Главная Упрощенный режим Видео-инструкция Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Высшее образование- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Книги (655)Периодические издания (1164)Библиотечные издания (9)Краеведение (1)
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>K=оптимізація<.>)
Общее количество найденных документов : 36
Показаны документы с 1 по 10
 1-10    11-20   21-30   31-36 
1.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Запорожан В. М., Кресюн В. Й., Чернецька О. В.
Заглавие : Оптимізація освітньої діяльності університету відповідно до законуУкраїни "Про вищу освіту"
Место публикации : Медична освіта (Тернопіль). - 2015. - № 2. - С. 53-54 (Шифр МУ7/2015/2)
Предметные рубрики: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ
Найти похожие

2.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Мєдвєдкова С. О.
Заглавие : Оптимізація навчального процесу викладання неврології студентам педіатричного факультету
Параллельн. заглавия :Optimization of educational process of teaching neurology to the students of pediatric faculty
Место публикации : Медична освіта (Тернопіль). - 2016. - № 1. - С. 35-38 (Шифр МУ7/2016/1)
Примечания : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметные рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ
Освіта медична -- Образование медицинское
Найти похожие

3.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Дебич М.
Заглавие : Оптимізація суспільно-гуманітарної складової у підготовці студентів: міжнародний досвід
Место публикации : Вища школа. - 2014. - № 10. - С. 53-62 (Шифр 21876/2014/10)
Предметные рубрики: ОСВІТА В ЗАРУБІЖНИХ КРАЇНАХ -- ОБРАЗОВАНИЕ В ЗАРУБЕЖНЫХ СТРАНАХ
Найти похожие

4.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Головчак І. С.
Заглавие : Оптимізація навчального процесу на заочному циклі інтернатури
Место публикации : Медична освіта (Тернопіль). - 2015. - № 1. - С. 31-32 (Шифр МУ7/2015/1)
Предметные рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ
Найти похожие

5.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Ніколаєва О. В., Шутова Н. А.
Заглавие : Оптимізація оцінювання знань студентів з теоретичної медицини на фундаментальних кафедрах в умовах кредитно-трансферної системи
Параллельн. заглавия :Assessment optimization of students’ knowledge of the theoretical medicine on fundamental departments in a credit-transfer system
Место публикации : Медична освіта (Тернопіль). - 2016. - № 1. - С. 39-40 (Шифр МУ7/2016/1)
Примечания : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметные рубрики: Освіта реформа -- Образования реформа
МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ
Найти похожие

6.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Гусєв В. М., Астахов В. М., Шевченко Є. О.
Заглавие : Шляхи оптимізації додипломного навчання на кафедрі акушерства та гінекології
Место публикации : Медична освіта (Тернопіль). - 2018. - № 1. - С. 19-21 (Шифр МУ7/2018/1)
Примечания : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметные рубрики: Освіта медична -- Образование медицинское
Ключевые слова (''Своб.индексиров.''): підготовка--симуляційний центр--оптимізація--шляхи
Найти похожие

7.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Волосовець А. О., Зозуля І. С., Іващенко О. В., Вербицький І. В., Крамарева О. Г., Бойко А. В.
Заглавие : Використання майстер-класів у навчальному процесі на кафедрі медицини невідкладних станів
Параллельн. заглавия :Implementation of master-classes in the educational process of the department of emergency medicine
Место публикации : Медична освіта (Тернопіль). - 2022. - № 1. - С. 14-17 (Шифр МУ7/2022/1)
Примечания : Библиогр. в конце ст.
Предметные рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ
ВИКЛАДАННЯ -- ПРЕПОДАВАНИЕ
Ключевые слова (''Своб.индексиров.''): викладання--оптимізація
Аннотация: Розробка нових інформальних варіантів навчання із залученням сучасних цифрових, навчальних та симуляційних технологій є актуальним і важливим питанням у вищій медичній освіті. Метою даного дослідження було розробити та дослідити ефективність імплементації нових інформальних варіантів навчання медичних працівників та студентів у педагогічну практику на кафедрі медицини невідкладних станів. Кафедральні співробітники розробили нові навчальні програми, які включають цілий ряд майстер-класів із різних напрямків медицини невідкладних станів. Аналіз ефективності імплементації нової форми викладання показав, що слухачі надають перевагу майстер-класам у своїй навчальній діяльності, оскільки останні мають чітку практичну спрямованість і дають реальні знання для надання медичної допомоги у реальних умовах та невідкладних ситуаціях. Використання нових інформальних варіантів викладання навчального матеріалу із залученням сучасних інформаційних технологій, симуляційних елементів і манекенів та професіональних викладачів з реальним клінічним досвідом дозволить значно підвищити рівень підготовки студентів та слухачів у медичних закладах вищої освіти і забезпечити високу якість надання медичної допомоги населеннюDevelopment of new informal educational methods with involvement of modern digital, educational and simulation technologies is a very important issue in higher medical education. The purpose of this study was to develop and investigate the effectiveness of the implementation of new informal educational methods for training of health professionals and students in the Department of Emergency Medicine. The staff of the department has developed a number of master classes in various areas of emergency medicine. Analysis of the effectiveness of the implementation of the new forms of education showed that students prefer master classes in their educational activities because they have a clear practical orientation and provide real knowledge about providing of medical care in case of real conditions and emergencies. The use of new informal educational options involving modern informational technology, simulations, mannequins and professional teachers with real clinical experience could significantly increase the level of training of students and trainees in medical universities and ensure the high qualityof medical care in future
Найти похожие

8.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Комнацький Б. Ю., Повшенюк А. В., Коцюра О. О.
Заглавие : Оптимізація та роль самостійної роботи студентів стоматологічного факультету як шлях до підвищення якості освіти
Параллельн. заглавия :Optimization and role of individual students’ work of dentistry faculty as a way to education quality improvement
Место публикации : Медична освіта (Тернопіль). - 2017. - № 2. - С. 24-27 (Шифр МУ7/2017/2)
Примечания : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметные рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ
Аннотация: Матеріали та методи дослідження: об’єкт дослідження – студенти стоматологічного факультету, предмет дослідження – навчальний процес (самостійна робота студентів) на кафедрі ортопедичної стоматології. Результати й обговорення. Методики організації самостійної роботи студента ще недостатньо відпрацьовані і являють собою досить нелегку та кропітку роботу. В рамках самостійної роботи бажано проводити діагностичний етап, за допомогою якого виявляється рівень готовності студентів до роботи. Для цього доцільно організувати вихідний контроль знань та умінь студентів-стоматологів з попередніх розділів стоматології, який повинен охоплювати усі основні сторони базисної підготовки, бути максимально об’єктивним і нетривалим у часі. Для раціональної та ефективної самостійної роботи студента потрібно керівництво викладача, а саме безпосереднє навчання студентів основам самостійної роботи. Висновки: Самостійна робота є однією з форм навчального процесу і являється його суттєвою складовою частиною. Планування, управління і контроль є важливими складовими організації самостійної роботи. Для реалізації цих принципів викладач повинен сформувати у студента почуття відповідальності за організацію власного навчання
Найти похожие

9.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Бабінець Л. С., Боцюк Н. Є., Корильчук Н. І., Боровик І. О., Стародуб Є. М., Воронцов О. О., Рябоконь С. С., Мігенько Б. О., Творко В. М., Ясній О. Р.
Заглавие : Оптимізація практичної підготовки фахівців сімейної медицини на додипломному рівні навчання
Параллельн. заглавия :Optimization of family medicine specialists’ practical training at the pre-graduate level
Место публикации : Медична освіта (Тернопіль). - 2017. - № 4. - С. 5-8 (Шифр МУ7/2017/4)
Примечания : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметные рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ
Методи навчання -- Методы обучения
Ключевые слова (''Своб.индексиров.''): студент--викладач
Аннотация: Мета роботи – підвищити ефективність навчання та якість знань студентів шляхом оптимізації практичної підготовки фахівців загальної практики – сімейної медицини на додипломному рівні навчання.Основна частина. У статті наведені сучасні оригінальні технології проведення практичних занять із використанням інтерактивної форми пізнавальної діяльності. З метою активного залучення всіх студентів до навчання, мотивування у кожного відчуття інтелектуальної спроможності, розвитку комунікативних якостей використовувалась парна та групова робота. Серед методів навчання було обрано моделювання клінічних ситуацій, ситуаційний аналіз із вирішенням творчих завдань (використання методу Едварда де Боно) та колективне розв’язання проблеми на завершення. Стаття присвячена проблемі підвищення ефективності підготовки фахівців із загальної практики сімейної медицини на додипломному рівні навчання. Запропоновано впровадити у навчальний процес оригінальні розробки інтерактивних технологій для оптимізації практичної частини занять. Визначено організаційно-методичні аспекти цього нововведення, наведено комплекс реалізованих та запланованих заходів, вивчено їх дієвість. Цілеспрямоване, систематичне й послідовне впровадження в практику новаторських інтерактивних способів, що базуються на активній взаємодії учасників процесу та охоплюють цілісний навчальний процес від визначення його мети до очікуваних результатів, дасть можливість істотно поліпшити засвоєння дисципліни.Висновок. Інтерактивні методи навчання дозволяють стимулювати пізнавальну активність студентів, вдосконалити навики розв’язання комплексних завдань, виробити у майбутніх фахівців з сімейної медицини навички конструктивного співробітництва.
Найти похожие

10.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Кадочников В.С., Давидов Д.М., Волошенкова Н.Д.
Заглавие : Оптимізація викладання на кафедрі загальної хірургії в умовах кредитно-модульної системи
Место публикации : Медична освіта (Тернопіль). - 2009. - № 3. - С. 19-20. (Шифр МУ7/2009/3)
Предметные рубрики: Освіта реформа -- Образования реформа
Найти похожие

 1-10    11-20   21-30   31-36 
 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)