Главная Упрощенный режим Видео-инструкция Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Высшее образование- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
 Найдено в других БД:Периодические издания (15)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационный краткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>II=МУ7/2022/1<.>
Общее количество найденных документов : 15
Показаны документы с 1 по 15
1.

Бойчук А. В. Якісна підготовка лікарів-інтернів і курсантів на кафедрі акушерства та гінекології фпо – вимога сучасності/А. В. Бойчук, В. С. Шадріна, О. І. Хлібовська // Медична освіта (Тернопіль), 2022,N № 1.-С.68-73
2.

Kotsyuba R. B. Experimental study of computer-oriented methodology of foreign language communicative development of future medical professionals/R. B. Kotsyuba, N. O. Fedchyshyn, I. R. Humenna // Медична освіта (Тернопіль), 2022,N № 1.-С.61-67
3.

Тишковець М. П. Професійне спілкування лікаря з пацієнтом у кардіологічному відділенні: методичні рекомендації для опанування теми англомовними здобувачами вищої медичної освіти/М. П. Тишковець // Медична освіта (Тернопіль), 2022,N № 1.-С.56-60
4.

Проблемні питання запровадження якісного безперервного професійного розвитку лікарів/О. П. Волосовець [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль), 2022,N № 1.-С.74-80
5.

Development of informal ukrainian public medical education in Galicia/І. V. Bilavych [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль), 2022,N № 1.-С.93-97
6.

Проніна О. М. Сучасні технології в професійній підготовці лікарів-інтернів/О. М. Проніна, С. М. Білаш, М. М. Кобеняк // Медична освіта (Тернопіль), 2022,N № 1.-С.88-92
7.

Марущак М. І. Оцінка ефективності підготовки докторів філософії з медсестринства: результати анкетування стейкхолдерів/М. І. Марущак, М. Ю. Синенко // Медична освіта (Тернопіль), 2022,N № 1.-С.81-87
8.

Олійник Н. Я. Підготовка студентів-іноземців до професійного спілкування/Н. Я. Олійник // Медична освіта (Тернопіль), 2022,N № 1.-С.48-55
9.

Використання робочих зошитів як засіб оптимізації освітнього процесу на кафедрі анатомії людини за умов дистанційного навчання/С. О. Дубина [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль), 2022,N № 1.-С.18-22
10.

Використання майстер-класів у навчальному процесі на кафедрі медицини невідкладних станів/А. О. Волосовець [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль), 2022,N № 1.-С.14-17
11.

Вихрущ А. В. Система цінностей молоді в контексті особистісної парадигми/А. В. Вихрущ, О. М. Христенко // Медична освіта (Тернопіль), 2022,N № 1.-С.5-13
12.

Іванченко О. З. Оцінювання сучасних форм лекцій студентами першого курсу медичного університету/О. З. Іванченко, О. З. Міхіна І. І. Мельнікова, І. І. Міхіна // Медична освіта (Тернопіль), 2022,N № 1.-С.23-29
13.

Модель екзаменаційної педіатричної станції «Початкова та реанімаційна допомога новонародженій дитині» як компоненти об’єктивного структурованого практичного (клінічного) іспиту здобувачів ступеня вищої освіти магістр за спеціальністю 222 «Медицина» галузі/О. П. Волосовець [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль), 2022,N № 1.-С.43-47
14.

Маврутенков В. В. Онлайн-консультація пацієнтів як інструмент відпрацювання практичних навичок зі студентами на кафедрі інфекційних хвороб під час дистанційного навчання/В. В. Маврутенков, К. Ю. Литвин, Г. О. Ревенко // Медична освіта (Тернопіль), 2022,N № 1.-С.38-42
15.

Кучин Ю. Л. Основні принципи організації дистанційного навчання медиків/Ю. Л. Кучин, Л. В. Лимар // Медична освіта (Тернопіль), 2022,N № 1.-С.30-37
 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)