Поисковый запрос: (<.>K=практичні<.>) |
Общее количество найденных документов : 33
Показаны документы с 1 по 10 |
|
>1.
| Ефективність симуляційних сценаріїв в оптимізації практичної підготовки студентів у закладі вищої медичної освіти України/Т. М. Бойчук [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль), 2018,N № 2.-С.50-54
|
>2.
| Досвід організації комплексного практично-орієнтованого іспиту зі спеціальності “Стоматологія” за принципами OSCE/Т. О. Перцева [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль), 2018,N № 2.-С.82-85
|
>3.
| Льовкін О. А. Симуляційні тренінги як сучасний метод навчання в запорізькому державному медичному університеті/О. А. Льовкін, В. С. Скоба, О. І. Потоцька // Медична освіта (Тернопіль), 2019,N № 2.-С.103-106
|
>4.
| Колесник Т. В. Використання майстер-класів для формування навичок виконання медичних маніпуляцій на кафедрі пропедевтики внутрішньої медицини/Т. В. Колесник, О. В. Смольянова // Медична освіта (Тернопіль), 2018,N № 1.-С.79-81
|
>5.
| Досвід позааудиторної роботи зі студентами на кафедрі терапевтичної/Т. О. Петрушанко, Е. В. Ніколішина, Н. М. Іленко // Медична освіта (Тернопіль), 2018,N № 1.-С.108-111
|
>6.
| Філософія симуляційного навчання в медицині/Μ. Μ. Корда [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль), 2018,N № 2.-С.41-46
|
>7.
| Якісна медична (фармацевтична) освіта: їхати навчатися за кордон чи змінювати систему підготовки в Україні? Частина 1. Якість освіти через зміни у процедурі вступної кампанії/А. Г. Шульгай [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль), 2020,N № 3.-С.56-64
|
>8.
| Simulation training as a methodological approach to training students in pharmacology studying/N. I. Voloshchuk [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль), 2020,N № 3.-С.74-78
|
>9.
| Проніна О. М. Сучасні технології в професійній підготовці лікарів-інтернів/О. М. Проніна, С. М. Білаш, М. М. Кобеняк // Медична освіта (Тернопіль), 2022,N № 1.-С.88-92
|
>10.
| Застосування міжнародної класифікації функціонування, обмежень життєдіяльності та здоров’я при викладанні клінічних дисциплін у фізичних терапевтів/І. Р. Мисула [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль), 2019,N № 3.-С.28-30
|
|
|