Поисковый запрос: (<.>K=COVID<.>) |
Общее количество найденных документов : 23
Показаны документы с 1 по 20 |
|
>1.
| Ястремська С. О. Досвід організації атестації випускників для студентів спеціальності 223 "Медсестринство" у Тернопільському національному медичному університеті під час пандемії COVID-19/С. О. Ястремська, Н. І. Рега // Медична освіта (Тернопіль), 2020,N № 4.-С.105-109
|
>2.
| Романюк Л. Б. Деякі аспекти контролю якості освіти на кафедрі мікробіології, вірусології та імунології в умовах дистанційного навчання/Л. Б. Романюк, Н. І. Ткачук // Медична освіта (Тернопіль), 2021,N № 2.-С.54-58
|
>3.
| Особливості організації навчального процесу в умовах пандемії COVID-19 на кафедрі фармакології з клінічною фармакологією Тернопільського національного медичного університету імені І. Я. Горбачевського МОЗ України/Г. Я. Лой [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль), 2021,N № 1.-С.35-38
|
>4.
| Особливості дистанційного навчання студентів в умовах пандемії COVID-19 (за результатами анкетування)/Н. О. Теренда [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль), 2020,N № 4.-С.57-60
|
>5.
| Осецький В. Проблеми фінансового утримання університетів світу в умовах пандемії коронавірусу/В. Осецький, І. Татомир // Вища школа, 2021,N № 9.-С.7-14
|
>6.
| Нецюк О. Г. Здобуття практичних навиків і теоретичних знань з “Ендоскопії” в умовах пандемії COVID-19. Світовий досвід /О. Г. Нецюк, А. Д. Беденюк, В. Б. Доброродній // Медична освіта (Тернопіль), 2021,N № 2.-С.122-127
|
>7.
| Нестерова М. Вплив пандемії на соціальну згуртованість університетських спільнот/М. Нестерова, М. Дєліні, А. Заможський // Вища освіта України, 2020,N № 3.-С.50-55
|
>8.
| Медична освіта (Тернопіль) - 2021г.,N 3 (Введено оглавление)
|
>9.
| Медична освіта (Тернопіль) - 2021г.,N 2 (Введено оглавление)
|
>10.
| Медична освіта (Тернопіль) - 2021г.,N 1 (Введено оглавление)
|
>11.
| Медична освіта (Тернопіль) - 2020г.,N 4 (Введено оглавление)
|
>12.
| Міщенко В. Наслідки пандемії COVID-19 та необхідність цифрової трансформації вищої освіти/В. Міщенко, С. Науменкова, С. Міщенко // Вища школа, 2022,N № 3/4.-С.7-34
|
>13.
| Кочубей Н. Освіта сучасної України в контексті сталого розвитку та ноотехнологій/Н. Кочубей, Т. Кірик // Вища освіта України, 2021,N № 2.-С.44-52
|
>14.
| Козлова Ю. В. Значення компетентностей студента медичного вищого закладу освіти у науково-освітньому процесі з дисципліни «Патофізіологія»/Ю. В. Козлова, Н. С. Трясак, А. Ю. Ляліна // Медична освіта (Тернопіль), 2021,N № 2.-С.87-93
|
>15.
| Кліманський Р. П. Особливості проведення державної атестації випускників медичного університету в умовах карантинних обмежень/Р. П. Кліманський, О. В. Самойленко, В. В. Долинський // Медична освіта (Тернопіль), 2021,N № 2.-С.117-121
|
>16.
| Дралова О. А. Сучасні технології у викладанні дисципліни «Дитячі інфекційні хвороби» у закладах вищої освіти/О. А. Дралова, О. В. Усачова, О. В. Конакова // Медична освіта (Тернопіль), 2021,N № 2.-С.17-22
|
>17.
| Досвід дистанційного навчання студентів-іноземців на клінічній кафедрі медичного закладу вищої освіти в умовах пандемії COVID-19/Л. В. Журавльова [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль), 2021,N № 3.-С.40-48
|
>18.
| Дистанційне навчання – вимушений захід чи вимога часу (на прикладі Тернопільського національного медичного університету імені І. Я. Горбачевського МОЗ України)?/Μ. Μ. Корда [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль), 2021,N № 2.-С.35-40
|
>19.
| Вища школа - 2022г.,N 3/4 (Введено оглавление)
|
>20.
| Використання робочих зошитів як засіб оптимізації освітнього процесу на кафедрі анатомії людини за умов дистанційного навчання/С. О. Дубина [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль), 2022,N № 1.-С.18-22
|
|
|