Поисковый запрос: (<.>K=поняття<.>) |
Общее количество найденных документов : 27
Показаны документы с 1 по 20 |
|
>1.
|
Вид документа : Статья из журнала Шифр издания :
Автор(ы) : Чемерис І.
Заглавие : Нові вимоги до спеціаліста: поняття компетентності і компетенції
Место публикации : Вища освіта України. - 2006. - №2. - С. 84-87 (Шифр 23823/2006/2)
Предметные рубрики: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ
Найти похожие
|
>2.
|
Заглавие журнала :Вища освіта України -2006г.,N 2 Интересные статьи : Дзвінчук Д. Засади управління і вибір цілей діяльності освітньої системи в контексті Європейського виміру. / Д. Дзвінчук (стр.20-26) Ціделко В. Моніторинг систем дистанційного навчання/ В. Ціделко, Н. Яремчук, В. Шведова (стр.54-61) Євтушевський В. Становлення і розвиток інновацій у вищій школі/ В. Євтушевський, Л. Шаповалова (стр.62-66) Прокопенко Л. Перебудова методичної роботи з працівниками освіти на діагностико-прогностичних засадах/ Л. Прокопенко, О. Біда (стр.78-83) Чемерис І. Нові вимоги до спеціаліста: поняття компетентності і компетенції/ І. Чемерис (стр.84-87) Щербань П. Національна спрямованість - неодмінна умова підвищення ефективності вищої освіти/ П. Щербань (стр.107-110) Интересные статьи : Найти похожие
|
>3.
|
Вид документа : Статья из журнала Шифр издания :
Автор(ы) : Олійник А.
Заглавие : Поняття й реальність процесу інноваційного розвитку освіти в Україні у контексті Болонських декларацій
Место публикации : Вища освіта України. - 2007. - № 1. - С. 42-49 (Шифр 23823/2007/1)
Предметные рубрики: Освіта реформа -- Образования реформа
Найти похожие
|
>4.
|
Заглавие журнала :Вища освіта України -2007г.,N 1 Интересные статьи : Олійник А. Поняття й реальність процесу інноваційного розвитку освіти в Україні у контексті Болонських декларацій/ А. Олійник (стр.42-49) Воронкова Б. Особливості висвітлення становлення освіти Грузії та України-минуле і сучасне/ Б. Воронкова (стр.106-111) Интересные статьи : Найти похожие
|
>5.
|
Заглавие журнала :Вища освіта України -2010г.,N 2 Интересные статьи : Андрущенко В. Першочергове завдання державної освітньої політики - відродження довіри до вчителя (З виступу на колегії Міністерства освіти і науки України 23 квітня 2010р.)/ В. Андрущенко (стр.5-6) Зуєв В. Криза освіти: український контекст/ В. Зуєв, В. Зуєва (стр.7-13) Семенюк Н. Екологічна культура - необхідний фактор безпечної перспективи розвитку суспільства/ Н. Семенюк (стр.14-21) Таланова Ж. Стан і проблеми участі України в Болонському процесі (Круглий стіл з проблем участі України в Болонському процесі пройшов у Національній академії педагогічних наук України)/ Ж. Таланова (стр.22-24) Рекомендації круглого столу "Стан та проблеми участі України в Болонському процесі" (стр.24-27) Жижко Т. Реформа університетської освіти в контексті Болонських домовленостей/ Т. Жижко (стр.28-35) Пашкова О. Проблеми організації та контролю самостійної роботи студентів у світлі Болонського освітнього процесу/ О. Пашкова (стр.36-43) Онопрієнко В. Оновлення змісту екологічної освіти як педагогічна проблема/ В. Онопрієнко (стр.44-51) Чебоненко С. Реалізація цілей навчання у процесі самостійної роботи курсантів/ С. Чебоненко (стр.52-58) Тарасенко В. Соціологічний портрет сучасної молоді: спроба аналітичного огляду/ В. Тарасенко (стр.59-67) Barczyk P. Sytuacja rodziny z dzieckiem przewlekle chorym/ P. Barczyk (стр.68-72) Цибін С. Молодь проти тоталітаризму/ С. Цибін (стр.73-79) Панчук Н. Політична активність студентів: чинники зростання та стимулювання/ Н. Панчук (стр.80-84) Марків О. Комп'ютероманія та її вплив на здоров'я студентської молоді/ О. Марків (стр.85-88) Костиря І. Політико-ідеологічні пріоритети управління культурою в тоталітарному суспільстві/ І. Костиря (стр.89-95) Гуненков Д. Поняття "моралі" у світлі сучасного філософського дискурсу/ Д. Гуненков (стр.96-104) Калашнікова С. Професійна підготовка керівників навчальних закладів за технологією змішаного навчання (З досвіду Київського університету імені Бориса Грінченка)/ С. Калашнікова (стр.104-108) Покась В. Інтернатна освіта: історія становлення та розвитку в Україні/ В. Покась (стр.109-116) Бех В. Осмислюючи історію кримської освіти та науки - орієнтуватися на її майбутнє/ В. Бех (стр.117-119) Постанова президії Національної академії педагогічних наук України "Про діяльність Інституту вищої освіти НАПН України щодо розроблення концептуального бачення модернізації системи вищої освіти" (проект) (стр.120-124) Интересные статьи : Найти похожие
|
>6.
|
Заглавие журнала :Вища освіта України -2011г.,N 2 Интересные статьи : Міністерство повідомляє (стр.5) Андрущенко В. Роздуми про вчителя/ В. Андрущенко (стр.6-12) Шидловський А. Талановитому вченому, педагогові, ректору Національного гірничого університету Генадію Півняку - 70!/ А. Шидловський (стр.13-19) Линовицька О. Освіта як чинник соціокультурного розвитку особистості/ О. Линовицька (стр.20-26) Девтеров І. Етнічні простори кіберпростору/ І. Девтеров (стр.27-32) Терепищий С. Ціннісні орієнтири стандартизації вищої освіти України/ С. Терепищий (стр.33-40) Акопян В. Основні чинники формування екологічної свідомості особистості/ В. Акопян (стр.41-47) Крячко Ю. Гриф Міністерства і університетська автономія/ Ю. Крячко (стр.48-52) Андрушкевич Ф. Досвід українсько-польської співпраці у сфері академічної освіти/ Ф. Андрушкевич (стр.53-58) Дем'яненко Н. Трансформація концепції освіти дорослих у другій половині ХХ - на початку ХХІ століття/ Н. Дем'яненко (стр.59-65) Сергиенко Т. Компьютерные технологии как средство формирования профессионально-адаптационных способностей инвалидов по зрению/ Т. Сергиенко (стр.66-72) Шандор Ф. Поняття свідомості в сучасному філософському дискурсі/ Ф. Шандор (стр.73-79) Богданова Н. Проблема формування творчої особистості/ Н. Богданова (стр.80-87) Білогур В. Світоглядні орієнтації сучасної студентської молоді: теоретико-методологічний контекст/ В. Білогур (стр.88-93) Гарбар Г. Методологічні засади дослідження гостинності як соціального явища/ Г. Гарбар (стр.94-99) Сокуренко О. Формування світорозуміння особистості як психолого-педагогічна проблема/ О. Сокуренко (стр.100-105) Демченко В. Якість навчально-виховного процесу як індикатор ефективності системи управління ВНЗ/ В. Демченко, О. Хотомлянський (стр.106-111) Кордіяк А. Способи управління якістю вищої медичної освіти в процесі її реформування/ А. Кордіяк (стр.112-115) Ненько Ю. Творча самореалізація курсанта: експериментальне визначення/ Ю. Ненько (стр.116-120) Андрущенко В. Світоглядні основи ідеології/ В. Андрущенко (стр.121-124) Муляр В. Вища педагогічна освіта і наука України. Херсонська область/ В. Муляр (стр.125-126) Интересные статьи : Найти похожие
|
>7.
|
Заглавие журнала :Вища школа -2011г.,N 3 Интересные статьи : Зіньковський Ю. Камені спотикання вітчизняної вищої освіти/ Ю. Зіньковський (стр.7-18.) Мадзігон В. Реформа освіти у руслі Болонського процесу та управління якістю безперервної освіти/ В. Мадзігон, М. Вачевський (стр.19-26.) Корсак К. Ноотехнології як засіб побудови ноосфери В. Вернадського/ К. Корсак (стр.27-35.) Кириченко О. Перспективи інноваційно-інтелектуального розвитку України/ О. Кириченко, Ю. Неговська (стр.36-46.) Ярошенко Т. Відкритий доступ - шлях до присутності України у світовій науковій спільноті/ Т. Ярошенко (стр.47-51.) Жуков І. Концепція інтернет-порталу інформаційних ресурсів освіти і науки МОНМС УКраїни/ І. Жуков, О. Іванкевич, Г. Кременецький (стр.52-61.) Андрюшина О. Освітні інвестиції в контексті національного моніторингу якості загальної освіти (досвід США)/ О. Андрюшина (стр.62-68.) Пономаренко О. Особливості профорієнтаційної роботи у навчальних закладах Великої Британії/ О. Пономаренко (стр.69-77.) Величко О. Розвиток рейтингового оцінювання діяльності науково-педагогічних працівників/ О. Величко [и др.] (стр.78-84.) Артюх С. Виховання професійних і спеціальних психофізіологічних якостей у майбутніх інженерів - запорука зниження ризику техногенних катастроф/ С. Артюх, О. Лазуренко (стр.85-90.) Стецюк К. Художньо-естетична орієнтація студентів технічного ВНЗ як чинник підвищення їхньої професійної компетентності/ К. Стецюк (стр.91-97.) Бочкарьова Н. Дослідження сутності поняття "педагогічна фасилітація"/ Н. Бочкарьова (стр.98-104) Кожедуб Л. Навчання читанню художніх творів у мовних ВНЗ в умовах зниження рівня читацької активності в суспільстві/ Л. Кожедуб (стр.105-113.) Жорнова О. Модернізація освіти як mainstream у вітчизняній педагогіці/ О. Жорнова, О. Жорнова (стр.114-123.) Интересные статьи : Найти похожие
|
>8.
|
Заглавие журнала :Вища освіта України -2011г.,N 1 Интересные статьи : Андрущенко В. Освіта нового століття: пріоритети розвитку/ В. Андрущенко (стр.5-7.) Кремень В. Освіта в структурі цивілізаційних змін/ В. Кремень (стр.8-11.) Слюсаревський М. Теоретико-методологічні аспекти проблеми взаємодії суспільства і освіти/ М. Слюсаревський (стр.12-20.) Богданова Н. Культура життєтворчості особистості як філософська проблема/ Н. Богданова (стр.21-26.) Акопян В. Феномен екологічної свідомості в царині сучасного наукового дискусу/ В. Акопян (стр.27-31.) Івченко О. Розуміння свободи в реаліях ХХІ століття/ О. Івченко (стр.32-39.) Шидловський А. Відповідальність часу - визначальний пріоритет діяльності Національного гірничого університету/ А. Шидловський (стр.40-45.) Рябченко В. Освіта, навчання, виховання й соціалізація як поняття й процеси та межі осягнення ними особистості/ В. Рябченко (стр.46-54.) Покась В. Організація навчальної роботи в школах-інтернатах у період їх становлення/ В. Покась (стр.55-62.) Кожедуб Л. Розуміння підтексту як передумова адекватного сприйняття художнього тексту у процесі підготовки майбутніх філологів/ Л. Кожедуб (стр.63-69.) Андрущенко Т. Романтизм та діалектика естетичного/ Т. Андрущенко (стр.70-78.) Корсак К. До питання сучасної оцінки геніїв і геніальності/ К. Корсак (стр.79-85.) Бойчук М. Теоретичні засади дослідження демократії як форми народовладдя/ М. Бойчук (стр.86-92.) Білогур В. Формування світоглядної культури студентів як основа управління процесом становлення їхньої системи цінностей/ В. Білогур, С. Макаренко (стр.93-99.) Скулиш Є. Реалізація сучасних освітніх підходів та гуманістичних моделей у процесі професійної підготовки співробітників правоохоронних органів України/ Є. Скулиш (стр.100-107.) Андрушкевич Ф. Основні напрями та форми українсько-польської академічної співпраці/ Ф. Андрушкевич (стр.108-113.) Козлакова Г. Вища освіта в Канаді: деякі враження про університети Оттави і Торонто/ Г. Козлакова (стр.114-119.) Артюшенко О. Виховання як чинник відтворення ментальності підростаючого покоління/ О. Артюшенко (стр.120-125.) Мацько Л. Система проти суржику/ Л. Мацько (стр.126.) Интересные статьи : Найти похожие
|
>9.
|
Заглавие журнала :Вища школа -2012г.,N 11 Интересные статьи : Сухарніков Ю. Суть поняття learning outcomes у вищій освіті України/ Ю. Сухарніков (стр.7-24) Пендзей І. Організація навчального процесу з курсу "Новітня історія країн Західної Європи і Америки (1918-1945)" відповідно до вимог Болонської системи навчання/ І. Пендзей (стр.25-35) Якубов Ф. Трансформація парадигми підготовки сучасного інженера - імператив інноваційної економіки/ Ф. Якубов [и др.] (стр.36-43) Артюх С. Один із шляхів суттєвого підвищення ефективності системи вищої освіти України/ С. Артюх, О. Лазуренко, К. Махотіло (стр.44-48) Башнянин Г. Соціопсихологічні аспакти контролю і діагностики інтенсивних методів навчання та перспективи їх впровадження у навчальний процес ВНЗ/ Г. Башнянин, П. Мисловський (стр.49-63) Чернігівська Н. Проблема готовності майбутніх учителів іноземної мови до самоосвітньої діяльності: визначення критеріїв, показників та рівнів/ Н. Чернігівська (стр.64-70) Галиця О. Безмашинниц програмований метод і його застосування у навчальному процесі ВНЗ/ О. Галиця (стр.71-76) Іванова О. Методи та прийоми активізації пізнавальної діяльності студентів як один із чинників підвищення мотивації навчання/ О. Іванова (стр.77-82) Шрайберг Я. Інтеграція бібліотек в інформаційне суспільство, яке розвивається: що нас чекає попереду?/ Я. Шрайберг (стр.83-119) Интересные статьи : Найти похожие
|
>10.
|
Вид документа : Статья из журнала Шифр издания :
Автор(ы) : Клепко С.
Заглавие : Основні поняття закону України «Про вищу освіту»
Место публикации : Вища освіта України. - 2014. - № 3. - С. 30-37 (Шифр 23823/2014/3)
Предметные рубрики: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ
Найти похожие
|
>11.
|
Заглавие журнала :Вища освіта України -2014г.,N 3 Интересные статьи : Андрущенко В. Європейський педагогічний досвід та національні традиції: гармонізація пріоритеті/ В. Андрущенко (стр.5-11) Калашнікова С. Ідентифікація сучасних орієнтирів розвитку вищої освіти/ С. Калашнікова (стр.12-23) Козьменко С. Виклики на шляху інтеграції у міжнародний науковий простір/ С. Козьменко (стр.24-29) Клепко С. Основні поняття закону України «Про вищу освіту»/ С. Клепко (стр.30-37) Крилова С. Дійсне соціальне партнерство як передумова та різновид краси відносин в освітньому процесі/ С. Крилова (стр.38-43) Курбатов С. Корпоративний університет як продукт взаємодії бізнесового та освітнього середовища в сучасних умовах/ С. Курбатов (стр.44-49) Бак М. Неперервність інформаційного супроводу освіти/ М. Бак (стр.50-57) Семеніхіна О. Дослідження відкритих освітніх ресурсів з математики/ О. Семеніхіна (стр.58-63) Шелюк Л. Зміст і проблеми впровадження демократичної вищої освіти/ Л. Шелюк (стр.64-68) Яременко Л. Мотивація навчального процесу як педагогічна проблема/ Л. Яременко (стр.69-74) Губенко Г. Інтегративна педагогічна біоетика як новий напрям підготовки фахівців/ Г. Губенко (стр.75-81) Орлова О. Художнє сприйняття як основа медіакопметентності студентів-філологів/ О. Орлова (стр.82-88) Щербакова О. Риторикознавча компонента в новітніх дослідженнях вищої освіти/ О. Щербакова (стр.89-96) Федоренко С. Грамотність як комплексний педагогічний феномен у вищій освіті США/ С. Федоренко (стр.97-102) Горун Ю. Міжнародна співпраця у розвитку медіа- та інформаційної грамотності й інтеркультурного діалогу/ Ю. Горун (стр.103-108) Воронкін О. Періодизація розвитку інформаційно-комунікаційних технологій навчання/ О. Воронкін (стр.109-116) Реферативный обзор статей номера (стр.117-121) Интересные статьи : Найти похожие
|
>12.
|
Заглавие журнала :Вища освіта України -2017г.,N 3 Интересные статьи : Курбатов С. "Без коректур": до 70-річчя Василя Кременя/ С. Курбатов (стр.5-6) Андрущенко В. Освіта без насильства/ В. Андрущенко (стр.7-12) Захарова О. Тимчасово переміщені ВНЗ: основні проблеми та першочергові напрями їх розв’язання/ О. Захарова, Ж. Гончарова (стр.13-22) Горбунова Л. Теорія трансформативного навчання дорослих: еволюція концептів і методологій/ Л. Горбунова (стр.23-34) Книш І. Класична освітня парадигма: суб’єкт-суб’єктні відносини/ І. Книш (стр.35-42) Капустін С. Поняття світогляду в сучасному філософсько-педагогічному дискурсі/ С. Капустін (стр.43-49) Шудло С. Трансформаційний потенціал емпіричних досліджень для вищої освіти: міф чи реальність?/ С. Шудло, О. Заболотна (стр.50-56) Коваленко В. Розумні технології у сфері вищої фахової освіти: теоретико-методологічні та методико-технологічні основи/ В. Коваленко (стр.57-63) Гончарова О. Природа педагогічного таланту в аспекті постнекласики та мислення у складності/ О. Гончарова (стр.64-75) Силадій І. Основні фактори формування демократичних цінностей студентської молоді/ І. Силадій (стр.76-83) Нестерова М. Практичні аспекти застосування когнітивних технологій в освіті/ М. Нестерова (стр.84-85) Интересные статьи : Найти похожие
|
>13.
|
Вид документа : Статья из журнала Шифр издания :
Автор(ы) : Ткаченко Н.
Заглавие : Визначення поняття “професійний імідж”: погляд на проблему
Место публикации : Вища школа. - 2017. - № 3. - С. 89-95 (Шифр 21876/2017/3) Примечания : Бібліогр.: в кінці ст.
Аннотация: У статті здійснено критичний аналіз існуючих підходів до розуміння понять “імідж” та “професійний імідж” у вітчизняних і зарубіжних дослідженнях із педагогіки, психології, соціології, філософії. На основі узагальнення автор презентує власне бачення досліджуваного поняття, обґрунтовує доцільність його розгляду в контексті статусно-рольової теорії особистості. Визначено найближчу родову ознаку поняття “професійний імідж", яку слід вважати статусно-рольовою характеристикою особистості. Виокремлено такі основні суттєві ознаки цієї дефініції: професійний імідж є системною цілісністю зовнішніх та внутрішніх особистісних і професійних якостей та компетентностей; призначення професійного іміджу — створити в громадськості образ соціально-професійної ролі, яку конструює особистість; професійний імідж виявляється, підтверджується і розвивається у процесі оволодіння професійним досвідом. Запропоновано авторську дефініцію поняття “професійний імідж”
Найти похожие
|
>14.
|
Заглавие журнала :Вища школа -2017г.,N 3 Интересные статьи : Крижанівський Є. Івано-Франківському національному технічному університету нафти і газу — визнаному центру вищої нафтогазової освіти і науки — 30 років/ Крижанівський (стр.7-11) Дзвінчук Д. Україна на зламі: прогнози майбутнього вищої освіти й суспільства/ Д. Дзвінчук, В. Петренко (стр.12-21) Будугай А. Григорій Верба — філософ-сковородознавець і педагог/ А. Будугай (стр.22-40) Дебич М. Імплементація програм подвійних/спільних ступенів: теоретичний аналіз/ М. Дебич (стр.41-50) Тарасенко Р. Особливості формування інформаційної компетентності майбутніх перекладачів для аграрної галузі у навчально-інформаційному середовищі/ Р. Тарасенко (стр.51-57) Кірик Т. Філософія про нове явище XXI ст. — поширення ноогуманістичних уявлень/ Т. Кірик (стр.58-67) Кондратенко Т. Педагогічні умови для формування готовності майбутніх учителів технологій до навчання старшокласників економічним предметам/ Т. Кондратенко (стр.68-81) Якимець Н. Медична педагогіка як потреба сучасного суспільства/ Н. Якимець (стр.82-88) Ткаченко Н. Визначення поняття “професійний імідж”: погляд на проблему/ Н. Ткаченко (стр.89-95) Проект Положення про Національну раду України з питань розвитку науки і технологій (стр.96-106) Интересные статьи : Найти похожие
|
>15.
|
Заглавие журнала :Медична освіта (Тернопіль) -2018г.,N 3 Интересные статьи : Булах І. Є. Моніторинг якості медичної освіти. Міжнародний досвід/ І. Є. Булах, Л. П. Войтенко, Ю. П. Антоненко (стр.5-12) Ільницька О. М. Актуальність післядипломної освіти медичних працівників у державних закладах охорони здоров’я України (2 повідомлення)/ О. М. Ільницька [та ін.] (стр.13-18) Каланжова О. М. Вплив симуляційного навчання на компетентність лікарів акушерів-гінекологів у веденні консервативних пологів при тазовому передлежанні плода/ О. М. Каланжова (стр.19-23) Кічула М. Я. Структурний аналіз поняття “якість життя” крізь призму якості освіти/ М. Я. Кічула (стр.24-30) Клименко Т. М. Цифрова нерівність викладачів і слухачів у післядипломній освіті/ Т. М. Клименко, Т. В. Сандуляк, О. А. Сердцева (стр.31-35) Конопкіна Л. І. Виховні технології як інноваційна і пріоритетна складова формування особистості сучасного лікаря/ Л. І. Конопкіна [та ін.] (стр.36-38) Крайдашенко O. В. Фармакотерапія як первинний суб’єкт формування клінічного мислення сучасного магістра фармації/ O. В. Крайдашенко [та ін.] (стр.39-43) Крицький І. О. Формування професійної компетентності майбутнього лікаря на прикладі студентів медичного факультету ТДМУ/ І. О. Крицький [та ін.] (стр.44-47) Леженко Г. О. Впровадження онлайн-навчання як шлях удосконалення самостійної роботи студентів на кафедрі педіатрії/ Г. О. Леженко [та ін.] (стр.48-54) Наконечний А. Й. Антиплагіатна стратегія експертизи декількох наукових праць: авторські алгоритми одномоментної перевірки тез доповідей студентів та молодих вчених із застосуванням інтернет-ресурсів без втрати валідності/ А. Й. Наконечний [та ін.] (стр.55-63) Петулько А. П. Метод сase-study як інтерактивна модель навчання на кафедрі акушерства / А. П. Петулько [та ін.] (стр.64-66) Сапожниченко Л. В. Актуальні проблеми теоретичної та практичної підготовки студентів-медиків при вивченні циклу “Внутрішня медицина” на 6 курсі/ Л. В. Сапожниченко, Ю. В. Козлова (стр.67-69) Січкоріз О. Є. Впровадження кейс-методу при викладанні теми “Коми при цукровому діабеті” лікарям-інтернам зі спеціальності “Анестезіологія”/ О. Є. Січкоріз, О. В. Іванюшко, І. А. Павленко (стр.70-73) Федорченко В. І. Навчально-методичне та організаційне забезпечення освітнього процесу для англомовних студентів на кафедрі мікробіології, вірусології та імунології ВДНЗУ “Українська медична стоматологічна академія”/ В. І. Федорченко [та ін.] (стр.74-77) Шевчик Л. О. Застосування квесту як технології практико-орієнтованого навчання студентів медичних вишів/ Л. О. Шевчик, Н. Я. Кравець (стр.78-81) Юр’єва Л. М. Післядипломна підготовка з фаху “Психіатрія” у профілактиці синдрому емоційного вигоряння серед лікарів-психіатрів/ Л. М. Юр’єва, С. Г. Носов, А. Є. Ніколенко (стр.82-84) Dzetsiukh T. І. The necessity study of emergencies in dentistry by students of dental faculties/ T. І. Dzetsiukh, P. A. Hasyuk (стр.85-88) Беденюк А. Д. Особистісно-орієнтований підхід як один із основоположних дидактичних принципів викладання дисципліни “Хірургія” на кафедрі хірургії № 1 з урологією та малоінвазивною хірургією імені проф. Л. Я. Ковальчука тернопільського державного медичного університету імені І. Я. Горбачевського/ А. Д. Беденюк [та ін.] (стр.89-94) Золотарьова Ж. М. Обґрунтування заходів профілактики синдрому емоційного вигорання серед студентів-медиків/ Ж. М. Золотарьова (стр.95-98) Колісник Н. С. Рівень інформованості та ставлення студентів вищих медичних навчальних закладів до проблеми туберкульозу/ Н. С. Колісник [та ін.] (стр.99-12) Макєєва Н. І. Сучасний стан, проблеми та перспективи викладання педіатрії англомовним студентам/ Н. І. Макєєва [та ін.] (стр.103-105) Ніколішина Е. В. Клінічний розбір хворого як один із головних етапів практичної підготовки студентів-випускників на кафедрі терапевтичної стоматології ВДНЗУ “УМСА”/ Е. В. Ніколішина, О. М. Бойченко (стр.106-108) Олексій К. Б. Особливості суб’єктної позиції студента при вивченні іноземної лексики/ К. Б. Олексій (стр.109-113) Попко С. С. Методичні принципи викладання теми “Дихальна система” на практичних заняттях з гістології/ С. С. Попко, В. М. Євтушенко (стр.114-116) Савельєв В. Г. Про методи психології та педагогіки при післядипломній підготовці майбутніх лікарів/ В. Г. Савельєв [та ін.] (стр.117-119) Спіріна І. Д. Формування компетентностей у студентів-медиків з дисципліни “Психіатрія. Наркологія” за допомогою рольових ігор/ І. Д. Спіріна [та ін.] (стр.120-123) Шулятнікова Т. В. Особливості аудиторної та позааудиторної роботи студентів стоматологічного профілю під час вивчення патоморфології в Запорізькому державному медичному університеті/ Т. В. Шулятнікова (стр.124-127) Яворський А. М. Досвід запровадження тренінгів з оволодіння практичними навичками комунікацій із пацієнтами на базі окремих закладів охорони здоров’я Івано-Франківської області/ А. М. Яворський (стр.128-131) Prokop I. A. Specifics of applicants’ selection for training at higher medical schools of Great Britain/ I. A. Prokop, T. V. Savaryn (стр.132-137) Дідух В. Д. Історія становлення та розвитку медичної фізики (гемодинаміки, звукових та ультразвукових методів дослідження) (частина 2)/ В. Д. Дідух [та ін.] (стр.138-144) Интересные статьи : Найти похожие
|
>16.
|
Заглавие журнала :Вища школа -2018г.,N 2 Интересные статьи : Як створити університет світового рівня. Рецепти від Світового банку (стр.7-42) Загірняк М. Щодо місця коледжів і технікумів у системі вищої освіти України/ М. Загірняк, С. Сергієнко, Д. Загірняк (стр.43-52) Корсак К. Формування умов для знищення “монбланів” історичної неправди про Україну/ К. Корсак (стр.53-66) Корсак Ю. Про ноонауки як основу ноофілософії і нооесхатології/ Ю. Корсак (стр.67-76) Безручко О. Перша лекція Олександра Довженка у Київському державному інституті кінематографії/ О. Безручко (стр.77-86) Чирчик С. До питання становлення та розвитку поняття “інтер’єр”/ С. Чирчик (стр.87-100) Базилевич В. Парадигмальні зрушення в економічній теорії XXI ст./ В. Базилевич, А. Ігнатюк, Н. Гражевська (стр.101-125) Интересные статьи : Найти похожие
|
>17.
|
Заглавие журнала :Вища освіта України -2018г.,N 1 Интересные статьи : Андрущенко В. Поняття педагогічного дискурсу в сучасних наукових дослідженнях/ В. Андрущенко, І. Силадій (стр.5-10) Богданов І. Ідея провідництва в управлінні вищою освітою/ І. Богданов [та ін.] (стр.11-20) Мороз І. Реінжиніринг у системі освіти/ І. Мороз, О. Стадник (стр.21-27) Nesterova M. European studies of social innovations in higher education: cognitive principles of social cohesion development (Європейські студії соціальних інновацій у вищій освіті: когнітивні принципи розвитку соціальної згуртованості)/ M. Nesterova (стр.28-33) Коваленко В. Дидактологістика у сфері політології як науки і дисципліни у вищій школі: влада розуму над політичними ідеями/ В. Коваленко (стр.34-40) Лукашук М. Теоретико-методологічні засади дослідження інноваційних процесів у системі освіти/ М. Лукашук (стр.41-47) Захаренко К. Категорія інформаційної безпеки у вітчизняному філософсько-політологічному дискурсі/ К. Захаренко (стр.48-54) Опанасюк Ю. Інноваційний тип прогресу як об’єкт дослідження філософії і науки/ Ю. Опанасюк (стр.55-58) Ляшенко Л. Роль оволодіння англійською мовою у підвищенні якості освіти в Україні/ Л. Ляшенко (стр.59-66) Іваній І. Розвиток системи оцінювання якості вищої професійної фізкультурної освіти/ І. Іваній (стр.67-71) Федів В. Соціальні мережі як засіб підвищення мотивації до вивчення природничих дисциплін у вищому медичному навчальному закладі/ В. Федів, А. Єгоренков, Л. Шинкура (стр.72-76) Оніщук І. Особливості навчання іноземної мови студентів гуманітарних спеціальностей у вищих навчальних закладах України/ І. Оніщук (стр.77-82) Астахова В. Головна наукова подія навчального року/ В. Астахова (стр.83-84) Панченко Л. Ціннісний дискурс в освіті та суспільстві/ Л. Панченко, Д. Свириденко (стр.85) Интересные статьи : Найти похожие
|
>18.
|
Вид документа : Статья из журнала Шифр издания :
Автор(ы) : Вихрущ А. В.
Заглавие : Викладання дисциплін гуманітарного циклу в сучасному університеті
Место публикации : Медична освіта (Тернопіль). - 2019. - № 2. - С. 61-66 (Шифр МУ7/2019/2) Примечания : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметные рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ Ключевые слова (''Своб.индексиров.''): закономірності--дидактика--принцип--поняття--методика
Найти похожие
|
>19.
|
Заглавие журнала :Вища школа -2019г.,N 8 Интересные статьи : Жорнова Олена. Науково-дослідна практика у мистецьких закладах вищої освіти: від ad libitum до інсайту/ Олена Жорнова, Ольга Жорнова (стр.7-19) Церклевич В. Модерні можливості візуального методу та віртуальний музейний простір як платформа для студентських дослідницьких практик/ В. Церклевич (стр.20-41) Якубовська М. Культурологічна модель формування молодіжного середовища у системі сучасної інноваційної складової педагогічної системи/ М. Якубовська (стр.42-49) Возняк О. Стандарти якості надання медичної допомоги та їх правові особливості з позицій розкриття медичних злочинів/ О. Возняк (стр.50-71) Татомир І. Штучний інтелект в освіті - нові можливості чи загроза працевлаштуванню викладачів?/ І. Татомир (стр.72-89) Гуменна О. Реалізація програм спільних/подвійних ступенів: європейський вимір/ О. Гуменна (стр.90-96) Пендзей І. Новітня історія країн Західної Європи і Америки (1918-1945 pp.): ключові поняття, події, терміни/ І. Пендзей (стр.97-126) Интересные статьи : Найти похожие
|
>20.
|
Заглавие журнала :Вища школа -2019г.,N 1 Интересные статьи : Безручко О. Педагогічна діяльність Олександра Довженка у Школі кіноакторів при Київській кіностудії/ О. Безручко (стр.7-15) Олексенко В. Становлення професійно та соціально значущих рис характеру у студентів/ В. Олексенко (стр.16-25) Онкович Г. Нове у медіаосвіті: інженерна блогодидактика/ Г. Онкович [та ін.] (стр.26-33) Дебич М. Мобільність студентів і якість вищої освіти в європейському освітньому і науковому просторі/ М. Дебич (стр.34-50) Левківський І. Формування економічної та фінансової системи інституцій вищої освіти/ І. Левківський (стр.51-56) Мельник К. Формування професійної компетентності майбутніх фахівців фінансового профілю в процесі навчально-виробничої практики/ К. Мельник (стр.57-64) Торчевська Н. Застосування інформаційно-комунікаційних технологій як умова підвищення ефективності самостійної роботи студентів з курсу “Історія мистецтв”/ Н. Торчевська (стр.65-72) Охріменко Л. Історичний розвиток українського костюма і його регіональні особливості/ Л. Охріменко (стр.73-80) Тарасевич В. Фундаментальний підручник з історії економіки та економічної думки/ В. Тарасевич (стр.81-89) Пендзей І. Новітня історія країн Західної Європи і Америки (1918-1943 pp.): ключові поняття, події, терміни/ І. Пендзей (стр.90-125) Интересные статьи : Найти похожие
|
|
|