Поисковый запрос: <.>II=МУ7/2007/1<.> |
Общее количество найденных документов : 16
Показаны документы с 1 по 16 |
>1.
| Врублевська С.В. Інноваційні процеси у системі освіти/С. В. Врублевська // Медична освіта (Тернопіль), 2007,N № 1.-С.43-48
|
>2.
| Багаторівнева підготовка - найважливіший принцип засвоєння практичних навичок лікарями-інтернами/Б. О. Ребров, О. О. Реброва, Н. Г. Строіло // Медична освіта (Тернопіль), 2007,N № 1.-С.30-33
|
>3.
| Сандер С.В. Викладання питань судинної хірургії на єдиній хірургічній кафедрі/С. В. Сандер // Медична освіта (Тернопіль), 2007,N № 1.-С.49-51
|
>4.
| До питання організації обліку, оцінювання і контролю знань студентів у вищих навчальних закладах ІІІ-IV рівнів акредитації/І. С. Кулянда, О. О. Кулянда, А. Г. Шульгай // Медична освіта (Тернопіль), 2007,N № 1.-С.25-28
|
>5.
| Досвід Івано-Франківського державного медичного університету в підходах щодо уніфікації вимог до практичних навиків студентів/В. Є. Нейко [и др.] // Медична освіта (Тернопіль), 2007,N № 1.-С.5-7
|
>6.
| Рязанов Д.Ю. Заходи щодо підвищення ефективності організації циклів тематичного удосконалення лікарів-хірургів/Д. Ю. Рязанов, С. А. Сицинский, С. А. Поталов // Медична освіта (Тернопіль), 2007,N № 1.-С.64-66
|
>7.
| Крекотень О.М. Основні психогігієнічні чинники,які впливають на формування здоров`я студентської молоді/О. М. Крекотень // Медична освіта (Тернопіль), 2007,N № 1.-С.61-63
|
>8.
| Особливості викладання основ геронтології у світлі впровадження засад Болонської системи освіти/О. В. Давидович, Л. А. Стаднюк, В. Ю. Приходько // Медична освіта (Тернопіль), 2007,N № 1.-С.36-37
|
>9.
| Особливості засвоєння практичних навичок при вивченні оперативної хірургії та топографічної анатомії/М. С. Гнатюк, Ю. О. Данилевич, Р. М. Гнатюк // Медична освіта (Тернопіль), 2007,N № 1.-С.40-42
|
>10.
| Білай І.М. Особливості проведення занять із загальних проблем сучасної фармакотерапії для студентів фармацевтичного факультету/І. М. Білай, Б. А. Самура, Б. Б. Самура // Медична освіта (Тернопіль), 2007,N № 1.-С.22-24
|
>11.
| Післядипломне навчання лікарів-геріатрів згідно з вимогами Болонського процесу/В. Ю. Приходько, О. В. Давидович, М. І. Ширяєва // Медична освіта (Тернопіль), 2007,N № 1.-С.58-61
|
>12.
| Порівняльний аналіз систем оцінювання навчальної діяльності студентів медичних ВНЗ при кредитно-модульній організації навчального процесу/В. М. Казаков, О. М. Талалаєнко, М. Б. Первак // Медична освіта (Тернопіль), 2007,N № 1.-С.12-16
|
>13.
| Жмурський С.І. Проблеми в оцінюванні знань студентів за Болонською системою освіти/С. І. Жмурський, М. Г. Лебединець // Медична освіта (Тернопіль), 2007,N № 1.-С.20-22
|
>14.
| Радченко О.М. Рейтингова оцінка знань студентів: досвід та перспективи/О. М. Радченко // Медична освіта (Тернопіль), 2007,N № 1.-С.28-30
|
>15.
| Сучасний стан та перспективи геріатричної підготовки лікарів,середнього медичного персоналу та волонтерів/Л. А. Стаднюк, В. В. Чайковська, О. В. Давидович // Медична освіта (Тернопіль), 2007,N № 1.-С.38-40
|
>16.
| Потапенков М.О. Шляхи оптимізації навчального процесу на випускних кафедрах хірургії медичних вузів/М. О. Потапенков, С. Г. Гривенко // Медична освіта (Тернопіль), 2007,N № 1.-С.55-58
|
|