Поисковый запрос: (<.>K=реформа<.>) |
Общее количество найденных документов : 374
Показаны документы с 1 по 10 |
|
>1.
| Модульний підхід/З. П. Мандзій, І. М. Кліщ, В. Ф. Тюріна // Медична освіта (Тернопіль), 2010,N № 4.-С.80-82.
|
>2.
| Завдання вищих навчальних закладів україни щодо продовження Болонського процесу після підписання Будапештсько-Віденської конвенції 2010 року/О. В. Олійник, О. Г. Лавра, Л. Р. Юзьків // Медична освіта (Тернопіль), 2010,N № 4.-С.85-87.
|
>3.
| Мазур П.Є. Самостійно-пізнавальна діяльність студентів у контексті Болонського процесу/П. Є. Мазур, Л. С. Мишаківська, О. С. Кралюк // Медична освіта (Тернопіль), 2010,N № 4.-С.77-79.
|
>4.
| Основи клінічного мислення і Болонський процес/В. М. Василюк [и др.] // Медична освіта (Тернопіль), 2010,N № 4.-С.36-40.
|
>5.
| Особливості практичної підготовки студентів на кафедрі пропедевтики внутрішньої медицини в умовах кредитно-модульної системи/С. М. Андрейчин [и др.] // Медична освіта (Тернопіль), 2010,N № 4.-С.55-57.
|
>6.
| Пайкуш М.А. Технології забезпечення готовності викладачів теоретичних дисциплін до педагогічної діяльності в умовах кредитно-модульної системи у вищих медичних навчальних закладах/М. А. Пайкуш, Е. І. Личковський // Медична освіта (Тернопіль), 2010,N № 4.-С.87-89.
|
>7.
| Шегедин М.Б. Результати та перспективи впровадження кредитно-модульно-рейтингової системи організації навчального процесу у Львівському державному медичному коледжі ім. Андрея Крупинського/М. Б. Шегедин, І. С. Смачило // Медична освіта (Тернопіль), 2010,N № 4.-С.98-100
|
>8.
| Досвід організації самостійної роботи студентів при впровадженні кредитно-модульної системи навчання на кафедрі патологічної анатомії і судової медицини/І. С. Шпонька, Г. С. Короленко, С. В. Козлов // Медична освіта (Тернопіль), 2010,N № 4.-С.106-108.
|
>9.
| Швидкий О.В. Використання та перспективи ділової гри при кредитно-модульній системі організації навчального процесу/О. В. Швидкий, Н. В. Будь // Медична освіта (Тернопіль), 2010,N № 4.-С.96-98.
|
>10.
| Особливості викладання внутрішніх хвороб англомовним студентам-іноземцям в умовах кредитно-модульної організації навчального процесу/С. І. Сміян, У. С. Слаба, Л. П. Мартинюк // Медична освіта (Тернопіль), 2010,N № 4.-С.91-93.
|
|
|