Поисковый запрос: (<.>K=інтерни<.>) |
Общее количество найденных документов : 5
Показаны документы с 1 по 5 |
>1.
| Сабатовська І. С. Педагогічні умови використання активних методів навчання у процесі підготовки фахівців медичного профілю/І. С. Сабатовська, М. А. Селезньов // Медична освіта (Тернопіль), 2017,N № 4.-С.48-52
|
>2.
| Досвід використання віртуальних навчально-самоконтролюючих програм у симуляційно-тренінговій підготовці студентів на кафедрі невідкладної та екстреної медичної допомоги/М. І. Швед, С. М. Геряк, С. Й. Липовецька // Медична освіта (Тернопіль), 2018,N № 1.-С.119-124
|
>3.
| Європейські стандарти освіти в симуляційній медицині. Досвід Одеського національного медичного університету/В. М. Запорожан [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль), 2018,N № 2.-С.89-91
|
>4.
| Посоленик Л. Я. Актуальні питання підготовки та оцінювання якості знань здобувачів вищої освіти в галузі знань "Охорона здоров’я” шляхом складання тестових іспитів. Напередодні запровадження ЄДКІ/Л. Я. Посоленик, О. Я. Видойник, О. В. Авдєєв // Медична освіта (Тернопіль), 2019,N № 1.-С.27-31
|
>5.
| Kolesnyk M. Yu. The first experience of using the body interact simulation interactive training platform as a part of interns3 attestation/M. Yu. Kolesnyk // Медична освіта (Тернопіль), 2020,N № 2.-С.71-74
|
|