Главная Упрощенный режим Видео-инструкция Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Высшее образование- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Книги (166)Периодические издания (1090)Библиотечные издания (172)Краеведение (53)Редкие издания (10)
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>K=розвиток<.>)
Общее количество найденных документов : 131
Показаны документы с 1 по 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.

Заглавие журнала :Проблеми безперервної медичної освіти та науки -2011г.,N 4
Интересные статьи :
Ушкварок Л.Б. Об актуальности изучения экологической эпидемиологии в аспекте доказательной медицины в последипломном образовании врача/ Л. Б. Ушкварок (стр.5-10)
Чумаченко Т.О. Розвиток професійної майстерності епідеміолога при виконанні науково-практичної роботи/ Т. О. Чумаченко, А. П. Подаваленко, Г. С. Головчак (стр.11-14)
Шищук В.Д. Уніфікована система надання медичної допомоги при дорожньо-транспортній політравмі в умовах сільської місцевості/ В. Д. Шищук (стр.15-18)
Зайцев О.М. Інформатизація охорони здоров'я в сільських районах харківської області за період упровадження сімейної медицини та деякі напрямки її розвитку/ О. М. Зайцев (стр.19-23)
Лихачева А.С. Внутриутробные респираторные вирусные инфекции у новорожденных: диагностика, клинические варианты течения/ А. С. Лихачева, И. И. Редько (стр.24-27)
Лахно И.В. Регуляция гемодинамики плода у беременных с преэклампсией/ И. В. Лахно (стр.28-33)
Сафонова І.М. Порівняльні можливості бактеріологічних, функціональних, ультразвукових і доплерографічних досліджень вагітних у ІІІ триместрі для прогнозування реалізації інфікування плода у вигляді внутрішньоутробної пневмонії/ І. М. Сафонова (стр.34-40)
Суханова Л.А. Содержание глюкозаминогликанов у больных туберкулезом органов дыхания в зависимости от наличия дисплазии соединительной ткани/ Л. А. Суханова (стр.41-45)
Єлоєва З.В. Доцільність призначення комплексу етіологічних і патогенетичних заходів при біліарній патології внаслідок вірусного гепатиту А/ З. В. Єлоєва (стр.46-50)
Ржевська О.О. Вміст сироваткового інтерферону альфа та гамма у крові хворих на веб-енцефаліт/ О. О. Ржевська [и др.] (стр.51-54)
Омельченко Е.А. Сравнительный цитогенетический анализ стромальных клеток костного мозга на различных пассажах у крыс линии WISTAR/ Е. А. Омельченко [и др.] (стр.55-59)
Грома В.Г. Морфологические критерии обратимости острой ишемии тонкой кишки/ В. Г. Грома (стр.60-64)
Вашакидзе З.С. С-реактивный белок как провоспалительный маркер при фибриляции предсердий/ З. С. Вашакидзе (стр.65-69)
Рєзнік Л.А. Ремоделювання лівого шлуночка серця у хворих на гіпертонічну хворобу та цукровий діабет 2 типу/ Л. А. Рєзнік (стр.70-75)
Глущенко С.В. Критерии прогрессирования неалкогольной жировой болезни печени/ С. В. Глущенко (стр.76-79)
Курилр В.О. Проблема психотерапії сімейної дезадаптації в межах аналітичних і неаналітичних моделей психотерапії/ В. О. Курилр (стр.80-86)
Дубенко О.Е. 15-й конгресс международного общества головной боли/ О. Е. Дубенко (стр.87-90)
Професор Неллі Сергіївна Морозова (До 75-річчя з дня народження) (стр.91)
Профессор Валерий Исаевич Куцевляк (К 70-летию со дня рождения) (стр.92-93)
Пам'яті доцента Олега Івановича Сіренка (стр.94-95)
Интересные статьи :
Найти похожие


2.

Заглавие журнала :Проблеми безперервної медичної освіти та науки -2012г.,N 3
Интересные статьи :
Цодікова О.А. Перспектива розвитку стаціонарів вдома для дітей/ О. А. Цодікова [и др.] (стр.5-8)
Хвисюк О.М. Підвищення якості післядипломної підготовки лікарів шляхом формування компетентнісної моделі фахівця/ О. М. Хвисюк [и др.] (стр.9-12)
Гусакова В.І. Емпатичні здібності сучасних студентів-медиків/ В. І. Гусакова, С. В. Коновалов (стр.13-15)
Галацан О.В. Фармацевтичне і медичне право: про необхідність реформування охорони здоров'я України для покращення наркологічної та криміногенної ситуації серед населення/ О. В. Галацан, В. О. Шаповалова, В. В. Шаповалов (стр.16-18)
Роздильская О.Н. Обоснование целесообразности применения методов физиотерапии у больных в раннем реабилитационном периоде после подслизистой резекции носовой перегородки (септопластики)/ О. Н. Роздильская, Л. Г. Звегинцева (стр.19-21)
Степанченко К.А. Особенности регуляции ритма сердца у подростков с головной болью напряжения/ К. А. Степанченко (стр.22-25)
Суханова Л.А. Содержание антител к атипичным формам коллагена у больных туберкулезом органов дыхания в зависимости от наличия дисплазии соединительной ткани/ Л. А. Суханова (стр.26-29)
Хіміон Л.В. Вплив аторвастатину на прогресування атеросклерозу і розвиток кардіо- і цереброваскулярних ускладнень у хворих на ревматоїдний артрит/ Л. В. Хіміон (стр.30-33)
Калмиков С.А. Динаміка показників біохімічного аналізу крові у хворих на інфільтративний туберкулез легень на тлі застосування засобів лікувальної фізкультури/ С. А. Калмиков (стр.34-37)
Чернуский В.Г. Роль антенатальных и медико-биологических факторов в развитии бронхиальной астмы у детей/ В. Г. Чернуский [и др.] (стр.38-43)
Кебкало А.Б. Сучасна тактика лікування некротичного панкреатиту/ А. Б. Кебкало (стр.44-49)
Куцевляк В.Ф. Оценка клинической эффективности использования отечественной лечебной прокладки на основе гидроокиси кальция при лечении острого глубокого кариеса/ В. Ф. Куцевляк, М. Р. Сурмина (стр.50-54)
Любченко О.В. Определение качества корневой реставрации путем изучения ее микропроницаемости для красителя/ О. В. Любченко (стр.55-59)
Федорович Б.О. Променеві методи діагностики ушкоджень м'якотканинних структур колінного суглоба у футболістів із хронічною травмою/ Б. О. Федорович, О. П. Шармазанова (стр.60-66)
Зайцева Л.В. Клинические особенности сексуальности и сексуальной дизадаптиции при неврастении у женщин/ Л. В. Зайцева (стр.67-73)
Россихин В.В. Состояние свертывающей системы крови у пациентов с андрогенодефицитом и метаболическим синдромом/ В. В. Россихин, А. В. Бухмин, С. Я. Мысько (стр.74-77)
Поцелуєв В.І. Оцінка якості діагностики артеріальної гіпертензії в закладах первинної медико-санітарної допомоги на засадах загальної практики - сімейної медицини/ В. І. Поцелуєв (стр.78-83)
Карпушенко Ю.В. Диагностика заболеваний поджелудочной железы у детей/ Ю. В. Карпушенко (стр.84-88)
Родіонова Ю.В. Стан систолічної функції лівого шлуночка та провідності у хворих на цукровий діабет 2 типу з хронічною серцевою недостатністю/ Ю. В. Родіонова (стр.89-93)
Рогова О.Г. Міжнародний (ІІІ Всеукраїнський) конгрес з медичного і фармацевтичного права, біоетики та соціальної політики (загальний огляд роботи конгресу)/ О. Г. Рогова (стр.93-96)
Интересные статьи :
Найти похожие


3.

Заглавие журнала :Вища школа -2012г.,N 7
Интересные статьи :
Добрянський І. Іноземні студенти у вищій освіті України та Росії: стан, тенденції, перспективи (порівняльний аналіз)/ І. Добрянський, О. Наумець (стр.7-18)
Лисенко В. Порівняльний аналіз програм підготовки бакалаврів і магістрів Вегенінгенського університету (Нідерланди) та НУБіП України/ В. Лисенко, Л. Кліх, Н. Демешкант (стр.19-29)
Козієвська О. Стратегії інтернаціоналізації вищої освіти: міжнародний досвід та українські перспективи/ О. Козієвська (стр.30-39)
Потапчук Т. Становлення ідентичності студентів вищих педагогічних навчальних закладів/ Т. Потапчук (стр.40-46)
Чикун Н. Психолого-педагогічні аспекти активізації навчально-пізнавальної діяльності студентів/ Н. Чикун (стр.47-56)
Зварич І. Критерії оцінювання педагогічної компетентності викладачів у США та застосування методу відеозапису/ І. Зварич (стр.56-64)
Кікіна Н. Навчання професійному іншомовному спілкуванню студентів у технічних університетах в США за кредитно-модульною системою/ Н. Кікіна (стр.65-71)
Жорнова О. Становлення середнього класу як громадянський вчинок вищої школи/ О. Жорнова, О. Жорнова (стр.72-82)
Чирчик С. Структурні складові професійної компетентності дизайнера інтерє'ру/ С. Чирчик (стр.83-104)
Передерій О. Розвиток професійної компетентності вчителя вальдорфської школи/ О. Передерій (стр.105-110)
Интересные статьи :
Найти похожие


4.

Заглавие журнала :Вища освіта України -2012г.,N 3
Интересные статьи :
Андрущенко В. Академічна співпраця/ В. Андрущенко (стр.5-7)
Пілов П. Вірність традиціям і відповідність часу/ П. Пілов, О. Бешта, Г. Швидько (стр.8-15)
Косова Б. Криза освіти і завдання університетів та суспільних наук/ Б. Косова (стр.16-23)
Зеленков А. Філософія як фундаментальна цінність у культурі глобалізованого світу/ А. Зеленков (стр.24-37)
Уваркіна О. Українська освіта на шляху до спільного європейського освітнього простору/ О. Уваркіна (стр.38-44)
Касьянов Д. Нанотехнологічні ресурси суспільного розвитку: проблема визначення/ Д. Касьянов (стр.45-50)
Перглер Т. Розвиток науки, освіти і культури як засада українського державотворення/ Т. Перглер (стр.51-58)
Гончаров В. Опанування освітніх технологій - невід'ємний складник підготовки нового вчителя/ В. Гончаров (стр.59-65)
Кофанова О. Системно-синергетичний підхід до моделювання компетентнісно орієнтованої методичної системи хімічної підготовки майбутніх інженерів-екологів/ О. Кофанова (стр.66-74)
Козлакова Г. Організація ком'пютерного діалогового навчання іноземної мови у технічному університеті/ Г. Козлакова, Н. Сура (стр.75-82)
Дідков О. Освіта для здоровя та сталого людського розвитку/ О. Дідков (стр.83-88)
Ганаба С. Зміст навчання у контексті соціокультурних змін "плинної модерності"/ С. Ганаба (стр.89-95)
Кірейчева Є. Критерії ефективності впливу соціально-психологічного тренінгу на Я-концепцію майбутнього вчителя/ Є. Кірейчева (стр.96-100)
Слюсаренко О. Вікова специфіка топ-університетів країн із передовим унівенситетським потенціалом/ О. Слюсаренко (стр.101-108)
Корсак Ю. Російський досвід застосування у вищій освіті дисципліни "Концепції сучасного природознавства"/ Ю. Корсак (стр.109-115)
Интересные статьи :
Найти похожие


5.

Заглавие журнала :Медична освіта (Тернопіль) -2018г.,N 4
Интересные статьи :
Булах І. Є. Напередодні запровадження ЄДКІ. КРОК 1. 2018; спеціальності "Медицина”, "Стоматологія”, "Фармація”/ І. Є. Булах, Л. П. Войтенко, Т. С. Слухай (стр.6-18)
Андрейчин М. А. Практичні навички для студентів медичного факультету на кафедрі інфекційних хвороб з епідеміологією: нові підходи та оптимізація навчання/ М. А. Андрейчин [та ін.] (стр.19-21)
Бєленічев І. Ф. Форми контролю в медичному ВНЗ України: старий – новий усний іспит/ І. Ф. Бєленічев [та ін.] (стр.22-25)
Білий А. К. Онлайн-підготовка студентів до ліцензійного іспиту "КРОК 1. Фармація” з органічної хімії: поточний стан, перспективи впровадження/ А. К. Білий, О. Ю. Воскобойнік, С. І. Коваленко (стр.26-30)
Венгер О. П. Мотивація досягнення як важливий чинник успішного професійного становлення студентів-медиків/ О. П. Венгер [та ін.] (стр.31-35)
Волощук Н. І. Позааудиторна робота студента: невикористаний резерв або джерело дидактичних інновацій/ Н. І. Волощук [та ін.] (стр.36-40)
Дроненко В. Г. Дослідження комунікативної компетентності майбутніх лікарів/ В. Г. Дроненко (стр.41-47)
Кліщ І. М. Особливості впровадження процесу комерціалізації результатів наукових досліджень у закладах вищої медичної освіти/ І. М. Кліщ [та ін.] (стр.48-51)
Колодницька О. Д. Формування позитивної мотивації до вивчення англійської мови (за професійним спрямуванням) у студентів медичних ВНЗ за допомогою інтерактивних технологій і методів навчання/ О. Д. Колодницька (стр.52-55)
Корда М. М. Принципові підходи до викладання біохімії у Тернопільському державному медичному університеті імені І. Я. Горбачевського з огляду на вимоги компетентності/ М. М. Корда [та ін.] (стр.56-58)
Кривов’яз О. В. Розвиток спеціальних (фахових) компетентностей як шлях до покращення якості практичної підготовки студентів/ О. В. Кривов’яз [та ін.] (стр.59-63)
Мартинюк В. М. Використання сценаріїв з елементами клінічної фармакології при вивченні окремих тем з акушерства та гінекології/ В. М. Мартинюк, Л. О. Краснянська, С. Л. Маланчук (стр.64-66)
Малиновський А. В. . Переваги сучасних симуляційних і мультимедійних технологій у викладанні хірургічних хвороб і ендоскопічної хірургії студентам та курсантам післядипломної освіти/ А. В. Малиновський, А. С. Ставничий, М. Н. Майоренко (стр.67-70)
Мокія-Сербіна С. О. Удосконалення підготовки лікарів загальної практики – сімейної медицини з питань амбулаторної педіатрії/ С. О. Мокія-Сербіна, В. В. Чечель (стр.71-72)
Перцева Т. О. Інтерактивні технології навчально-пізнавальної діяльності – інноваційні методики змішаного навчання/ Т. О. Перцева [та ін.] (стр.73-76)
Подплєтня О. А. . Інноваційні технології в професійній освіті: сучасні тенденції та практика впровадження/ О. А. Подплєтня, Т. М. Потапова, В. Ю. Слєсарчук (стр.77-80)
Поліщук І. П. Переддипломна практика з акушерства та гінекології студентів коледжу за спеціальністю "Лікувальна справа” та ефективність її проведення/ І. П. Поліщук (стр.81-84)
Разнатовська О. М. Актуальність впровадження в освітній процес студентів-медиків інтерактивних методів навчання/ О. М. Разнатовська [та ін.] (стр.85-88 )
Рогальська Я. В. Шляхи оптимізації практичної підготовки майбутніх лікарів під час проходження літньої виробничої практики/ Я. В. Рогальська [та ін.] (стр.89-92)
Сандуляк Т. В. Як подолати недостатню мовну та цифрову компетентності викладачів і слухачів у післядипломній освіті/ Т. В. Сандуляк [та ін.] (стр.93-98)
Степанов Ю. М. Вдосконалення форм і методів післядипломного навчання лікарів по модулю "Гастроентерологія”/ Ю. М. Степанов [та ін.] (стр.99-101)
Швед М. І. Основні напрямки підготовки іноземних студентів на кафедрі невідкладної та екстреної медичної допомоги/ М. І. Швед [та ін.] (стр.102-107)
Шостакович-Корецька Л. Р. Інноваційні методи навчання у підготовці учасників професійно-орієнтованих олімпіад/ Л. Р. Шостакович-Корецька [та ін.] (стр.108-112)
Шульгай А. Г. Міждисциплінарна інтеграція як складова проблемно-орієнтованого навчання у медичному університеті/ А. Г. Шульгай [та ін.] (стр.113-116)
Яременко О. Б. Зміна формату проведення лекційних занять для студентів-медиків нового покоління/ О. Б. Яременко [та ін.] (стр.117-120)
Kozyolkin О. А. Organization of educational researches of students at the department of nervous diseases/ О. А. Kozyolkin, S. О. Medvedkova (стр.121-123)
Беденюк А. Д. Етапи практичної підготовки студентів на кафедрі хірургії № 1 з урологією, малоінвазивною хірургією та нейрохірургією імені професора Л. Я. Ковальчука/ А. Д. Беденюк [та ін.] (стр.124-126)
Болух В. А. Сучасні математичні моделі в термодинаміці біологічних процесів/ В. А. Болух (стр.127-131)
Калашченко С. І. Домедична допомога як базова складова у формуванні компетентностей фахівців з фізичної терапії та ерготерапії/ С. І. Калашченко [та ін.] (стр.132-135)
Корнякова В. В. Оцінювання якості знань молодших медичних спеціалістів засобами тестового контролю/ В. В. Корнякова, О. Р. Боярчук, О. М. Мочульська (стр.136-140)
Коробчанський В. О. Актуальні питання формування мотивації до навчання у студентів Харківського національного медичного університету/ В. О. Коробчанський [та ін.] (стр.141-144)
Паласюк Г. Б. Специфіка підготовки педагогічного персоналу для медсестринської освіти в Австрії/ Г. Б. Паласюк, Б. М. Паласюк (стр.145-152)
Підгірний В. В. Організація навчального процесу провізорів-інтернів на кафедрі фармації навчально-наукового інституту післядипломної освіти/ В. В. Підгірний, Л. С. Фіра, М. Б. Чубка (стр.153-156)
Разумний Р. В. Проблеми підготовки англомовних студентів-стоматологів на профільних кафедрах та шляхи їх вирішення/ Р. В. Разумний, О. О. Фастовець, Є. Л. Альберт (стр.157-160)
Растворов О. А. Вмотивованість як чинник формування професійної спрямованості у студентів медичного ВНЗ/ О. А. Растворов, І. О. Растворов (стр.161-165)
Рублевська Н. І. Оцінка студентами ефективності самостійної роботи при вивченні гігієнічних дисциплін/ Н. І. Рублевська [та ін.] (стр.166-168)
Сафонова О. В. Круглий стіл як один із методів формування майбутнього лікаря/ О. В. Сафонова, А. М. Урбанович (стр.169-171)
Семенець А. В. Про засоби СДО Moodle для підготовки навчальних матеріалів для курсів хімічного та фармацевтичного спрямування/ А. В. Семенець [та ін.] (стр.172-177)
Спіріна І. Д. Оптимізація процесу викладання дисципліни "Психіатрія. Наркологія” в сучасних умовах/ І. Д. Спіріна [та ін.] (стр.178-181)
Стойкевич Г. В. Шляхи оптимізації підготовки лікарів-інтернів до ліцензійного інтегрованого іспиту "КРОК 3”/ Г. В. Стойкевич, О. І. Лебідь, К. М. Дуда (стр.182-184)
Voloshyna L. O. Development of empathic abilities in medical students/ L. O. Voloshyna [та ін.] (стр.185-190)
Саварин Т. В. Розвиток вищої освіти Греції (на прикладі університету ім. Аристотеля в м. Салоніках)/ Т. В. Саварин, Ю. Ю. Яриш, О. В. Денефіль (стр.191-195)
До 80-річчя від дня народження доктора медичних наук, професора Василя Миколайовича Василюка (стр.196-197)
Интересные статьи :
Найти похожие


6.

Заглавие журнала :Вища освіта України -2013г.,N 3
Интересные статьи :
Андрущенко В. Конституційний процес у галузі освіти: стратегічне рішення/ В. Андрущенко (стр.5-8)
Вітренко Ю. Освіта України в Системі національних рахунків/ Ю. Вітренко (стр.9-22)
Молодиченко В. До 90-річчя Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького/ В. Молодиченко (стр.23-29)
Лапенок М. 10 років Севастопольському міському гуманітарному університету: перспективи навчально-наукової діяльності/ М. Лапенок (стр.30-34)
Корсак К. Глобальне майбутнє людства в контексті розвитку вищої освіти/ К. Корсак, Ю. Корсак (стр.35-41)
Набок М. Філософські засади ефективності управління освітою/ М. Набок (стр.42-50)
Луговий В. Професійний розвиток керівників вищих навчальних закладів України: виклики та перспективи/ В. Луговий, С. Калашнікова, Ж. Таланова (стр.51-59)
Коваленко В. Трагедія «голого розуму» у сфері вищої фахової освіти: причини, наслідки/ В. Коваленко (стр.60-67)
Смоленська О. Цілепокладання в культурно-освітньому просторі педагогічних університетів/ О. Смоленська (стр.68-73)
Ганаба С. Інноваційний потенціал традиції: освітній аспект/ С. Ганаба (стр.74-81)
Варецька О. Розвиток соціальної компетентності вчителя початкової школи засобами економічної освіти/ О. Варецька (стр.82-88)
Сбруєва А. Інтернаціоналізація вищої освіти: пріоритети комплексної стратегії Європейського Союзу/ А. Сбруєва (стр.89-95)
Похресник А. Новітні зміни середньої і вищої професійної освіти у розвинених державах світу/ А. Похресник (стр.96102)
Курбатов С. Моделі університетської освіти XXI століття крізь призму провідних міжнародних рейтингів/ С. Курбатов (стр.103-110)
Педагогічна Конституція Європи. Преамбула (стр.111-116)
Интересные статьи :
Найти похожие


7.

Заглавие журнала :Медична освіта (Тернопіль) -2013г.,N 2
Интересные статьи :
Богатирьова Р.В. Основні завдання вищої медичної освіти у процесі формування системи охорони здоров'я України/ Р. В. Богатирьова (стр.5-8)
Осійчук М.С. Вплив євроінтеграційних процесів на розвиток вищої медичної освіти/ М. С. Осійчук (стр.9-13)
Толстанов О. К. Результати діяльності вищих медичних (фармацевтичного) навчальних закладів IV рівня акредитації та закладів післядипломної освіти МОЗ України у процесі реформування сфери охорони здоров'я на сучасному етапі/ О. К. Толстанов [и др.] (стр.14-18)
Вороненко Ю.В. Розвиток нових технологій у післядипломній освіті лікарів і провізорів: тенденції, експертні висновки та реальні оцінки ефективності навчання/ Ю. В. Вороненко, О. П. Мінцер (стр.19-23)
Волосовець О.П. Аналіз результатів анкетування студентів вищих медичних навчальних закладів з питань державної атестації/ О. П. Волосовець, І. Є. Булах, Л. П. Войтенко (стр.24-28)
Москаленко В.Ф. Модернізація навчальних планів і програм підготовки лікарів відповідно до нової парадигми розвитку європейського освітнього простору/ В. Ф. Москаленко [и др.] (стр.29-32)
Осійчук М.С. Національний підручник - важлива складова організації підготовки фахівців у вищих медичних та фармацевтичних навчальних закладах/ М. С. Осійчук [и др.] (стр.33-38)
Jan E. Zejda. Teaching medicine - current experience from the school of medicine in katowice, medical university of silesia, Poland/ E. Zejda Jan (стр.39)
Мороз В.М. Рішення проблемних питань при впровадженні основних положень ЄКТС у ВНМУ ім. М.І. Пирогова/ В. М. Мороз [и др.] (стр.40-43)
Запорожан В.М. Наукові форуми та новітні технології на службі освіти на новом етапі впровадження КМСОНП/ В. М. Запорожан [и др.] (стр.44-47)
Думанский Ю.В. Забезпечення практичної підготовки фахівців у Донецькому національному медичному університеті ім М. Горького/ Ю. В. Думанский, Б. Б. Івнєв, М. Б. Первак (стр.48-50)
Черних В.П. Особливості державної атестації студентів галузі знань "Фармація"/ В. П. Черних [и др.] (стр.51-53)
Зіменковський Б.С. Досвід управління якістю вищої медичної та фармацевтичної освіти в умовах кредитно-модульної системи організації навчального процесу / Б. С. Зіменковський, М. Р. Гжегоцький, І. І. Солонинко (стр.54-57)
Дзяк Г.В. Досвід психолого-педагогічного супроводу студентів як складова системи управління якістю підготовки лікарів/ Г. В. Дзяк [и др.] (стр.58-60)
Лісовий В.М. Мотивована академічна мобільність як засіб інтеграції у міжнародний освітній простір/ В. М. Лісовий, В. А. Капустник, І. В. Завгородний (стр.61-64)
Ждан В.М. Сучасні підходи до забезпечення якісної освіти лікарів-стоматологів/ В. М. Ждан [и др.] (стр.65-68)
Колесник Ю.М. Деякі аспекти реформування вищої медичної освіти/ Ю. М. Колесник [и др.] (стр.69-72)
Бойчук Т. М. Сервер дистанційного навчання БДМУ - ефективний інструмент організації та контролю самостійної роботи студентів/ Т. М. Бойчук, І. В. Геруш, В. М. Ходоровський (стр.73-76)
Рожко М. М. Методологічне забезпечення в навчальному процесі післядипломної освіти лікарів-стоматологів-інтернів/ М. М. Рожко [и др.] (стр.77-80)
Хвисюк О.М. Андрагогічна модель навчання дорослих у системі післядипломної освіти/ О. М. Хвисюк [и др.] (стр.81-84)
Івченко В.К. Виховне та педагогічне значення щорічних внутрішньовузівських навчально-методичних конференцій / В. К. Івченко, В. В. Сімрок (стр.85-86)
Бабанін А.А. Досвід впровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу у КДМУ імені С.І. Георгієвського/ А. А. Бабанін [и др.] (стр.87-88)
Никоненко О.С. Шляхи реалізації концепції практично-орієнтованого навчання у сучасній післядипломній освіті лікарів/ О. С. Никоненко, С. Д. Шаповал, С. М. Дмитрієва (стр.89-91)
Vadachkoria Zurab. Education and assessment of clinical skills at tbilisi state medical university/ Zurab Vadachkoria, Marine Mavaladze, Rima Beriashvili (стр.92-95)
Фомін П.Д. Впровадження болонського процесу у реформуванні навчально- методичних підходів на кафедрах хірургії/ П. Д. Фомін, П. В. Іванчов, О. В. Заплавський (стр.96-98)
Бєленічев І.Ф. Деякі аспекти проведення модульного контролю з нової дисципліни "Моніторинг лікарських препаратів" у магістрів-лаборантів за допомогою телекомунікаційних технологій/ І. Ф. Бєленічев, Н. В. Бухтіярова, С. А. Моргунцова (стр.99-101)
Интересные статьи :
Найти похожие


8.

Заглавие журнала :Вища освіта України -2013г.,N 2
Интересные статьи :
Андрущенко В. Доповідь з нагоди презентації Проекту «Проблеми підготовки нового вчителя для об'єднаної Європи XXI століття (Педагогічна Конституція Європи)»/ В. Андрущенко (стр.5-7)
Кремень В. . Що робить державу успішною в пору глобалізації? (Промова на зібранні представників Дипломатичного корпусу, акредитованого в Україні. 11 березня 2013 р.)/ В. Кремень (стр.8-10)
Губерський Л. Обговорюємо проекти закону України «Про вищу освіту»/ Л. Губерський [и др.] (стр.11-12)
Коцан І. Професійна підготовка сучасного учителя: проблеми і орієнтири/ І. Коцан (стр.13-19)
Василюк А. Наукові підходи до аналізу освітніх реформ/ А. Василюк (стр.20-25)
Семенюк Н. Нормативно-правове забезпечення розв'язання суперечностей безперервної освіти/ Н. Семенюк (стр.26-32)
Куліненко Л. Освіта як чинник формування громадянських якостей особистості/ Л. Куліненко (стр.33-39)
Скиртач В. Проблема суб'єкта вищої освіти в контексті дисциплінарної влади (роздуми, навіяні М. Фуко)/ В. Скиртач, О. Періг (стр.40-47)
Шугалій Н. Ґенеза та сучасні тенденції розвитку LLL/ Н. Шугалій (стр.48-53)
Морозов В. Упровадження новітніх інформаційних технологій у сучасний педагогічний дискурс/ В. Морозов (стр.54-58)
Олексенко Р. Підготовка і перепідготовка кадрів у системі економічної освіти/ Р. Олексенко (стр.59-67)
Петько Л. Впровадження української національної ідеї в процес іншомовної освіти майбутніх педагогів/ Л. Петько (стр.68-74)
Лук'янченко О. Краєзнавство як засіб актуалізації навчальних компетентностей студентів на заняттях з етнографії/ О. Лук'янченко (стр.75-78)
Кузьмінський Є. Освітні аспекти формування єдиного біоенергетичного простору України / Є. Кузьмінський, К. Щурська (стр.79-84)
Шаповал В. Підготовка фахівців у науковій та освітній галузях державного управління як чинник державотворення/ В. Шаповал (стр.85-88)
Поляк О. Вища освіта XXI століття: між науковим плануванням і маркетингом освітніх послуг/ О. Поляк (стр.89-94)
Калашнікова С. Професійний розвиток керівників вищих навчальних закладів: діяльність європейської платформи модернізації вищої освіти/ С. Калашнікова (стр.95-101)
Гаращук О. Вдосконалення парадигми розвитку вищої освіти в контексті розбудови інноваційної економіки/ О. Гаращук, В. Куценко, І. Содоль (стр.102-108)
Майборода В. Підготовка наукових і науково-педагогічних кадрів в Інституті вищої освіти Національної академії педагогічних наук України (2001-2012 pp.)/ В. Майборода, Г. Лесик (стр.109-113)
Кравчук В. Використання мистецтвознавчої періодики у навчанні студентів творчих ВНЗ/ В. Кравчук (стр.114-119)
Волинка Г. «Велич духовності». Рецензія на наукове видання «Філософія: Історія. Людина. Освіта» академіка НАН України Л. Губерського, академіка НАПН України В. Кременя та доктора філософських наук, професора В. Ільїна/ Г. Волинка (стр.120-121)
Бойченко М. Рецензія на монографію В. Андрущенка «Світанок Європи: Проблема формування нового вчителя для об'єднаної Європи XXI століття». - К.: Знання України, 2011.- 1099 с/ М. Бойченко (стр.121-122)
Интересные статьи :
Найти похожие


9.

Заглавие журнала :Медична освіта (Тернопіль) -2012г.,N 2
Интересные статьи :
Моісеєнко Р. О. Інтеграція додипломної та післядипломної підготовки лікарів та провізорів - вимога успішної реалізації реформ у сфері охорони здоров'я/ Р. О. Моісеєнко [и др.] (стр.6-10)
Ковальчук Л. Я. Результати реалізації новітніх методик організації навчального процесу в Тернопільському державному медичному університеті імені І.Я. Горбачевського та плани на майбутнє/ Л. Я. Ковальчук (стр.11-17)
Вороненко В. В. Попередні підсумки запровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу у вищих медичних навчальних закладах та шляхи подальшого удосконалення його організації/ В. В. Вороненко [и др.] (стр.18-22)
Москаленко В. Ф. Ранжування діяльності університетів як ключовий інструмент підвищення якості медичної освіти/ В. Ф. Москаленко [и др.] (стр.23-25)
Вітенко І. С. Основні проблеми покращання забезпечення студентів-медиків сучасною навчально-методичною літературою/ І. С. Вітенко [и др.] (стр.26-30)
Вороненко Ю. В. Концептуальні питання розробки стандартів вищої освіти для підготовки лікарів/ Ю. В. Вороненко [и др.] (стр.31-34)
Запорожан В. М. Узагальнення досвіду використання нових технологій для якісної підготовки майбутніх фахівців/ В. М. Запорожан [и др.] (стр.35-38)
Думанський Ю. В. Організаційно-методичні аспекти практичної підготовки студентів у Донецькому національному медичному університеті при кредитно-модульній системі навчання: проблеми та перспективи/ Ю. В. Думанський [и др.] (стр.39-41)
Мороз В. М. Модернізація вищої медичної освіти в контексті Болонської конвенції - ідея, мета та реалії/ В. М. Мороз [и др.] (стр.42-45)
Черних В. П. Сучасні підходи до оновлення стандартів вищої фармацевтичної освіти/ В. П. Черних [и др.] (стр.46-48)
Зіменковський Б. С. Рейтинг як складова системи управління якістю підготовки лікарів і провізорів/ Б. С. Зіменковський, М. Р. Гжегоцький, І. І. Солонинко (стр.49-51)
Дзяк Г. В. Особистісні якості та соціальні пріоритети викладачів/ Г. В. Дзяк [и др.] (стр.52-54)
Мінцер О. П. Безперервний медичний професійний розвиток - нові стратегії передавання знань/ О. П. Мінцер [и др.] (стр.55-56)
Лісовий В. М. Використання новітніх технологій для особистісної підготовки студентів у ХНМУ/ В. М. Лісовий [и др.] (стр.57-58)
Ждан В. М. Особливості маркетингової політики вищого навчального закладу в умовах кредитно-модульної системи організації навчального процесу/ В. М. Ждан [и др.] (стр.59-60)
Колесник Ю. М. Якість освіти - показник відповідальності перед суспільством/ Ю. М. Колесник, Ю. М. Нерянов, В. М. Компанієць (стр.61-63)
Бойчук Т. М. Досвід впровадження інформаційно-комунікаційних технологій в навчальному процесі Буковинського державного медичного університету/ Т. М. Бойчук, І. В. Геруш, В. М. Ходоровський (стр.64-67)
Чекман І. С. Нанофармакологія: викладання на додипломному етапі студентам медичних факультетів/ І. С. Чекман (стр.68)
Рожко М. М. З досвіду впровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу в Івано-Франківському національному медичному університеті/ М. М. Рожко [и др.] (стр.69-71)
Хвисюк О. М. Підвищення якості навчання практичним навичкам у післядипломній медичній освіті з використанням муляжів та тренінгових класів/ О. М. Хвисюк [и др.] (стр.72-74)
Івченко В. К. Інформаційно-комунікативні технології у навчальному процесі в державному закладі "Луганський державний медичний університет"/ В. К. Івченко [и др.] (стр.75-78)
Никоненко О. С. Сучасні навчальні технології у практиці післядипломної медичної освіти/ О. С. Никоненко, С. Д. Шаповал, С. М. Дмитрієва (стр.79-80)
Іоффе О. Ю. Актуальні проблеми опанування практичних навичок на кафедрі загальної хірургії на засадах Болонської декларації/ О. Ю. Іоффе [и др.] (стр.81-84)
Олійник Е. В. Досвід впровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу з онкології на медичному факультеті/ Е. В. Олійник, Б. І. Шумко, Л. Я. Федонюк (стр.85-86)
Федчишин Н. О. Модель підготовки майбутнього вчителя в педагогіці Гербартіанців/ Н. О. Федчишин (стр.87-91)
Пахаренко Л. В. Досвід викладання акушерства та гінекології в умовах кредитно-модульної системи/ Л. В. Пахаренко, С. Л. Стефанко (стр.92-93)
Скрипник Н. В. До проблеми духовного виховання студентів медичних вузів/ Н. В. Скрипник, П. Ф. Дубій, Н. В. Пасєчко (стр.94-97)
Интересные статьи :
Найти похожие


10.

Заглавие журнала :Медична освіта (Тернопіль) -2011г.,N 2
Интересные статьи :
Копитов С.М. Актуалізація методичного забезпечення додипломної підготовки лікарів та провізорів як складова ефективної кадрової політики в галузі охорони здоров'я/ С. М. Копитов [и др.] (стр.7-11)
Ковальчук Л.Я. Результати реалізації концепції розвитку Тернопільського державного медичного університету імені І.Я. Горбачевського на шляху його входження у світовий освітній простір/ Л. Я. Ковальчук (стр.12-20)
Булах І. Є. Проблеми оцінювання знань студентів у контексті вимог болонської декларації/ І. Є. Булах, О. П. Волосовець, М. Р. Мруга (стр.20-22)
Волосовець О.П. Створення сучасного підручника - запорука підвищення ефективності навчального процесу/ О. П. Волосовець [и др.] (стр.23-28)
Вітенко І.С. Вимоги до сучасного українського підручника/ І. С. Вітенко, І. В. Мельник, С. В. Штанько (стр.29-30)
Волосовець О.П. Про стан виховної роботи у вищих навчальних закладах IV рівня акредитації МОЗ України/ О. П. Волосовець [и др.] (стр.31-36)
Москаленко В.Ф. Про завдання з впровадження Європейських стандартів та директив із внутрішньої та зовнішньої гарантії якості в систему підготовки лікарів і провізорів у національному медичному університеті імені О.О. Богомольця/ В. Ф. Москаленко [и др.] (стр.37-40)
Вороненко Ю.В. Безперервний професійний розвиток лікарів і провізорів - нові принципи побудови системи/ Ю. В. Вороненко, О. П. Мінцер (стр.41-44)
Запорожан В.М. Англомовне навчання як стимулятор якості освіти та міжнародних контактів/ В. М. Запорожан [и др.] (стр.45-47)
Черних В.П. Підготовка студентів в умовах кредитно-модульної системи навчання на випускових кафедрах спеціальності "Фармація"/ В. П. Черних [и др.] (стр.47-48)
Думанський Ю.В. Освоєння студентами практичних навичок при кредитно-модульній організації навчального процесу: проблеми та пошук шляхів їх вирішення/ Ю. В. Думанський, О. М. Талалаєнко, М. Б. Первак (стр.49-51)
Ждан В.М. Місце та роль самостійної роботи студента в кредитно-модульній системі організації навчального процесу/ В. М. Ждан [и др.] (стр.52-54)
Чекман І. С. Науково-методичні основи викладання фармакології блокаторів кальцієвих каналів та В-адреноблокаторів згідно з кредитно-модульною системою організації навчального процесу/ І. С. Чекман, Н. О. Горчакова, А. М. Пузиренко (стр.55-56)
Бойчук Т.М. Основні принципи та положення індивідуальної роботи студента при навчанні за кредитно-модульною системою з дисципліни "Гістологія, цитологія та ембріологія"/ Т. М. Бойчук, Л. Я. Федонюк, А. А. Ходоровська (стр.57-58)
Ждан В.М. Впровадження бальної системи атестації лікарів на передатестаційних циклах: переваги і недоліки/ В. М. Ждан [и др.] (стр.58-59)
Запорожан В.М. Досвід післядипломного навчання з гінекологічної ендоскопії при Одеському національному медичному університеті/ В. М. Запорожан [и др.] (стр.60-61)
Запорожан В.М. Досвід впровадження принципів доказової медицини в навчальний процес на кафедрі акушерства і гінекології №1 Одеського національного медичного університету/ В. М. Запорожан [и др.] (стр.62-63)
Івченко В.К. Майбутнє післядипломної освіти: болонський процес чи кредитно-модульна система?/ В. К. Івченко, В. В. Сімрок, Ю. І. Налапко (стр.64-65)
Івченко В.К. Інноваційні технології у навчальному процесі в державному закладі "Луганський державний медичний університет"/ В. К. Івченко [и др.] (стр.66-68)
Ковальчук Л.Я. Про подальше удосконалення семестрових комплексних тестових іспитів у Тернопільському державному медичному університеті імені І.Я. Горбачевського/ Л. Я. Ковальчук [и др.] (стр.69-71)
Колесник Ю.М. Якість підготовки фахівців - головна складова Болонського процесу/ Ю. М. Колесник, Ю. М. Нерянов, В. М. Компанієць (стр.71-74)
Лісовий В.М. Проблема удосконалення фахової підготовки лікарів медико-профілактичного профілю на сучасному етапі в аспекті кредитно-модульної системи/ В. М. Лісовий [и др.] (стр.74-77)
Лісовий В.М. Порушення адаптації студентів першого курсу до навчальної діяльності у вищому навчальному закладі/ В. М. Лісовий [и др.] (стр.78-80)
Лісовий В.М. До питання формування медичної еліти у ВНЗ: проблеми, досвід та перспективи/ В. М. Лісовий, В. А. Капустник, В. В. М'ясоєдов (стр.80-82)
Мороз В.М. Результати впровадження нових технологій навчання за кредитно-модульною системою у Вінницькому національному медичному університеті/ В. М. Мороз [и др.] (стр.83-85)
Москаленко В.Ф. Формування професійної компетентності майбутнього фармацевта в умовах кредитно-модульної системи освіти/ В. Ф. Москаленко, І. В. Ніженковська, О. В. Вельчинська (стр.85-87)
Никоненко О.С. Впровадження сучасних форм організації навчання у практику післядипломної освіти/ О. С. Никоненко, С. Д. Шаповал, Дмитрієва (стр.87-88)
Педанов Ю.Ф. Особливості програм викладання морфофункціональних дисциплін у вищих навчальних закладах І-ІІ рівнів акредитації в Україні й Швейцарії/ Ю. Ф. Педанов, А. І. Гоженко, Р. Ф. Макулькін (стр.89-91)
Туманов В.А. Практичне заняття з фармакології засобів із стимулюючим типом дії/ В. А. Туманов [и др.] (стр.91-93)
Хвисюк О.М. Впровадження дистанційних форм навчання на етапі післядипломної освіти лікарів/ О. М. Хвисюк, В. Г. Марченко, І. А. Жадан (стр.93-94)
Хвистюк О.М. Сучасні підходи до підвищення якості освіти у системі післядипломної освіти/ О. М. Хвистюк [и др.] (стр.94-98)
Швидкий О.В. Досвід організації навчального процесу за кредитно-модульною системою на клінічних дисциплінах у Донецькому базовому медичному коледжі/ О. В. Швидкий [и др.] (стр.98-101)
Кліщ Г.І. Політика Австрії в галузі охорони здоров'я і медичної освіти/ Г. І. Кліщ (стр.102-108)
Запорожан В.М. Взаємозв'язок мотивації досягнень та успіхів у навчанні у студентів медичного факультету/ В. М. Запорожан, Л. Р. Нікогосян, К. В. Аймедов (стр.108-113)
Чупрій К.Л. Окремі питання підготовки фахівців з медичної реабілітації/ К. Л. Чупрій, І. К. Чупрій (стр.113-114)
Заліська О.М. Досвід впровадження системи неперервної освіти провізорів з фармакоекономіки/ О. М. Заліська [и др.] (стр.115-118)
Интересные статьи :
Найти похожие


 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)