Главная Упрощенный режим Видео-инструкция Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Высшее образование- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Книги (10)Периодические издания (44)Библиотечные издания (2)Краеведение (2)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационный краткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>K=іноземної<.>)
Общее количество найденных документов : 51
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-40   41-51 
1.

Oleksii K. B. Generalized model of integrated technology of medical students’ individual work management in learning a foreign language/K. B. Oleksii, T. V. Savaryn, I. I. Vorona // Медична освіта (Тернопіль), 2019,N № 3.-С.144-149
2.

Вікторова Л. Використання імітаційно-ігрового підходу у процесі вивчення іноземної мови/Л. Вікторова, О. Комарова // Вища школа, 2012,N № 9.-С.62-67
3.

Москаленко Л.К. Організація навчальної діяльності на занятті з іноземної мови із використанням технологій співробітництва у малих групах (cooperativelearning) у медичному ВНЗ/Л. К. Москаленко // Медична освіта (Тернопіль), 2010,N № 3.-С.44-47
4.

Драч І. Д. Мовна картина світу у процесі вивчення іноземної мови в медичних університетах/І. Д. Драч, А. З. Миколенко, М. П. Тишковець // Медична освіта (Тернопіль), 2019,N № 4.-С.79-83
5.

Новіцька О. І. Комплекс вправ для вивчення давального відмінка на практичних заняттях з української мови як іноземної/О. І. Новіцька // Медична освіта (Тернопіль), 2019,N № 3.-С.79-84
6.

Олексій К. Б. Особливості суб’єктної позиції студента при вивченні іноземної лексики/К. Б. Олексій // Медична освіта (Тернопіль), 2018,N № 3.-С.109-113
7.

Булах І. Є. Аналіз результатів складання студентами громадянами України субтесту з іноземної мови професійного спрямування ліцензійного іспиту. “Крок 1. Стоматологія” 20.02.2018 року /І. Є. Булах, Л. П. Войтенко, М. Р. Мруга // Медична освіта (Тернопіль), 2018. т.№ 2.-С.6-13
8.

Мельник Т. П. Формування професійно зорієнтованих комунікативних навичок студентів-іноземців медичних спеціальностей у процесі вивчення української мови як іноземної/Т. П. Мельник // Медична освіта (Тернопіль), 2019,N № 3.-С.75-78
9.

Effective methods in foreign language teaching of medical students/N. I. Yelahina [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль), 2019,N № 1.-С.48-54
10.

Сучасний підручник іноземної мови: функції автора і умови їх реалізації /Г. Василенко, Г. Петрук, О. Рябоконь, Тищенко Л. // Медична освіта (Тернопіль), 2003,N №2.-С.78-80
11.

Fedchyshyn N. O. Distance learning of future doctors in foreign language: challenges of time/N. O. Fedchyshyn, N. I. Yelahina, О. H. Permyakova // Медична освіта (Тернопіль), 2020,N № 2.-С.32-39
12.

Гуцол М. Методика викладання іноземної мови для студентів-іноземців у вищих медичних навчальних закладах/М. Гуцол // Медична освіта (Тернопіль), 2002,N №3.-С.326-328
13.

Новіцька О. І. Вивчення теми «Люди і речі навколо нас» на заняттях з української мови як іноземної: методична розробка для викладача/О. І. Новіцька, С. І. Гнатишин // Медична освіта (Тернопіль), 2021,N № 4.-С.102-106
14.

Прокоп І.А. Ігрове моделювання як важливий засіб навчання студентів-медиків фахової іноземної мови/І. А. Прокоп, М. І. Бобак // Медична освіта (Тернопіль), 2008,N № 2.-С.32-35
15.

Чала К. Використання інформаційних систем та електронних видань у процесі вивчення іноземної мови у ВНЗ/К. Чала, О. Чернік // Вища школа, 2009,N № 7.-С.47-51.
16.

"Імплементація Закону України "Про вищу освіту", як складова академічної автономії ВНМУ ім. М. І. Пирогова", навч.-метод. конф.(2016;Вінниця). Імплементація Закону України "Про вищу освіту", як складова академічної автономії ВНМУ ім. М. І. Пирогова : тези доп. навч.-метод. конф., 17 лют. 2016 р./ред.: В. М. Мороз, Ю. Й. Гумінській, Л. В. Фоміна. - 2016
17.

Гулевич А. М. Нові освітні технології в практиці викладання у країнської мови як іноземної у вищій медичній школі/A. M. Гулевич // Імплементація Закону України "Про вищу освіту", як складова академічної автономії ВНМУ ім. М. І. Пирогова : тези доп. навч.-метод. конф., 17 лют. 2016 р.. -Вінниця, 2016.-С.40
18.

Марлова А. С. Роль іноземної мови у професійній підготовці студентів вищих медичних навчальних закладів/А. С. Марлова, А. Л. Яценко // Проблеми та перспективи вищої медичної школи у розробці та реалізації національної стратегії побудови нової системи охорони здоровя в Україні на період 2015 -2025 р.р. : тези доп. навч.-метод. конф., 25 берез. 2015 р.. -Вінниця, 2015.-С.129
19.

Ткаченко Л. А. Основні напрямки методики викладання української мови як іноземної/Л. А. Ткаченко // Проблеми та перспективи вищої медичної школи у розробці та реалізації національної стратегії побудови нової системи охорони здоровя в Україні на період 2015 -2025 р.р. : тези доп. навч.-метод. конф., 25 берез. 2015 р.. -Вінниця, 2015.-С.206
20.

Yelahina N. I. Games as a means of learning a foreign language by medical students/N. I. Yelahina, N. O. Fedchyshyn // Медична освіта, 2020,N № 1.-С.87-92
 1-20    21-40   41-51 
 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)