Поисковый запрос: <.>II=МУ7/2021/1<.> |
Общее количество найденных документов : 22
Показаны документы с 1 по 20 |
|
>1.
| Savchuk B. P. Formation of emotional intelligence of the future manager of education on the basis of coaching technology/B. P. Savchuk, I. V. Yehorova, N. O. Fedchyshyn // Медична освіта (Тернопіль), 2021,N № 1.-С.55-61
|
>2.
| Yelahina N. I. Influence of the professional english lan-guage teaching quality on the achievements of a subject study by medical students/N. I. Yelahina, N. O. Fedchyshyn // Медична освіта (Тернопіль), 2021,N № 1.-С.62-68
|
>3.
| Prokop I. A. Method of specific situations analysis (case method) as a pedagogical technology/I. A. Prokop, T. V. Savaryn // Медична освіта (Тернопіль), 2021,N № 1.-С.93-97
|
>4.
| Yushchenko L. O. Particularities of distance learning of foreign students in a pandemic COVID-19/L. O. Yushchenko, O. V. Tykholaz, V. S. Oliinyk // Медична освіта (Тернопіль), 2021,N № 1.-С.69-74
|
>5.
| Budniak L. I. Perspectives and issues of teaching “Occupational health and safety” for pharma-ceutical department graduates/L. I. Budniak, O. O. Pokotylo // Медична освіта (Тернопіль), 2021,N № 1.-С.50-54
|
>6.
| Vorona I. I. Terminological vocabulary of communicative culture in the paradigm of foreign language competence/I. I. Vorona, H. Ya. Kitura // Медична освіта (Тернопіль), 2021,N № 1.-С.98-104
|
>7.
| Fedchyshyn N. O. The concept of pedagogical biographistics: the experience of Germany/N. O. Fedchyshyn, N. I. Yelahina // Медична освіта (Тернопіль), 2021,N № 1.-С.129-135
|
>8.
| Вихрущ А. В. Академічне письмо: структура і завдання/А. В. Вихрущ // Медична освіта (Тернопіль), 2021,N № 1.-С.112-116
|
>9.
| Герасимчук П. O. Впровадження інноваційних технологій у викладання навчальної дисципліни на кафедрі загальної хірургії/П. O. Герасимчук, А. В. Павлишин, Д. Б. Фіра // Медична освіта (Тернопіль), 2021,N № 1.-С.17-22
|
>10.
| Гайдукова О. О. Досвід медичного факультету Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна в галузі інтернаціоналізації: сприятливі фактори та обмеження/О. О. Гайдукова, Є. Я. Ніколенко, Г. С. Кратенко // Медична освіта (Тернопіль), 2021,N № 1.-С.11-16
|
>11.
| Кліщ І. П. Моделювання процесу підготовки майбутнього викладача медичного закладу вищої освіти/І. П. Кліщ // Медична освіта (Тернопіль), 2021,N № 1.-С.89-92
|
>12.
| Кашуба М. О. Нові часи - нові виклики (особливості медичної освіти в нових реаліях)/М. О. Кашуба, С. В. Кучер // Медична освіта (Тернопіль), 2021,N № 1.-С.136-141
|
>13.
| Летняк Н. Я. Особливості дистанційного нaвчaння студентів спеціальності «Медсестринство» при вивченні дисципліни «Біологічна хімія»/Н. Я. Летняк, І. П. Кузьмак // Медична освіта (Тернопіль), 2021,N № 1.-С.29-34
|
>14.
| Особливості організації навчального процесу в умовах пандемії COVID-19 на кафедрі фармакології з клінічною фармакологією Тернопільського національного медичного університету імені І. Я. Горбачевського МОЗ України/Г. Я. Лой [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль), 2021,N № 1.-С.35-38
|
>15.
| Пудова С. С. Особливості повного дистанційного навчання іноземних студентів-медиків при вивченні медичної інформатики/С. С. Пудова // Медична освіта (Тернопіль), 2021,N № 1.-С.44-49
|
>16.
| Підготовка студентів медичних університетів до спілкування з дітьми з особливими потребами/А. В. Вихрущ [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль), 2021,N № 1.-С.75-82
|
>17.
| Писаренко О. А. Перспективи вдосконалення навчального плану для інтернатури з фаху «Стоматологія» у розділі «Захворювання тканин пародонта»/О. А. Писаренко, К. О. Удальцова-Гродзинська, В. І. Шинкевич // Медична освіта (Тернопіль), 2021,N № 1.-С.105-111
|
>18.
| Розвиток кінезітерапії у Франції (1970-2020)/М. В. Данилевич [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль), 2021,N № 1.-С.23-28
|
>19.
| Данилевич Ю. О. Роль інформаційно-комунікативних технологій у навчальному процесі/Ю. О. Данилевич, Л. В. Наумова, Л. С. Мілевська-Вовчук // Медична освіта (Тернопіль), 2021,N № 1.-С.83-88
|
>20.
| Руденко М. І. Система вправ для вивчення граматичних категорій часу та особи дієслів руху на заняттях із дисципліни «Українська мова як іноземна» (на прикладі теми «У місті. Урок 2»)/М. І. Руденко // Медична освіта (Тернопіль), 2021,N № 1.-С.122-128
|
|
|