Главная Упрощенный режим Видео-инструкция Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Высшее образование- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Периодические издания (28)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>II=МУ7/2017/3<.>
Общее количество найденных документов : 26
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-26 
1.


   
    Матеріали XIV Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю, присвяченої 60-річчю ТДМУ, “СУЧАСНІ ПІДХОДИ ДО ВИЩОЇ МЕДИЧНОЇ ОСВІТИ В УКРАЇНІ”(з дистанційним під’еднанням ВМ(Ф)НЗ України за допомогою відеоконференц-зв’язку)18-19 травня 2017 року, м. Тернопіль [Текст] // Медична освіта. - 2017. - № 3. - С. 5-113

Рубрики: ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ -- ДИСТАНЦИОННОЕ ОБУЧЕНИЕ

Свободных экз. нет

Найти похожие

2.


   
    Шляхи реформування системи вищої медичної освіти в Україні в сучасних умовах [Текст] = The ways of higher medical education system reforming in Ukraine in the modern context / О. В. Лінчевський [та ін.] // Медична освіта. - 2017. - № 3. - С. 6-9. - Бібліогр.: в кінці ст.

Аннотация: Пошук стандартів вищої медичної освіти є оптимальною стратегією досягнення концептуально нового рівня якості підготовки майбутніх фахівців, основою якого є підготовка медичних працівників відповідно до загальноприйнятих міжнародних норм викладання з урахуванням особливостей та інтересів національної системи охорони здоров’я. Серед першочергових завдань діяльності вищих навчальних закладів та закладів післядипломної освіти у новому навчальному році будуть приведення змісту комп’ютерних програм для атестації інтернів та слухачів у відповідність до положень сучасних протоколів лікування та стандартів діагностики; приведення навчально-методичного забезпечення навчального процесу у відповідність до змісту сучасних стандартів вищої освіти, сучасних протоколів лікування та стандартів діагностики тощо
Доп.точки доступа:
Лінчевський, О. В.
Черненко, В. М.
П’ятницький, Ю. С.
Булах, І. Є.

Свободных экз. нет

Найти похожие

3.


    Лінчевський, О. В.
    Аналіз результатів порівняльного дослідження якості медичної освіти в Україні на післядипломному етапі підготовки лікарів [Текст] = Comparative study of quality of medical education in Ukraine at the stage of doctors’ postgraduate education outcome analysis / О. В. Лінчевський, І. Є. Булах, М. Р. Мруга // Медична освіта. - 2017. - № 3. - С. 10-12. - Бібліогр.: в кінці ст.

Аннотация: Пріоритетом післядипломної освіти є підготовка фахівців з необхідними професійними знаннями, уміннями та навичками. У статті наведено результати порівняльного дослідження якості медичної освіти в Україні на післядипломному етапі підготовки лікарів. Визначено, що включення субтесту із тестових завдань типу USMLE стимулювало навчальний процес та підготовку до ліцензійного іспиту у вищих навчальних закладах. Проте має місце суттєва різниця між результатами складання субтесту американськими та українськими лікарями-інтернами. Для підвищення вимог до змісту та якості підготовки лікарів-інтернів необхідна реформа інтернатури на всіх її етапах
Доп.точки доступа:
Булах, І. Є.
Мруга, М. Р.

Свободных экз. нет

Найти похожие

4.


    Мельник, В. І.
    Навчально-методичне забезпечення підготовки студентів у вищих навчальних закладах МОЗ України: стан та першочергові завдання [Текст] = Methodological support of students training at higher educational institutions of Ministry of healthcare of Ukraine: status and overriding priorities / В. І. Мельник, М. О. Поліщук // Медична освіта. - 2017. - № 3. - С. 13-21. - Бібліогр.: в кінці ст.

Аннотация: У статті детально висвітлюється стан навчально-методичного забезпечення підготовки студентів у вищих навчальних закладах МОЗ України, дається комплексна оцінка його відповідності вимогам щодо провадження освітньої діяльності у сфері вищої освіти та, згідно даного аналізу, формуються першочергові завдання щодо удосконалення навчально-методичного забезпечення студентів у ВНЗ МОЗ України
Доп.точки доступа:
Поліщук, М. О.

Свободных экз. нет

Найти похожие

5.


   
    Організація симуляційного навчання у ДВНЗ “Тернопільський державний медичний університет імені І. Я. Горбачевського МОЗ України” [Текст] = Simulation training at I. Horbachevsky Ternopil state medical university organization / М. М. Корда [та ін.] // Медична освіта. - 2017. - № 3. - С. 22-26. - Бібліогр.: в кінці ст.

Аннотация: У статті висвітлено структуру навчально-практичного центру симуляційного навчання Тернопільського державного медичного університету імені І. Я. Горбачевського. Подано перелік практичних навичок, які студенти відпрацьовують у центрі симуляційного навчання. Доведена ефективність застосування симуляційного навчання у професійній підготовці лікарів
Доп.точки доступа:
Корда, М. М.
Шульгай, А. Г.
Гудима, А. А.
Запорожан, С. Й.

Свободных экз. нет

Найти похожие

6.


    Запорожан, В. М.
    Сучасні підходи до освітнього процесу з підготовки високопрофесійних фахівців [Текст] = Modern approaches to educational process of highly professional specialists training / В. М. Запорожан, М. М. Каштальян, О. В. Чернецька // Медична освіта. - 2017. - № 3. - С. 27-31. - Бібліогр.: в кінці ст.

Аннотация: У роботі висвітлено основні пріоритети розвитку сучасної медичної освіти. Найбільша увага приділяється якісній підготовці лікарів шляхом використання новітніх інноваційних технологій в освітньому процесі
Доп.точки доступа:
Каштальян, М. М.
Чернецька, О. В.

Свободных экз. нет

Найти похожие

7.


    Вороненко, Ю. В.
    Напрями розвитку системи медичної освіти в Україні: погляд у майбутнє [Текст] = Directions of medical education system development in Ukraine: future outlook / Ю. В. Вороненко // Медична освіта. - 2017. - № 3. - С. 32-35. - Бібліогр.: в кінці ст.

Аннотация: Метою даної роботи є концептуальне обґрунтування моделі підготовки медичних кадрів в Україні. Робота побудована на статистичних даних МОЗ України із застосуванням методів концептуального узагальнення та соціального моделювання. Визначено проблеми підготовки медичних кадрів, що існують у всьому світі і в Україні, наприклад: невідповідності між компетенціями, потребами і фінансами; географічні і професійні дисбаланси медиків на ринку праці; гендерна стратифікація по спеціальностях; кадрове домінування стаціонарної допомоги над первинною; професійний сепаратизм із великою кількістю спеціальностей тощо. Запропоновано низку концептуальних першочергових заходів, які стосуються змін у законодавстві та направлені на: улагодження взаємовідносин між ВНЗ та практичними закладами охорони здоров’я; введення ліцензування медичної практики; удосконалення системи кількісної оцінки безперервного професійного розвитку; введення резидентури; якісної підготовки управлінців та фахівців за спеціальністю “Громадське здоров’я”; оптимізації спеціальностей та підготовки лікарів в інтернатурі тощо. Соціальними наслідками втілення концептуальних складових моделі підготовки медичних кадрів в Україні прогнозується не тільки значне підвищення якості підготовки професійних медичних кадрів, а й забезпечення європейського вектора розвитку держави. Робота є оригінальною
Свободных экз. нет

Найти похожие

8.


   
    Організація освітнього процесу у Вінницькому національному медичному університеті імені М. І. Пирогова у світлі реформування вищої медичної освіти [Текст] = Organization of educational process in Vinnytsia Pirogov memorial medical university in the light of reforming higher medical education / В. М. Мороз [та ін.] // Медична освіта. - 2017. - № 3. - С. 36-39. - Бібліогр.: в кінці ст.

Аннотация: На сучасному етапі відбувається інтеграція вищої освіти України у Європейський освітній простір. Затверджені Закон України «Про вищу освіту» та Національна стратегія реформування системи охорони здоров’я в Україні на період 2015–2020 років, що передбачає впровадження сучасних європейських інноваційних технологій у світлі розбудови якості вищої освіти у вищих навчальних закладах, у тому числі й медичних. У Вінницькому національному медичному університеті імені М. І. Пирогова реалізуються сучасні шляхи розбудови забезпечення якості вищої освіти – впроваджено Європейську кредитно-трансферну систему (ЄКТС), опанування навичок роботи з програмою «СКІФ», Навчально-тренінговий центр практичної підготовки лікарів
Доп.точки доступа:
Мороз, В. М.
Полеся, Т. Л.
Фоміна, Л. В.
Гумінський, Ю. Й.

Свободных экз. нет

Найти похожие

9.


   
    Сучасне освітнє середовище вищого медичного навчального закладу як фактор його конкурентоспроможності [Текст] = Modern learning environment of higher medical educational institution as a factor of its competitiveness / В. М. Ждан [та ін.] // Медична освіта. - 2017. - № 3. - С. 40-45. - Бібліогр.: в кінці ст.

Аннотация: Обґрунтовується думка, що реалізація стратегічних цілей національної вищої медичної освіти уможливлюється шляхом створення у вищих медичних навчальних закладах освітнього середовища, яке не лише забезпечує провадження освітньої діяльності на сучасному рівні, але й стимулює усіх учасників навчально-виховного процесу до активності, професійного та особистісного зростання. Схарактеризовано освітнє середовище та викладено результати освітньої діяльності ВДНЗ України «Українська медична стоматологічна академія» за 2016 рік
Доп.точки доступа:
Ждан, В. М.
Бобирьов, В. М.
Білаш, С. М.
Беляева, О. М.

Свободных экз. нет

Найти похожие

10.


   
    Контроль ефективності засвоєння практичних навичок випускниками Донецького національного медичного університету за спеціальністю “Медицина” [Текст] = Performance management of learning practical skills by Donetsk national medical university graduates with a specialization in “Medicine” / Ю. В. Думанський [та ін.] // Медична освіта. - 2017. - № 3. - С. 46-47. - Бібліогр.: в кінці ст.

Аннотация: У статті розглянуто особливості впровадження симуляційних технологій у педагогічний процес та здійснення контролю засвоєння практичних навичок студентами, опираючись на досвід створення та використання у практично-орієнтованому навчанні центру симуляційної медицини, що дозволяє забезпечити якісну практичну підготовку майбутніх лікарів та суттєво підвищити ефективність засвоєння практичних навичок випускниками Донецького національного медичного університету за спеціальністю «Медицина»
Доп.точки доступа:
Думанський, Ю. В.
Кондратенко, П. Г.
Конькова, М. В.
Кетінг, О. В.

Свободных экз. нет

Найти похожие

11.


   
    Рейтингування діяльності науково-педагогічних працівників та кафедр - вагома складова системи внутрішнього забезпечення якості освіти у вищому державному навчальному закладі України “Буковинський державний медичний університет” [Текст] = Ranking of scientific-pedagogical staff and departments activity - a significant component of internal quality assurance of education in the higher state educational establishment of Ukraine “Bukovinian state medical university” / Т. М. Бойчук [та ін.] // Медична освіта. - 2017. - № 3. - С. 48-54. - Бібліогр.: в кінці ст.

Аннотация: У статті висвітлено роботу системи рейтингового оцінювання діяльності викладачів та кафедр у ВДНЗ України «Буковинський державний медичний університет» у рамках моніторингу належної якості науково-педагогічного персоналу, визначені найбільш вагомі індикатори діяльності серед основних напрямів роботи, підтверджені переваги дистанційної форми рейтингової звітності
Доп.точки доступа:
Бойчук, Т. М.
Геруш, І. В.
Ходоровський, В. М.
Ткач, Є. П.

Свободных экз. нет

Найти похожие

12.


   
    Університетські клініки в розвитку вищої медичної освіти [Текст] = University clinics in the development of higher medical education / В. М. Лісовий [та ін.] // Медична освіта. - 2017. - № 3. - С. 55-58. - Бібліогр.: в кінці ст.

Аннотация: Сучасний курс України на євроінтеграцію та відповідність вищої медичної освіти міжнародним стандартам визначає актуальність питання про роль університетської клініки в розвитку вищої медичної освіти. У статті викладені результати спроби визначити роль університетської клініки в розвитку вітчизняної вищої медичної освіти, напрямки розвитку та оптимальну модель університетської клініки в сучасних вітчизняних умовах на основі аналізу існуючих європейських та вітчизняних моделей університетських клінік та досвіду роботи Навчально-наукового медичного комплексу «Університетська клініка» Харківського національного медичного університету. Пропонується модель університетської клініки, яка сприятиме можливості реалізації потенціалу медичного університету, з численними клінічними кафедрами, як координатора навчально-науково-лікувального процесу та міжнародного співробітництва
Доп.точки доступа:
Лісовий, В. М.
Капустник, В. А.
Резуненко, Ю. К.
Коростій, В. І.

Свободных экз. нет

Найти похожие

13.


   
    Досвід впровадження індивідуальної самостійної роботи для іноземних студентів за умов Європейської кредитної трансферно-накопичувальної системи у Львівському національному медичному університеті імені Данила Галицького [Текст] = Experience of individual student’s work for foreign students implementation in context of European credit transfer-accumulation system at Danylo Halytsky Lviv national medical university / Б. С. Зіменковський [та ін.] // Медична освіта. - 2017. - № 3. - С. 59-61. - Бібліогр.: в кінці ст.

Аннотация: У статті висвітлено особливості реформування англомовного навчання іноземних студентів, відображено досвід застосування індивідуальної самостійної роботи студентів у контексті європейської кредитної трансферно-накопичувальної системи у Львівському національному медичному університеті імені Данила Галицького
Доп.точки доступа:
Зіменковський, Б. С.
Гжегоцький, М. Р.
Варивода, Є. С.
Солонинко, І. І.
Чемерис, О. М.
Чухрай, Н. Л.

Свободных экз. нет

Найти похожие

14.


   
    Організаційне забезпечення післядипломної освіти медичних спеціалістів у ДЗ “Запорізька медична академія післядипломної освіти МОЗ України” [Текст] = Organizational support of medical specialists’ postgraduate education si “Zaporizhia medical academy of post-graduate education ministry of Healthcare of Ukraine” / О. С. Никоненко [та ін.] // Медична освіта. - 2017. - № 3. - С. 62-64. - Бібліогр.: в кінці ст.

Аннотация: У статті висвітлено досвід впровадження сучасних освітніх технологій, що сприяють подальшому розвитку й удосконаленню післядипломної освіти та безперервного професійного розвитку лікарів і є важливою умовою реалізації положень освітньої реформи в Україні. Показано, що використання інформаційних ресурсів у практичній діяльності викладачів підвищує пізнавальну активність і навчальну мотивацію, дозволяє максимально ефективно сформувати особисте освітнє середовище учасників навчального процесу
Доп.точки доступа:
Никоненко, О. С.
Шаповал, С. Д.
Дмитрієва, С. М.
Грицун, Т. О.

Свободных экз. нет

Найти похожие

15.


   
    Аналіз рівня домагань і професійної самооцінки лікарів-інтернів першого року навчання як інструмент удосконалення практичних навичок на кафедрі сімейної медицини [Текст] = Level of aspiration and professional self-rating of first year internship doctors analysis as the tool of practical skills improvement at family medicine department / Т. О. Перцева [та ін.] // Медична освіта. - 2017. - № 3. - С. 65-67. - Бібліогр.: в кінці ст.

Аннотация: У статті наведено результати психологічного тестування та аналіз рівня домагань і самооцінки професійних компетенцій у лікарів-інтернів, проведеного за методикою Дембо – Рубінштейн у модифікації А. М. Прихожан на кафедрі сімейної медицини Державного закладу «Дніпропетровська медична академія МОЗ України». Виявлено завищені домагання та завищену самооцінку відносно професійних компетенцій у більшості лікарів-інтернів першого року навчання, володіння базисними практичними навичками, зокрема конфлікт між Я-ідеальним та Я-реалістичним у контексті власних професійних здібностей мають 54 % респондентів. Отримані дані дозволяють вчасно розробити методи корекції та контролю якості практичних навичок у лікарів-інтернів
Доп.точки доступа:
Перцева, Т. О.
Височина, І. Л.
Башкірова, Н. С.
Крамарчук, В. В.
Яшкіна, Т. О.

Свободных экз. нет

Найти похожие

16.


   
    Освітній процес і система управління якістю освіти в підготовці медичних фахівців [Текст] = Educational process and education quality management system in the training of health professionals / М. М. Рожко [та ін.] // Медична освіта. - 2017. - № 3. - С. 68-71. - Бібліогр.: в кінці ст.

Аннотация: У статті викладено основні підходи до запровадження системи управління якістю освітнього процесу в Івано-Франківському національному медичному університеті з врахуванням вимог міжнародного стандарту ДСТУ ISO 9001:2015. Описано проблемні питання та ризики і шляхи вирішення їх у процесі підготовки до сертифікації
Доп.точки доступа:
Рожко, М. М.
Ерстенюк, Г. М.
Капечук, В. В.
Іванців, М. О.

Свободных экз. нет

Найти похожие

17.


    Іоффе, І. В.
    Досвід розвитку критичного мислення як ключової компетенції сучасного спеціаліста галузі охорони здоров’я [Текст] = Experience of development of critical thinking as modern healthcare professionals’ key competence / І. В. Іоффе, С. М. Смірнов, М. Є. Криворучко // Медична освіта. - 2017. - № 3. - С. 72-74. - Бібліогр.: в кінці ст.

Аннотация: Національна стратегія розвитку освіти в Україні приділяє особливу увагу компетентнісному підходу до змісту і структури освітнього процесу. Державні галузеві стандарти вищої освіти в медичній і фармацевтичній галузі включають перелік професійних компетенцій, а також ключових компетенцій, які формуються протягом усього життя. Сучасний спеціаліст у галузі охорони здоров’я потребує впевненого володіння засобами критичного мислення, розвиток якого повинен відбуватися на додипломному і післядипломному рівнях навчання та спиратися на сучасні досягнення педагогічної науки
Доп.точки доступа:
Смірнов, С. М.
Криворучко, М. Є.

Свободных экз. нет

Найти похожие

18.


   
    Стратегія впровадження курсів за вибором на базі технології онлайн-курсів на платформі edX [Текст] = Strategy of implementation elective online courses based on open edX platform / Ю. М. Колесник [та ін.] // Медична освіта. - 2017. - № 3. - С. 75-79. - Бібліогр.: в кінці ст.

Аннотация: У статті розкрита послідовна стратегія впровадження в медичному університеті курсів за вибором на базі технології дистанційного навчання у вигляді онлайн-курсів. Показано, що успішне впровадження онлайн-курсів можливо при наявності таких складових, як: готовність викладацького складу до опанування нових технологій навчання та зміни своєї ролі в навчальному процесі; готовність студентів до використання дистанційних технологій навчання; наявність інфраструктури в університеті, яка забезпечує сервіси дистанційного навчання; наявність системи перевірки якості контенту онлайн-курсів, які розробляються. Особлива увага звертається на необхідність зміни структури навчального процесу та ролі викладачів при впровадженні онлайн-курсів. Авторами обґрунтовано вибір платформи для розробки онлайн-курсів Open edX за критеріями
Доп.точки доступа:
Колесник, Ю. М.
Авраменко, М. О.
Моргунцова, С. А.
Рижов, О. А.

Свободных экз. нет

Найти похожие

19.


    Вороненко, Ю. В.
    Стратегія активізації навчального процесу в сучасних системах передавання знань [Текст] = Strategy for educational process activation in the modern systems of knowledge transfer / Ю. В. Вороненко, О. П. Мінцер // Медична освіта. - 2017. - № 3. - С. 80-82. - Бібліогр.: в кінці ст.

Аннотация: У статті розглянуто та обґрунтовано нову концепцію передавання знань у системі післядипломної медичної освіти, засновану на активізації та адаптації системи передавання знань, можливості розроблення та впровадження освітніх стандартів. Робота побудована на даних, отриманих при дослідженні підготовки 450 лікарів-інтернів до ліцензійного інтегрованого іспиту «Крок-3», у процесі навчання яких використовувалася система управління навчанням «Ilias». Визначено можливість реалізації головного педагогічного принципу диференціації (індивідуалізації) в процесі навчання, зокрема дистанційного, при введенні в навчальні програмні середовища адаптивних та інтелектуальних технологій
Доп.точки доступа:
Мінцер, О. П.

Свободных экз. нет

Найти похожие

20.


   
    Досвід формування лідерської компетентності викладачів Харківської медичної академії післядипломної освіти [Текст] = Experience of formation of Kharkiv medical academy of postgraduate education teachers’ leadership competence / О. М. Хвисюк [та ін.] // Медична освіта. - 2017. - № 3. - С. 83-86. - Бібліогр.: в кінці ст.

Аннотация: У даній статті проведено аналіз наукових праць щодо дослідження лідерської компетентності та професійного рівня викладачів вищих медичних навчальних закладів і висвітлюється досвід формування лідерських здібностей викладачів Харківської медичної академії післядипломної освіти. Доведено, що в умовах інтелектуальної конкуренції безперервне самовдосконалення, педагогічний пошук і використання інноваційних технологій є обов’язковими вимогами, які пред’являються до викладача-лідера. Приведено опис різних підходів із використанням самоконтролю та самооцінки власної діяльності й стимулювання розвитку лідерських якостей особистості викладача
Доп.точки доступа:
Хвисюк, О. М.
Марченко, В. Г.
Коломійченко, Ю. А.
Страшок, Л. А.
Гончарова, О. Ю.
Жеребкін, В. В.
Гиря, М. П.
Кудрявцева, Т. О.

Свободных экз. нет

Найти похожие

 1-20    21-26 
 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)