Главная Упрощенный режим Видео-инструкция Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Высшее образование- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>II=21876/2017/3<.>
Общее количество найденных документов : 10
Показаны документы с 1 по 10
1.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Кірик Т.
Заглавие : Філософія про нове явище XXI ст. — поширення ноогуманістичних уявлень
Место публикации : Вища школа. - 2017. - № 3. - С. 58-67 (Шифр 21876/2017/3)
Примечания : Бібліогр.: в кінці ст.
Аннотация: Автор зосереджує увагу на історико-філософському аналізі процесів становлення ноогуманізму як концепції розвитку сучасного суспільства в цілому та сфери вищої освіти зокрема. Вказано на зв’язок ідей ноогуманізму із освітніми та соціально-філософськими концептами епохи Античності (Анаксимандр, Геракліт, Парменід, Піфагор, Фалес та ін.), поглядів представників російського космізму (В. Соловйов, А. Чижевський, С. Франк, К. Ціолковський та ін.), теоретиків ноосфери (В. Вернадський, Е. Леруа, П. Тейяр де Шарден та ін.), прихильників ноотехнізації (І. Забєлін та інші науковці СРСР). Акцентовано причини появи й анепаду німецького неогуманізму. Досліджено спробу Р. Шиндаулової виявити глибинний зв’язок ідей ноогуманізму із природничою картиною світу, репрезентованою, зокрема, підходами квантової фізики, теорії відносності, теорією супер- струн, теорією фізичного вакууму, психофізичної теорією тощо. Відзначено недоцільність звернення до тих гіпотез (приклад — торсійні поля), які не отримали надійного експериментального підтвердження. Запропоновано кращу основу для ноогуманізму — використання ідеї екологічно безпечних ноотехнологій не тільки для сталого розвитку, а й для побудови ноосуспільства та реалізації реальної моделі ноосфери. Саме це може полегшити запровадження принципів ноогуманізму в освіті й культурі майбутнього суспільства
Найти похожие

2.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Дзвінчук Д., Петренко В.
Заглавие : Україна на зламі: прогнози майбутнього вищої освіти й суспільства
Место публикации : Вища школа. - 2017. - № 3. - С. 12-21 (Шифр 21876/2017/3)
Примечания : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметные рубрики: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ
Аннотация: Автори статті, як і всі працівники вищої школи України, мають високу професійну зацікавленість у використанні під час роботи з молодцю новітнього матеріалу прогностичного плану, фактів і пояснень щодо минулих, сучасних і, наскільки це можливо, майбутніх подій. Пропонована стаття є певним узагальненням роздумів над розвитком України та її вищої школи. Безпосереднім імпульсом стало помітне прискорення змін в усій сфері національної освіти, пов’язане з політичними наслідками “революції гідності”, а також активне обговорення найбільш нагальних проблем у провідних ЗМІ країни. Метою статті є аналіз опублікованих напрацювань вітчизняних науковців з урахуванням тих найновіших явищ і відкриттів, які сталися в Україні та світі вже після їх оприлюднення
Найти похожие

3.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Заглавие : Проект Положення про Національну раду України з питань розвитку науки і технологій
Место публикации : Вища школа. - 2017. - № 3. - С. 96-106 (Шифр 21876/2017/3)
Предметные рубрики: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ
Найти похожие

4.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Кондратенко Т.
Заглавие : Педагогічні умови для формування готовності майбутніх учителів технологій до навчання старшокласників економічним предметам
Место публикации : Вища школа. - 2017. - № 3. - С. 68-81 (Шифр 21876/2017/3)
Примечания : Бібліогр.: в кінці ст.
Аннотация: У статті досліджується проблема взаємозв’язків навчального матеріалу предметів освітнього галузі “Технології” та економічних предметів, що виникають у процесі реалізації Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти згідно з навчальними програмами з предметів “Трудове навчання” та “Технології”. Доведено, що цей взаємозв 'язок створює педагогічні умови для формування готовності майбутніх учителів технологій до навчання старшокласників економічним предметам. За результатами застосування морфологічного аналізу запропонована оновлена педагогічна система вищого педагогічного навчального закладу, яка б забезпечувала підготовку майбутніх бакалаврів та магістрів за напрямом “Технологічна освіта". Визначені оптимальні варіанти оновленої педагогічної системи вищого педагогічного навчального закладу, яка б ефективно взаємодіяла та забезпечувала підготовку майбутніх бакалаврів та магістрів за напрямом “Технологічна освіта”. З урахуванням взаємопов’язаності навчального матеріалу з предметів освітнього галузі “Технології" та економічних предметів розроблені й обґрунтовані педагогічні умови для формування готовності майбутніх учителів технологій до навчання старшокласників економічним дисциплінам, а саме: відбір, систематизація та узгодження навчального матеріалу; створення техніко-економічного інтегративного середовища навчання; врегулювання проблемних питань діяльності; забезпечення освітнього процесу науково-педагогічними кадрами з економічною спеціалізацією
Найти похожие

5.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Тарасенко Р.
Заглавие : Особливості формування інформаційної компетентності майбутніх перекладачів для аграрної галузі у навчально-інформаційному середовищі
Место публикации : Вища школа. - 2017. - № 3. - С. 51-57 (Шифр 21876/2017/3)
Примечания : Бібліогр.: в кінці ст.
Аннотация: У статті розглянуто особливості формування інформаційної компетентності майбутніх перекладачів для аграрної галузі у навчально-інформаційному середовищі у процесі їх професійної підготовки. Визначено основні елементи навчально-інформаційного середовища підготовки майбутніх перекладачів з урахуванням галузевої специфіки професійної діяльності. Уточнено класифікацію спеціалізованого програмного забезпечення у галузі перекладу з урахуванням його функціональних особливостей і можливостей формування складових інформаційної компетентності майбутніх перекладачів
Найти похожие

6.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Якимець Н.
Заглавие : Медична педагогіка як потреба сучасного суспільства
Место публикации : Вища школа. - 2017. - № 3. - С. 82-88 (Шифр 21876/2017/3)
Примечания : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметные рубрики: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ
Аннотация: У статті розкриваються деякі аспекти викладацької діяльності медиків у вищих медичних освітніх закладах. Проілюстровані певні труднощі на шляху досягнення викладачами-медиками педагогічної майстерності за умови відсутності у них професійної педагогічної освіти. Наголошується потреба в об’єднанні академічної спільноти галузей медицини та педагогіки, визначений вектор їх спільної діяльності, показані переваги міжгалузевої інтеграції та багатообіцяюче майбутнє такого партнерства
Найти похожие

7.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Будугай А.
Заглавие : Григорій Верба — філософ-сковородознавець і педагог
Место публикации : Вища школа. - 2017. - № 3. - С. 22-40 (Шифр 21876/2017/3)
Примечания : Бібліогр.: в кінці ст.
Аннотация: Стаття присвячена вагомому внеску переяславського філософа, педагога, філолога, музиканта-викладача вищого навчального закладу Григорія Митрофановича Верби у вивчення спадщини Григорія Сковороди як видатного українського християнського філософа. Автор використав досвід живого спілкування з Г. Вербою, результати власних краєзнавчих пошуків
Найти похожие

8.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Ткаченко Н.
Заглавие : Визначення поняття “професійний імідж”: погляд на проблему
Место публикации : Вища школа. - 2017. - № 3. - С. 89-95 (Шифр 21876/2017/3)
Примечания : Бібліогр.: в кінці ст.
Аннотация: У статті здійснено критичний аналіз існуючих підходів до розуміння понять “імідж” та “професійний імідж” у вітчизняних і зарубіжних дослідженнях із педагогіки, психології, соціології, філософії. На основі узагальнення автор презентує власне бачення досліджуваного поняття, обґрунтовує доцільність його розгляду в контексті статусно-рольової теорії особистості. Визначено найближчу родову ознаку поняття “професійний імідж", яку слід вважати статусно-рольовою характеристикою особистості. Виокремлено такі основні суттєві ознаки цієї дефініції: професійний імідж є системною цілісністю зовнішніх та внутрішніх особистісних і професійних якостей та компетентностей; призначення професійного іміджу — створити в громадськості образ соціально-професійної ролі, яку конструює особистість; професійний імідж виявляється, підтверджується і розвивається у процесі оволодіння професійним досвідом. Запропоновано авторську дефініцію поняття “професійний імідж”
Найти похожие

9.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Дебич М.
Заглавие : Імплементація програм подвійних/спільних ступенів: теоретичний аналіз
Место публикации : Вища школа. - 2017. - № 3. - С. 41-50 (Шифр 21876/2017/3)
Предметные рубрики: Освіта реформа -- Образования реформа
Аннотация: Надано визначення подвійних/спільних ступенів та характеристики програм, за якими вони присуджуються. Розглянуто досвід ЄЄ з питань імплементації програм подвійних/спільних ступенів в аспекті теоретичного аналізу цього складного процесу. Акцентовано питання стратегічного співробітництва, партнерства та розвиток людського капіталу шляхом надання подвійних/спільних ступенів в Європейському просторі вищої освіти. Висвітлено внесок міжнародних фондів та проектів для сприяння імплементації подвійних/спільних ступенів. Вказано на необхідність дослідити варіанти поліпшення інформації про навчальні програми та системи вступу до університетів Європейського простору вищої освіти.
Найти похожие

10.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Крижанівський Є.
Заглавие : Івано-Франківському національному технічному університету нафти і газу — визнаному центру вищої нафтогазової освіти і науки — 30 років
Место публикации : Вища школа. - 2017. - № 3. - С. 7-11 (Шифр 21876/2017/3)
Найти похожие

 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)