Поисковый запрос: (<.>K=принципи<.>) |
Общее количество найденных документов : 43
Показаны документы с 1 по 10 |
|
>1.
| Sustainable development principles in health promotion and nursing education/E. Burgess-Pinto [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль), 2019,N № 4.-С.67-73
|
>2.
| "Імплементація Закону України "Про вищу освіту", як складова академічної автономії ВНМУ ім. М. І. Пирогова", навч.-метод. конф.(2016;Вінниця). Імплементація Закону України "Про вищу освіту", як складова академічної автономії ВНМУ ім. М. І. Пирогова : тези доп. навч.-метод. конф., 17 лют. 2016 р./ред.: В. М. Мороз, Ю. Й. Гумінській, Л. В. Фоміна. - 2016
|
>3.
| Білик О. В. Сучасні принципи викладання дисципліни «Ресурсознавство лікарських рослин» для студентів фармацевтичного факультету/О. В. Білик, Н. С. Недорезанюк, Т. І. Ющенко // Проблеми та перспективи вищої медичної школи у розробці та реалізації національної стратегії побудови нової системи охорони здоровя в Україні на період 2015 -2025 р.р. : тези доп. навч.-метод. конф., 25 берез. 2015 р.. -Вінниця, 2015.-С.13
|
>4.
| Бойчук Т.М. Основні принципи та положення індивідуальної роботи студента при навчанні за кредитно-модульною системою з дисципліни "Гістологія, цитологія та ембріологія"/Т. М. Бойчук, Л. Я. Федонюк, А. А. Ходоровська // Медична освіта (Тернопіль), 2011,N № 2.-С.57-58
|
>5.
| Булавенко О. В. Сучасні принципи ефективної системи запобігання та виявлення академічного плагіату у наукових працях працівників вищих навчальних закладів і здобувачів вищої освіти/О. В. Булавенко, Д. Г. Коньков // Імплементація Закону України "Про вищу освіту", як складова академічної автономії ВНМУ ім. М. І. Пирогова : тези доп. навч.-метод. конф., 17 лют. 2016 р.. -Вінниця, 2016.-С.20
|
>6.
| Вища освіта України - 2009г.,N 1 (Введено оглавление)
|
>7.
| Вища освіта України - 2012г.,N 1 (Введено оглавление)
|
>8.
| Вища освіта України - 2016г.,N 2 (Введено оглавление)
|
>9.
| Вища освіта України - 2016г.,N 4 (Введено оглавление)
|
>10.
| Вища освіта України - 2018г.,N 1 (Введено оглавление)
|
|
|