Главная Упрощенный режим Видео-инструкция Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Высшее образование- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>S=ОСВІТА ДИСТАНЦІЙНА -- ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ<.>)
Общее количество найденных документов : 19
Показаны документы с 1 по 10
 1-10    11-19 
1.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Рижов О., Колеснік Ю.
Заглавие : Інфраструктура ВНЗУ- базис дистанційної освіти
Место публикации : Медична освіта (Тернопіль). - 2002. - №2. - С. 89-92 (Шифр МУ7/2002/2)
Предметные рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ
ОСВІТА ДИСТАНЦІЙНА -- ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ
Найти похожие

2.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Сидоров Д.Ю., Смирнова В.І., Шоп І.В.
Заглавие : Упровадження елементів дистанційної освіти в роботу кафедр післядипломної освіти лікарів
Место публикации : Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - 2011. - № 3. - С. 20-22 (Шифр ПУ56/2011/3)
Предметные рубрики: ОСВІТА МЕДИЧНА, ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ -- ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ
ОСВІТА ДИСТАНЦІЙНА -- ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ
Найти похожие

3.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Колесник М. Ю., Качан І. С.
Заглавие : Роль соціальних мереж у дистанційній освіті лікарів на післядипломному етапі
Параллельн. заглавия :Role of social networks in doctors’ distant post-graduate education
Место публикации : Медична освіта. - 2016. - № 3. - С. 110-113 (Шифр МУ7/2016/3)
Примечания : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметные рубрики: ОСВІТА ДИСТАНЦІЙНА -- ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ
ІНТЕРНАТУРА І РЕЗИДЕНТУРА -- ИНТЕРНАТУРА И РЕЗИДЕНТУРА
Аннотация: Стаття висвітлює досвід використання соціальних мереж як інтерактивної платформи для дистанційного навчання лікарів-інтернів та випускників кафедри сімейної медицини, терапії та кардіології факультету післядипломної освіти Запорізького державного медичного університету. Описано структуру та принципи функціонування створених сторінок у мережах “Facebook” і “ВКонтакте”, основні форми та засоби навчання, шляхи інтерактивної взаємодії, переваги цього варіанта дистанційної освіти за фахом “Загальна практика - сімейна медицина” і “Внутрішні хвороби” над іншими на післядипломному етапі
Найти похожие

4.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Козлова І. О., Федоров С. В.
Заглавие : Можливості дистанційної форми освіти у післядипломній підготовці лікарів загальної практики - сімейної медицини
Параллельн. заглавия :The possibilities of distance form of education in postgraduate training for family medicine specialists
Место публикации : Медична освіта (Тернопіль). - 2017. - № 2. - С. 19-23 (Шифр МУ7/2017/2)
Примечания : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметные рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ
ОСВІТА ДИСТАНЦІЙНА -- ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ
Аннотация: У статті наведені основні проблеми впровадження дистанційної форми навчання для слухачів циклів після дипломного удосконалення за спеціальністю “Загальна практика – сімейна медицина”. Розглянуті технології дистанційного навчання, необхідні зміни організаційних принципів навчання та заходи, спрямовані на вдосконалення навчального процесу. Висновки. Впровадження дистанційного навчання вимагає вдосконалення та адаптації як до умов функціонування первинної ланки охорони здоров’я, так і до суб’єктивного сприйняття лікарями-спеціалістами. Основою дистанційного навчання на післядипломному етапі освіти лікаря є самостійна робота з використанням інформаційних технологій
Найти похожие

5.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Ждан В. М., Бабаніна М. Ю., Ткаченко М. В. , Волченко Г. В., Кітура Є. М., Шилкіна Л. М., Лебідь В. Г.
Заглавие : Впровадження дистанційної освіти на кафедрі сімейної медицини і терапії
Параллельн. заглавия :Introduction of distance education in the department of family medicine and therapy
Место публикации : Медична освіта. - 2017. - № 1. - С. 19-22 (Шифр МУ7/2017/1)
Примечания : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметные рубрики: ОСВІТА ДИСТАНЦІЙНА -- ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ
Аннотация: Мета дослідження – аналіз педагогічної ефективності курсів передатестаційного циклу для лікарів з фаху “Загальна практика – сімейна медицина”, що проводилися на базі кафедри сімейної медицини і терапії навчально-наукового інституту післядипломної освіти та на філії кафедри у м. Кременчук. Матеріали та методи дослідження. Оцінка ефективності використаних педагогічних технологій проводилася наприкінці циклу шляхом проведення тестування за допомогою ліцензованої комп’ютерної програми “Elex” (пропонувалося 150 питань 2-3 рівня складності з відповідного фаху) і шляхом перевірки опанування практичних навичок згідно зі стандартизованими картами практичних навичок та підведення підсумків з анонімним анкетуванням. Важливою особливістю навчального процесу в галузі післядипломної медичної освіти також є тісне поєднання теоретичної та практичної підготовки фахівців, тому велике значення має саме комплексність навчання: використання дистанційних форм на етапі теоретичної підготовки та відпрацювання практичних навичок на клінічних базах стажування. Це є переконливим поясненням наявності заочної частини навчання та пояснює перевагу дистанційної освіти, коли слухачі віддалені від бази навчального закладу. Дистанційні форми освіти не можуть існувати самостійно та використовуються у поєднанні з класичними формами навчання. Результати й обговорення. Показана ефективність використання дистанційних форм навчання за даними результатів тестування та опанування практичних навичок. Висновки. Дистанційна освіта на післядипломному етапі навчання лікарів-інтернів та лікарів-курсантів є самостійна цілеспрямована робота з використанням сучасних інформаційних технологій, ефективність якої залежить від методологічно структурованого викладачем процесу та інформаційно-комунікаційних можливостей вищого навчального закладу. Надані рекомендації щодо впровадження елементів дистанційного навчання в практику роботи Навчально-наукового інституту післядипломної освіти
Найти похожие

6.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Січкоріз О. Є., Пупін Т. І. , Мінько Л. Ю., Колач Т. С.
Заглавие : Інтеграція дистанційної форми в навчальний процес на післядипломному етапі підготовки лікарів-інтернів до складання ліцензійного іспиту “Крок-3. Стоматологія”: реалії та перспективи : матеріали XV Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю “Актуальні питання вищої медичної освіти в Україні”, 17-18 трав. 2018 р., Тернопіль
Место публикации : Медична освіта (Тернопіль). - 2018. - № 2. - С. 125-130 (Шифр МУ7/2018/2)
Примечания : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметные рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ
Освіта медична -- Образование медицинское
ОСВІТА ДИСТАНЦІЙНА -- ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ
Ключевые слова (''Своб.индексиров.''): дистанційне навчання--внтернатура
Найти похожие

7.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Колесник Ю. М., Авраменко М. О., Моргунцова С. А., Рижов О. А.
Заглавие : Досвід впровадження онлайн-технологій у систему підготовки фахівців галузі знань 22 “Охорона здоров’я” : матеріали XV Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю “Актуальні питання вищої медичної освіти в Україні”, 17-18 трав. 2018 р., Тернопіль
Место публикации : Медична освіта (Тернопіль). - 2018. - № 2. - С. 69-73 (Шифр МУ7/2018/2)
Примечания : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметные рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ
Освіта медична -- Образование медицинское
ОСВІТА ДИСТАНЦІЙНА -- ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ
Ключевые слова (''Своб.индексиров.''): медична освіта--дистанційне навчання--онлайн-курси--хмарні сервіси
Найти похожие

8.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Топол І. О.
Заглавие : Впровадження онлайн-курсу як елементу дистанційної форми навчання у навчальний процес кафедри мікробіології, вірусології та імунології
Место публикации : Медична освіта (Тернопіль). - 2018. - № 1. - С. 58-61 (Шифр МУ7/2018/1)
Примечания : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметные рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ
Освіта медична -- Образование медицинское
ОСВІТА ДИСТАНЦІЙНА -- ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ
Ключевые слова (''Своб.индексиров.''): дистанційне навчання
Найти похожие

9.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Платонова О. М., Стоєва Т. В., Тіткова О. В.
Заглавие : Дистанційне навчання при викладанні педіатричних дисциплін: виклики часу
Параллельн. заглавия :Distance learning in the teaching of pediatric disciplines: the challenge of time
Место публикации : Медична освіта (Тернопіль). - 2020. - № 4. - С. 52-56 (Шифр МУ7/2020/4)
Примечания : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметные рубрики: ОСВІТА ДИСТАНЦІЙНА -- ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ
Ключевые слова (''Своб.индексиров.''): пандемія--короновірус
Найти похожие

10.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Посоленик Л. Я., Видойник О. Я.
Заглавие : Використання інтерактивних методів викладання та розвиток дистанційної освіти лікарів у Тернопільському національному медичному університеті імені І. Я. Горбачевського МОЗ України в умовах карантину
Параллельн. заглавия :Use of interactive methods of teaching and development of distance education of doctors in I. Horbachevsky Ternopil national medical university in quarantine conditions
Место публикации : Медична освіта (Тернопіль). - 2020. - № 4. - С. 80-84 (Шифр МУ7/2020/4)
Примечания : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметные рубрики: ОСВІТА ДИСТАНЦІЙНА -- ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ
ІНТЕРАКТИВНІ МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- ИНТЕРАКТИВНЫЕ МЕТОДЫ ОБУЧЕНИ
Найти похожие

 1-10    11-19 
 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)