Главная Упрощенный режим Видео-инструкция Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Высшее образование- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Книги (37)Периодические издания (274)Библиотечные издания (57)Краеведение (11)Редкие издания (3)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационный краткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>K=практичні<.>)
Общее количество найденных документов : 33
Показаны документы с 1 по 10
 1-10    11-20   21-30   31-33 
1.

Проніна О. М. Сучасні технології в професійній підготовці лікарів-інтернів/О. М. Проніна, С. М. Білаш, М. М. Кобеняк // Медична освіта (Тернопіль), 2022,N № 1.-С.88-92
2.

Nazarevych L. Т. Theoretical and practical approaches to teaching Ukrainian as a foreign language at TNTU/L. Т. Nazarevych, N. R. Denysiuk, N. I. Havdyda // Медична освіта, 2020,N № 1.-С.56-61
3.

Ритмічне коло єднання - унікальні практичні інструменти роботи в згуртуванні освітніх спільнот/Є. Кочерга [та ін.] // Вища освіта України, 2020,N № 2.-С.52-58
4.

Вища освіта України - 2020г.,N 2 (Введено оглавление)
5.

The role of a scientific circle in students’ professional training/V. V. Rodionova [та ін.] // Медична освіта, 2020,N № 1.-С.72-76
6.

Simulation training as a methodological approach to training students in pharmacology studying/N. I. Voloshchuk [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль), 2020,N № 3.-С.74-78
7.

Якісна медична (фармацевтична) освіта: їхати навчатися за кордон чи змінювати систему підготовки в Україні? Частина 1. Якість освіти через зміни у процедурі вступної кампанії/А. Г. Шульгай [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль), 2020,N № 3.-С.56-64
8.

Медична освіта (Тернопіль) - 2020г.,N 1 (Введено оглавление)
9.

Льовкін О. А. Симуляційні тренінги як сучасний метод навчання в запорізькому державному медичному університеті/О. А. Льовкін, В. С. Скоба, О. І. Потоцька // Медична освіта (Тернопіль), 2019,N № 2.-С.103-106
10.

Застосування міжнародної класифікації функціонування, обмежень життєдіяльності та здоров’я при викладанні клінічних дисциплін у фізичних терапевтів/І. Р. Мисула [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль), 2019,N № 3.-С.28-30
 1-10    11-20   21-30   31-33 
 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)