Поисковый запрос: (<.>K=практичні<.>) |
Общее количество найденных документов : 33
Показаны документы с 1 по 10 |
|
>1.
| Проніна О. М. Сучасні технології в професійній підготовці лікарів-інтернів/О. М. Проніна, С. М. Білаш, М. М. Кобеняк // Медична освіта (Тернопіль), 2022,N № 1.-С.88-92
|
>2.
| Nazarevych L. Т. Theoretical and practical approaches to teaching Ukrainian as a foreign language at TNTU/L. Т. Nazarevych, N. R. Denysiuk, N. I. Havdyda // Медична освіта, 2020,N № 1.-С.56-61
|
>3.
| Ритмічне коло єднання - унікальні практичні інструменти роботи в згуртуванні освітніх спільнот/Є. Кочерга [та ін.] // Вища освіта України, 2020,N № 2.-С.52-58
|
>4.
| Вища освіта України - 2020г.,N 2 (Введено оглавление)
|
>5.
| The role of a scientific circle in students’ professional training/V. V. Rodionova [та ін.] // Медична освіта, 2020,N № 1.-С.72-76
|
>6.
| Simulation training as a methodological approach to training students in pharmacology studying/N. I. Voloshchuk [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль), 2020,N № 3.-С.74-78
|
>7.
| Якісна медична (фармацевтична) освіта: їхати навчатися за кордон чи змінювати систему підготовки в Україні? Частина 1. Якість освіти через зміни у процедурі вступної кампанії/А. Г. Шульгай [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль), 2020,N № 3.-С.56-64
|
>8.
| Медична освіта (Тернопіль) - 2020г.,N 1 (Введено оглавление)
|
>9.
| Льовкін О. А. Симуляційні тренінги як сучасний метод навчання в запорізькому державному медичному університеті/О. А. Льовкін, В. С. Скоба, О. І. Потоцька // Медична освіта (Тернопіль), 2019,N № 2.-С.103-106
|
>10.
| Застосування міжнародної класифікації функціонування, обмежень життєдіяльності та здоров’я при викладанні клінічних дисциплін у фізичних терапевтів/І. Р. Мисула [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль), 2019,N № 3.-С.28-30
|
|
|