Поисковый запрос: (<.>S=ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ -- ИНФОРМАЦИОННЫЕ ТЕХНОЛОГИИ<.>) |
Общее количество найденных документов : 21
Показаны документы с 1 по 20 |
|
>1.
| Ястремська С. О. Досвід організації атестації випускників для студентів спеціальності 223 "Медсестринство" у Тернопільському національному медичному університеті під час пандемії COVID-19/С. О. Ястремська, Н. І. Рега // Медична освіта (Тернопіль), 2020,N № 4.-С.105-109
|
>2.
| Шанайда М. І. Студентська науково-дослідна робота як компонент реалізації студентоцентрованого підходу в освітньому процесі/М. І. Шанайда // Медична освіта (Тернопіль), 2021,N № 3.-С.64-71
|
>3.
| Терепищий С. Наукові підходи до медіаграмотності освітян/С. Терепищий, А. Костенко, О. Богомаз // Вища освіта України, 2021,N № 2.-С.53-59
|
>4.
| Сенченко М. Від Гутенберга до ери комп’ютерів/М. Сенченко // Вища школа, 2021,N № 5.-С.65-79
|
>5.
| Рубанець О. Мережевий освітній простір/О. Рубанець // Вища освіта України, 2021,N № 4.-С.39-46
|
>6.
| Пудова С. С. Особливості повного дистанційного навчання іноземних студентів-медиків при вивченні медичної інформатики/С. С. Пудова // Медична освіта (Тернопіль), 2021,N № 1.-С.44-49
|
>7.
| Перевaги і недoліки дистaнційнoгo нaвчaння в цілoму тa при вивченні дисципліни "Гістoлoгія, цитoлoгія тa ембріoлoгія"/І. Б. Гетмaнюк [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль), 2020,N № 4.-С.16-19
|
>8.
| Нові освітні технології післядипломного навчання лікарів-ортодонтів України/В. Д. Куроедова [та ін.] // Проблеми безперервної медичної освіти та науки, 2013,N № 3.-С.70-72
|
>9.
| Нестуля О. Варіативні моделі змішаного навчання (blended learning) у вищій школі: досвід ПУЕТ/О. Нестуля, С. Нестуля, Н. Кононец // Вища школа, 2021,N № 11.-С.7-20
|
>10.
| Міщенко В. Наслідки пандемії COVID-19 та необхідність цифрової трансформації вищої освіти/В. Міщенко, С. Науменкова, С. Міщенко // Вища школа, 2022,N № 3/4.-С.7-34
|
>11.
| Летняк Н. Я. Особливості дистанційного нaвчaння студентів спеціальності «Медсестринство» при вивченні дисципліни «Біологічна хімія»/Н. Я. Летняк, І. П. Кузьмак // Медична освіта (Тернопіль), 2021,N № 1.-С.29-34
|
>12.
| Дралова О. А. Сучасні технології у викладанні дисципліни «Дитячі інфекційні хвороби» у закладах вищої освіти/О. А. Дралова, О. В. Усачова, О. В. Конакова // Медична освіта (Тернопіль), 2021,N № 2.-С.17-22
|
>13.
| Димань Т. Актуальні проблеми змішаного навчання у системі вищої освіти/Т. Димань // Вища школа, 2022,N № 1/2.-С.7-18
|
>14.
| Данилевич Ю. О. Роль інформаційно-комунікативних технологій у навчальному процесі/Ю. О. Данилевич, Л. В. Наумова, Л. С. Мілевська-Вовчук // Медична освіта (Тернопіль), 2021,N № 1.-С.83-88
|
>15.
| Герасимчук П. O. Впровадження інноваційних технологій у викладання навчальної дисципліни на кафедрі загальної хірургії/П. O. Герасимчук, А. В. Павлишин, Д. Б. Фіра // Медична освіта (Тернопіль), 2021,N № 1.-С.17-22
|
>16.
| Впровадження освітніх інтерактивних технологій у навчальний процес на кафедрі акушерства і гінекології/В. М. Мартинюк [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль), 2021,N № 3.-С.49-52
|
>17.
| Вади й недоліки у мультимедійних презентаціях: досвід побудови класифікації/Т. Дєордіца [та ін.] // Вища школа, 2020,N № 10.-С.23-39
|
>18.
| Іванькова Н. А. Модель педагогічної системи електронного дистанційного навчання на базі хмарних сервісів/Н. А. Іванькова, О. А. Рижов // Медична освіта (Тернопіль), 2020,N № 3.-С.34-42
|
>19.
| Yelahina N. I. Innovative methods of teaching professional english to medical students/N. I. Yelahina, N. O. Fedchyshyn // Медична освіта (Тернопіль), 2021,N № 2.-С.100-106
|
>20.
| Gashynova E. Yu. The role of video matherials in studying the immunopathogenesis of bronchial asthma/E. Yu. Gashynova, V. V. Rodionova, O. S. Khmel // Медична освіта (Тернопіль), 2021,N № 2.-С.64-68
|
|
|