Главная Упрощенный режим Видео-инструкция Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Высшее образование- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
 Найдено в других БД:Книги (138)Периодические издания (25)Краеведение (7)Редкие издания (4)
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>K=пропедевтика<.>)
Общее количество найденных документов : 4
Показаны документы с 1 по 4
1.

Заглавие журнала :Медична освіта (Тернопіль) -2011г.,N 3
Интересные статьи :
Вороненко В.В. Аналіз міжнародних документів щодо забезпечення попередження та реагування на надзвичайні ситуації техногенного і природного характеру/ В. В. Вороненко, Ю. М. Скалецький, В. Ф. Торбін (стр.6-11)
Ковальчук Л.Я. Навчальна дисципліна "медичне право" як невід'ємна складова підготовки лікаря в сучасних умовах в Україні/ Л. Я. Ковальчук, А. Д. Беденюк, М. В. Чорнецький (стр.12-14)
Гребеник М.В. Дистанційна форма навчання в післядипломній освіті: реалії і перспективи/ М. В. Гребеник [и др.] (стр.15-19)
Унгурян Л.М. Застосування тестової системи оцінки знань у навчальному процесі/ Л. М. Унгурян, М. С. Образенко (стр.20-22)
Кліщ Г.І. Особливості організації практичної підготовки студентів у медичних університетах Австрії/ Г. І. Кліщ (стр.23-30)
Кушик М.Л. До питання обміну досвідом: культура і наука без кордонів/ М. Л. Кушик (стр.31-34)
Паласюк Г.Б. Впровадження магістратури з медсестринства - крок вперед на шляху реформування медичної освіти в Австрії/ Г. Б. Паласюк (стр.35-39)
Скрипко В.Д. Особливості використання імітаційних систем навчання у післядипломній підготовці спеціалістів хірургічного профілю/ В. Д. Скрипко [и др.] (стр.40-41)
Абдуллаєв Р.Я. Роль діагностичних алгоритмів у післядипломній підготовці лікарів-спеціалістів ультразвукової діагностики/ Р. Я. Абдуллаєв [и др.] (стр.42-43)
Акуліна О.О. Організаційно-методичні особливості викладання кольпоскопії на етапі післядипломної освіти/ О. О. Акуліна (стр.44-46)
Бабов Є.Д. Впровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу на кафедрі загальної стоматології ОНМедУ/ Є. Д. Бабов [и др.] (стр.47-48)
Бесполудіна Г.В. Концептуальні засади методики викладання права серед курсантів передатестаційних циклів з організації та управління охороною здоров'я/ Г. В. Бесполудіна [и др.] (стр.49-52)
Бородаєв І.Є. Викладання хірургії в умовах кредитно-модульної системи/ І. Є. Бородаєв, І. В. Шарапов (стр.53-54)
Воробйов Є.О. Шляхи оптимізації проведення лікарської виробничої практики з внутрішньої медицини у студентів 4 курсу медичних вузів в умовах болонського процесу/ Є. О. Воробйов, Т. І. Шевченко, С. І. Сорокіна (стр.55-58)
Григор'єва Т.Г. Сучасні аспекти післядипломної підготовки лікарів із комбустіології та пластичної хірургії/ Т. Г. Григор'єва [и др.] (стр.59-61)
Грищенко О.В. Особливості технології фахової підготовки слухачів системи післядипломної освіти/ О. В. Грищенко [и др.] (стр.63-64)
Громов О.В. Шляхи покращення практичної підготовки студентів-стоматологів після впровадження кредитно-модульної технології/ О. В. Громов [и др.] (стр.65-66)
Грона Н.В. Значення науково-дослідної роботи в болонській системі навчання студентів та її організація на кафедрі внутрішньої медицини/ Н. В. Грона [и др.] (стр.67-69)
Гудз І.М. Досвід навчання студентів факультету підготовки іноземних громадян на кафедрі загальної хірургії в умовах кредитно-модульної системи освіти/ І. М. Гудз [и др.] (стр.70-72)
Даценко І.Б. Особливості інтегративного підходу в удосконаленні післядипломної освіти лікарів за фахом "Неврологія"/ І. Б. Даценко, Т. А. Літовченко (стр.73-75)
Дубініна В.Г. Оцінка навчання іноземних студентів в умовах кредитно-модульної системи/ В. Г. Дубініна, А. І. Рибін, О. В. Кузнецова (стр.76-78)
Думанський Ю.В. Освоєння студентами практичних навичок при кредитно-модульній організації навчального процесу: проблеми та пошук шляхів їх вирішення/ Ю. В. Думанський, О. М. Талалаєнко, М. Б. Первак (стр.79-81)
Каськова Л.Ф. Підготовка висококваліфікованого спеціаліста - основа впровадження кредитно-модульної системи навчання/ Л. Ф. Каськова [и др.] (стр.82-84)
Клименко Т.М. Удосконалення післядипломної підготовки лікарів суміжних спеціальностей на циклі "Інноваційні технології виходжування, діагностики та лікування патології новонароджених"/ Т. М. Клименко [и др.] (стр.85-87)
Клименко Т.М. Впровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу при навчанні методики реанімації новонароджених у пологовій залі/ Т. М. Клименко, О. А. Сердцева, Т. В. Сандуляк (стр.88-91)
Климнюк С.І. Організація роботи мікробіологічного гуртка на кафедрі медичної біології, мікробіології, вірусології та імунології/ С. І. Климнюк [и др.] (стр.92-94)
Коломієць В.В. Деонтологічні аспекти навчання студентів внутрішньої медицини в умовах болонської системи/ В. В. Коломієць [и др.] (стр.95-98)
Лобас В.М. Підвищення професійного рівня керівників медичних закладів - підгрунтя реформування галузі/ В. М. Лобас [и др.] (стр.99-101)
Лосєв О.О. Викладання "Дитячої хірургії" в Одеському національному медичному університеті/ О. О. Лосєв, М. Г. Мельниченко (стр.102-104)
Машталір М.А. Особливості впровадження кредитно-модульної системи для студентів стоматологічного факультету/ М. А. Машталір [и др.] (стр.105-106)
Мітін Ю.В. Післядипломна підготовка лікаря оториноларинголога/ Ю. В. Мітін [и др.] (стр.107-109)
Мітін Ю.В. Фахова підготовка студентів на кафедрі оториноларингології/ Ю. В. Мітін [и др.] (стр.110-112)
Ніженковська І.В. Особливості тестового контролю знань при вивченні "летких" отрут в курсі "токсикологічна хімія" в умовах кредитно-модульної системи освіти/ І. В. Ніженковська (стр.113-116)
Нікітіна О.О. Вдосконалення ботанічної освіти фармацевтів-провізорів за вимогами кредитно-модульної системи навчання/ О. О. Нікітіна, О. Ю. Таллер, М. Г. Скворець (стр.117-119)
Перцева Т.О. Ноосферно-екологічний імператив як основа сучасного світогляду лікаря профілактичної медицини/ Т. О. Перцева [и др.] (стр.120-122)
Рибіцька Л.Н. Організація навчального процесу за кредитно-модульною системою при вивченні медичної біології/ Л. Н. Рибіцька [и др.] (стр.123-124)
Родинський О.Г. Досвід впровадження кредитно-модульної системи при викладанні фізіології/ О. Г. Родинський [и др.] (стр.125-128)
Хоменко Л.О. Створення типової навчальної програми з дисципліни "Пропедевтика дитячої терапевтичної стоматології" відповідно до вимог кредитно-модульної системи навчання/ Л. О. Хоменко, О. І. Остапко, І. М. Голубєва (стр.129-131)
Интересные статьи :
Найти похожие


2.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Хоменко Л.О., Остапко О.І., Голубєва І.М.
Заглавие : Створення типової навчальної програми з дисципліни "Пропедевтика дитячої терапевтичної стоматології" відповідно до вимог кредитно-модульної системи навчання
Место публикации : Медична освіта (Тернопіль). - 2011. - № 3. - С. 129-131 (Шифр МУ7/2011/3)
Предметные рубрики: Освіта реформа -- Образования реформа
Найти похожие

3.


    (Свободных экземпляров нет)
Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 61:378/І-54
Заглавие : Імплементація Закону України "Про вищу освіту", як складова академічної автономії ВНМУ ім. М. І. Пирогова : тези доп. навч.-метод. конф., 17 лют. 2016 р.
Выходные данные : Вінниця, 2016
Колич.характеристики :180 с
Коллективы : "Імплементація Закону України "Про вищу освіту", як складова академічної автономії ВНМУ ім. М. І. Пирогова", навч.-метод. конф. (2016;Вінниця) , Вінниц. НМУ ім. М. І. Пирогова
Цена : 70.00 р.
ББК : 61:378 + 74.58
Предметные рубрики: ВНМУ ім. М. І. ПИРОГОВА -- ВНМУ им. Н. И. ПИРОГОВА
Содержание : Реалії та перспективи академічної автономії ВНМУ ім. М.І. Пирогова у світлі імплементації Закону України «Про вищу освіту»/ В. М. Мороз [и др.]. Імплементація Закону України «Про вищу освіту» на кафедрі внутрішньої медицини №3 ВНМУ ім. М.І. Пирогова/ О. І. Афонасюк. Доцільність та обґрунтування необхідності імплементації економіки охорони здоров’я вітчизняним студентам медичних факультетів № 1 та № 2 у більш широкому спектрі навчальної програми при автономії ВИЗ/ B. C. Бахнівський, Ю. Ю. Шушковська. Переваги тестового контролю знань студентів на кафедрі анатомії людини/ О. І. Башинська, В. О. Тихолаз, Ю. Й. Гумінський. Імплементація Закону України «Про вищу освіту» у робочих завданнях та пропозиціях кафедри філософії та суспільних наук/ Т. Р. Беднарчик, М. В. Беднарчик. Удосконалення самостійної роботи майбутніх фахівців під час їх професійного становлення/ Я. С. Білик. Імплементація закону України «Про вищу освіту» як складова академічної автономії ВНМУ ім. М.І. Пирогова/ В. В. Блажченко. Проблемні питання реазізації Закону України «Про вищу освіту» у світлі академічної автономії вищих навчатьних закладів/ А. Є. Богомолов. Імплементація Закону України «Про вищу освіту» в галузі присвоєння вчених звань та наукових ступенів/ А. Є. Богомолов. Результати 30-річного досвіду реабілітації хворих на хронічні дерматози, які брали участь у ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС/ С. А. Бондар [и др.]. Сучасні вимоги до викладання біопсійно-секційного курсу в умовах впровадження Закону України «Про вищу освіту»/ М. Р. Борейко. Симуляційне навчання в медичному університеті - невід’ємна частина навчального процесу/ О. В. Булавенко [и др.]. Сучасні принципи ефективної системи запобігання та виявлення академічного плагіату у наукових працях працівників вищих навчальних закладів і здобувачів вищої освіти/ О. В. Булавенко, Д. Г. Коньков. Система тьюторів - індикатор академічної автономії вищого навчального закладу/ Н. Г. Буртяк, Г. В. Чайка, Д. Г. Коньков. Професійна спрямованість студентів-медиків у сучасних умовах навчання/ Д. М. Ваколюк [и др.]. Мовна підготовка аспірантів-іноземців медичного профілю як актуальна проблема сучасної української лінгводидактики/ Г. Л. Василенко, Л. Т. Тищенко. Проблеми та перспективи розвитку вищої освіти в Україні в контексті роботи медичних ВНЗ/ К. М. Вергелес. Вища школа в Україні: виклики сучасності в процесі/ К. М. Вергелес. Підготовка іноземних студентів з предмету пропедевтика внутрішньої медицини у контексті нових змін української вищої освіти/ О. О. Вільцанюк, О. В. Ткаченко. Триєдність лікувальною процесу в медичній освіті в рамках імплементації Закону України «Про вищу освіту » як складової академічної автономії медичного ВНЗ/ М. В. Власенко, А. В. Паламарчук. Роль фармацевта в наданні фармацевтичної допомоги/ Л. А. Вознюк. Роль креативних методів навчання в опану ванні фармакології/ Н. І. Волощук, Г. І. Степанюк. Запровадження нових навчаїьних планів для студентів ВНМУ як імплементація Закону України «Про вищу освіту» в системі забезпечення якості освіти/ Т. Є. Вуж, Т. Г. Ревіна. Перспективи та недоліки імплементації Закону України «Про вищу освіту» на кафедрі терапевтичної стоматології ВНМУ імені М.І. Пирогова/ Н. Г. Гаджула. Інноваційний характер Закону України «Про вищу освіту»/ О. Ф. Гайдаєнко, О. П. Горпинюк. Деякі аспекти викладання дисципліни дерматовенерологія/ Л. Л. Гармаш [и др.]. Шляхи імплементації Закону України «Про вищу освіту»/ О. В. Гончаренко, Т. В. Форманчук. Інноваційні підходи до викладання хірургічної та терапевтичної стоматології/ О. В. Горленко, І. М. Горленко. Роль візуалізації у викладанні стоматології/ І. М. Горленко, О. В. Горленко. Нові освітні технології в практиці викладання у країнської мови як іноземної у вищій медичній школі/ A. M. Гулевич. Місце науково-дослідної роботи студентів у становленні майбутнього фахівця/ О. В. Дзекан. Важливість застосування електронного навчання та мультимедіа у педагогічній діяльності викладачів вищих навчальних закладів/ О. В. Дзекан. Автономія ВНЗ та академічні свободи/ С. В. Дмитренко [и др.]. Напрями модернізації програми з дисципліни «Дитяча терапевтична стоматологія» ВНМУ ім. М.І.Пирогова/ О. П. Дудік, І. В. Руда, Н. В. Драчук. Навчальний процес в умовах академічної автономії студентів/ В. М. Дудник, І. І. Андрікевич, Г. І. Мантак. Підвищення якості вищої медичної освіти в умовах запровадження автономного самоврядування/ В. М. Дудник, Г. І. Мантак, І. І. Андрікевич. Особливості викладання предмету «педіатрія» у іноземних студентів з англійською мовою навчання на 6 курсі в умовах академічної автономії університету/ В. М. Дудник, Ю. В. Вижга, І. І. Андрікевич. Значення наукометричних баз в розвитку сучасного викладача-науковця/ В. М. Дудник, Г. Ю. Звенігородська. Автономія медичного у ніверситету - висока якість вищої освіти/ В. М. Дудник, В. Г. Фурман, В. Г. Фурман. Методичні підходи до удосконалення індивідуальної роботи студентів 5-6 курсів/ В. М. Дудник, В. Г. Фурман. Застосування інтерактивних технологій навчального процесу в освітній системі студентів вищих медичних закладів/ В. М. Дудник, В. Г. Фурман. Шляхи удосконалення викладання предмету «Оперативна хірургія та топографічна анатомія» іноземним студентам/ П. В. Жорняк, О. І. Жорняк. Академічна автономність університетів, як складова реформи вищої освіти в Україні/ Н. В. Заічко, С. О. Качула, С. В. Ладутько. Викладання біологічної хімії на фармацевтичному факультеті (заочна форма навчання)/ Н. В. Заічко [та ін.]. Деякі аспекти академічної автономії на прикладі викладання медичної та біологічної хімії/ Т. М. Зелінська. Моніторинг та оцінювання в системі охорони здоров'я: новий запит до системи вищої освіти в Україні, перспективи впровадження в навчальний процес ВНМУ ім. М.І.Пирогова/ О. В. Ігнащук, B. C. Бахнівський. Стратегічна концепція розвитку як необхідна передумова здобуття академічної автономії ВНМУ ім. М.І. Пирогова/ О. В. Ільченко. Інтерактивна методика викладання лекцій з дитячої хірургічної стоматології/ Н. М. Ісакова. Наукова та інноваційна діяльність у роботі студентського наукового товариства/ В. М. Істошин, А. В. Білошицька. Роль кафедри у становленні академічної автономії університету/ М. В. Йолтухівський [и др.]. Застосування інтерактивних методів навчання при викладанні онкології в світлі імплементації Закону України «Про вищу освіту »/ О. Я. Какарькін [и др.]. Уніфікація екзаменаційного контролю лікарів як складова інтеграції ВНМУ в європейський та світовий освітній простір/ О. Є. Каніковський, І. В. Павлик. Шляхи підвищення ефективності підготовки студентів в умовах виконання Закону України «Про вищу освіту»/ В. В. Кіщук [и др.]. Інтерактивні технології навчання як засіб підвищення якості медичної освіти/ Ю. О. Кислова [и др.]. Підготовка спеціалістів реабілітаційного профілю у Вінницькому національному медичному університеті ім. М.І. Пирогова/ П. Ф. Колісник, С. П. Колісник, Р. А. Кравець. Формування клінічного мислення у майбутніх лікарів через викладання основ клінічної біохімії/ О. М. Колошко, А. В. Мельник. Нові підходи до покращення якості післядипломної підготовки керівників системи охорони здоров’я згідно з вимогами Закону України «Про вищу освіту»/ Н. Т. Комарницька, Л. B. Томашова. Імплементація Закону України «Про вищу освіту» як складова академічної автономії ВНМУ імені М.І.Пирогова/ B. C. Конопліцький, В. В. Погорілий, О. Г. Яки.менко. Зміна парадигм післядипломної освіти на основі впровадження лікарської резидентури/ Д. Г. Коньков. Деонтологічні аспекти взаємин з пацієнтом як критерій якості освітньої діяльності та вищої освіти/ Д. Г. Коньков. Патріотичне виховання студентів на заняттях з історії України та історії української культури/ О. В. Корзун. Підвищення якості освіти - одне з основних завдань вищої школи/ О. А. Коробко, І. А. Ільюк, С. В. Нечинорук. Імплементація закону України «Про вищу освіту» як складова академічної автономії ВНМУ ім. М.І. Пирогова/ М. І. Коспіюк. Реформування вищої освіти - шлях до світової інтеграції/ А. Д. Коспіюк, О. К. Тарасюк. Методологічні підходи до використання тестових завдань з медичної мікробіології/ А. В. Крижановська. Виконання закону України «Про вищу освіту» у роботі кафедри фтизіатрії з курсом клінічної алергології та імунології/ Д. Г. Кулик. Роль суміжних дисциплін у формуванні наукового світогляду у навчальному процесі післядипломної освіти/ С. В. Ладушько, С. О. Качула, А. В. Мельник. Імплементація Закону України «Про вищу освіту» як складова академічної автономії ВНМУ імені М.І.Пирогова/ Н. В. Леонова. Проблема імплементації Закону України «Про вищу освіту» в розрізі післядипломної медичної освіти/ Д. А. Лисенко. Методи навчання як складова сучасного компетентнісного підходу при викладанні онкології студентам-медикам/ С. А. Лисенко [и др.]. Удосконалення усного професійного мовлення студентів-медиків/ М. І. Лісовий. Підручник як основний засіб навчання/ М. І. Лісовий, Л. Т. Тищенко. Шляхи удосконалення викладання латинської мови у майбутніх фахівців сфери охорони здоров'я/ Н. В. Логутіна, О. Б. Наливайко. Особистісно-орієнтований підхід до навчання у ВНЗ як запорука імплементації Закону «Про вищу освіту»/ І. О. Мазайкіна. Професійно-орієнтоване навчання іноземної мови студентів медичних ВНЗ/ І. І. Макодай. Напрями освітньої підготовки провізорів з питань раціонального використання ліків під час вагітності/ Н. М. Максимович [и др.]. Перспективи впровадження проблемно-орієнтованого навчання в педагогічний процес Вінницького національного медичного університету ім. М.І Пирогова/ Н. В. Малачкова, О. В. Ігнащук, B. C. Бахнівський. Розробка освітніх програм в руслі імплементації Закону України «Про вищу освіту»/ А. С. Марлова, Л. Ф. Лозинська, А. Л. Яценко. Щодо економічної компетентності студентів медичних вишів/ І. А. Марчук. Імплементація Закону України «Про вищу освіту» як складова академічної автономії ВНМУ ім. М.І.Пирогова/ О. О. Мацко, Л. М. Поліщук, Л. М. Писаренко. Питання викладання мікробіології, імунології та вірусології в медичному ВНЗ у світлі вимог сучасності/ В. М. Мруг. Напрями впровадження вивчення доказової фармації на прикладі рослинних засобів/ І. Г. Мудрак, О. М. Заліська. Упровадження комп’ютерних технологій при вивченні дисципліни «Медична хімія» відповідно до Закону України «Про вищу освіту»/ В. М. Нечипорук. Актуальність використання інтерактивних методів навчання в рамках реалізації «Закону України про вищу освіту»/ Р. С. Остренюк. Деякі особливості організації самостійної та аудиторної роботи англомовних студентів під час вивчення предмету медична хімія/ В. А. Островський. Післядипломне навчання хірургії іноземним студентам з англомовною формою навчання як складова частина інтеграції ВНМУ в Європейський та світовий простір/ І. В. Павлик. Методичні підходи з організації самостійної діяльності студентів по мікробіології, вірусології та імунології/ Г. К. Палій, І. М. Вовк, З. М. Прокопчук. Застосу вання української термінології для визначення морфологічних елементів, що утворюються на шкірі при формуванні патологічних процесів (змін)/ І. Л. Пархоменко, С. А. Бондар, А. А. Наліжитий. Організація виробничої практики студентів університету за кредитно-модульною системою навчання/ В. П. Пархонюк, В. М. Пустовіт, Л. В. Швець. Формування навички прийняття клінічних рішень у практиці викладання для студентів-випускників медичного факультету/ П. А. Півторак, І. В. Феджага. Напрями впровадження методології оцінки технологій здоров’я (НТА) у післядипломну підготовку провізорів/ О. Б. Піняжко [и др.]. Бесіда як невід’ємний елементу навчальному процесі студентів-іноземців/ Р. П. Піскун [и др.]. Роль біологічних знань в забезпеченні якісної вищої медичної освіти в Україні/ Р. П. Піскун, Н. М. Гринчак, О. В. Спрут. Роль соціальноетичних цінностей у майбутній професійній діяльності лікаря загальної практики/ Р. П. Піскун, С. С. Хлестова, І. М. Климчук. Дія чинного закону України «Про вищу освіту» на кафедрі фтизіатрії з курсом клінічної імунології Вінницького національного медичного університету ім. М.І. Пирогова/ О. В. Пликанчук. Про цілі, завдання і заходи з навчально-виховної роботи у ВНМУ ім. М.І. Пирогова з нагоди святкування 70-ліття з дня заснування ЮНЕСКО/ Л. М. Пономарьова, A. M. Гулевич. Самоідентифікація особистості як актуальна проблема сучасної сфери охорони здоров’я, соціології, педагогіки та психології людини/ Л. М. Пономарьова, В. П. Пивошенко, П. В. Іванова. Шляхи вдосконалення професійної діяльності викладачів кафедри стоматології дитячого віку ВНМУ ім. М. І. Пирогова в умовах імплементації Закону «Про вищу освіту»/ О. І. Понова, Т. В. Чугу, М. В. Попов. Значення викладання дисциплін медико-психо-логічного спрямування студентам медичних факультетів в рамках імплементації Закону України «Про вищу освіту»/ П. Г. Пшук, А. О. Камінська. Предиктори та механізми формування комплайєнсу в психіатричній практиці/ П. Г. Пшук, Л. В. Стукан, Є. Я. Пшук. Особливості реалізації фахової освітньої діяльності медичного ВНЗ у відповідності до Закону України про вищу освіту/ Н. В. Рациборинська-Полякова, О. В. Римша. До питання якості тестових завдань ліцензійного іспиту «Крок-2» з дисципліни «Гігієна та екологія»/ М. А. Редчіц, О. В. Яцина. Провідні аспекти організації навчального процесу на кафедрі мікробіології, вірусології та імунології/ О. В. Римша. Досвід кафедри психіатрії, наркології та психотерапії з курсом ПО з виконання основних завдань ВНЗ відповідно до Закону України про вищу освіту/ С. В. Римша, Н. В. Рациборинська-Полякова. Активізація науково-дослідної роботи студентів як потужний засіб підвищення якості вивчення педіатрії/ Т. І. Саврун, О. А. Биковська. Актуальні питання екологізації освіти у вищому медичному навчальному закладі/ І. В. Сергета. Проблеми та особливості підготовки студентів до Державного мрактично-оріентованого іспиту з дисциплін профілактичної медицини/ І. В. Сергета. Розрахункові задачі з хімії - один із способів формування лої ічного мислення в процесі підготовки лікарів/ О. Я. Сливка. Основні завдання курсу загальної хімії у світлі Закону України «Про вищу освіту»/ О. В. Смірнова. Нові тренінгові технології у післядипломному навчанні лікарів-інтернів зі спеціатьності «Педіатрія»/ І. В. Сторожук, В. М. Дудник, М. О. Шаламай. Запровадження Закону України «Про вищу освіту» на кафедрі біологічної та загальної хімії ВНМУ ім. М. І. Пирогова/ О. Г. Сулім. Інновації у лекційному навчанні на факультеті післядипломної освіти/ А. І. Суходоля, В. М. Монастирський. Підходи до контролю якості викладання біохімії як поштовх до імплементації Закону України «Про вищу освіту»/ О. В. Тертииша, А. В. Мельник, І. В. Паламарчук. Впроватження комп’ютерного оцінювання знань студентів у навчатьний процес кафедри анатомії людини/ В. О. Тихолаз [и др.]. Академічна мобільність в контексті змін до Закону України «Про вищу освіту»/ В. О. Тихолаз, О. О. Вільцанюк, І. В. Підлісна. Особливості навчально-виховної роботи з іноземними студентами ВНМУ ім. М.І.Пирогова на сучасному етапі/ С. Л. Трухманова, В. П. Пивошенко, Л. П. Сисюк. Мультимедійна презентація як різновид самостійної роботи студентів під час вивчення біологічної хімії/ К. М. Тубулкан, Г. З. Личик. Патріотичне виховання у викладанні військово-польової хірургії студентам-медикам/ О. О. Фомін. Проблеми наступності підготовки майбутнього педіатра/ Н. М. Фещук [и др.]. Роль самостійної позааудиторної підготовки студентів у формуванні професійних якостей/ Н. С. Фоміна, О. О. Фомін, І. М. Коваленко. Вербальність у роботі лікаря/ Л. В. Фоміна, О. О. Фомін, Д. О. Меркулова. Університетська автономія як пріоритетний напрям у розвитку галузі освіти/ Г. В. Чайка, Л. В. Яренчук. Організація самостійної роботи студентів на кафедрі педіатрії в аспекті впровадження Закону України «Про вищу освіту»/ Т. В. Чекотун, Н. І. Токарчук, А. П. Конопліцька. Особливості викладання біохімії англомовним студентам/ М. М. Черв'як. Оптимізація навчального процесу у викладанні біохімії англомовним студентам/ М. М. Черв'як, Д. О. Фільчуков. Роль самостійної роботи у вивченні біохімії англомовними студентами/ М. М. Черв'як, О. І. Штатько. Доцільність формування професійного мислення лікарів-інтернів всіх спеціальностей в умовах реформування медичної галузі і обмеженого фінансування/ Г. С. Черешнюк, Л. В. Черешнюк. Впровадження сучасних підходів до організації навчального процесу як складова академічної автономії ВНМУ ім. М.І. Пирогова/ В. М. Чернобровый, І. Г. Палій, І. В. Чернова. Застосування інтерактивних методів навчання студентами з дисципліни «Медична генетика»/ М. О. Шаламай, В. М. Дудник. Роль та місце мікробіології в підготовці стоматологів у медичному університеті/ Н. М. Шевчук, Л. К. Сорокоумова. Особливості навчальної роботи з обдарованими студентами-медиками на кафедрах теоретичного профілю/ Н. А. Шпакова, О. В. Шипіцина. Англомовне навчання, як один із перспективних напрямів підготовки студентів у рамках імплементації Закону України «Про вищу освіту»/ B. C. Шунков. Using copyright law/ N. Shust. Особливості впровадження Закону України «Про вищу освіту» у навчальний процес вивчення внутрішньої медицини/ Ю. Ю. Шушковська, B. C. Бахнівський. На шляху до єдиних європейських освітянських критеріїв і стандартів/ Т. І. Ющенко, О. А. Слюсар. Оптимізація викладання неонатології за умов реалізації закону України «Про вищу освіту» у Вінницькому національному медичному університеті ім. М.І. Пирогова/ О. С. Яблонь [и др.]. Прикладні концепції Закону України «Про вищу освіту» щодо міжнародного співробітництва в галузі педіатрії/ О. С. Яблонь, Н. М. Пахнюща, Я. М. Кулик. Наукова робота студентів як необхідна частина підготовки висококваліфікованих спеціалістів у медичному університеті/ О. О. Яковлева, К. В. Півторак.
Аннотация: Міністерство освіти та науки України оприлюднило закон України «Про вищу освіту» (Відомості Верховної Ради, 2014, № 37-38, ст. 2004). Цей закон є значним кроком вперед у реформуванні системи вищої освіти та системи освіти в Україні загалом. Він передбачає автономію вищого навчального закладу, академічну мобільність, тобто можливість навчатися, викладати та стажуватися в іншому навчальному закладі. При визначенні поняття автономії вищого навчального закладу (ВНЗ) слід розуміти, що це незалежність і відповідальність ВНЗ відповідно до Конституції України і міжнародних договорів у прийнятті рішень стосовно свободи розвитку наукової і технічної діяльності, організації наукових досліджень і навчально-виховного процесу, внутрішнього управління і фінансів без будь-якого зовнішнього тиску. Академічна автономія - комплекс прав і свобод, якими користується ВНЗ, здійснюючи свою статутну діяльність. Мобільність викладачів та студентів дає можливість виробляти загальну політику університетів із схожим статусом, проводити прозорий контроль знань. Автономія університетів - це наслідок потреб суспільства і розвитку наукових знань. При цьому, порівняння ступенів, додатків до дипломів в зоні Європейської вищої освіти, дає можливість кращого працевлаштування, визиває позитивну конкуренцією серед студентства. Збірник розрахований на всіх працівників медичної галузі
Экземпляры :ЧЗ(1)
Найти похожие

4.

Вид документа : Статья из сборника (однотомник)
Шифр издания : 61:378/І-54
Автор(ы) : Вільцанюк О. О., Ткаченко О. В.
Заглавие : Підготовка іноземних студентів з предмету пропедевтика внутрішньої медицини у контексті нових змін української вищої освіти
Коллективы : Вінниц. НМУ ім. М. І. Пирогова, "Імплементація Закону України "Про вищу освіту", як складова академічної автономії ВНМУ ім. М. І. Пирогова", навч.-метод. конф.
Место публикации : "Імплементація Закону України "Про вищу освіту", як складова академічної автономії ВНМУ ім. М. І. Пирогова", навч.-метод. конф. Імплементація Закону України "Про вищу освіту", як складова академічної автономії ВНМУ ім. М. І. Пирогова : тези доп. навч.-метод. конф., 17 лют. 2016 р./ ред.: В. М. Мороз, Ю. Й. Гумінській, Л. В. Фоміна. - Вінниця, 2016. - С. 28 (Шифр 61:378/І-54-845021)
ББК : 61:378 + 74.58
Предметные рубрики: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ
Найти похожие

 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)