Поисковый запрос: (<.>K=пандемія<.>) |
Общее количество найденных документов : 25
Показаны документы с 1 по 10 |
|
>1.
| Перевaги і недoліки дистaнційнoгo нaвчaння в цілoму тa при вивченні дисципліни "Гістoлoгія, цитoлoгія тa ембріoлoгія"/І. Б. Гетмaнюк [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль), 2020,N № 4.-С.16-19
|
>2.
| Вихрущ А. В. Діти з особливими потребами в умовах реформування системи місцевого самоврядування/А. В. Вихрущ, Т. В. Яблонь, І. Д. Драч // Медична освіта (Тернопіль), 2020,N № 4.-С.10-15
|
>3.
| Платонова О. М. Дистанційне навчання при викладанні педіатричних дисциплін: виклики часу/О. М. Платонова, Т. В. Стоєва, О. В. Тіткова // Медична освіта (Тернопіль), 2020,N № 4.-С.52-56
|
>4.
| Ястремська С. О. Досвід організації атестації випускників для студентів спеціальності 223 "Медсестринство" у Тернопільському національному медичному університеті під час пандемії COVID-19/С. О. Ястремська, Н. І. Рега // Медична освіта (Тернопіль), 2020,N № 4.-С.105-109
|
>5.
| Особливості дистанційного навчання студентів в умовах пандемії COVID-19 (за результатами анкетування)/Н. О. Теренда [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль), 2020,N № 4.-С.57-60
|
>6.
| Височина І. Л. Дистанційне навчання на кафедрі сімейної медицини ДЗ "Дніпропетровська медична академія МОЗ України" очима студентів-медиків другого курсу (аналіз результатів анонімного анкетування)/І. Л. Височина, І. В. Авраменко, Н. С. Башкірова // Медична освіта (Тернопіль), 2020,N № 4.-С.5-9
|
>7.
| Коломієць Л. Дистанційне навчання та якість освіти: парадигмальна криза людиноцентризму освітньої політики, або Про роль особистості педагога/Л. Коломієць, А. Семенова // Вища школа, 2020,N № 11/12.-С.7-29
|
>8.
| Нестерова М. Вплив пандемії на соціальну згуртованість університетських спільнот/М. Нестерова, М. Дєліні, А. Заможський // Вища освіта України, 2020,N № 3.-С.50-55
|
>9.
| Романюк Л. Б. Деякі аспекти контролю якості освіти на кафедрі мікробіології, вірусології та імунології в умовах дистанційного навчання/Л. Б. Романюк, Н. І. Ткачук // Медична освіта (Тернопіль), 2021,N № 2.-С.54-58
|
>10.
| Дистанційне навчання – вимушений захід чи вимога часу (на прикладі Тернопільського національного медичного університету імені І. Я. Горбачевського МОЗ України)?/Μ. Μ. Корда [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль), 2021,N № 2.-С.35-40
|
|
|