Главная Упрощенный режим Видео-инструкция Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Высшее образование- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Книги (37)Периодические издания (274)Библиотечные издания (57)Краеведение (11)Редкие издания (3)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>K=практичні<.>)
Общее количество найденных документов : 33
Показаны документы с 1 по 10
 1-10    11-20   21-30   31-33 
1.


    Проніна, О. М.
    Сучасні технології в професійній підготовці лікарів-інтернів [Текст] = Modern technologies in professional training doctors-internes / О. М. Проніна, С. М. Білаш, М. М. Кобеняк // Медична освіта (Тернопіль). - 2022. - № 1. - С. 88-92. - Библиогр. в конце ст.

Рубрики: ПІСЛЯДИПЛОМНЕ СТАЖУВАННЯ -- ПОСЛЕДИПЛОМНАЯ СТАЖИРОВКА

   ІНТЕРНАТУРА І РЕЗИДЕНТУРА -- ИНТЕРНАТУРА И РЕЗИДЕНТУРА


Кл.слова (ненормированные):
тренажер -- практичні -- навички
Аннотация: Розвиток та вдосконалення галузі охорони здоров’я прямо пропорційно залежать від підготовки медичних кадрів, їхнього професіоналізму, якості знань, практичних навичок і володіння абстрактним мисленням. Підхід до тактики лікування кожного пацієнта вимагає від лікаря індивідуального бачення розвитку хвороби та її попередження
Вагомою складовою формування майбутніх спеціалістів є практична підготовка з відпрацюванням якомога більшого спектра маніпуляцій у різних сферах та напрямках медичних фахівців
Так, «симуляційний тренажер для відпрацювання техніки ендоскопічних втручань» надає змогу для візуального та тактильного контакту з технічними елементами для проведення операцій в малоінвазивній хірургії. Відомо, що подібні тренажери використовуються в закладах вищої освіти, але запропонована нами модель несе в собі низку переваг. Основними з них є розташування комплексу в операційній кімнаті з операційним столом, манекеном, який за розміром наближений до середньостатистичної людини. Анатомічна проекція розташування органів черевної порожнини дає змогу моделювання справжнього оперативного втручання. Оперуючий хірург знаходиться збоку від пацієнта, що деякою мірою утрудняє роботу з ендоскопічними маніпуляторами в порівнянні з ендоскопічними боксами, коли хірург знаходиться в прямій проекції від останнього. Але при роботі з нами запропонованим комплексом відбувається повна імітація процесу оперативного втручання. Тож при підготовці лікарів-інтернів даний винахід відіграє важливу роль у розвитку практичних навичок
The development and improvement of the health care sector are directly proportional to the training of medical staff, their professionalism, quality of knowledge, practical skills, and mastery of abstract thinking. The approach to the tactics of treatment of each patient requires from the doctor an individual vision of the disease and its prevention
An important component of future specialist’s formation is practical training with the development of the widest possible range of manipulations in various fields and areas of medical professionals
Thus, the “simulation simulator for testing the technique of endoscopic interventions” allows for visual and tactile contact with technical elements for operations in minimally invasive surgery. It is known that such simulators are used in higher education institutions, but our proposed model has a number of advantages. The main ones are the location of the complex in the operating room with an operating table, a mannequin, which is close in size to the average person
Доп.точки доступа:
Білаш, С. М.
Кобеняк, М. М.

Свободных экз. нет

Найти похожие

2.


    Nazarevych, L. Т.
    Theoretical and practical approaches to teaching Ukrainian as a foreign language at TNTU [Текст] = Теоретико-практичні підходи до викладання української мови як іноземної в Тернопільському національному технічному університеті імені Івана Пулюя / L. Т. Nazarevych, N. R. Denysiuk, N. I. Havdyda // Медична освіта. - 2020. - № 1. - С. 56-61. - Bibliogr. at the end of the art.

Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

   Тернопіль
Кл.слова (ненормированные):
комунікація -- гра -- візуалізація -- уява -- асоціація -- метод
Доп.точки доступа:
Denysiuk, N. R.
Havdyda, N. I.

Свободных экз. нет

Найти похожие

3.


   
    Ритмічне коло єднання - унікальні практичні інструменти роботи в згуртуванні освітніх спільнот [Текст] / Є. Кочерга [та ін.] // Вища освіта України. - 2020. - № 2. - С. 52-58. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ

Кл.слова (ненормированные):
барабанне коло -- трансформація -- конфлікт
Доп.точки доступа:
Кочерга, Є.
Лук’янченко, С.
Шапошніков, С.
Кандибур, Р.
Хлистік, А.

Свободных экз. нет

Найти похожие

4.
Шифр: 23823/2020/2
   Журнал

Вища освіта України . - Выходит ежеквартально
2020г. № 2
Содержание:
Андрущенко, В. Агресивність особистості та її мінімізація засобами освіти / В. Андрущенко. - С.7-12. - Бібліогр.: в кінці ст.
Максименко, С. Системність психіки людини і психології навчання / С. Максименко, К. Максименко, М. Папуча. - С.13-24. - Бібліогр.: в кінці ст.
Якимчук, О. Реформа української освіти: 2007-2015 рр / О. Якимчук. - С.25-29. - Бібліогр.: в кінці ст.
Саєнко, Т. Екологічна освіта - основа екобезпеки та сталого розвитку / Т. Саєнко. - С.30-36. - Бібліогр.: в кінці ст.
Кофанова, О. Роль геоекології у формуванні дослідницьких компетентностей у студентів-екологів і майбутніх фахівців з гірництва / О. Кофанова, О. Кофанов. - С.37-45. - Бібліогр.: в кінці ст.
Шпачинський, І. Безпека освітнього середовища в інноватиці вищої освіти / І. Шпачинський. - С.46-51. - Бібліогр.: в кінці ст.
Кочерга, Є. Ритмічне коло єднання - унікальні практичні інструменти роботи в згуртуванні освітніх спільнот / Є. Кочерга [та ін.]. - С.52-58. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Лук’янченко С., Шапошніков С., Кандибур Р., Хлистік А.
Demyanenko, N. Tutoring as pedagogical action and new profession: systematic approach to the problem / N. Demyanenko. - С.59-66. - Bibliogr. at the end of the art.
Козлакова, Г. Дистанційна вища технічна освіта в умовах карантину / Г. Козлакова [та ін.]. - С.67-74. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Сусь Б., Коваленко О., Іванова Ю., Ставицька І.
Бакка, Т. Підготовка майбутнього вчителя до навчання громадянської світи в школі / Т. Бакка. - С.75-80. - Бібліогр.: в кінці ст.
Дебич, М. Інтернаціоналізація систем забезпечення якості вищої освіти як глобальна тенденція / М. Дебич. - С.81-88. - Бібліогр.: в кінці ст.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

5.


   
    The role of a scientific circle in students’ professional training [Текст] = Роль наукового гуртка у фаховій підготовці студентів / V. V. Rodionova [та ін.] // Медична освіта. - 2020. - № 1. - С. 72-76. - Bibliogr. at the end of the art.

Рубрики: Система повышения квалификации

   Методи навчання -- Методы обучения


Кл.слова (ненормированные):
практичні навички -- позааудиторне навчання
Доп.точки доступа:
Rodionova, V. V.
Hlyniana, L. A.
Hashynova, K. Yu.
Razumnyi, R. V.

Свободных экз. нет

Найти похожие

6.


   
    Simulation training as a methodological approach to training students in pharmacology studying = Симуляційний тренінг як методологічний підхід у підготовці студентів при вивченні фармакології / N. I. Voloshchuk [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль). - 2020. - № 3. - С. 74-78. - Bibliogr. at the end of the art.

Рубрики: ОСВІТА ФАРМАЦЕВТИЧНА -- ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ

   МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ


   ПУБЛІКАЦІЇ ВИКЛАДАЧІВ ВНМУ ІМ. М. І. ПИРОГОВА – ПУБЛИКАЦИИ ПРЕПОДАВАТЕЛЕЙ ВНМУ ИМ. М. И. ПИРОГОВА


Кл.слова (ненормированные):
освіта -- навчання -- практичні -- навички -- викладання
Доп.точки доступа:
Voloshchuk, N. I.
Denysiuk, О. М.
Pashynska, O. S.
Marynych, L. I.

Свободных экз. нет

Найти похожие

7.


   
    Якісна медична (фармацевтична) освіта: їхати навчатися за кордон чи змінювати систему підготовки в Україні? Частина 1. Якість освіти через зміни у процедурі вступної кампанії [Текст] = Qualitative medical (pharmaceutical) education: go to learn abroad or change the training system in Ukraine? Part 1. Quality of education through changes in university admission procedure / А. Г. Шульгай [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль). - 2020. - № 3. - С. 56-64. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: ОСВІТА ФАРМАЦЕВТИЧНА -- ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ

Кл.слова (ненормированные):
якість -- компетентнісний -- підхід -- матрикули -- практичні -- навички -- симуляційне -- навчання -- автономія -- ЗВО
Доп.точки доступа:
Шульгай, А. Г.
Загричук, Г. Я.
Михалків, М. М.
Івануса, І. Б.

Свободных экз. нет

Найти похожие

8.
Шифр: МУ7/2020/1
   Журнал

Медична освіта (Тернопіль) . - Выходит ежеквартально
2020г. № 1 . - 165.20, р.
Содержание:
Derevianko, Т. V. Formation of the personality of a future doctor through extracurricular activities atthe department of microbiology, virology and immunology: experience and perspectives / Т. V. Derevianko, I. M. Zviagolska. - С.5-10. - Bibliogr. at the end of the art.
Fedchyshyn, N. O. Peculiarities of future pe teachers’ training at the higher educational establishment / N. O. Fedchyshyn, N. I. Yelcthina. - С.11-15. - Bibliogr. at the end of the art.
Potapova, Т. М. The results of implementation of the unified state qualification examination of pharmacy students at Dnipropetrovsk medical academy / Т. М. Potapova [et al.]. - С.16-20. - Bibliogr. at the end of the art.
Другие авторы: Sliesarchuk V. Yu., Podpletnia O. A., Lohvynenko N. V.
Savaryn, T. V. The use of game elements in the study of medical terminology in higher medical educational establishments / T. V. Savaryn, I. A. Prokop. - С.21-26. - Bibliogr. at the end of the art.
Volyanska, L. A. Problem-oriented teaching of childhood infectious diseases for medical students graduate courses / L. A. Volyanska [et al.]. - С.27-30. - Bibliogr. at the end of the art.
Другие авторы: Vorontsova Т. O., Burbela E. I., Rohalska Y. V.
Bauer, T. Bilingualism and interference as tendencies of linguistic development of modern educ ationalspace in conditions ofeducational internationalization / T. Bauer, О. М. Tsaryk, N. V. Rybina. - С.31-35. - Bibliogr. at the end of the art.
Khaniukov, O. O. Research competency at the undergraduate level of higher education / O. O. Khaniukov, L. V. Sapozhnychenko, О. V. Smolyanova. - С.36-40. - Bibliogr. at the end of the art.
Kolodnytska, O. D. Latin phraseological fund as a source of developing future p hysicians’ lexic al competence / O. D. Kolodnytska, Η. B. Palasiuk, I. I. Vorona. - С.41-44. - Bibliogr. at the end of the art.
Kulbashna, Ya. A. A modern model of masters’ in dentistry professional training / Ya. A. Kulbashna [et al.]. - С.45-49. - Bibliogr. at the end of the art.
Другие авторы: Malanchuk V. O., Nahirnyj Ya. P., Skrypnyk I. L., Zakharova V. O.
Lomakina, Yu. V. A technology of communicative competence development of future doctors in the process of professional training / Yu. V. Lomakina [et al.]. - С.50-55. - Bibliogr. at the end of the art.
Другие авторы: Bulyk R. Ye., Tymofiieva M. P., Fedoniuk L. Ya., Muzyka N. Ya.
Nazarevych, L. Т. Theoretical and practical approaches to teaching Ukrainian as a foreign language at TNTU / L. Т. Nazarevych, N. R. Denysiuk, N. I. Havdyda. - С.56-61. - Bibliogr. at the end of the art.
Nazaruk, О. V. Development of the foreign students’ cognitive activity at the practicals of Ukrainian / О. V. Nazaruk. - С.62-66. - Bibliogr. at the end of the art.
Protsyk, Η. M. Project method: past and future / Η. M. Protsyk. - С.67-71. - Bibliogr. at the end of the art.
Rodionova, V. V. The role of a scientific circle in students’ professional training / V. V. Rodionova [et al.]. - С.72-76. - Bibliogr. at the end of the art.
Другие авторы: Hlyniana L. A., Hashynova K. Yu., Razumnyi R. V.
Synyshyna, V. M. Methodological approaches to professional training of future practical psychologists / V. M. Synyshyna. - С.77-81. - Bibliogr. at the end of the art.
Stefanyshyn, K. L. Apracticalasthemajnformoftheeducational process on the discipline "Ukrainian as a foreign language” at the higher school / K. L. Stefanyshyn. - С.82-86. - Bibliogr. at the end of the art.
Yelahina, N. I. Games as a means of learning a foreign language by medical students / N. I. Yelahina, N. O. Fedchyshyn. - С.87-92. - Bibliogr. at the end of the art.
Zencaka, Andra. The role of adult vocational education in business environment in Latvia / Andra Zencaka. - С.93-101. - Bibliogr. at the end of the art.
Demianchuk, M. R. Terminological analysis of the basic definitions of studying vocational training of future junior specialists in nursing in colleges / M. R. Demianchuk. - С.102-105. - Bibliogr. at the end of the art.
Kichula, M. Ya. Pedagogical approaches in the process of training medical students / M. Ya. Kichula. - С.106-111. - Bibliogr. at the end of the art.
Sheremeta, L. P. Formation of orphoepic students’ skills atthe lasses of the ukrainian language as foreign / L. P. Sheremeta. - С.112-116. - Bibliogr. at the end of the art.
Vorona, I. I. Professional culture in the context of future doctor training / I. I. Vorona, I. A. Prokop. - С.117-121. - Bibliogr. at the end of the art.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : (1)
Свободны: (1)
Заказаны экз-ры для отделов: Учбовий відділ

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

9.


    Льовкін, О. А.
    Симуляційні тренінги як сучасний метод навчання в запорізькому державному медичному університеті [Текст] / О. А. Льовкін, В. С. Скоба, О. І. Потоцька // Медична освіта (Тернопіль). - 2019. - № 2. - С. 103-106. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

Кл.слова (ненормированные):
СИМУЛЯЦІЙНЕ НАВЧАННЯ -- медична -- ЕКСТРЕНА -- допомога -- домедична -- практичні навички
Доп.точки доступа:
Скоба, В. С.
Потоцька, О. І.

Свободных экз. нет

Найти похожие

10.


   
    Застосування міжнародної класифікації функціонування, обмежень життєдіяльності та здоров’я при викладанні клінічних дисциплін у фізичних терапевтів [Текст] = Application of international classification of functioning, limitations of life and health in teaching of clinical disciplines in physical therapists / І. Р. Мисула [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль). - 2019. - № 3. - С. 28-30. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

   Освіта медична -- Образование медицинское


Кл.слова (ненормированные):
кафедра -- медична -- реабілітація -- реабілітаційні програми -- практичні заняття -- МКФ
Доп.точки доступа:
Мисула, І. Р.
Бакалюк, Т. Г.
Стельмах, Г. О.
Максів, Х. Я.

Свободных экз. нет

Найти похожие

 1-10    11-20   21-30   31-33 
 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)