit-transfer system / О. В. Ніколаєва, Н. А. Шутова // Медична освіта (Тернопіль). - 2016. - № 1. - С. 39-40. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: Освіта реформа -- Образования реформа

   МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ


Доп.точки доступа:
Шутова, Н. А.

Свободных экз. нет

Найти похожие

6.


    Гусєв, В. М.
    Шляхи оптимізації додипломного навчання на кафедрі акушерства та гінекології [Текст] / В. М. Гусєв, В. М. Астахов, Є. О. Шевченко // Медична освіта (Тернопіль). - 2018. - № 1. - С. 19-21. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: Освіта медична -- Образование медицинское

Кл.слова (ненормированные):
підготовка -- симуляційний центр -- оптимізація -- шляхи
Доп.точки доступа:
Астахов, В. М.
Шевченко, Є. О.

Свободных экз. нет

Найти похожие

7.


   
    Використання майстер-класів у навчальному процесі на кафедрі медицини невідкладних станів [Текст] = Implementation of master-classes in the educational process of the department of emergency medicine / А. О. Волосовець [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль). - 2022. - № 1. - С. 14-17. - Библиогр. в конце ст.

Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

   ВИКЛАДАННЯ -- ПРЕПОДАВАНИЕ


Кл.слова (ненормированные):
викладання -- оптимізація
Аннотация: Розробка нових інформальних варіантів навчання із залученням сучасних цифрових, навчальних та симуляційних технологій є актуальним і важливим питанням у вищій медичній освіті. Метою даного дослідження було розробити та дослідити ефективність імплементації нових інформальних варіантів навчання медичних працівників та студентів у педагогічну практику на кафедрі медицини невідкладних станів. Кафедральні співробітники розробили нові навчальні програми, які включають цілий ряд майстер-класів із різних напрямків медицини невідкладних станів. Аналіз ефективності імплементації нової форми викладання показав, що слухачі надають перевагу майстер-класам у своїй навчальній діяльності, оскільки останні мають чітку практичну спрямованість і дають реальні знання для надання медичної допомоги у реальних умовах та невідкладних ситуаціях. Використання нових інформальних варіантів викладання навчального матеріалу із залученням сучасних інформаційних технологій, симуляційних елементів і манекенів та професіональних викладачів з реальним клінічним досвідом дозволить значно підвищити рівень підготовки студентів та слухачів у медичних закладах вищої освіти і забезпечити високу якість надання медичної допомоги населенню
Development of new informal educational methods with involvement of modern digital, educational and simulation technologies is a very important issue in higher medical education. The purpose of this study was to develop and investigate the effectiveness of the implementation of new informal educational methods for training of health professionals and students in the Department of Emergency Medicine. The staff of the department has developed a number of master classes in various areas of emergency medicine. Analysis of the effectiveness of the implementation of the new forms of education showed that students prefer master classes in their educational activities because they have a clear practical orientation and provide real knowledge about providing of medical care in case of real conditions and emergencies. The use of new informal educational options involving modern informational technology, simulations, mannequins and professional teachers with real clinical experience could significantly increase the level of training of students and trainees in medical universities and ensure the high qualityof medical care in future
Доп.точки доступа:
Волосовець, А. О.
Зозуля, І. С.
Іващенко, О. В.
Вербицький, І. В.
Крамарева, О. Г.
Бойко, А. В.

Свободных экз. нет

Найти похожие

8.


    Комнацький, Б. Ю.
    Оптимізація та роль самостійної роботи студентів стоматологічного факультету як шлях до підвищення якості освіти [Текст] = Optimization and role of individual students’ work of dentistry faculty as a way to education quality improvement / Б. Ю. Комнацький, А. В. Повшенюк, О. О. Коцюра // Медична освіта (Тернопіль). - 2017. - № 2. - С. 24-27. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

Аннотация: Матеріали та методи дослідження: об’єкт дослідження – студенти стоматологічного факультету, предмет дослідження – навчальний процес (самостійна робота студентів) на кафедрі ортопедичної стоматології. Результати й обговорення. Методики організації самостійної роботи студента ще недостатньо відпрацьовані і являють собою досить нелегку та кропітку роботу. В рамках самостійної роботи бажано проводити діагностичний етап, за допомогою якого виявляється рівень готовності студентів до роботи. Для цього доцільно організувати вихідний контроль знань та умінь студентів-стоматологів з попередніх розділів стоматології, який повинен охоплювати усі основні сторони базисної підготовки, бути максимально об’єктивним і нетривалим у часі. Для раціональної та ефективної самостійної роботи студента потрібно керівництво викладача, а саме безпосереднє навчання студентів основам самостійної роботи. Висновки: Самостійна робота є однією з форм навчального процесу і являється його суттєвою складовою частиною. Планування, управління і контроль є важливими складовими організації самостійної роботи. Для реалізації цих принципів викладач повинен сформувати у студента почуття відповідальності за організацію власного навчання
Доп.точки доступа:
Повшенюк, А. В.
Коцюра, О. О.

Свободных экз. нет

Найти похожие

9.


   
    Оптимізація практичної підготовки фахівців сімейної медицини на додипломному рівні навчання [Текст] = Optimization of family medicine specialists’ practical training at the pre-graduate level / Л. С. Бабінець [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль). - 2017. - № 4. - С. 5-8. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

   Методи навчання -- Методы обучения


Кл.слова (ненормированные):
студент -- викладач
Аннотация: Мета роботи – підвищити ефективність навчання та якість знань студентів шляхом оптимізації практичної підготовки фахівців загальної практики – сімейної медицини на додипломному рівні навчання.
Основна частина. У статті наведені сучасні оригінальні технології проведення практичних занять із використанням інтерактивної форми пізнавальної діяльності. З метою активного залучення всіх студентів до навчання, мотивування у кожного відчуття інтелектуальної спроможності, розвитку комунікативних якостей використовувалась парна та групова робота. Серед методів навчання було обрано моделювання клінічних ситуацій, ситуаційний аналіз із вирішенням творчих завдань (використання методу Едварда де Боно) та колективне розв’язання проблеми на завершення. Стаття присвячена проблемі підвищення ефективності підготовки фахівців із загальної практики сімейної медицини на додипломному рівні навчання. Запропоновано впровадити у навчальний процес оригінальні розробки інтерактивних технологій для оптимізації практичної частини занять. Визначено організаційно-методичні аспекти цього нововведення, наведено комплекс реалізованих та запланованих заходів, вивчено їх дієвість. Цілеспрямоване, систематичне й послідовне впровадження в практику новаторських інтерактивних способів, що базуються на активній взаємодії учасників процесу та охоплюють цілісний навчальний процес від визначення його мети до очікуваних результатів, дасть можливість істотно поліпшити засвоєння дисципліни.
Висновок. Інтерактивні методи навчання дозволяють стимулювати пізнавальну активність студентів, вдосконалити навики розв’язання комплексних завдань, виробити у майбутніх фахівців з сімейної медицини навички конструктивного співробітництва.
Доп.точки доступа:
Бабінець, Л. С.
Боцюк, Н. Є.
Корильчук, Н. І.
Боровик, І. О.
Стародуб, Є. М.
Воронцов, О. О.
Рябоконь, С. С.
Мігенько, Б. О.
Творко, В. М.
Ясній, О. Р.

Свободных экз. нет

Найти похожие

10.


    Кадочников, В. С.
    Оптимізація викладання на кафедрі загальної хірургії в умовах кредитно-модульної системи [Текст] / В. С. Кадочников, Д. М. Давидов, Н. Д. Волошенкова // Медична освіта (Тернопіль). - 2009. - № 3. - С. 19-20.

Рубрики: Освіта реформа -- Образования реформа

Доп.точки доступа:
Давидов, Д.М.
Волошенкова, Н.Д.

Экземпляры всего: 1
ІБО (1)
Свободны: ІБО (1)

Найти похожие

 1-10    11-20   21-30   31-36 
 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)