Главная Упрощенный режим Видео-инструкция Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Высшее образование- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>II=23823/2017/2<.>
Общее количество найденных документов : 6
Показаны документы с 1 по 6
1.


    Курбатов, С.
    Проблема вимірювання результатів навчання і вдосконалення існуючих систем університетських рейтингів [Текст] = Problem of measuring learning outcomes and modernization of current systems of university rankings / С. Курбатов // Вища освіта України. - 2017. - № 2. - С. 18-22. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ

Кл.слова (ненормированные):
якість -- вища -- освіта
Аннотация: У статті розглядаються сучасна критика університетських рейтингів і пропозиції щодо вдосконалення їх теорії та методології. Зокрема, акцент робиться на тому, що в існуючих моделях університетських рейтингів недостатньо оцінюється процес навчання та його результати. Проаналізовано основні підходи до вимірювання результатів навчання в англомовній літературі та подальші перспективи досліджень у цій галузі. Наголошується на важливості адекватного вимірювання результатів навчання у контексті становлення нової системи забезпечення якості вищої освіти в Україні
Свободных экз. нет

Найти похожие

2.


    Кірик, Т.
    Філософія освіти про гуманізм, неогуманізм, ноогуманізм у вищій школі України-ХХІ [Текст] = Philosophy of education on humanism, neohumanism and noohumanism in higher education of Ukraine-XXI / Т. Кірик // Вища освіта України. - 2017. - № 2. - С. 32-38. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ

Аннотация: У статті показано необхідність пошуків нових шляхів для вирішення кризових проблем людства. Серед перспективних засобів - застосування в сучасних умовах забутого поняття «неогуманізм» та удосконаленої філософії освіти. Доведено, що у філософії освіти доцільно відновити винахід В. Гумбольдта - концепт «неогуманізм». Досліджено також сучасну тенденцію появи нових наукових термінів, які пов’язані з поняттям «ноосфера». Вони потрібні для опису інновацій у вищій освіті, наукових дослідженнях, виробництві, управлінні, екології та ін. Нові терміни формують ноолексикон. Указано на особливо велике значення для гуманітарної освіти поняття «ноогуманізм»
Свободных экз. нет

Найти похожие

3.


    Shvets, V.
    The new model of feedbacks between students and e-learning platform MOODLE [Text] = Нова модель зворотних зв’язків між студентом і платформою дистанційного навчання MOODLE / V. Shvets // Вища освіта України. - 2017. - № 2. - P46-51. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

   ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ -- ДИСТАНЦИОННОЕ ОБУЧЕНИЕ


Кл.слова (ненормированные):
електронне навчання
Аннотация: Поява нових методик навчання в сучасному інформаційному суспільстві пов’язана з розвитком електронних навчальних систем, що вимагають постійного пошуку нових шляхів спілкування між студентом і викладачем. Головна проблема дистанційного навчання, заснованого на зворотному зв’язку, полягає в тому, що автоматизована система повинна забезпечити студенту можливість досягнення більш високого рівня ефективності навчального процесу. В даній статті запропоновано розв’язок цієї проблеми, який полягає у розробці нового типу зворотного зв’язку між студентом і платформою електронного навчанння MOODLE. У статті описана технологія створення додаткових модулів до платформи MOODLE для досягнення цього нового типу зворотного зв’язку, написаних мовою програмування Javascript
Свободных экз. нет

Найти похожие

4.


    Качмар, О.
    Стратегії подолання агресивності студентів у сучасній вищій освіті [Текст] = Strategies to students’ aggressiveness overcome at contemporary higher education / О. Качмар // Вища освіта України. - 2017. - № 2. - С. 52-57. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: СТУДЕНТИ -- СТУДЕНТЫ

Аннотация: У статті запропонована авторська концептуалізація стратегій вищої освіти, орієнтованих на упередження, подолання чи мінімізацію агресивності студентів. Дослідження стратегій здійснено довкола ключових викликів сучасній вищій освіті (інформаційні технології та глобалізаційні тенденції), що дозволило виявити ускладнений характер обґрунтування цілісної концепції подолання агресивності, адже зазначені виклики носять динамічний характер. Гідно зустріти виклики поширення ідей агресивності здатна університетська освіта, яка спирається на імператив діалогічної взаємодії, потреби розбудови гнучкості мислення та підтримку відкритості світоглядних орієнтацій, а не на конкретні механізми протидії наперед визначеним формам агресивності в освітньому просторі
Свободных экз. нет

Найти похожие

5.


    Коваленко, О.
    Правове забезпечення вищої освіти Сполученого Королівства Великої Британії та Північної Ірландії [Текст] = Legal support of higher education of the United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland / О. Коваленко // Вища освіта України. - 2017. - № 2. - С. 58-63. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: ОСВІТА В ЗАРУБІЖНИХ КРАЇНАХ -- ОБРАЗОВАНИЕ В ЗАРУБЕЖНЫХ СТРАНАХ

   Велика Британія
Аннотация: Стаття присвячена дослідженню досвіду правового забезпечення вищої освіти Сполученого Королівства Великої Британії та Північної Ірландії. Виокремленно основні питання адміністративно-правового забезпечення вищої освіти та науки Великої Британії. Зокрема, проаналізовано роботу структурних підрозділів університету, нормативні документи, якими керуються у своїй діяльності заклади вищої освіти. Розглянуто окремі складові принципу автономії університетів: академічна, фінансова, організаційна, кадрова, науково-дослідна. Проаналізовано стипендіальні програми університетів Великої Британії та їх вимоги до вступу в університети Англії
Свободных экз. нет

Найти похожие

6.


    Опанасюк, Ю.
    Проблеми розвитку міжнародного академічного співробітництва [Текст] = Problems of development of international academic cooperation / Ю. Опанасюк // Вища освіта України. - 2017. - № 2. - С. 64-70. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: ОСВІТА В ЗАРУБІЖНИХ КРАЇНАХ -- ОБРАЗОВАНИЕ В ЗАРУБЕЖНЫХ СТРАНАХ

   МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ


Кл.слова (ненормированные):
ІНФОРМАЦІЙНІ -- КОМУНІКАЦІЙНІ -- ТЕХНОЛОГІЇ -- SCOPUS -- ПРОГРАМА -- ЕЛЕКТРОННЕ -- НАВЧАННЯ
Аннотация: Для західних експертів у галузі вищої освіти розвиток міжнародного академічного співробітництва є стратегічною метою, досягнення якої забезпечує країну конкурентоспроможними громадянами. Однак у вітчизняній науці питання такого співробітництва й управління ним з боку держави ще не сформувалися як самостійний науковий напрям дослідження. Оскільки останнім часом міжнародне академічне співробітництво значно активізувалося, виникла необхідність дослідження проблем, які сприяють або гальмують його розвиток. Зокрема, розгортанню міжнародного академічного співробітництва допомагає удосконалення технологій отримання, обробки, передачі та використання наукової інформації. А широке застосування комп’ютерної техніки створює якісно нові потенційні можливості, вирішення наукових проблем. Адже можливість оперативного доступу до необхідних джерел інформації є однією з найважливіших у моє успішного розвитку наукової творчості. Крім того, досить комфортно одержувати нині знання людина може й за допомогою спеціалізованого інформаційного освітнього середовища, котре базується на дистанційних технологіях навчання. Для такого навчання здебільше ви-користовуються спеціалізовані інформаційні системи, адаптовані до рівня базової підготовки конкретного студента, що відкриває перспективи істотного підвищення якості освіти
Свободных экз. нет

Найти похожие

 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)