Поисковый запрос: (<.>K=пандемія<.>) |
Общее количество найденных документов : 25
Показаны документы с 1 по 10 |
|
>1.
| Дралова О. А. Сучасні технології у викладанні дисципліни «Дитячі інфекційні хвороби» у закладах вищої освіти/О. А. Дралова, О. В. Усачова, О. В. Конакова // Медична освіта (Тернопіль), 2021,N № 2.-С.17-22
|
>2.
| Дистанційне навчання – вимушений захід чи вимога часу (на прикладі Тернопільського національного медичного університету імені І. Я. Горбачевського МОЗ України)?/Μ. Μ. Корда [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль), 2021,N № 2.-С.35-40
|
>3.
| Романюк Л. Б. Деякі аспекти контролю якості освіти на кафедрі мікробіології, вірусології та імунології в умовах дистанційного навчання/Л. Б. Романюк, Н. І. Ткачук // Медична освіта (Тернопіль), 2021,N № 2.-С.54-58
|
>4.
| Yushchenko L. O. Particularities of distance learning of foreign students in a pandemic COVID-19/L. O. Yushchenko, O. V. Tykholaz, V. S. Oliinyk // Медична освіта (Тернопіль), 2021,N № 1.-С.69-74
|
>5.
| Осецький В. Проблеми фінансового утримання університетів світу в умовах пандемії коронавірусу/В. Осецький, І. Татомир // Вища школа, 2021,N № 9.-С.7-14
|
>6.
| Бурак О. Л. Вплив пандемії COVID-19 на соціальні аспекти життя студентів-іноземців/О. Л. Бурак, І. В. Стовбан, Н. В. Стицюк // Медична освіта (Тернопіль), 2021,N № 2.-С.5-10
|
>7.
| Лиха Л. М. Аналіз проблеми дефіциту медичних сестер у світовому просторі/Л. М. Лиха // Медична освіта (Тернопіль), 2021,N № 4.-С.97-101
|
>8.
| Використання робочих зошитів як засіб оптимізації освітнього процесу на кафедрі анатомії людини за умов дистанційного навчання/С. О. Дубина [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль), 2022,N № 1.-С.18-22
|
>9.
| Міщенко В. Наслідки пандемії COVID-19 та необхідність цифрової трансформації вищої освіти/В. Міщенко, С. Науменкова, С. Міщенко // Вища школа, 2022,N № 3/4.-С.7-34
|
>10.
| Кліманський Р. П. Особливості проведення державної атестації випускників медичного університету в умовах карантинних обмежень/Р. П. Кліманський, О. В. Самойленко, В. В. Долинський // Медична освіта (Тернопіль), 2021,N № 2.-С.117-121
|
|
|