Главная Упрощенный режим Видео-инструкция Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Высшее образование- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Периодические издания (1)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>II=МУ7/2020/2<.>
Общее количество найденных документов : 28
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-28 
1.


    Beck, G.
    “Indication - qualification - frustration?”: teaching “German for healthcare professions” [Текст] = «Призначення – професійна підготовка – розчарування?»: викладання курсу «Німецька мова для медичних спеціальностей» / G. Beck // Медична освіта (Тернопіль). - 2020. - № 2. - С. 167-172. - Bibliogr. at the end of the art.

Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

Кл.слова (ненормированные):
міждисциплінарна -- підготовка -- тест -- мова -- медсестри
Свободных экз. нет

Найти похожие

2.


   
    The role of higher education in the formation of students’ healthy lifestyle [Текст] = Роль вищої школи у формуванні здорового способу життя студентської молоді / N. М. Oliynyk [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль). - 2020. - № 2. - С. 96-102. - Bibliogr. at the end of the art.

Рубрики: Методи навчання -- Методы обучения

   СТУДЕНТИ -- СТУДЕНТЫ


Кл.слова (ненормированные):
аналіз -- мотивація -- здоровий -- спосіб -- життя -- технології
Доп.точки доступа:
Oliynyk, N. М.
Kravets, N. Ya.
Pokryshko, О. V.
Yelahina, N. I.

Свободных экз. нет

Найти похожие

3.


    Humenna, I. R.
    The moral principles formation of future doctors during the educational process [Текст] = Формування моральних принципів майбутніх лікарів у процесі професійної підготовки / I. R. Humenna, Ya. M. Nakhaieva // Медична освіта (Тернопіль). - 2020. - № 2. - С. 56-60. - Bibliogr. at the end of the art.

Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

Кл.слова (ненормированные):
освітній -- простір
Доп.точки доступа:
Nakhaieva, Ya. M.

Свободных экз. нет

Найти похожие

4.


    Rebukha, L. Z.
    The importance of training technologies in the formation of intercultural competence of future socio-humanitarian professions [Текст] = Значимість тренінгових технологій у формуванні міжкультурної компетентності майбутніх фахівців соціогуманітарних професій / L. Z. Rebukha, Nicolae Rambu // Медична освіта (Тернопіль). - 2020. - № 2. - С. 122-126. - Bibliogr. at the end of the art.

Рубрики: Методи навчання -- Методы обучения

   СТУДЕНТИ -- СТУДЕНТЫ


Кл.слова (ненормированные):
соціально-психологічний -- тренінг -- полікультурна -- група -- інокультурна -- студенти
Доп.точки доступа:
Rambu, Nicolae

Свободных экз. нет

Найти похожие

5.


    Khrystenko, О. M.
    The ideological foundations of the professional training of modern doctors: phelisophicaland bioethicalaspects [Текст] = Ідейні засади професійної підготовки сучасних лікарів: філософсько-біоетичний аспект / О. M. Khrystenko // Медична освіта (Тернопіль). - 2020. - № 2. - С. 61-64. - Bibliogr. at the end of the art.

Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

Кл.слова (ненормированные):
аборт -- фемінізм -- біоетика
Свободных экз. нет

Найти похожие

6.


    Nakhaieva, Ya. М.
    The formation of terminological competence of future doctors during studying humanities [Текст] = Формування термінологічної компетентності майбутніх лікарів під час вивчення гуманітарних дисциплін / Ya. М. Nakhaieva, I. R. Humenna // Медична освіта (Тернопіль). - 2020. - № 2. - С. 92-95. - Bibliogr. at the end of the art.

Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

Кл.слова (ненормированные):
професійна -- компетентність -- фахові -- терміни
Доп.точки доступа:
Humenna, I. R.

Свободных экз. нет

Найти похожие

7.


    Kolesnyk, M. Yu.
    The first experience of using the body interact simulation interactive training platform as a part of interns3 attestation [Текст] = Перший досвід використання системи симуляційного інтерактивного навчання body interact як складової атестації лікарів-інтернів / M. Yu. Kolesnyk // Медична освіта (Тернопіль). - 2020. - № 2. - С. 71-74. - Bibliogr. at the end of the art.

Рубрики: Система повышения квалификации

Кл.слова (ненормированные):
віртуальний -- пацієнт -- інтерни
Свободных экз. нет

Найти похожие

8.


   
    The contribution of doctors, members of the Shevchenko scientific society in Lviv to the development of ukrainian education, science and literature (late XIx - early XX century) [Текст] = Внесок лікарів, членів наукового товариства імені Шевченка у Львові, у розвиток української освіти, науки, літератури (кінець ХІХ – початок ХХ ст.) / Η. V. Bilavych [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль). - 2020. - № 2. - С. 14-18. - Bibliogr. at the end of the art.

Рубрики: Історія вищої освіти і педагогіки вищої школи -- История высшего образования и педагогики высшей школы

   Связь учебного заведения с общественностью


   Галичина
Кл.слова (ненормированные):
медичні науки
Доп.точки доступа:
Bilavych, Η. V.
Bahriy, M. A.
Bilavych, I. V.
Savchuk, B. R.
Fedchyshyn, N. O.

Свободных экз. нет

Найти похожие

9.


    Beck, G.
    Teaching and assessment strategies in online foreign languages distance learning [Текст] = Стратегії навчання та оцінювання в умовах дистанційного викладання іноземних мов / G. Beck, О. М. Tsaryk, N. V. Rybina // Медична освіта (Тернопіль). - 2020. - № 2. - С. 6-12. - Bibliogr. at the end of the art.

Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

   ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ -- ДИСТАНЦИОННОЕ ОБУЧЕНИЕ


   ВИКЛАДАННЯ -- ПРЕПОДАВАНИЕ


Кл.слова (ненормированные):
змішане -- навчання -- обернене -- контроль -- тестування
Доп.точки доступа:
Tsaryk, О. М.
Rybina, N. V.

Свободных экз. нет

Найти похожие

10.


    Sopiha, М. O.
    Socio-psychological methods of providing the education quality of future doctors [Текст] = Соціально-психологічні методи забезпечення якості освіти майбутніх лікарів / М. O. Sopiha, О. I. Pylypyshyn // Медична освіта (Тернопіль). - 2020. - № 2. - С. 133-136. - Bibliogr. at the end of the art.

Рубрики: Методи навчання -- Методы обучения

Кл.слова (ненормированные):
навчання -- кейс-метод -- ігровий -- метод -- тренінг -- коучинг -- аналіз -- стажування
Доп.точки доступа:
Pylypyshyn, О. I.

Свободных экз. нет

Найти похожие

11.


    Melnychuk, I. M.
    Peculiarities of creating interactive educational environment in vocational training of future medical specialists [Текст] = Особливості створення інтерактивного освітнього середовища у професійній підготовці майбутніх фахівців медицини / I. M. Melnychuk // Медична освіта (Тернопіль). - 2020. - № 2. - С. 87-91. - Bibliogr. at the end of the art.

Рубрики: Методи навчання -- Методы обучения

   Отдельные направления воспитания студентов


Кл.слова (ненормированные):
інтерактивне -- навчання -- діалогові взаємини -- інтеракції
Свободных экз. нет

Найти похожие

12.


    Hantimurova, N. I.
    Model of learning foreign students in higher medical institutions: analysis of “Krok” examination results [Текст] = Модель навчання студентів-іноземців у медичних закладах вищої освіти: аналіз результатів іспиту «Крок» / N. I. Hantimurova // Медична освіта (Тернопіль). - 2020. - № 2. - С. 40-45. - Bibliogr. at the end of the art.

Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

Кл.слова (ненормированные):
іноземні студенти -- ліцензійний -- інтегрований -- іспит
Свободных экз. нет

Найти похожие

13.


    Vykhrushch, A. V.
    Methodology and methods: current issues of theory and practice [Текст] = Методологія і методика: актуальні питання теорії та практики / A. V. Vykhrushch // Медична освіта (Тернопіль). - 2020. - № 2. - С. 153-160. - Bibliogr. at the end of the art.

Рубрики: Методи навчання -- Методы обучения

Кл.слова (ненормированные):
дидактика -- закономірність -- методологія -- поняття -- методика
Свободных экз. нет

Найти похожие

14.


    Humeniuk, V. V.
    Methodological principles of formation of readiness of future masters of medicine for pedagogical activities [Текст] = Методологічні засади формування готовності майбутніх магістрів медицини до педагогічної діяльності / V. V. Humeniuk // Медична освіта (Тернопіль). - 2020. - № 2. - С. 50-55. - Bibliogr. at the end of the art.

Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

   ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ


Кл.слова (ненормированные):
підготовка
Свободных экз. нет

Найти похожие

15.


    Kichula, M. Ya.
    Medic al students’ foreign language communi cative competence as a component of professional training [Текст] = Іншомовна комунікативна компетентність студентів-медиків як складова професійної підготовки / M. Ya. Kichula, Jolanta Shemprukh // Медична освіта (Тернопіль). - 2020. - № 2. - С. 65-70. - Bibliogr. at the end of the art.

Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

Кл.слова (ненормированные):
медична -- комунікація -- студенти -- медики
Доп.точки доступа:
Shemprukh, Jolanta

Свободных экз. нет

Найти похожие

16.


   
    Mastering endoscopic surgery skills by surgeons [Текст] = Засвоєння лікарями практичних навичок з ендоскопічної хірургії / M. S. Hnatiuk [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль). - 2020. - № 2. - С. 46-49. - Bibliogr. at the end of the art.

Рубрики: Система повышения квалификации

Кл.слова (ненормированные):
психофізіологічний стан
Доп.точки доступа:
Hnatiuk, M. S.
Slabyi, О. B.
Tatarchuk, L. V.
Pokhodun, K. A.

Свободных экз. нет

Найти похожие

17.


    Koshil, N. Ye.
    Linguistic features of the student abstract as a specific part of the educational process [Текст] = Лінгвістичні особливості студентського конспекту як специфічної частини навчального процесу / N. Ye. Koshil, N. V. Rybina, O. S. Hyryla // Медична освіта (Тернопіль). - 2020. - № 2. - С. 75-79. - Bibliogr. at the end of the art.

Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

Кл.слова (ненормированные):
написання -- мовний -- жанр -- аспект -- автор -- комунікативна -- мета
Доп.точки доступа:
Rybina, N. V.
Hyryla, O. S.

Свободных экз. нет

Найти похожие

18.


    Prokop, I. A.
    Latin sayings as an educational aspect for medical students [Текст] = Латинські крилаті вирази як один із виховних аспектів студентів-медиків / I. A. Prokop, Т. V. Savaryn, Η. I. Navolska // Медична освіта (Тернопіль). - 2020. - № 2. - С. 108-112. - Bibliogr. at the end of the art.

Рубрики: Методи навчання -- Методы обучения

Кл.слова (ненормированные):
професійна -- культура -- афоризми -- лікарі
Доп.точки доступа:
Savaryn, Т. V.
Navolska, Η. I.

Свободных экз. нет

Найти похожие

19.


    Vorona, I. I.
    Latin as a component of future nursers’ professional education [Текст] = Латинська мова як складова професійної освіти майбутніх медсестер / I. I. Vorona, O. D. Kolodnytska // Медична освіта (Тернопіль). - 2020. - № 2. - С. 148-152. - Bibliogr. at the end of the art.

Рубрики: Методи навчання -- Методы обучения

Кл.слова (ненормированные):
професійна -- компетентність -- термінологічна -- латинська -- мова
Доп.точки доступа:
Kolodnytska, O. D.

Свободных экз. нет

Найти похожие

20.


    Fedchyshyn, N. O.
    Herbart and Herbartianism in european pedagogy: history and modernity [Текст] = Гербарт і Гербартіанство в європейській педагогіці: історія й сучасність / N. O. Fedchyshyn, E. Protner // Медична освіта (Тернопіль). - 2020. - № 2. - С. 25-31. - Bibliogr. at the end of the art.

Рубрики: Історія вищої освіти і педагогіки вищої школи -- История высшего образования и педагогики высшей школы

Кл.слова (ненормированные):
навчальний -- план
Доп.точки доступа:
Protner, E.
Гербарт, Йоганн Фрідріх (німецький філософ, психолог і педагог ; 1776-1841) \про нього\

Свободных экз. нет

Найти похожие

 1-20    21-28 
 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)