Главная Упрощенный режим Видео-инструкция Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Высшее образование- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Книги (166)Периодические издания (1088)Библиотечные издания (172)Краеведение (53)Редкие издания (9)
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>K=розвиток<.>)
Общее количество найденных документов : 131
Показаны документы с 1 по 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Яцунь О.
Заглавие : Вища освіта як агент соціальних інновацій
Параллельн. заглавия :Higher Education as an Agent of Social Innovations
Место публикации : Вища школа. - 2018. - № 11. - С. 7-19 (Шифр 21876/2018/11)
Предметные рубрики: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ
ОСВІТА В ЗАРУБІЖНИХ КРАЇНАХ -- ОБРАЗОВАНИЕ В ЗАРУБЕЖНЫХ СТРАНАХ
Ключевые слова (''Своб.индексиров.''): університет--розвиток--інклюзивні--відкрита--мегауніверситети
Найти похожие

2.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Шульга О.
Заглавие : Посилення культурно-просвітницької та виховної функцій бібліотек
Место публикации : Вища освіта України. - 2008. - № 1. - С. 64-71 (Шифр 23823/2008/1)
Предметные рубрики: СТУДЕНТИ -- СТУДЕНТЫ
ЛЮДИНИ РОЗВИТОК -- ЧЕЛОВЕКА РАЗВИТИЕ
Найти похожие

3.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Чурпій К. Л.
Заглавие : Роль закладів освіти у вихованні здорового способу життя у молоді через розвиток духовності
Место публикации : Медична освіта (Тернопіль). - 2013. - № 3. - С. 114-116 (Шифр МУ7/2013/3)
Предметные рубрики: Отдельные направления воспитания студентов
Найти похожие

4.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Черних В.
Заглавие : Розвиток дистанційного навчання в НФАУ як перспективної форми освіти
Место публикации : Медична освіта (Тернопіль). - 2002. - №1. - С. 21-24 (Шифр МУ7/2002/1)
Предметные рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ
ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ -- ДИСТАНЦИОННОЕ ОБУЧЕНИЕ
Найти похожие

5.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Хвисюк О. М.
Заглавие : Становлення та розвиток післядипломної освіти стоматологів в Харківській медичній академії
Параллельн. заглавия :Formation and development of postgraduate education for stomatologists of kharkiv medical academy of postgraduate education
Место публикации : Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - 2017. - N 3. - С. 90-92 (Шифр ПУ56/2017/3)
Примечания : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметные рубрики: Система повышения квалификации
Аннотация: Щиро вітаю зі славним ювілеєм – 90-річчям першої кафедри стоматологічного фаху в нашій академії та створенням навчально-наукового Інституту стоматології та щелепно-лицевої хірургії ХМАПО. Офіційна історія післядипломної освіти лікарів і лікарів-стоматологів у нашій країні починається з 10 листопада 1923 року, коли було започатковано нормативну базу Наказом Народного комісаріату охорони здоров’я: був створений Український інститут удосконалення лікарів у місті Харкові. Перший навчальний рік почався 1 січня 1924 року. Навчання в інтернатурі також вперше
Найти похожие

6.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Фарина С.
Заглавие : Європейський гуманістичний ідеал та його вплив на розвиток педагогічної думки в Україні у XVII ст.
Место публикации : Вища школа. - 2007. - № 5. - С. 64-74 (Шифр 21876/2007/5)
Предметные рубрики: Історія вищої освіти і педагогіки вищої школи -- История высшего образования и педагогики высшей школы
Найти похожие

7.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Таланова Ж.
Заглавие : Болонська інтеграція докторської підготовки: редукція чи розвиток для України?
Место публикации : Вища школа. - 2010. - № 7/8. - С. 96-106 (Шифр 21876/2010/7/8)
Предметные рубрики: Освіта реформа -- Образования реформа
Найти похожие

8.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Банчук М.В., Волосовець О.П., Фещенко І.І.
Заглавие : Сучасний розвиток вищої медичної та фармацевтичної освіти й проблемні питання забезпечення якісної підготовки лікарів і провізорів
Место публикации : Медична освіта (Тернопіль). - 2007. - № 2. - С. 5-13 (Шифр МУ7/2007/2)
Предметные рубрики: Освіта реформа -- Образования реформа
МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ
Найти похожие

9.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Степико М.
Заглавие : Колективна ідентичність: зміст та сутність
Параллельн. заглавия :Collective Identity: Content and Essence
Место публикации : Вища школа. - 2021. - № 7/8. - С. 62-73 (Шифр 21876/2021/7/8)
Предметные рубрики: ЛЮДИНИ РОЗВИТОК -- ЧЕЛОВЕКА РАЗВИТИЕ
ОСОБИСТІСТЬ -- ЛИЧНОСТЬ
СОЦІАЛЬНІ ЦІННОСТІ -- СОЦИАЛЬНЫЕ ЦЕННОСТИ
Ключевые слова (''Своб.индексиров.''): національна--конкуренція--суспільство--особиста
Найти похожие

10.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Симчич Х. С., Федоров С. В.
Заглавие : Безперервний професійний розвиток лікаря як ключовий напрям післядипломної освіти
Параллельн. заглавия :Lifelong professional doctor’s development as the key direction of postgraduate education
Место публикации : Медична освіта (Тернопіль). - 2017. - № 2. - С. 68-71 (Шифр МУ7/2017/2)
Примечания : Бібліогр.: в кінці ст.
Аннотация: Визначено законодавчу базу безперервного професійного розвитку як стратегічного перспективного напрямку розвитку післядипломного навчання, що постійно оновлюється. Акцентовано підходи до безперервного професійного розвитку Всесвітньої федерації медичної освіти та Європейського союзу медичних фахівців. Подано існуючу систему навчання лікарів на кафедрі терапії і сімейної медицини післядипломної освіти ДВНЗ “Івано-Франківський національний медичний університет”. Визначено ключові напрямки розвитку, співпраці, етапи організаційного навчання та проблеми безперервного професійного розвитку лікарів Прикарпаття, шляхи подолання проблем та імплементації світових стандартів. Висновки. Безперервний професійний розвиток повинен бути “наріжним каменем” післядипломної освіти, як засіб акумуляції професійних знань і вмінь для гармонійного розвитку конкурентоспроможного, цілеспрямованого і здатного до постійного самовдосконалення лікаря. Це має бути також і пріоритетом діяльності закладів охорони здоров’я та мотивацією до самовдосконалення фахівця. Кафедра здійснює традиційні форми організації післядипломної освіти лікарів, бере активну участь в інноваційних підходах навчально-освітньої діяльності лікарів терапевтичного профілю. Застосування нових організаційних форм навчання сприяє мотивації до активного безперервного професійного розвитку. Взаємодія освітніх медичних закладів у рамках безперервного професійного розвитку лікаря є міцним фундаментом діяльності системи охорони здоров’я в цілому
Найти похожие

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)