Главная Упрощенный режим Видео-инструкция Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Высшее образование- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Книги (37)Периодические издания (71)Библиотечные издания (32)Краеведение (1)
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>K=поняття<.>)
Общее количество найденных документов : 27
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-27 
1.

Заглавие журнала :Вища школа -2020г.,N 10
Интересные статьи :
Юхименко П. Інтелектуальна безпека держави в системі конкурентоспроможності національної економіки/ П. Юхименко (стр.7-22)
Дєордіца Т. Вади й недоліки у мультимедійних презентаціях: досвід побудови класифікації/ Т. Дєордіца [та ін.] (стр.23-39)
Політова О. Освітній центр мистецького простору: нові здобутки/ О. Політова (стр.40-46)
Винничук Р. Природа креативності та її роль в освітньому процесі/ Р. Винничук (стр.47-58)
Бернадська Н. Масова література і сучасний роман/ Н. Бернадська (стр.59-67)
Возняк О. Дефініція поняття “ятрогенія” для обґрунтування неналежного виконання медиками професійних обов’язків/ О. Возняк (стр.68-92)
Концепція реалізації державної політики щодо створення мережі екзаменаційних центрів на період до 2030 року (стр.93-102)
Интересные статьи :
Найти похожие


2.

Заглавие журнала :Вища освіта України -2020г.,N 4
Интересные статьи :
Андрущенко В. Освіта в стратегії розбудови організованого суспільства/ В. Андрущенко (стр.5-12)
Астахова К. Авторська модель безперервної освіти (на прикладі діяльності Харківського гуманітарного університету «Народна українська академія»)/ К. Астахова (стр.13-20)
Пилипенко С. Політичний популізм у новітній історії України: суперечливість осмислення/ С. Пилипенко (стр.21-29)
Біденко Є. Освіта як механізм формування ціннісної палітри особистості/ Є. Біденко (стр.30-38)
Корсак К. Парадигмальна революція в науці та вищій освіті в контексті світових університетських рейтингів/ К. Корсак, О. Корсак, А. Похресник (стр.39-46)
Нестерова М. Європейські цінності міжкультурної комунікації в університетській спільноті/ М. Нестерова [та ін.] (стр.47-52)
Козлакова Г. Тренінгові технології навчання магістрантів як майбутніх менеджерів освітніх закладів/ Г. Козлакова, О. Озерян (стр.53-60)
Кравченко І. Проектна технологія у підготовці майбутнього викладача/ І. Кравченко (стр.61-66)
Магера С. Національна ідея як стрижнева основа української культури/ С. Магера (стр.67-72)
Пирогова Т. Поняття культури в системі філософсько-педагогічного дискурсу/ Т. Пирогова (стр.73-79)
Кіт М. Зміна управлінської парадигми розвитку освіти в умовах децентралізації/ М. Кіт (стр.80-85)
Интересные статьи :
Найти похожие


3.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Vykhrushch A. V.
Заглавие : Methodology and methods: current issues of theory and practice
Параллельн. заглавия :Методологія і методика: актуальні питання теорії та практики
Место публикации : Медична освіта (Тернопіль). - 2020. - № 2. - С. 153-160 (Шифр МУ7/2020/2)
Примечания : Bibliogr. at the end of the art.
Предметные рубрики: Методи навчання -- Методы обучения
Ключевые слова (''Своб.индексиров.''): дидактика--закономірність--методологія--поняття--методика
Найти похожие

4.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Руденко М. І.
Заглавие : Вивчення урбаністичної лексики та поняття локусу на заняттях із дисципліни "Українська мова як іноземна" (на прикладі теми "У місті. Урок 1")
Параллельн. заглавия :Study of urban vocabulary and the concept of locus at the lessons of the course “Ukrainian as a foreign language” (on the example of the topic “In the city. Lesson 1”)
Место публикации : Медична освіта (Тернопіль). - 2020. - № 4. - С. 123-128 (Шифр МУ7/2020/4)
Примечания : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметные рубрики: ВИКЛАДАННЯ -- ПРЕПОДАВАНИЕ
Найти похожие

5.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Возняк О.
Заглавие : Дефініція поняття “ятрогенія” для обґрунтування неналежного виконання медиками професійних обов’язків
Параллельн. заглавия :The De-Fination Term “Iatrogenia” to Substantiate the Improper Performance of Professional Medical Duties
Место публикации : Вища школа. - 2020. - № 10. - С. 68-92 (Шифр 21876/2020/10)
Примечания : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметные рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ
Ключевые слова (''Своб.индексиров.''): міжнародна класифікація хвороб--компетентність
Найти похожие

6.

Заглавие журнала :Медична освіта (Тернопіль) -2020г.,N 4
Интересные статьи :
Височина І. Л. Дистанційне навчання на кафедрі сімейної медицини ДЗ "Дніпропетровська медична академія МОЗ України" очима студентів-медиків другого курсу (аналіз результатів анонімного анкетування)/ І. Л. Височина, І. В. Авраменко, Н. С. Башкірова (стр.5-9)
Вихрущ А. В. Діти з особливими потребами в умовах реформування системи місцевого самоврядування/ А. В. Вихрущ, Т. В. Яблонь, І. Д. Драч (стр.10-15)
Гетмaнюк І. Б. Перевaги і недoліки дистaнційнoгo нaвчaння в цілoму тa при вивченні дисципліни "Гістoлoгія, цитoлoгія тa ембріoлoгія"/ І. Б. Гетмaнюк [та ін.] (стр.16-19)
Іванченко О. З. Використання міждисциплінарних зв’язків як умова якісної підготовки студентів до ліцензійного іспиту "Крок 1. Загальна лікарська підготовка"/ О. З. Іванченко, О. З. Мельнікова, Л. Н. Сергєєва (стр.20-26)
Кавецька Н. А. Професійне вигорання серед медичних працівників: психологічні аспекти/ Н. А. Кавецька, С. М. Андрейчин, Н. З. Ярема (стр.27-31)
Корда М. М. Особливості функціонування системи внутрішнього забезпечення якості вищої освіти в Тернопільському національному медичному університеті імені І. Я. Горбачевського МОЗ України/ М. М. Корда [та ін.] (стр.32-37)
Лиха Л. М. Аналіз професійної етики та ролі роботи середнього медичного персоналу/ Л. М. Лиха, І. Я. Господарський (стр.38-42)
Мельничук І. М. Використання інтерактивних методів навчання у підготовці майбутніх педіатрів до роботи в команді/ І. М. Мельничук (стр.43-46)
Михалків М. М. Аналітична хімія у фармацевтичній освіті України та Польщі/ М. М. Михалків, І. Б. Івануса, Г. Я. Загричук (стр.47-51)
Платонова О. М. Дистанційне навчання при викладанні педіатричних дисциплін: виклики часу/ О. М. Платонова, Т. В. Стоєва, О. В. Тіткова (стр.52-56)
Теренда Н. О. Особливості дистанційного навчання студентів в умовах пандемії COVID-19 (за результатами анкетування)/ Н. О. Теренда [та ін.] (стр.57-60)
Baibakov V. M. Implementation of ecological education to the teaching process on discipline "Hygiene and Ecology” for english-speaking six year students/ V. M. Baibakov, L. V. Hryhorenko (стр.61-67)
Кирик Х. А. Практика викладання базової дисципліни "Анатомія людини" іноземним студентам/ Х. А. Кирик, Р. Я. Борис, М. М. Михалевич (стр.68-72)
Кононенко А. Г. Деякі аспекти формування предметної компетентності з анатомії людини у майбутнього провізора/ А. Г. Кононенко, О. М. Шаталова, О. А. Щербак (стр.73-75)
Мисула І. Р. Досвід проведення клінічної практики для фізичних терапевтів на базі геріатричного пансіонату/ І. Р. Мисула, Т. Г. Бакалюк, Г. О. Стельмах (стр.76-79)
Посоленик Л. Я. Використання інтерактивних методів викладання та розвиток дистанційної освіти лікарів у Тернопільському національному медичному університеті імені І. Я. Горбачевського МОЗ України в умовах карантину/ Л. Я. Посоленик, О. Я. Видойник (стр.80-84)
Kitura H. Ya. Communicative exercises as a component of foreign language professional competence of future doctors/ H. Ya. Kitura, I. I. Vorona (стр.85-90)
Марченкова Н. О. Актуальні проблеми підготовки лікаря-інтерна за спеціальністю "Ортопедія і травматологія"/ Н. О. Марченкова [та ін.] (стр.91-95)
Солодовникова Ю. О. Використання нейрокінематографа в післядипломній освіті в умовах дистанційного навчання/ Ю. О. Солодовникова, В. В. Добровольський, А. C. Сон (стр.96-99)
Танцюра Л. Д. Аудит оцінки лікарями дистанційної форми навчання на етапі післядипломної освіти/ Л. Д. Танцюра, І. В. Кисельова, А. В. Біляєв (стр.100-104)
Ястремська С. О. Досвід організації атестації випускників для студентів спеціальності 223 "Медсестринство" у Тернопільському національному медичному університеті під час пандемії COVID-19/ С. О. Ястремська, Н. І. Рега (стр.105-109)
Василюк В. М. Hауково-методичне забезпечення навчального процесу в Кременецькій гімназії (ліцеї) протягом 1805–1833 років в урочний та позаурочний час/ В. М. Василюк (стр.110-115)
Вергун А. Р. Академічна доброчесність та антиплагіатна експертиза у Львівському національному медичному університеті імені Данила Галицького: ключові засади і методологія/ А. Р. Вергун, С. П. Ягело, Г. М. Стечак (стр.116-122)
Руденко М. І. Вивчення урбаністичної лексики та поняття локусу на заняттях із дисципліни "Українська мова як іноземна" (на прикладі теми "У місті. Урок 1")/ М. І. Руденко (стр.123-128)
Интересные статьи :
Найти похожие


7.

Заглавие журнала :Вища школа -2019г.,N 3
Интересные статьи :
Корсак К. Рух людства до двох організованих ним колапсів — екологічного і духовно-інтелектуального. Який з них небезпечніший і чи є порятунок?/ К. Корсак [та ін.] (стр.7-18)
Надольний І. Освіта - ключовий чинник модернізації суспільства/ І. Надольний (стр.19-25)
Болтівець С. “Університетська партія” Тараса Шевченка/ С. Болтівець, О. Галушко (стр.26-41)
Чорний О. Національний університет “Чернігівський колегіум” імені Т.Г. Шевченка/ О. Чорний (стр.42-44)
Гриценок І. Проектна діяльність як засіб розвитку підприємницької компетентності майбутніх кваліфікованих кадрів/ І. Гриценок (стр.45-53)
Дебич М. Підвищення якості вищої освіти через інтернаціоналізацію навчального процесу - світова тенденція/ М. Дебич, О. Гуменна (стр.54-61)
Балабан О. Театральна освіта та сценічне мистецтво у період соціокультурних трансформацій: стратегії розвитку/ О. Балабан, С. Котляр, А. Медведева (стр.62-69)
Юр М. Засоби “театральної експресії” у вихованні фахівців сценічного та аудіовізуального мистецтв/ М. Юр, О. Опанасик, М. Галкін (стр.70-80)
Бурим К. Кольорове вирішення елементів навігації у веб-дизайні/ К. Бурим, С. Чирчик (стр.81-87)
Пендзей І. Новітня історія країн Західної Європи і Америки (1918-1945 pp.): ключові поняття, події, терміни/ І. Пендзей (стр.88-123)
Интересные статьи :
Найти похожие


8.

Заглавие журнала :Вища школа -2019г.,N 1
Интересные статьи :
Безручко О. Педагогічна діяльність Олександра Довженка у Школі кіноакторів при Київській кіностудії/ О. Безручко (стр.7-15)
Олексенко В. Становлення професійно та соціально значущих рис характеру у студентів/ В. Олексенко (стр.16-25)
Онкович Г. Нове у медіаосвіті: інженерна блогодидактика/ Г. Онкович [та ін.] (стр.26-33)
Дебич М. Мобільність студентів і якість вищої освіти в європейському освітньому і науковому просторі/ М. Дебич (стр.34-50)
Левківський І. Формування економічної та фінансової системи інституцій вищої освіти/ І. Левківський (стр.51-56)
Мельник К. Формування професійної компетентності майбутніх фахівців фінансового профілю в процесі навчально-виробничої практики/ К. Мельник (стр.57-64)
Торчевська Н. Застосування інформаційно-комунікаційних технологій як умова підвищення ефективності самостійної роботи студентів з курсу “Історія мистецтв”/ Н. Торчевська (стр.65-72)
Охріменко Л. Історичний розвиток українського костюма і його регіональні особливості/ Л. Охріменко (стр.73-80)
Тарасевич В. Фундаментальний підручник з історії економіки та економічної думки/ В. Тарасевич (стр.81-89)
Пендзей І. Новітня історія країн Західної Європи і Америки (1918-1943 pp.): ключові поняття, події, терміни/ І. Пендзей (стр.90-125)
Интересные статьи :
Найти похожие


9.

Заглавие журнала :Вища школа -2019г.,N 8
Интересные статьи :
Жорнова Олена. Науково-дослідна практика у мистецьких закладах вищої освіти: від ad libitum до інсайту/ Олена Жорнова, Ольга Жорнова (стр.7-19)
Церклевич В. Модерні можливості візуального методу та віртуальний музейний простір як платформа для студентських дослідницьких практик/ В. Церклевич (стр.20-41)
Якубовська М. Культурологічна модель формування молодіжного середовища у системі сучасної інноваційної складової педагогічної системи/ М. Якубовська (стр.42-49)
Возняк О. Стандарти якості надання медичної допомоги та їх правові особливості з позицій розкриття медичних злочинів/ О. Возняк (стр.50-71)
Татомир І. Штучний інтелект в освіті - нові можливості чи загроза працевлаштуванню викладачів?/ І. Татомир (стр.72-89)
Гуменна О. Реалізація програм спільних/подвійних ступенів: європейський вимір/ О. Гуменна (стр.90-96)
Пендзей І. Новітня історія країн Західної Європи і Америки (1918-1945 pp.): ключові поняття, події, терміни/ І. Пендзей (стр.97-126)
Интересные статьи :
Найти похожие


10.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Вихрущ А. В.
Заглавие : Викладання дисциплін гуманітарного циклу в сучасному університеті
Место публикации : Медична освіта (Тернопіль). - 2019. - № 2. - С. 61-66 (Шифр МУ7/2019/2)
Примечания : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметные рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ
Ключевые слова (''Своб.индексиров.''): закономірності--дидактика--принцип--поняття--методика
Найти похожие

11.

Заглавие журнала :Вища освіта України -2018г.,N 1
Интересные статьи :
Андрущенко В. Поняття педагогічного дискурсу в сучасних наукових дослідженнях/ В. Андрущенко, І. Силадій (стр.5-10)
Богданов І. Ідея провідництва в управлінні вищою освітою/ І. Богданов [та ін.] (стр.11-20)
Мороз І. Реінжиніринг у системі освіти/ І. Мороз, О. Стадник (стр.21-27)
Nesterova M. European studies of social innovations in higher education: cognitive principles of social cohesion development (Європейські студії соціальних інновацій у вищій освіті: когнітивні принципи розвитку соціальної згуртованості)/ M. Nesterova (стр.28-33)
Коваленко В. Дидактологістика у сфері політології як науки і дисципліни у вищій школі: влада розуму над політичними ідеями/ В. Коваленко (стр.34-40)
Лукашук М. Теоретико-методологічні засади дослідження інноваційних процесів у системі освіти/ М. Лукашук (стр.41-47)
Захаренко К. Категорія інформаційної безпеки у вітчизняному філософсько-політологічному дискурсі/ К. Захаренко (стр.48-54)
Опанасюк Ю. Інноваційний тип прогресу як об’єкт дослідження філософії і науки/ Ю. Опанасюк (стр.55-58)
Ляшенко Л. Роль оволодіння англійською мовою у підвищенні якості освіти в Україні/ Л. Ляшенко (стр.59-66)
Іваній І. Розвиток системи оцінювання якості вищої професійної фізкультурної освіти/ І. Іваній (стр.67-71)
Федів В. Соціальні мережі як засіб підвищення мотивації до вивчення природничих дисциплін у вищому медичному навчальному закладі/ В. Федів, А. Єгоренков, Л. Шинкура (стр.72-76)
Оніщук І. Особливості навчання іноземної мови студентів гуманітарних спеціальностей у вищих навчальних закладах України/ І. Оніщук (стр.77-82)
Астахова В. Головна наукова подія навчального року/ В. Астахова (стр.83-84)
Панченко Л. Ціннісний дискурс в освіті та суспільстві/ Л. Панченко, Д. Свириденко (стр.85)
Интересные статьи :
Найти похожие


12.

Заглавие журнала :Вища школа -2018г.,N 2
Интересные статьи :
Як створити університет світового рівня. Рецепти від Світового банку (стр.7-42)
Загірняк М. Щодо місця коледжів і технікумів у системі вищої освіти України/ М. Загірняк, С. Сергієнко, Д. Загірняк (стр.43-52)
Корсак К. Формування умов для знищення “монбланів” історичної неправди про Україну/ К. Корсак (стр.53-66)
Корсак Ю. Про ноонауки як основу ноофілософії і нооесхатології/ Ю. Корсак (стр.67-76)
Безручко О. Перша лекція Олександра Довженка у Київському державному інституті кінематографії/ О. Безручко (стр.77-86)
Чирчик С. До питання становлення та розвитку поняття “інтер’єр”/ С. Чирчик (стр.87-100)
Базилевич В. Парадигмальні зрушення в економічній теорії XXI ст./ В. Базилевич, А. Ігнатюк, Н. Гражевська (стр.101-125)
Интересные статьи :
Найти похожие


13.

Заглавие журнала :Медична освіта (Тернопіль) -2018г.,N 3
Интересные статьи :
Булах І. Є. Моніторинг якості медичної освіти. Міжнародний досвід/ І. Є. Булах, Л. П. Войтенко, Ю. П. Антоненко (стр.5-12)
Ільницька О. М. Актуальність післядипломної освіти медичних працівників у державних закладах охорони здоров’я України (2 повідомлення)/ О. М. Ільницька [та ін.] (стр.13-18)
Каланжова О. М. Вплив симуляційного навчання на компетентність лікарів акушерів-гінекологів у веденні консервативних пологів при тазовому передлежанні плода/ О. М. Каланжова (стр.19-23)
Кічула М. Я. Структурний аналіз поняття “якість життя” крізь призму якості освіти/ М. Я. Кічула (стр.24-30)
Клименко Т. М. Цифрова нерівність викладачів і слухачів у післядипломній освіті/ Т. М. Клименко, Т. В. Сандуляк, О. А. Сердцева (стр.31-35)
Конопкіна Л. І. Виховні технології як інноваційна і пріоритетна складова формування особистості сучасного лікаря/ Л. І. Конопкіна [та ін.] (стр.36-38)
Крайдашенко O. В. Фармакотерапія як первинний суб’єкт формування клінічного мислення сучасного магістра фармації/ O. В. Крайдашенко [та ін.] (стр.39-43)
Крицький І. О. Формування професійної компетентності майбутнього лікаря на прикладі студентів медичного факультету ТДМУ/ І. О. Крицький [та ін.] (стр.44-47)
Леженко Г. О. Впровадження онлайн-навчання як шлях удосконалення самостійної роботи студентів на кафедрі педіатрії/ Г. О. Леженко [та ін.] (стр.48-54)
Наконечний А. Й. Антиплагіатна стратегія експертизи декількох наукових праць: авторські алгоритми одномоментної перевірки тез доповідей студентів та молодих вчених із застосуванням інтернет-ресурсів без втрати валідності/ А. Й. Наконечний [та ін.] (стр.55-63)
Петулько А. П. Метод сase-study як інтерактивна модель навчання на кафедрі акушерства / А. П. Петулько [та ін.] (стр.64-66)
Сапожниченко Л. В. Актуальні проблеми теоретичної та практичної підготовки студентів-медиків при вивченні циклу “Внутрішня медицина” на 6 курсі/ Л. В. Сапожниченко, Ю. В. Козлова (стр.67-69)
Січкоріз О. Є. Впровадження кейс-методу при викладанні теми “Коми при цукровому діабеті” лікарям-інтернам зі спеціальності “Анестезіологія”/ О. Є. Січкоріз, О. В. Іванюшко, І. А. Павленко (стр.70-73)
Федорченко В. І. Навчально-методичне та організаційне забезпечення освітнього процесу для англомовних студентів на кафедрі мікробіології, вірусології та імунології ВДНЗУ “Українська медична стоматологічна академія”/ В. І. Федорченко [та ін.] (стр.74-77)
Шевчик Л. О. Застосування квесту як технології практико-орієнтованого навчання студентів медичних вишів/ Л. О. Шевчик, Н. Я. Кравець (стр.78-81)
Юр’єва Л. М. Післядипломна підготовка з фаху “Психіатрія” у профілактиці синдрому емоційного вигоряння серед лікарів-психіатрів/ Л. М. Юр’єва, С. Г. Носов, А. Є. Ніколенко (стр.82-84)
Dzetsiukh T. І. The necessity study of emergencies in dentistry by students of dental faculties/ T. І. Dzetsiukh, P. A. Hasyuk (стр.85-88)
Беденюк А. Д. Особистісно-орієнтований підхід як один із основоположних дидактичних принципів викладання дисципліни “Хірургія” на кафедрі хірургії № 1 з урологією та малоінвазивною хірургією імені проф. Л. Я. Ковальчука тернопільського державного медичного університету імені І. Я. Горбачевського/ А. Д. Беденюк [та ін.] (стр.89-94)
Золотарьова Ж. М. Обґрунтування заходів профілактики синдрому емоційного вигорання серед студентів-медиків/ Ж. М. Золотарьова (стр.95-98)
Колісник Н. С. Рівень інформованості та ставлення студентів вищих медичних навчальних закладів до проблеми туберкульозу/ Н. С. Колісник [та ін.] (стр.99-12)
Макєєва Н. І. Сучасний стан, проблеми та перспективи викладання педіатрії англомовним студентам/ Н. І. Макєєва [та ін.] (стр.103-105)
Ніколішина Е. В. Клінічний розбір хворого як один із головних етапів практичної підготовки студентів-випускників на кафедрі терапевтичної стоматології ВДНЗУ “УМСА”/ Е. В. Ніколішина, О. М. Бойченко (стр.106-108)
Олексій К. Б. Особливості суб’єктної позиції студента при вивченні іноземної лексики/ К. Б. Олексій (стр.109-113)
Попко С. С. Методичні принципи викладання теми “Дихальна система” на практичних заняттях з гістології/ С. С. Попко, В. М. Євтушенко (стр.114-116)
Савельєв В. Г. Про методи психології та педагогіки при післядипломній підготовці майбутніх лікарів/ В. Г. Савельєв [та ін.] (стр.117-119)
Спіріна І. Д. Формування компетентностей у студентів-медиків з дисципліни “Психіатрія. Наркологія” за допомогою рольових ігор/ І. Д. Спіріна [та ін.] (стр.120-123)
Шулятнікова Т. В. Особливості аудиторної та позааудиторної роботи студентів стоматологічного профілю під час вивчення патоморфології в Запорізькому державному медичному університеті/ Т. В. Шулятнікова (стр.124-127)
Яворський А. М. Досвід запровадження тренінгів з оволодіння практичними навичками комунікацій із пацієнтами на базі окремих закладів охорони здоров’я Івано-Франківської області/ А. М. Яворський (стр.128-131)
Prokop I. A. Specifics of applicants’ selection for training at higher medical schools of Great Britain/ I. A. Prokop, T. V. Savaryn (стр.132-137)
Дідух В. Д. Історія становлення та розвитку медичної фізики (гемодинаміки, звукових та ультразвукових методів дослідження) (частина 2)/ В. Д. Дідух [та ін.] (стр.138-144)
Интересные статьи :
Найти похожие


14.

Заглавие журнала :Вища освіта України -2017г.,N 3
Интересные статьи :
Курбатов С. "Без коректур": до 70-річчя Василя Кременя/ С. Курбатов (стр.5-6)
Андрущенко В. Освіта без насильства/ В. Андрущенко (стр.7-12)
Захарова О. Тимчасово переміщені ВНЗ: основні проблеми та першочергові напрями їх розв’язання/ О. Захарова, Ж. Гончарова (стр.13-22)
Горбунова Л. Теорія трансформативного навчання дорослих: еволюція концептів і методологій/ Л. Горбунова (стр.23-34)
Книш І. Класична освітня парадигма: суб’єкт-суб’єктні відносини/ І. Книш (стр.35-42)
Капустін С. Поняття світогляду в сучасному філософсько-педагогічному дискурсі/ С. Капустін (стр.43-49)
Шудло С. Трансформаційний потенціал емпіричних досліджень для вищої освіти: міф чи реальність?/ С. Шудло, О. Заболотна (стр.50-56)
Коваленко В. Розумні технології у сфері вищої фахової освіти: теоретико-методологічні та методико-технологічні основи/ В. Коваленко (стр.57-63)
Гончарова О. Природа педагогічного таланту в аспекті постнекласики та мислення у складності/ О. Гончарова (стр.64-75)
Силадій І. Основні фактори формування демократичних цінностей студентської молоді/ І. Силадій (стр.76-83)
Нестерова М. Практичні аспекти застосування когнітивних технологій в освіті/ М. Нестерова (стр.84-85)
Интересные статьи :
Найти похожие


15.

Заглавие журнала :Вища школа -2017г.,N 3
Интересные статьи :
Крижанівський Є. Івано-Франківському національному технічному університету нафти і газу — визнаному центру вищої нафтогазової освіти і науки — 30 років/ Крижанівський (стр.7-11)
Дзвінчук Д. Україна на зламі: прогнози майбутнього вищої освіти й суспільства/ Д. Дзвінчук, В. Петренко (стр.12-21)
Будугай А. Григорій Верба — філософ-сковородознавець і педагог/ А. Будугай (стр.22-40)
Дебич М. Імплементація програм подвійних/спільних ступенів: теоретичний аналіз/ М. Дебич (стр.41-50)
Тарасенко Р. Особливості формування інформаційної компетентності майбутніх перекладачів для аграрної галузі у навчально-інформаційному середовищі/ Р. Тарасенко (стр.51-57)
Кірик Т. Філософія про нове явище XXI ст. — поширення ноогуманістичних уявлень/ Т. Кірик (стр.58-67)
Кондратенко Т. Педагогічні умови для формування готовності майбутніх учителів технологій до навчання старшокласників економічним предметам/ Т. Кондратенко (стр.68-81)
Якимець Н. Медична педагогіка як потреба сучасного суспільства/ Н. Якимець (стр.82-88)
Ткаченко Н. Визначення поняття “професійний імідж”: погляд на проблему/ Н. Ткаченко (стр.89-95)
Проект Положення про Національну раду України з питань розвитку науки і технологій (стр.96-106)
Интересные статьи :
Найти похожие


16.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Ткаченко Н.
Заглавие : Визначення поняття “професійний імідж”: погляд на проблему
Место публикации : Вища школа. - 2017. - № 3. - С. 89-95 (Шифр 21876/2017/3)
Примечания : Бібліогр.: в кінці ст.
Аннотация: У статті здійснено критичний аналіз існуючих підходів до розуміння понять “імідж” та “професійний імідж” у вітчизняних і зарубіжних дослідженнях із педагогіки, психології, соціології, філософії. На основі узагальнення автор презентує власне бачення досліджуваного поняття, обґрунтовує доцільність його розгляду в контексті статусно-рольової теорії особистості. Визначено найближчу родову ознаку поняття “професійний імідж", яку слід вважати статусно-рольовою характеристикою особистості. Виокремлено такі основні суттєві ознаки цієї дефініції: професійний імідж є системною цілісністю зовнішніх та внутрішніх особистісних і професійних якостей та компетентностей; призначення професійного іміджу — створити в громадськості образ соціально-професійної ролі, яку конструює особистість; професійний імідж виявляється, підтверджується і розвивається у процесі оволодіння професійним досвідом. Запропоновано авторську дефініцію поняття “професійний імідж”
Найти похожие

17.

Заглавие журнала :Вища освіта України -2014г.,N 3
Интересные статьи :
Андрущенко В. Європейський педагогічний досвід та національні традиції: гармонізація пріоритеті/ В. Андрущенко (стр.5-11)
Калашнікова С. Ідентифікація сучасних орієнтирів розвитку вищої освіти/ С. Калашнікова (стр.12-23)
Козьменко С. Виклики на шляху інтеграції у міжнародний науковий простір/ С. Козьменко (стр.24-29)
Клепко С. Основні поняття закону України «Про вищу освіту»/ С. Клепко (стр.30-37)
Крилова С. Дійсне соціальне партнерство як передумова та різновид краси відносин в освітньому процесі/ С. Крилова (стр.38-43)
Курбатов С. Корпоративний університет як продукт взаємодії бізнесового та освітнього середовища в сучасних умовах/ С. Курбатов (стр.44-49)
Бак М. Неперервність інформаційного супроводу освіти/ М. Бак (стр.50-57)
Семеніхіна О. Дослідження відкритих освітніх ресурсів з математики/ О. Семеніхіна (стр.58-63)
Шелюк Л. Зміст і проблеми впровадження демократичної вищої освіти/ Л. Шелюк (стр.64-68)
Яременко Л. Мотивація навчального процесу як педагогічна проблема/ Л. Яременко (стр.69-74)
Губенко Г. Інтегративна педагогічна біоетика як новий напрям підготовки фахівців/ Г. Губенко (стр.75-81)
Орлова О. Художнє сприйняття як основа медіакопметентності студентів-філологів/ О. Орлова (стр.82-88)
Щербакова О. Риторикознавча компонента в новітніх дослідженнях вищої освіти/ О. Щербакова (стр.89-96)
Федоренко С. Грамотність як комплексний педагогічний феномен у вищій освіті США/ С. Федоренко (стр.97-102)
Горун Ю. Міжнародна співпраця у розвитку медіа- та інформаційної грамотності й інтеркультурного діалогу/ Ю. Горун (стр.103-108)
Воронкін О. Періодизація розвитку інформаційно-комунікаційних технологій навчання/ О. Воронкін (стр.109-116)
Реферативный обзор статей номера (стр.117-121)
Интересные статьи :
Найти похожие


18.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Клепко С.
Заглавие : Основні поняття закону України «Про вищу освіту»
Место публикации : Вища освіта України. - 2014. - № 3. - С. 30-37 (Шифр 23823/2014/3)
Предметные рубрики: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ
Найти похожие

19.

Заглавие журнала :Вища школа -2012г.,N 11
Интересные статьи :
Сухарніков Ю. Суть поняття learning outcomes у вищій освіті України/ Ю. Сухарніков (стр.7-24)
Пендзей І. Організація навчального процесу з курсу "Новітня історія країн Західної Європи і Америки (1918-1945)" відповідно до вимог Болонської системи навчання/ І. Пендзей (стр.25-35)
Якубов Ф. Трансформація парадигми підготовки сучасного інженера - імператив інноваційної економіки/ Ф. Якубов [и др.] (стр.36-43)
Артюх С. Один із шляхів суттєвого підвищення ефективності системи вищої освіти України/ С. Артюх, О. Лазуренко, К. Махотіло (стр.44-48)
Башнянин Г. Соціопсихологічні аспакти контролю і діагностики інтенсивних методів навчання та перспективи їх впровадження у навчальний процес ВНЗ/ Г. Башнянин, П. Мисловський (стр.49-63)
Чернігівська Н. Проблема готовності майбутніх учителів іноземної мови до самоосвітньої діяльності: визначення критеріїв, показників та рівнів/ Н. Чернігівська (стр.64-70)
Галиця О. Безмашинниц програмований метод і його застосування у навчальному процесі ВНЗ/ О. Галиця (стр.71-76)
Іванова О. Методи та прийоми активізації пізнавальної діяльності студентів як один із чинників підвищення мотивації навчання/ О. Іванова (стр.77-82)
Шрайберг Я. Інтеграція бібліотек в інформаційне суспільство, яке розвивається: що нас чекає попереду?/ Я. Шрайберг (стр.83-119)
Интересные статьи :
Найти похожие


20.

Заглавие журнала :Вища освіта України -2011г.,N 1
Интересные статьи :
Андрущенко В. Освіта нового століття: пріоритети розвитку/ В. Андрущенко (стр.5-7.)
Кремень В. Освіта в структурі цивілізаційних змін/ В. Кремень (стр.8-11.)
Слюсаревський М. Теоретико-методологічні аспекти проблеми взаємодії суспільства і освіти/ М. Слюсаревський (стр.12-20.)
Богданова Н. Культура життєтворчості особистості як філософська проблема/ Н. Богданова (стр.21-26.)
Акопян В. Феномен екологічної свідомості в царині сучасного наукового дискусу/ В. Акопян (стр.27-31.)
Івченко О. Розуміння свободи в реаліях ХХІ століття/ О. Івченко (стр.32-39.)
Шидловський А. Відповідальність часу - визначальний пріоритет діяльності Національного гірничого університету/ А. Шидловський (стр.40-45.)
Рябченко В. Освіта, навчання, виховання й соціалізація як поняття й процеси та межі осягнення ними особистості/ В. Рябченко (стр.46-54.)
Покась В. Організація навчальної роботи в школах-інтернатах у період їх становлення/ В. Покась (стр.55-62.)
Кожедуб Л. Розуміння підтексту як передумова адекватного сприйняття художнього тексту у процесі підготовки майбутніх філологів/ Л. Кожедуб (стр.63-69.)
Андрущенко Т. Романтизм та діалектика естетичного/ Т. Андрущенко (стр.70-78.)
Корсак К. До питання сучасної оцінки геніїв і геніальності/ К. Корсак (стр.79-85.)
Бойчук М. Теоретичні засади дослідження демократії як форми народовладдя/ М. Бойчук (стр.86-92.)
Білогур В. Формування світоглядної культури студентів як основа управління процесом становлення їхньої системи цінностей/ В. Білогур, С. Макаренко (стр.93-99.)
Скулиш Є. Реалізація сучасних освітніх підходів та гуманістичних моделей у процесі професійної підготовки співробітників правоохоронних органів України/ Є. Скулиш (стр.100-107.)
Андрушкевич Ф. Основні напрями та форми українсько-польської академічної співпраці/ Ф. Андрушкевич (стр.108-113.)
Козлакова Г. Вища освіта в Канаді: деякі враження про університети Оттави і Торонто/ Г. Козлакова (стр.114-119.)
Артюшенко О. Виховання як чинник відтворення ментальності підростаючого покоління/ О. Артюшенко (стр.120-125.)
Мацько Л. Система проти суржику/ Л. Мацько (стр.126.)
Интересные статьи :
Найти похожие


 1-20    21-27 
 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)