Главная Упрощенный режим Видео-инструкция Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Высшее образование- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Периодические издания (23)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационный краткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>II=МУ7/2021/1<.>
Общее количество найденных документов : 22
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-22 
1.

Гайдукова О. О. Досвід медичного факультету Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна в галузі інтернаціоналізації: сприятливі фактори та обмеження/О. О. Гайдукова, Є. Я. Ніколенко, Г. С. Кратенко // Медична освіта (Тернопіль), 2021,N № 1.-С.11-16
2.

Герасимчук П. O. Впровадження інноваційних технологій у викладання навчальної дисципліни на кафедрі загальної хірургії/П. O. Герасимчук, А. В. Павлишин, Д. Б. Фіра // Медична освіта (Тернопіль), 2021,N № 1.-С.17-22
3.

Розвиток кінезітерапії у Франції (1970-2020)/М. В. Данилевич [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль), 2021,N № 1.-С.23-28
4.

Летняк Н. Я. Особливості дистанційного нaвчaння студентів спеціальності «Медсестринство» при вивченні дисципліни «Біологічна хімія»/Н. Я. Летняк, І. П. Кузьмак // Медична освіта (Тернопіль), 2021,N № 1.-С.29-34
5.

Особливості організації навчального процесу в умовах пандемії COVID-19 на кафедрі фармакології з клінічною фармакологією Тернопільського національного медичного університету імені І. Я. Горбачевського МОЗ України/Г. Я. Лой [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль), 2021,N № 1.-С.35-38
6.

Перевізник Б. О. Становлення та організація діяльності центру симуляційного навчання Гарвардської медичної школи/Б. О. Перевізник // Медична освіта (Тернопіль), 2021,N № 1.-С.39-43
7.

Пудова С. С. Особливості повного дистанційного навчання іноземних студентів-медиків при вивченні медичної інформатики/С. С. Пудова // Медична освіта (Тернопіль), 2021,N № 1.-С.44-49
8.

Budniak L. I. Perspectives and issues of teaching “Occupational health and safety” for pharma-ceutical department graduates/L. I. Budniak, O. O. Pokotylo // Медична освіта (Тернопіль), 2021,N № 1.-С.50-54
9.

Savchuk B. P. Formation of emotional intelligence of the future manager of education on the basis of coaching technology/B. P. Savchuk, I. V. Yehorova, N. O. Fedchyshyn // Медична освіта (Тернопіль), 2021,N № 1.-С.55-61
10.

Yelahina N. I. Influence of the professional english lan-guage teaching quality on the achievements of a subject study by medical students/N. I. Yelahina, N. O. Fedchyshyn // Медична освіта (Тернопіль), 2021,N № 1.-С.62-68
11.

Yushchenko L. O. Particularities of distance learning of foreign students in a pandemic COVID-19/L. O. Yushchenko, O. V. Tykholaz, V. S. Oliinyk // Медична освіта (Тернопіль), 2021,N № 1.-С.69-74
12.

Підготовка студентів медичних університетів до спілкування з дітьми з особливими потребами/А. В. Вихрущ [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль), 2021,N № 1.-С.75-82
13.

Данилевич Ю. О. Роль інформаційно-комунікативних технологій у навчальному процесі/Ю. О. Данилевич, Л. В. Наумова, Л. С. Мілевська-Вовчук // Медична освіта (Тернопіль), 2021,N № 1.-С.83-88
14.

Кліщ І. П. Моделювання процесу підготовки майбутнього викладача медичного закладу вищої освіти/І. П. Кліщ // Медична освіта (Тернопіль), 2021,N № 1.-С.89-92
15.

Prokop I. A. Method of specific situations analysis (case method) as a pedagogical technology/I. A. Prokop, T. V. Savaryn // Медична освіта (Тернопіль), 2021,N № 1.-С.93-97
16.

Vorona I. I. Terminological vocabulary of communicative culture in the paradigm of foreign language competence/I. I. Vorona, H. Ya. Kitura // Медична освіта (Тернопіль), 2021,N № 1.-С.98-104
17.

Писаренко О. А. Перспективи вдосконалення навчального плану для інтернатури з фаху «Стоматологія» у розділі «Захворювання тканин пародонта»/О. А. Писаренко, К. О. Удальцова-Гродзинська, В. І. Шинкевич // Медична освіта (Тернопіль), 2021,N № 1.-С.105-111
18.

Вихрущ А. В. Академічне письмо: структура і завдання/А. В. Вихрущ // Медична освіта (Тернопіль), 2021,N № 1.-С.112-116
19.

Паласюк Г. Б. Формування термінологічної грамотності майбутніх медиків на основі етимологічної характеристики клінічних термінів з хімічним компонентом/Г. Б. Паласюк, Б. М. Паласюк // Медична освіта (Тернопіль), 2021,N № 1.-С.117-121
20.

Руденко М. І. Система вправ для вивчення граматичних категорій часу та особи дієслів руху на заняттях із дисципліни «Українська мова як іноземна» (на прикладі теми «У місті. Урок 2»)/М. І. Руденко // Медична освіта (Тернопіль), 2021,N № 1.-С.122-128
 1-20    21-22 
 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)