Главная Упрощенный режим Видео-инструкция Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Высшее образование- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Книги (7)Периодические издания (102)Библиотечные издания (10)Краеведение (28)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационный краткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>K=реформа<.>)
Общее количество найденных документов : 374
Показаны документы с 1 по 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.

Модульний підхід/З. П. Мандзій, І. М. Кліщ, В. Ф. Тюріна // Медична освіта (Тернопіль), 2010,N № 4.-С.80-82.
2.

Завдання вищих навчальних закладів україни щодо продовження Болонського процесу після підписання Будапештсько-Віденської конвенції 2010 року/О. В. Олійник, О. Г. Лавра, Л. Р. Юзьків // Медична освіта (Тернопіль), 2010,N № 4.-С.85-87.
3.

Мазур П.Є. Самостійно-пізнавальна діяльність студентів у контексті Болонського процесу/П. Є. Мазур, Л. С. Мишаківська, О. С. Кралюк // Медична освіта (Тернопіль), 2010,N № 4.-С.77-79.
4.

Основи клінічного мислення і Болонський процес/В. М. Василюк [и др.] // Медична освіта (Тернопіль), 2010,N № 4.-С.36-40.
5.

Особливості практичної підготовки студентів на кафедрі пропедевтики внутрішньої медицини в умовах кредитно-модульної системи/С. М. Андрейчин [и др.] // Медична освіта (Тернопіль), 2010,N № 4.-С.55-57.
6.

Пайкуш М.А. Технології забезпечення готовності викладачів теоретичних дисциплін до педагогічної діяльності в умовах кредитно-модульної системи у вищих медичних навчальних закладах/М. А. Пайкуш, Е. І. Личковський // Медична освіта (Тернопіль), 2010,N № 4.-С.87-89.
7.

Шегедин М.Б. Результати та перспективи впровадження кредитно-модульно-рейтингової системи організації навчального процесу у Львівському державному медичному коледжі ім. Андрея Крупинського/М. Б. Шегедин, І. С. Смачило // Медична освіта (Тернопіль), 2010,N № 4.-С.98-100
8.

Досвід організації самостійної роботи студентів при впровадженні кредитно-модульної системи навчання на кафедрі патологічної анатомії і судової медицини/І. С. Шпонька, Г. С. Короленко, С. В. Козлов // Медична освіта (Тернопіль), 2010,N № 4.-С.106-108.
9.

Швидкий О.В. Використання та перспективи ділової гри при кредитно-модульній системі організації навчального процесу/О. В. Швидкий, Н. В. Будь // Медична освіта (Тернопіль), 2010,N № 4.-С.96-98.
10.

Особливості викладання внутрішніх хвороб англомовним студентам-іноземцям в умовах кредитно-модульної організації навчального процесу/С. І. Сміян, У. С. Слаба, Л. П. Мартинюк // Медична освіта (Тернопіль), 2010,N № 4.-С.91-93.
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)