Главная Упрощенный режим Видео-инструкция Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Высшее образование- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Книги (166)Периодические издания (1090)Библиотечные издания (172)Краеведение (53)Редкие издания (10)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>K=розвиток<.>)
Общее количество найденных документов : 131
Показаны документы с 1 по 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.


    Яцунь, О.
    Вища освіта як агент соціальних інновацій [Текст] = Higher Education as an Agent of Social Innovations / О. Яцунь // Вища школа. - 2018. - № 11. - С. 7-19

Рубрики: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ

   ОСВІТА В ЗАРУБІЖНИХ КРАЇНАХ -- ОБРАЗОВАНИЕ В ЗАРУБЕЖНЫХ СТРАНАХ


Кл.слова (ненормированные):
університет -- розвиток -- інклюзивні -- відкрита -- мегауніверситети
Свободных экз. нет

Найти похожие

2.


    Шульга, О.
    Посилення культурно-просвітницької та виховної функцій бібліотек [Текст] / О. Шульга // Вища освіта України. - 2008. - № 1. - С. 64-71

Рубрики: СТУДЕНТИ -- СТУДЕНТЫ

   ЛЮДИНИ РОЗВИТОК -- ЧЕЛОВЕКА РАЗВИТИЕ


Экземпляры всего: 1
ІБО (1)
Свободны: ІБО (1)

Найти похожие

3.


    Чурпій, К. Л.
    Роль закладів освіти у вихованні здорового способу життя у молоді через розвиток духовності [Текст] / К. Л. Чурпій // Медична освіта (Тернопіль). - 2013. - № 3. - С. 114-116

Рубрики: Отдельные направления воспитания студентов

Экземпляры всего: 1
ІБО (1)
Свободны: ІБО (1)

Найти похожие

4.


    Черних, В.
    Розвиток дистанційного навчання в НФАУ як перспективної форми освіти [Текст] / В. Черних // Медична освіта (Тернопіль). - 2002. - №1. - С. 21-24

Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

   ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ -- ДИСТАНЦИОННОЕ ОБУЧЕНИЕ


Свободных экз. нет

Найти похожие

5.


    Хвисюк, О. М.
    Становлення та розвиток післядипломної освіти стоматологів в Харківській медичній академії [Текст] = Formation and development of postgraduate education for stomatologists of kharkiv medical academy of postgraduate education / О. М. Хвисюк // Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - 2017. - N 3. - С. 90-92. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: Система повышения квалификации

Аннотация: Щиро вітаю зі славним ювілеєм – 90-річчям першої кафедри стоматологічного фаху в нашій академії та створенням навчально-наукового Інституту стоматології та щелепно-лицевої хірургії ХМАПО. Офіційна історія післядипломної освіти лікарів і лікарів-стоматологів у нашій країні починається з 10 листопада 1923 року, коли було започатковано нормативну базу Наказом Народного комісаріату охорони здоров’я: був створений Український інститут удосконалення лікарів у місті Харкові. Перший навчальний рік почався 1 січня 1924 року. Навчання в інтернатурі також вперше
Свободных экз. нет

Найти похожие

6.


    Фарина, С.
    Європейський гуманістичний ідеал та його вплив на розвиток педагогічної думки в Україні у XVII ст. [Текст] / С. Фарина // Вища школа. - 2007. - № 5. - С. 64-74

Рубрики: Історія вищої освіти і педагогіки вищої школи -- История высшего образования и педагогики высшей школы

Экземпляры всего: 1
ІБО (1)
Свободны: ІБО (1)

Найти похожие

7.


    Таланова, Ж.
    Болонська інтеграція докторської підготовки: редукція чи розвиток для України? [Текст] / Ж. Таланова // Вища школа. - 2010. - № 7/8. - С. 96-106

Рубрики: Освіта реформа -- Образования реформа

Экземпляры всего: 1
ІБО (1)
Свободны: ІБО (1)

Найти похожие

8.


   
    Сучасний розвиток вищої медичної та фармацевтичної освіти й проблемні питання забезпечення якісної підготовки лікарів і провізорів [Текст] / М. В. Банчук [и др.] // Медична освіта (Тернопіль). - 2007. - № 2. - С. 5-13

Рубрики: Освіта реформа -- Образования реформа

   МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ


Доп.точки доступа:
Банчук, М.В.
Волосовець, О.П.
Фещенко, І.І.

Экземпляры всего: 1
ІБО (1)
Свободны: ІБО (1)

Найти похожие

9.


    Степико, М.
    Колективна ідентичність: зміст та сутність [Текст] = Collective Identity: Content and Essence / М. Степико // Вища школа. - 2021. - № 7/8. - С. 62-73

Рубрики: ЛЮДИНИ РОЗВИТОК -- ЧЕЛОВЕКА РАЗВИТИЕ

   ОСОБИСТІСТЬ -- ЛИЧНОСТЬ


   СОЦІАЛЬНІ ЦІННОСТІ -- СОЦИАЛЬНЫЕ ЦЕННОСТИ


Кл.слова (ненормированные):
національна -- конкуренція -- суспільство -- особиста
Свободных экз. нет

Найти похожие

10.


    Симчич, Х. С.
    Безперервний професійний розвиток лікаря як ключовий напрям післядипломної освіти [Текст] = Lifelong professional doctor’s development as the key direction of postgraduate education / Х. С. Симчич, С. В. Федоров // Медична освіта (Тернопіль). - 2017. - № 2. - С. 68-71. - Бібліогр.: в кінці ст.

Аннотация: Визначено законодавчу базу безперервного професійного розвитку як стратегічного перспективного напрямку розвитку післядипломного навчання, що постійно оновлюється. Акцентовано підходи до безперервного професійного розвитку Всесвітньої федерації медичної освіти та Європейського союзу медичних фахівців. Подано існуючу систему навчання лікарів на кафедрі терапії і сімейної медицини післядипломної освіти ДВНЗ “Івано-Франківський національний медичний університет”. Визначено ключові напрямки розвитку, співпраці, етапи організаційного навчання та проблеми безперервного професійного розвитку лікарів Прикарпаття, шляхи подолання проблем та імплементації світових стандартів. Висновки. Безперервний професійний розвиток повинен бути “наріжним каменем” післядипломної освіти, як засіб акумуляції професійних знань і вмінь для гармонійного розвитку конкурентоспроможного, цілеспрямованого і здатного до постійного самовдосконалення лікаря. Це має бути також і пріоритетом діяльності закладів охорони здоров’я та мотивацією до самовдосконалення фахівця. Кафедра здійснює традиційні форми організації післядипломної освіти лікарів, бере активну участь в інноваційних підходах навчально-освітньої діяльності лікарів терапевтичного профілю. Застосування нових організаційних форм навчання сприяє мотивації до активного безперервного професійного розвитку. Взаємодія освітніх медичних закладів у рамках безперервного професійного розвитку лікаря є міцним фундаментом діяльності системи охорони здоров’я в цілому
Доп.точки доступа:
Федоров, С. В.

Свободных экз. нет

Найти похожие

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)